anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 10:26


Miscrew írta:
YELLOW írta:
Miscrew írta:
anubisz írta: Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.


Akkor gyanús, hogy pont ugyanaz a hiba...90%-ban nekem is a 6-os hengerre írja a gyújtáskimaradást. Kb egy percig ingadozik és érezni remegést majd egy fura hang után teljesen kisimul minden. De ezt csak egy nap egyszer adja elő, utána szépen indul.
Lehet még a vákuum rendszert átfutom egyszer...


na jó de repedt vákuumcső miatt miért ír be égéskimaradást? az akkor van, ha nem robban be az anyag, azaz nincs szikra, tehát gyertya vagy trafó. jó az égéhez kell ugye az éghető anyag meg a levegő. de egy vákuumcső miatt én nem értem, attől miért maradna el az égés???


Trafót és gyertyát már cseréltem rajta...szóval az nem lehet sajna...


nekem is ujjak a gyertyák, trafók meg jók, mert a cserélgetéses mutatványt rég eljátszottam, amúgy se mindig a 6 hengert írja be, és már vagy másfél éve így használom,ugyanis, ha elindulok vele egyből semmi baja, utána se amíg nem hűl annyira le a motor, hogy ismét 1000 ről kezdje az alapjárat fordulatot. Csak addig áll fent a hiba amíg 1000 ről csökken a fordulat úgy 600,700 ig az üzemi alapjáratra. Nyáron azért szinte elő se jön, télen csinálja sűrűn, mert akkor hamarabb kihűl a motor.
Mocskos egy hiba. Már akkor se csinálja ha megemelem a fordulatot, amíg nem áll alapjáratra reggel hidegen,csak kicsit a gázon tartom a lábam és 1000 ren tartom a fordulatot, kb 2 percig, utána már semmi gond vele. De amíg csont hideg addig az első 2 percbe nagyon szarúl jár a motor. Ugye erről már csináltam videót is, mert utána már a 100ft os is megáll élével a motor borításon. Mivel más hibát nem produkál nem érdekel egyenlőre, reggel nem járatom 2 percig hidegen, hanem kíméletesen elindulok vele egyből, és semmi gond.

Miscrew
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz Miscrew

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 08:56


YELLOW írta:
Miscrew írta:
anubisz írta: Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.


Akkor gyanús, hogy pont ugyanaz a hiba...90%-ban nekem is a 6-os hengerre írja a gyújtáskimaradást. Kb egy percig ingadozik és érezni remegést majd egy fura hang után teljesen kisimul minden. De ezt csak egy nap egyszer adja elő, utána szépen indul.
Lehet még a vákuum rendszert átfutom egyszer...


na jó de repedt vákuumcső miatt miért ír be égéskimaradást? az akkor van, ha nem robban be az anyag, azaz nincs szikra, tehát gyertya vagy trafó. jó az égéhez kell ugye az éghető anyag meg a levegő. de egy vákuumcső miatt én nem értem, attől miért maradna el az égés???


Trafót és gyertyát már cseréltem rajta...szóval az nem lehet sajna...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 08:04


Miscrew írta:
anubisz írta: Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.


Akkor gyanús, hogy pont ugyanaz a hiba...90%-ban nekem is a 6-os hengerre írja a gyújtáskimaradást. Kb egy percig ingadozik és érezni remegést majd egy fura hang után teljesen kisimul minden. De ezt csak egy nap egyszer adja elő, utána szépen indul.
Lehet még a vákuum rendszert átfutom egyszer...


na jó de repedt vákuumcső miatt miért ír be égéskimaradást? az akkor van, ha nem robban be az anyag, azaz nincs szikra, tehát gyertya vagy trafó. jó az égéhez kell ugye az éghető anyag meg a levegő. de egy vákuumcső miatt én nem értem, attől miért maradna el az égés???

Miscrew
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz Miscrew

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 08:01


anubisz írta: Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.


Akkor gyanús, hogy pont ugyanaz a hiba...90%-ban nekem is a 6-os hengerre írja a gyújtáskimaradást. Kb egy percig ingadozik és érezni remegést majd egy fura hang után teljesen kisimul minden. De ezt csak egy nap egyszer adja elő, utána szépen indul.
Lehet még a vákuum rendszert átfutom egyszer...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 01:11


ateszka86 írta: sziasztok. tud vki flevilágosítást adni az alapjárati motor kitakaritasarol?


A tiedbe ne keresd.

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 00:56


sziasztok. tud vki flevilágosítást adni az alapjárati motor kitakaritasarol?

Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 21:14





anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 20:34


BalaBMW írta:
anubisz írta:
BalaBMW írta: Na ez kéne csak olcsóbban!


Jaj sírok 1 hét múlva a kocsidból csak roncs lenne, a sok lespriccelt járókelő szétzúzná


Nekem úgy áll a kertben a kocsi, hogy megoldható lenne. Lehet, hogy levadászok egyet az e-bayről...


úgy igen. Ha túl tiszta a kocsi reggelre, sok volt a kóbor macska kocsimosás megoldva. De akkor 2 oldalra kell, mert kitakarja a kocsi az érzékelőt felugrik a másik oldalról.

Még a rablók ellen is jó, ki akar csurom vizesen még kocsit feltörni

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 02. kedd, 20:34

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 20:30


anubisz írta:
BalaBMW írta: Na ez kéne csak olcsóbban!


Jaj sírok 1 hét múlva a kocsidból csak roncs lenne, a sok lespriccelt járókelő szétzúzná


Nekem úgy áll a kertben a kocsi, hogy megoldható lenne. Lehet, hogy levadászok egyet az e-bayről...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 20:26


BalaBMW írta: Na ez kéne csak olcsóbban!


Jaj sírok 1 hét múlva a kocsidból csak roncs lenne, a sok lespriccelt járókelő szétzúzná

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 20:23

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 19:58


Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 19:37


kempelen írta:
anubisz írta:

én se láttam online csak itt, gondoltam linkelem, mert többe kerül a telefon, az utánajárás, mint egy postaköltség, és házhoz viszik, főleg ha valaki nem Gárdony közei.Max ha arra jár.


Bocsánat! Agárd és nem Gárdony, de úgyis össze vannak nőve.

Egyébként itt találhatóak a viszonteladók és azt hiszem anubisz neked helyben van:

http://rovarcsapda.eu/viszontelado_partnereink



igen, tudom is hol van. Győr Plázával szembe.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 19:35


kempelen írta:
BalaBMW írta: Nekem valami olyan kéne ami macskára és nyestre is hatásos, mert folyamatosan összejárják és összesz@rják a kocsit... Vettem az OBI-ban ultrahangos riasztót, 2 hét múlva vittem vissza, hogy semmit sem ér...


Motortérben nehéz az ultrahangost elhelyezni, mert nem fed le minden sarkot és még kábelezheted is be. Ezért jobb belső motortérben a spray és tényleg olyan szaga van, hogy elkerüli a nyest. Macska nem nagyon mászik be a motortérbe és ha mégis, csak a motor melege miatt, mert fázik. Csak a nyest olyan gecó, hogy még kedve is van rágcsálni a motortérben. Viszont ezt a viaszos vékony réteget és ennek a szagát ő sem komálja.

Kültérben, illetve az autó tetejét nehéz megvédeni, mert előbb-utóbb úgyis átjárják a nyestek, macskák. De a lemezbe nem hiszem, hogy beleharap, csak sajnos legfeljebb összekercolja, mert ugye lefelé már nem ugrik, hanem csúszik a lábaival kapaszkodva.

Sajnos minden városban és nagyobb településen teljesen elterjedt kártevők. nem szeretnék most belemenni semmiféle vitába, főleg nem állatvédő emberekkel, de már régen meghaladta a védett kategóriát, mert annyian vannak, mint a verebek. De ebbe ne is menjünk bele...



undorító. Állítólag Amerikába vagy 400 millió kóbor macska él.Több mint lakos. Milliószámra ölik meg a védett madarakat. Városi patkányok, mint a galambok. Tele fertőzéssel. Én már láttam kóbor macskát szar..i, láttad volna mi jön ki a valagából, vagy 20 féreg lógott ki belőle félig. Te belelépsz egy ilyenbe és hazaviszed a cipőn.

Egy párat már kivasaltam, ha nem elég gyors, ráhúzom egyből a kocsit. Csak úgy pattognak a kerék alatt.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 19:34


anubisz írta:

én se láttam online csak itt, gondoltam linkelem, mert többe kerül a telefon, az utánajárás, mint egy postaköltség, és házhoz viszik, főleg ha valaki nem Gárdony közei.Max ha arra jár.


Bocsánat! Agárd és nem Gárdony, de úgyis össze vannak nőve.

Egyébként itt találhatóak a viszonteladók és azt hiszem anubisz neked helyben van:

http://rovarcsapda.eu/viszontelado_partnereink