anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 19:20


negativ0001 írta: Na sracok sikerult megoldanom a alapjaratot. Altalaban egy heten 1-2szer ingadozott es amikor nagyon lement kb 600 korulire, akkor gyorsan felnyitottam a motorhaztetot es a szezorok csatlakozoit kezdtem lehuzogatni es a levego bypass csatijat is es egyikre sem vol valtozas. Kezdtem gyanakodni a lambdara, de a szerelom azt mondta, hogy azzal nem lehet gond, mert nem jelezett vissza a muszerfal. Na, de bizony azzal volt a gond, mert eroskodtem, hogy tesztelje le a szondat, mert az auto megy megy, jol megy meg minden, de nem ugrik ugy ahogy en elkepzeltem, foleg egy E21 318i utan.
A fogyasztasa ok, de tobb 0.5-0.7L-el mint amit a muszerfal mutat.
Szonda letesztelve 0.40V-0.61V kozott ingadozott csak, na meg az altagja be volt allva majdnem stabil 0.45re.A gyari ertek 0.1-0.9Volt. A frekvenciaja 10valtas/sec helyett 4/sec volt.
Szoval le volt lustulva amit a muszerfal nem jelez vissza. Lattam, hogy megtudjak pucolni is, de en inkabb ujat vettem egy Densot amit megkaptam 10.500 Huf-ert.
Hat azota meg nem volt alapjarat problema, de az autot mintha kicsereltek volna olyan jol reagal a gazpedalra.



Végre valaki le is írja, mi volt a megoldás, hogy más is tudjon kombinálni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 09:31


Na sracok sikerult megoldanom a alapjaratot. Altalaban egy heten 1-2szer ingadozott es amikor nagyon lement kb 600 korulire, akkor gyorsan felnyitottam a motorhaztetot es a szezorok csatlakozoit kezdtem lehuzogatni es a levego bypass csatijat is es egyikre sem vol valtozas. Kezdtem gyanakodni a lambdara, de a szerelom azt mondta, hogy azzal nem lehet gond, mert nem jelezett vissza a muszerfal. Na, de bizony azzal volt a gond, mert eroskodtem, hogy tesztelje le a szondat, mert az auto megy megy, jol megy meg minden, de nem ugrik ugy ahogy en elkepzeltem, foleg egy E21 318i utan.
A fogyasztasa ok, de tobb 0.5-0.7L-el mint amit a muszerfal mutat.
Szonda letesztelve 0.40V-0.61V kozott ingadozott csak, na meg az altagja be volt allva majdnem stabil 0.45re.A gyari ertek 0.1-0.9Volt. A frekvenciaja 10valtas/sec helyett 4/sec volt.
Szoval le volt lustulva amit a muszerfal nem jelez vissza. Lattam, hogy megtudjak pucolni is, de en inkabb ujat vettem egy Densot amit megkaptam 10.500 Huf-ert.
Hat azota meg nem volt alapjarat problema, de az autot mintha kicsereltek volna olyan jol reagal a gazpedalra.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz csabika0810

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. április 16. kedd, 23:57


sziasztok!
Olyan kérdésem lenne h az mitől van ha megyek a kocsival és kidobom üresbe akkor kb 800-850-re esik vissza az alapjárat amig gurul!
ha megállok akkor teljesen visszaesik az alapjáratra!
és ez hidegen és melegen is ezt csinálja!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 19:48


Én úgytudom, hogy az indítás az benzinnel történik és akkor az AC a baj, az hogy megáll és csak gáznál akkor az más lesz igen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Stifler

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 19:41


jrtom írta:
Stifler írta:
jrtom írta:
Stifler írta: Igen vagy ha sokat állt napközben és teljesen visszahűlt a motor.
Felkészültem a gázos témára.Vegyesen használom szinte csak hosszabb távra használom a gázt illetve az utolsó pár kiló métert mindig benzinnel teszem meg.




99,99%, hogy az üzemanyag pumpa lesz a rossz. Nekem is ez volt a baja a 320i-mnek.



Nem jelezte ki neked sem a computer?


Azt nem is fogja eltárolni hibának, csak gyújtáskimaradások vannak benne meg lehet, hogy lambdahiba. Én végig cumtam ezt a játékot és én jöttem rá a bajára. Nekem is volt gyertya csere, üzaszűrő csere, nyomástartó szelepet raktam közvetlen az AC után, de nem lett jó. Csak az a baj, hogy magában a pumpában is van egy nyomástartó és az engedi el a nyomást. Szóval nyugottan cseréld ki és tuti lesz a gép.

Mindenképp hasznos infó! Köszönöm. Viszont én valami másra gyanakodom sajna mert a gáz használatnál is vannak alapjárati problémák. Vagyis néha leáll piros lámpánál annyira visszaesik a fordulat.( Benzinnél mondjuk nem áll le... ) Úgyhogy először a gáznál reduktor illetve szűrő csere az esélyes.. Ha utána is csinálja akkor megfogadom a tanácsod.. mert akkor tuti hogy a benzin adagolással lesz probléma és nem a gyújtással vagy a levegővel!


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 19:29


Stifler írta:
jrtom írta:
Stifler írta: Igen vagy ha sokat állt napközben és teljesen visszahűlt a motor.
Felkészültem a gázos témára.Vegyesen használom szinte csak hosszabb távra használom a gázt illetve az utolsó pár kiló métert mindig benzinnel teszem meg.




99,99%, hogy az üzemanyag pumpa lesz a rossz. Nekem is ez volt a baja a 320i-mnek.



Nem jelezte ki neked sem a computer?


Azt nem is fogja eltárolni hibának, csak gyújtáskimaradások vannak benne meg lehet, hogy lambdahiba. Én végig cumtam ezt a játékot és én jöttem rá a bajára. Nekem is volt gyertya csere, üzaszűrő csere, nyomástartó szelepet raktam közvetlen az AC után, de nem lett jó. Csak az a baj, hogy magában a pumpában is van egy nyomástartó és az engedi el a nyomást. Szóval nyugottan cseréld ki és tuti lesz a gép.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Stifler

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 19:21


jrtom írta:
Stifler írta: Igen vagy ha sokat állt napközben és teljesen visszahűlt a motor.
Felkészültem a gázos témára.Vegyesen használom szinte csak hosszabb távra használom a gázt illetve az utolsó pár kiló métert mindig benzinnel teszem meg.




99,99%, hogy az üzemanyag pumpa lesz a rossz. Nekem is ez volt a baja a 320i-mnek.



Nem jelezte ki neked sem a computer? Viszont utána semmi második indításnál semmi baja..
mondtak már légtömegmérőt, f. tengely jeladót stb...





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. április 05. péntek, 19:25


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 19:19


Stifler írta: Igen vagy ha sokat állt napközben és teljesen visszahűlt a motor.
Felkészültem a gázos témára.Vegyesen használom szinte csak hosszabb távra használom a gázt illetve az utolsó pár kiló métert mindig benzinnel teszem meg.




99,99%, hogy az üzemanyag pumpa lesz a rossz. Nekem is ez volt a baja a 320i-mnek.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 05. péntek, 19:19

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Stifler

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 19:12


Igen vagy ha sokat állt napközben és teljesen visszahűlt a motor.
Felkészültem a gázos témára.Vegyesen használom szinte csak hosszabb távra használom a gázt illetve az utolsó pár kiló métert mindig benzinnel teszem meg.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 05. péntek, 19:14

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 19:04


Stifler írta: Sziasztok!
Kb 1 hónapja vagyok egy 98-as sedan E46 320i boldog tulajdonosa!
Ami kicsit zavaró az (álom autómban),hogy nekem is csinálja ezt az alapjárat ingadozást illetve égéskimaradást! Viszont a diagnosztika nem ír konkrét hibát. Lpg gázzal szerelt a kocsi, azt hittem a gázrendszernél a szűrő, reduktor csere után jó lesz, viszont benzin üzemben is csinálja sajna. És ugyan úgy nekem is az első indításkor / nap!
Ha ezt ki tudnám valahogy küszöbölni akkor egész tipp topp autó lenne! Kintről hozott tényleg nem elhanyagolt autó! A szokásos vásárlás utáni cserék azért megvoltak szűrők,gyertyák stb....!
Segítségeteket előre is köszönöm!!!



A napi első indításnál csinálja hideg motornál?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 19:04


Stifler írta: Sziasztok!
Kb 1 hónapja vagyok egy 98-as sedan E46 320i boldog tulajdonosa!
Viszont ami kicsit zavaró az (álom autómban),hogy nekem is csinálja ezt az alapjárat ingadozást illetve égéskimaradást! Viszont a diagnosztika nem ír konkrét hibát. Lpg gázzal szerelt a kocsi, azt hittem a gázrendszernél a szűrő, reduktor csere után jó lesz, viszont benzin üzemben is csinálja sajna. És ugyan úgy nekem is az első indításkor / nap!
Ha ezt ki tudnám valahogy küszöbölni akkor egész tipp topp autó lenne! Kintről hozott tényleg nem elhanyagolt autó! A szokásos vásárlás utáni cserék azért megvoltak szűrők,gyertyák stb....!
Segítségeteket előre is köszönöm!!!


egyik munkatársamnak LPG (gyári) oktáviája van. 99%-ban gázzal megy. aztán egyszercsak benzinnel kellett volna, és egyszerűen alig indult be, nem megy normálisan. sokan túlzásba esnek a gáz használatával. kicsit azért többet kell járni benzinnel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Stifler

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 19:00


Sziasztok!
Kb 1 hónapja vagyok egy 98-as sedan E46 320i boldog tulajdonosa!
Ami kicsit zavaró az (álom autómban),hogy nekem is csinálja ezt az alapjárat ingadozást illetve égéskimaradást! Viszont a diagnosztika nem ír konkrét hibát. Lpg gázzal szerelt a kocsi, azt hittem a gázrendszernél a szűrő, reduktor csere után jó lesz, viszont benzin üzemben is csinálja sajna. És ugyan úgy nekem is az első indításkor / nap!
Ha ezt ki tudnám valahogy küszöbölni akkor egész tipp topp autó lenne! Kintről hozott tényleg nem elhanyagolt autó! A szokásos vásárlás utáni cserék azért megvoltak szűrők,gyertyák stb....!
Segítségeteket előre is köszönöm!!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 05. péntek, 19:02

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 08:07


Regebb is szo volt errol a franya alapjaratrol, de meg mindig nem vagyok meggyozodve, hogy a levego bypass a hibas ezert, mert a csatlakozojat lehuztam es ugy jartam egy hetig es jo volt az alapjarat egy ideig, majd amikor megint vacakolt visszaszurtam a csatit, de nem hozta helyre, igy kizartam ezt az alkatreszt, aztan lehuztam a MAF szenzort, de az sem valtoztatott.
Mi lehet meg? O2 szenzor? Az tudom, hogy egy ido utan el szokott lustulni, de az miben nyilvanul meg? Valamivel nagyobb fogyasztas? Nem huz ugy az auto?

Miscrew
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz Miscrew

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 11:42


anubisz írta:
anubisz írta:
Miscrew írta:
YELLOW írta:
Miscrew írta:
anubisz írta: Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.


Akkor gyanús, hogy pont ugyanaz a hiba...90%-ban nekem is a 6-os hengerre írja a gyújtáskimaradást. Kb egy percig ingadozik és érezni remegést majd egy fura hang után teljesen kisimul minden. De ezt csak egy nap egyszer adja elő, utána szépen indul.
Lehet még a vákuum rendszert átfutom egyszer...


na jó de repedt vákuumcső miatt miért ír be égéskimaradást? az akkor van, ha nem robban be az anyag, azaz nincs szikra, tehát gyertya vagy trafó. jó az égéhez kell ugye az éghető anyag meg a levegő. de egy vákuumcső miatt én nem értem, attől miért maradna el az égés???


Trafót és gyertyát már cseréltem rajta...szóval az nem lehet sajna...


nekem is ujjak a gyertyák, trafók meg jók, mert a cserélgetéses mutatványt rég eljátszottam, amúgy se mindig a 6 hengert írja be, és már vagy másfél éve így használom,ugyanis, ha elindulok vele egyből semmi baja, utána se amíg nem hűl annyira le a motor, hogy ismét 1000 ről kezdje az alapjárat fordulatot. Csak addig áll fent a hiba amíg 1000 ről csökken a fordulat úgy 600,700 ig az üzemi alapjáratra. Nyáron azért szinte elő se jön, télen csinálja sűrűn, mert akkor hamarabb kihűl a motor.
Mocskos egy hiba. Már akkor se csinálja ha megemelem a fordulatot, amíg nem áll alapjáratra reggel hidegen,csak kicsit a gázon tartom a lábam és 1000 ren tartom a fordulatot, kb 2 percig, utána már semmi gond vele. De amíg csont hideg addig az első 2 percbe nagyon szarúl jár a motor. Ugye erről már csináltam videót is, mert utána már a 100ft os is megáll élével a motor borításon. Mivel más hibát nem produkál nem érdekel egyenlőre, reggel nem járatom 2 percig hidegen, hanem kíméletesen elindulok vele egyből, és semmi gond.

Csak azért nem vittem el az injektor.hu hoz amit neked mondtam, mert ugye én Győrben lakom, és az Érden van.Kocsit meg ott kell hagyni, hogy reggelig hüljön,és úgy kössenek rá műszert, kimérni mindent, amíg hidegen produkálja, mert utána minden érték normális. Lehet ezt több napig el kel játszani. Injektorokat tisztították ki nekem ott, azt megvártam, de ott is minden érték egyforma volt, 1 nél volt egy nagyon pici eltérés, ami bőven a tűréshatáron belül volt.
Én úgy sejtem, ugye nem vagyok szerelő, de szerintem hidegen, mikor beindítom valami miatt rosszul dúsít a rendszer, vagy túl sovány, vagy túl dús a keverék, és ez miatt szar az égés néha valamelyik hengerbe. Hidegen a lambda se szabályoz. Mocskos kis sunyi,dugi hiba lehet, amit ha elviszel márkaszervizbe, 100 ezerért csak masszírozzák a kocsit, és hápognak, mert melegen hiába mentem oda, gépre rakva minden tökéletes.
Ide ilyen műhely kell,ahol kimérnek mindent, nem a fél motort akarják kicseréltetni.
BMW szervizbe mondták, lehet végig kéne nézni az összes vákuum csövet, na köszi, vagy 30 ezerért, aztán lehet nem is az a gond. Kompresszióm is atom egyforma, minden hengerbe 12,6 Ha lesz cserekocsim, leviszem és otthagyom pár napra, találják meg a hibát.
Márkaszervizbe rákötik a gépet, ha minden normális,utána egyből kezdődik a hápogás, és a csontokból,belekből való jóslás súlyos ezrekért.


Szakszervizbe én sem viszem többet mert egy normál isnpekciónál még az olajat sem cserélték le, nem belevaló gyertyát kapott és még sorolhatnám mindezt 120.000-ért....most érden lakom így nekem pont jó lehet a hely jövő héten lesz időm és felveszem velük a kontaktot! köszi a segítséget!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 11:20


anubisz írta:
Miscrew írta:
YELLOW írta:
Miscrew írta:
anubisz írta: Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.


Akkor gyanús, hogy pont ugyanaz a hiba...90%-ban nekem is a 6-os hengerre írja a gyújtáskimaradást. Kb egy percig ingadozik és érezni remegést majd egy fura hang után teljesen kisimul minden. De ezt csak egy nap egyszer adja elő, utána szépen indul.
Lehet még a vákuum rendszert átfutom egyszer...


na jó de repedt vákuumcső miatt miért ír be égéskimaradást? az akkor van, ha nem robban be az anyag, azaz nincs szikra, tehát gyertya vagy trafó. jó az égéhez kell ugye az éghető anyag meg a levegő. de egy vákuumcső miatt én nem értem, attől miért maradna el az égés???


Trafót és gyertyát már cseréltem rajta...szóval az nem lehet sajna...


nekem is ujjak a gyertyák, trafók meg jók, mert a cserélgetéses mutatványt rég eljátszottam, amúgy se mindig a 6 hengert írja be, és már vagy másfél éve így használom,ugyanis, ha elindulok vele egyből semmi baja, utána se amíg nem hűl annyira le a motor, hogy ismét 1000 ről kezdje az alapjárat fordulatot. Csak addig áll fent a hiba amíg 1000 ről csökken a fordulat úgy 600,700 ig az üzemi alapjáratra. Nyáron azért szinte elő se jön, télen csinálja sűrűn, mert akkor hamarabb kihűl a motor.
Mocskos egy hiba. Már akkor se csinálja ha megemelem a fordulatot, amíg nem áll alapjáratra reggel hidegen,csak kicsit a gázon tartom a lábam és 1000 ren tartom a fordulatot, kb 2 percig, utána már semmi gond vele. De amíg csont hideg addig az első 2 percbe nagyon szarúl jár a motor. Ugye erről már csináltam videót is, mert utána már a 100ft os is megáll élével a motor borításon. Mivel más hibát nem produkál nem érdekel egyenlőre, reggel nem járatom 2 percig hidegen, hanem kíméletesen elindulok vele egyből, és semmi gond.

Csak azért nem vittem el az injektor.hu hoz amit neked mondtam, mert ugye én Győrben lakom, és az Érden van.Kocsit meg ott kell hagyni, hogy reggelig hüljön,és úgy kössenek rá műszert, kimérni mindent, amíg hidegen produkálja, mert utána minden érték normális. Lehet ezt több napig el kel játszani. Injektorokat tisztították ki nekem ott, azt megvártam, de ott is minden érték egyforma volt, 1 nél volt egy nagyon pici eltérés, ami bőven a tűréshatáron belül volt.
Én úgy sejtem, ugye nem vagyok szerelő, de szerintem hidegen, mikor beindítom valami miatt rosszul dúsít a rendszer, vagy túl sovány, vagy túl dús a keverék, és ez miatt szar az égés néha valamelyik hengerbe. Hidegen a lambda se szabályoz. Mocskos kis sunyi,dugi hiba lehet, amit ha elviszel márkaszervizbe, 100 ezerért csak masszírozzák a kocsit, és hápognak, mert melegen hiába mentem oda, gépre rakva minden tökéletes.
Ide ilyen műhely kell,ahol kimérnek mindent, nem a fél motort akarják kicseréltetni.
BMW szervizbe mondták, lehet végig kéne nézni az összes vákuum csövet, na köszi, vagy 30 ezerért, aztán lehet nem is az a gond. Kompresszióm is atom egyforma, minden hengerbe 12,6 Ha lesz cserekocsim, leviszem és otthagyom pár napra, találják meg a hibát.
Márkaszervizbe rákötik a gépet, ha minden normális,utána egyből kezdődik a hápogás, és a csontokból,belekből való jóslás súlyos ezrekért.