ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. január 20. vasárnap, 12:54


nekem is picit ingadozik...de amikor megy a fűtés...pedig minden jó most votl tezsten minden jó értéket mutatott,még a vákum és mindne gumi cső is kilett takaritva egr szivotork. de igy is ingadozik,picit fel....aztan pár másodperc utan vissza

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 20. vasárnap, 10:58


kalmaristi írta: Még azt akarom kérdezni a termosztátot külön lehet cserélni?? Mindenhol csak házzal együtt találtam!20e indul a határ a csillagos ég A hőm. mutatóm pedig pont függőlegesen áll fölé nem megy az istennek se!! És abból kiindúlva hogy a termosztát 105 C-kon nyit az tényleg gáz


Ez most vicc megint? Most nem a csappantyú jön, hanem a hőfok mutató. Nem mondta még senki, hogy annak középen kell állni?
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
Unixba meg van 10 ezerért is, hogy milyen a minőség azt nem tudom, meg ugye 40 ezerért is!!

184981 23531 SWAG/FEBI
Termosztát
10457 FT


Meg 55 ezerért is. azt kihagytam
Az már biztos aranyból van.

http://bmwfans.info/parts/cata...hermostat/


Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2013. január 20. vasárnap, 11:47

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. január 20. vasárnap, 10:51


Még azt akarom kérdezni a termosztátot külön lehet cserélni?? Mindenhol csak házzal együtt találtam!20e indul a határ a csillagos ég A hőm. mutatóm pedig pont függőlegesen áll fölé nem megy az istennek se!! És abból kiindúlva hogy a termosztát 105 C-kon nyit az tényleg gáz

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. január 19. szombat, 18:30


dankoj írta:
vivaladiesel írta:
jons írta:
vivaladiesel írta:
Szia!
Amíg a vízhőfokod nem áll be normálisan (ha jól értem akkor alig halad túl a kék mezőn a mutató?!) addig ne nagyon kergesd az autót... Ez így motorkoptató használat.
Cseréld ki a termosztátot.


Én úgy értettem, hogy ő ahhoz szokott, hogy ha megkergeti az autót akkor emelkedni kezd a piros felé a mutató, tehát mindenképpen elhagyja a középállást. Biztos rossz autója volt eddig.


Ez is lehetséges.


Sziasztok hidegen az alapjárat nekem is ingadozott!
Szerelőnél voltam más problémával és azt vettem észre jó az autó jobban megy a fogyasztás mérő is elég jó értékeket ír!
Ezt követően bepillantottam a motortérbe és azt látom, hogy a levegőszűrő mögött gondolom valami szenzorról le van csúszva egy cső, visszadugtam és az autó már mindjárt nem úgy ment illetve 1,5 literrel több értéket ír! továbbá az alapjárat is ugyanolyan lett mint előtte! Ha nincs fordulaton az autó le fel le fel 400-800 között! Mitől lehet ez!?
Mondjuk az enyém nem ingadozik annyit alig észrevehető,de azért zavar Tied az tényleg durva!!



kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. január 19. szombat, 16:19


vivaladiesel írta:
jons írta:
vivaladiesel írta:
Szia!
Amíg a vízhőfokod nem áll be normálisan (ha jól értem akkor alig halad túl a kék mezőn a mutató?!) addig ne nagyon kergesd az autót... Ez így motorkoptató használat.
Cseréld ki a termosztátot.


Én úgy értettem, hogy ő ahhoz szokott, hogy ha megkergeti az autót akkor emelkedni kezd a piros felé a mutató, tehát mindenképpen elhagyja a középállást. Biztos rossz autója volt eddig.


Ez is lehetséges.
Köszönöm a válaszokat! Pug 306 -osom volt(van is még)
80-85 fokon üzemelt hidegben is! Bele kel tanulnom a BMW-be Akkor az olaj meg szürő csere mellé beütemezem a termosztátot is!!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 19. szombat, 18:34

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2013. január 19. szombat, 15:32


vivaladiesel írta:
jons írta:
vivaladiesel írta:
Szia!
Amíg a vízhőfokod nem áll be normálisan (ha jól értem akkor alig halad túl a kék mezőn a mutató?!) addig ne nagyon kergesd az autót... Ez így motorkoptató használat.
Cseréld ki a termosztátot.


Én úgy értettem, hogy ő ahhoz szokott, hogy ha megkergeti az autót akkor emelkedni kezd a piros felé a mutató, tehát mindenképpen elhagyja a középállást. Biztos rossz autója volt eddig.


Ez is lehetséges.


Sziasztok hidegen az alapjárat nekem is ingadozott!
Szerelőnél voltam más problémával és azt vettem észre jó az autó jobban megy a fogyasztás mérő is elég jó értékeket ír!
Ezt követően bepillantottam a motortérbe és azt látom, hogy a levegőszűrő mögött gondolom valami szenzorról le van csúszva egy cső, visszadugtam és az autó már mindjárt nem úgy ment illetve 1,5 literrel több értéket ír! továbbá az alapjárat is ugyanolyan lett mint előtte! Ha nincs fordulaton az autó le fel le fel 400-800 között! Mitől lehet ez!?


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2013. január 19. szombat, 13:06


jons írta:
vivaladiesel írta:
Szia!
Amíg a vízhőfokod nem áll be normálisan (ha jól értem akkor alig halad túl a kék mezőn a mutató?!) addig ne nagyon kergesd az autót... Ez így motorkoptató használat.
Cseréld ki a termosztátot.


Én úgy értettem, hogy ő ahhoz szokott, hogy ha megkergeti az autót akkor emelkedni kezd a piros felé a mutató, tehát mindenképpen elhagyja a középállást. Biztos rossz autója volt eddig.


Ez is lehetséges.


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. január 19. szombat, 13:01


vivaladiesel írta:
Szia!
Amíg a vízhőfokod nem áll be normálisan (ha jól értem akkor alig halad túl a kék mezőn a mutató?!) addig ne nagyon kergesd az autót... Ez így motorkoptató használat.
Cseréld ki a termosztátot.


Én úgy értettem, hogy ő ahhoz szokott, hogy ha megkergeti az autót akkor emelkedni kezd a piros felé a mutató, tehát mindenképpen elhagyja a középállást. Biztos rossz autója volt eddig.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2013. január 19. szombat, 12:53


kalmaristi írta: Üdvözlöm a tagokat! Tegnap (boldog)tulajdonosa lettem egy E46 1.6i-nek
Eléggé egyben van a gép csak az ingadozó alapjárat zavar!! Állitólag most cserélt gyertyát a kereskedő(nem kérdeztem milyet rakott bele): Illetve a vizhőfok mutató középállásnál még nem ment feljebb ez nem tudom C-fokba mit jelent:: Pedig kergettem hazafele rendessenLehet meglessz életem első gyorshajtós csekkje!!


Szia!
Amíg a vízhőfokod nem áll be normálisan (ha jól értem akkor alig halad túl a kék mezőn a mutató?!) addig ne nagyon kergesd az autót... Ez így motorkoptató használat.
Cseréld ki a termosztátot.
A gyári bmw termosztát cikkszáma 11 53 1 437 085 (65 euro)


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 19. szombat, 13:00

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. január 18. péntek, 17:25


Üdvözlöm a tagokat! Tegnap (boldog)tulajdonosa lettem egy E46 1.6i-nek
Eléggé egyben van a gép csak az ingadozó alapjárat zavar!! Állitólag most cserélt gyertyát a kereskedő(nem kérdeztem milyet rakott bele): Illetve a vizhőfok mutató középállásnál még nem ment feljebb ez nem tudom C-fokba mit jelent:: Pedig kergettem hazafele rendessenLehet meglessz életem első gyorshajtós csekkje!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 18:06


anubisz írta:

Basszus, ott aztán tényleg meg van vadulva minden. Én tuti márkaszervizbe nézetném jól át,ez így nem állapot. Össze,vissza jár ott minden. Kíváncsi lennék mit mond erre egy mezei szerelő, mély sóhaj, és kicseréli a fél motorházat.


Igaz ezt a rossz muveletsort havonta max 2x csinalja.Hat mielott elvinnem szerizbe, elobb en atnezek minden slagot , csatlakozast s varok megint 1 honapot.
Valaki szerelt be kartergaz kondenzalot/lecsapot? Bodonnek hivjak nalatok azt hiszem.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 17:14


anubisz írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta: Nekem is ez van.Hidegen össze vissza jár a motor, ha rátaposol a gázpedálra 5000 leszabályoz, megfullad és csörög csattog köhög és iszonyú szaga van.De amikor bemelegszik akkor teljesen normális minden, csak a fogyasztás nő meg kb:1,5l.



hidegen mi a f.sznak taposni 5000-ig? csodálkozol, hogy csörög, mikro az olaj még el sem ért oda, ahova kell? hamarosan dobhatod ki a kukába a motort, ha ez nálad rendszeres.
teljesen más üzemben megy olyankor a motor, nem pörgetésre van beállva. nem trabant ez, amit gázzal kell fordulatra hozni.



főleg, hogy mikor épp középre áll a mutató, a víz akkor is csak épp a 75 fokot érte el, és még hol van a 92,94 no meg az olaj.
Amíg nem érem el a 90 fokot, még a fűtést se kapcsolom be. és bizony jó pár km meg kel hozzá tenni, hiába ujjak a termosztátok, alig melegszik, főleg ha araszolsz.


nekünk nincs kisegítő fűtés, ami elektromos, mint sok fosvágenben? az addig megy, amíg a víz fel nem melegszik, addig fűtőszál melegszik. állítólag.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 16:28


YELLOW írta:
Kristen76 írta: Nekem is ez van.Hidegen össze vissza jár a motor, ha rátaposol a gázpedálra 5000 leszabályoz, megfullad és csörög csattog köhög és iszonyú szaga van.De amikor bemelegszik akkor teljesen normális minden, csak a fogyasztás nő meg kb:1,5l.



hidegen mi a f.sznak taposni 5000-ig? csodálkozol, hogy csörög, mikro az olaj még el sem ért oda, ahova kell? hamarosan dobhatod ki a kukába a motort, ha ez nálad rendszeres.
teljesen más üzemben megy olyankor a motor, nem pörgetésre van beállva. nem trabant ez, amit gázzal kell fordulatra hozni.



főleg, hogy mikor épp középre áll a mutató, a víz akkor is csak épp a 75 fokot érte el, és még hol van a 92,94 no meg az olaj.
Amíg nem érem el a 90 fokot, még a fűtést se kapcsolom be. és bizony jó pár km meg kel hozzá tenni, hiába ujjak a termosztátok, alig melegszik, főleg ha araszolsz.

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 16:01


Nem rögtön taposom neki, járatom 3-4 percig és utána indulok el.De amíg nem lesz üzem meleg addig nem is megy a kicsike,és nem is egészséges amiket művel.
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta: Nekem is ez van.Hidegen össze vissza jár a motor, ha rátaposol a gázpedálra 5000 leszabályoz, megfullad és csörög csattog köhög és iszonyú szaga van.De amikor bemelegszik akkor teljesen normális minden, csak a fogyasztás nő meg kb:1,5l.



hidegen mi a f.sznak taposni 5000-ig? csodálkozol, hogy csörög, mikro az olaj még el sem ért oda, ahova kell? hamarosan dobhatod ki a kukába a motort, ha ez nálad rendszeres.
teljesen más üzemben megy olyankor a motor, nem pörgetésre van beállva. nem trabant ez, amit gázzal kell fordulatra hozni.



Ezt én sem értem. Hidegindítás után el kell indulni és közepes fordulaton addig autózni amíg be nem melegszik a motor tehát tartósan be nem áll a mutató középre. Utána lehet nyomni mint süket a csengőt...
Ha hidegen szabályzásig pörgeted az olyan mintha neked reggel felkelés után egyből le kéne futnod a maratont...




vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 15:58


YELLOW írta:
Kristen76 írta: Nekem is ez van.Hidegen össze vissza jár a motor, ha rátaposol a gázpedálra 5000 leszabályoz, megfullad és csörög csattog köhög és iszonyú szaga van.De amikor bemelegszik akkor teljesen normális minden, csak a fogyasztás nő meg kb:1,5l.



hidegen mi a f.sznak taposni 5000-ig? csodálkozol, hogy csörög, mikro az olaj még el sem ért oda, ahova kell? hamarosan dobhatod ki a kukába a motort, ha ez nálad rendszeres.
teljesen más üzemben megy olyankor a motor, nem pörgetésre van beállva. nem trabant ez, amit gázzal kell fordulatra hozni.



Ezt én sem értem. Hidegindítás után el kell indulni és közepes fordulaton addig autózni amíg be nem melegszik a motor tehát tartósan be nem áll a mutató középre. Utána lehet nyomni mint süket a csengőt...
Ha hidegen szabályzásig pörgeted az olyan mintha neked reggel felkelés után egyből le kéne futnod a maratont...