YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. február 02. kedd, 22:34


Atoska írta: Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni egy hiba megoldásában.
Bmw e46 320i 2.2 170ló 2001 évjáratú

Motornak érdekes hangja volt inditás után motorhiba lámpa felvillant.
Elvittem a szerelőhöz ki lett olvasva Hibakód: 5. henger gyújtás hiba.
Azota gyertya csere volt ,trafó át lett rakvan egyik hegerröl a másikra a hiba még mindig a 5. hengerben keresendő.
Csak hideg motornál jelentkezik a probléma kihagy egy henger ,meleg motornál kicsit egyenetlen az alapjárat,gázadásra jól gyorsúl fogyasztás jó.

Segitségeteket előre is köszönöm


nekem dereng valami olyasmi, hogy ez mondjuk úgy szokványos. előfordul. bár én úgy emlékszem az utolsó hengerre írták ezt a dolgot. vagy az 5-6-ra?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Atoska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. február 02. kedd, 22:06


Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni egy hiba megoldásában.
Bmw e46 320i 2.2 170ló 2001 évjáratú

Motornak érdekes hangja volt inditás után motorhiba lámpa felvillant.
Elvittem a szerelőhöz ki lett olvasva Hibakód: 5. henger gyújtás hiba.
Azota gyertya csere volt ,trafó át lett rakvan egyik hegerröl a másikra a hiba még mindig a 5. hengerben keresendő.
Csak hideg motornál jelentkezik a probléma kihagy egy henger ,meleg motornál kicsit egyenetlen az alapjárat,gázadásra jól gyorsúl fogyasztás jó.

Segitségeteket előre is köszönöm


ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2016. január 25. hétfő, 19:15


b_imi írta:
ArkyCsaba írta:
b_imi írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Következő a problémám a vassal: elindítom jár szépen semmi gond,aztán elindulok minden ok lassítás(nem fékkel csak ki üresbe) alapjárat leesik majd helyreáll,aztán megint.egészen addig míg meg nem állok.Ha már áll a kocsi nem csinálja.Ezenfelül csak a kék mező és a teljesen fel nem melegedett(mutató középen) vízhőfok között és csak és kizárólag ha esik vagy nagyon párás az idő!
Mi okozhat ilyet?
Vákumcsövek rendben,kartergázszűrő is,nemrég takarítottam alapjáratit,légtömegmérőt,folytószelepet.Most cserélem majd az olajbetöltő sapkát,mintha ott picit tolná az olajat.De nem hinném,hogy ez ilyen mértékben befolyásolná a működést.Vagy mégis?


Még mielőtt kicserélnéd az olajbetöltő sapkát, vedd ki belőle a tömítést, mosd el benzinben, rakd össze és jó lesz.


Hogy érted?megoldja a problémát vagy az olajat nem nyomja majd?Meg mindegy, már megvettem.

Az olajszivárgás megszűnik.


Úgy néz ki,a sapka volt a ludas,ha már nyomta az olajat szívta is a levegőt.
Csere után mintha a hangja is normálisabb lenne,de lehet csak bebeszélem magamnak.
Bár a régiben nagyon oda volt a tömítés szerintem hiába mostam volna...

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 23:17


ArkyCsaba írta:
b_imi írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Következő a problémám a vassal: elindítom jár szépen semmi gond,aztán elindulok minden ok lassítás(nem fékkel csak ki üresbe) alapjárat leesik majd helyreáll,aztán megint.egészen addig míg meg nem állok.Ha már áll a kocsi nem csinálja.Ezenfelül csak a kék mező és a teljesen fel nem melegedett(mutató középen) vízhőfok között és csak és kizárólag ha esik vagy nagyon párás az idő!
Mi okozhat ilyet?
Vákumcsövek rendben,kartergázszűrő is,nemrég takarítottam alapjáratit,légtömegmérőt,folytószelepet.Most cserélem majd az olajbetöltő sapkát,mintha ott picit tolná az olajat.De nem hinném,hogy ez ilyen mértékben befolyásolná a működést.Vagy mégis?


Még mielőtt kicserélnéd az olajbetöltő sapkát, vedd ki belőle a tömítést, mosd el benzinben, rakd össze és jó lesz.


Hogy érted?megoldja a problémát vagy az olajat nem nyomja majd?Meg mindegy, már megvettem.

Az olajszivárgás megszűnik.


ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 23:14


b_imi írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Következő a problémám a vassal: elindítom jár szépen semmi gond,aztán elindulok minden ok lassítás(nem fékkel csak ki üresbe) alapjárat leesik majd helyreáll,aztán megint.egészen addig míg meg nem állok.Ha már áll a kocsi nem csinálja.Ezenfelül csak a kék mező és a teljesen fel nem melegedett(mutató középen) vízhőfok között és csak és kizárólag ha esik vagy nagyon párás az idő!
Mi okozhat ilyet?
Vákumcsövek rendben,kartergázszűrő is,nemrég takarítottam alapjáratit,légtömegmérőt,folytószelepet.Most cserélem majd az olajbetöltő sapkát,mintha ott picit tolná az olajat.De nem hinném,hogy ez ilyen mértékben befolyásolná a működést.Vagy mégis?


Még mielőtt kicserélnéd az olajbetöltő sapkát, vedd ki belőle a tömítést, mosd el benzinben, rakd össze és jó lesz.


Hogy érted?megoldja a problémát vagy az olajat nem nyomja majd?Meg mindegy, már megvettem.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 23:07


ArkyCsaba írta: Sziasztok.Következő a problémám a vassal: elindítom jár szépen semmi gond,aztán elindulok minden ok lassítás(nem fékkel csak ki üresbe) alapjárat leesik majd helyreáll,aztán megint.egészen addig míg meg nem állok.Ha már áll a kocsi nem csinálja.Ezenfelül csak a kék mező és a teljesen fel nem melegedett(mutató középen) vízhőfok között és csak és kizárólag ha esik vagy nagyon párás az idő!
Mi okozhat ilyet?
Vákumcsövek rendben,kartergázszűrő is,nemrég takarítottam alapjáratit,légtömegmérőt,folytószelepet.Most cserélem majd az olajbetöltő sapkát,mintha ott picit tolná az olajat.De nem hinném,hogy ez ilyen mértékben befolyásolná a működést.Vagy mégis?


Még mielőtt kicserélnéd az olajbetöltő sapkát, vedd ki belőle a tömítést, mosd el benzinben, rakd össze és jó lesz.

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 23:02


Sziasztok.Következő a problémám a vassal: elindítom jár szépen semmi gond,aztán elindulok minden ok lassítás(nem fékkel csak ki üresbe) alapjárat leesik majd helyreáll,aztán megint.egészen addig míg meg nem állok.Ha már áll a kocsi nem csinálja.Ezenfelül csak a kék mező és a teljesen fel nem melegedett(mutató középen) vízhőfok között és csak és kizárólag ha esik vagy nagyon párás az idő!
Mi okozhat ilyet?
Vákumcsövek rendben,kartergázszűrő is,nemrég takarítottam alapjáratit,légtömegmérőt,folytószelepet.Most cserélem majd az olajbetöltő sapkát,mintha ott picit tolná az olajat.De nem hinném,hogy ez ilyen mértékben befolyásolná a működést.Vagy mégis?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2015. október 26. hétfő, 19:28


YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok... Hideg motornal alapjarat ingadozas miatt lecsekkolnal a legtomegmerot.
Mutatnatok kepet ,hogy hol talalom?
2002/320D/110kw e46

Koszonom!!!


16-os számnál lévő az


Szerdan mutet..koszi


egyébként külön kijön a szenzor, ha jól láttam a képeket. tehát nem kell leszedni az egészet.
féktisztítóval, vagy olajmentes kontakt, inkább Tuner spray-vel érdemes megfújni.


Okes,koszi!valamit megprobalok vele... Ha nem lesz jobb akkor megy a doktor bacsihoz..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. október 26. hétfő, 07:44


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok... Hideg motornal alapjarat ingadozas miatt lecsekkolnal a legtomegmerot.
Mutatnatok kepet ,hogy hol talalom?
2002/320D/110kw e46

Koszonom!!!


16-os számnál lévő az


Szerdan mutet..koszi


egyébként külön kijön a szenzor, ha jól láttam a képeket. tehát nem kell leszedni az egészet.
féktisztítóval, vagy olajmentes kontakt, inkább Tuner spray-vel érdemes megfújni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2015. október 25. vasárnap, 22:01


YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok... Hideg motornal alapjarat ingadozas miatt lecsekkolnal a legtomegmerot.
Mutatnatok kepet ,hogy hol talalom?
2002/320D/110kw e46

Koszonom!!!


16-os számnál lévő az


Szerdan mutet..koszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. október 25. vasárnap, 21:49


Krapulax6 írta: Sziasztok... Hideg motornal alapjarat ingadozas miatt lecsekkolnal a legtomegmerot.
Mutatnatok kepet ,hogy hol talalom?
2002/320D/110kw e46

Koszonom!!!


16-os számnál lévő az

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2015. október 25. vasárnap, 21:35


Sziasztok... Hideg motornal alapjarat ingadozas miatt lecsekkolnal a legtomegmerot.
Mutatnatok kepet ,hogy hol talalom?
2002/320D/110kw e46

Koszonom!!!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 13:53


krissz írta: M54B22-n szeretném a vákuumcsöveket lecserélni. Tudna valaki mutatni ábrákat hol találom őket? illetve milyen hosszú csövet vegyek? köszi!


Az ETK-ban megtalálod ITT és ITT.

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 12:53


M54B22-n szeretném a vákuumcsöveket lecserélni. Tudna valaki mutatni ábrákat hol találom őket? illetve milyen hosszú csövet vegyek? köszi!

srac25
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1995

státusz srac25

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. május 12. kedd, 18:33


Sziasztok!
Egy kis segitségre lenne szükségem nem tudom hogy a mellékelt képeken a magas (felkiáltójeles) értékek milyen hibára utalnak 1995 316i compactom van.
A motorvezérlőben nincs hiba néztem dis-sel és inpa-val is.
amit észrevettem az utóbbi időben (kb 2 hónapja) kicsit kormol és a gyertyák is kormosak.
Oktoberben kapott uj gyertyákat.
Valakinek valami ötlete???
előre is köszönöm