m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. augusztus 13. kedd, 21:03


BarG írta:
ute107 írta:
Robinson írta: Amúgy nem az első eset, 2 éve lett felrakva a Meyle, ennyit bírt Most megy fel a Corteco Nagy Miki és a H&R autó ajánlásával


Hallottam róla, Dávid mondta. Többször már nem kell cserélni!


Én tavaly tettem fel az erősített Corteco-t jlaci közreműködésével, akkor az most már örök, mint a nyomorúság? Gumis alkatrész sose lesz örök, embörök!


ha ékszíjtárcsa akkor Corteco..

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. augusztus 13. kedd, 11:41


ute107 írta:
Robinson írta: Amúgy nem az első eset, 2 éve lett felrakva a Meyle, ennyit bírt Most megy fel a Corteco Nagy Miki és a H&R autó ajánlásával


Hallottam róla, Dávid mondta. Többször már nem kell cserélni!


Én tavaly tettem fel az erősített Corteco-t jlaci közreműködésével, akkor az most már örök, mint a nyomorúság? Gumis alkatrész sose lesz örök, embörök!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. augusztus 13. kedd, 00:56


Robinson írta: Amúgy nem az első eset, 2 éve lett felrakva a Meyle, ennyit bírt Most megy fel a Corteco Nagy Miki és a H&R autó ajánlásával


Hallottam róla, Dávid mondta. Többször már nem kell cserélni!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 23:46


ute107 írta: Robinson! Ez nem a Szoták fúrófeje... neki vannak ilyen gagyik?!




Sajnálom a kocsid...de fel a fejjel mindenkinél eljön ez is.


ez csak próbálkozás volt, elhajlítottunk egy nagyon jó minőségű torx-ot és eltörtünk egy szintén nem rossz imbuszt

Amúgy nem az első eset, 2 éve lett felrakva a Meyle, ennyit bírt Most megy fel a Corteco Nagy Miki és a H&R autó ajánlásával

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 23:43


BarG írta:
Robinson írta:
szotakdavid írta:
"Cigivel együtt 5 perc"


Te aludjál


Írtad, hogy gagyi volt a szíjtárcsa. Kinek a gyártmánya volt?


Meyle

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 22:36


Robinson írta: Így néz ki egy gagyi szíjtárcsa, mikor megadja magát:



Így meg egy 8-as fúrófej, ha olyan szíjtárcsa lelazításánál használod stiftnek, ami rá van rohadva:



Emellett egy 8-as imbusz és egy 8-as stihl torx bánta a csatát.



Robinson! Ez nem a Szoták fúrófeje... neki vannak ilyen gagyik?!




Sajnálom a kocsid...de fel a fejjel mindenkinél eljön ez is.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 22:32


Robinson írta:
szotakdavid írta:
"Cigivel együtt 5 perc"


Te aludjál


Írtad, hogy gagyi volt a szíjtárcsa. Kinek a gyártmánya volt?


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 20:43


szotakdavid írta:
"Cigivel együtt 5 perc"


Te aludjál

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 20:29


Robinson írta: Így néz ki egy gagyi szíjtárcsa, mikor megadja magát:



Így meg egy 8-as fúrófej, ha olyan szíjtárcsa lelazításánál használod stiftnek, ami rá van rohadva:



Emellett egy 8-as imbusz és egy 8-as stihl torx bánta a csatát.



"Cigivel együtt 5 perc"

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 19:17


Így néz ki egy gagyi szíjtárcsa, mikor megadja magát:



Így meg egy 8-as fúrófej, ha olyan szíjtárcsa lelazításánál használod stiftnek, ami rá van rohadva:



Emellett egy 8-as imbusz és egy 8-as stihl torx bánta a csatát.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 12. hétfő, 19:17

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 13:00


kempelen írta:
Alesi írta:

Ha a tarcsa lenne, nem kellett volna a gyari szijjal is hangot adnia (amit csereltunk az meg az eredeti gyari volt)? Gorgoket elmeletileg atneztek, es azt mondtak, nem erdemes megcserelni. Az pedig mindenkepp furcsa, hogy a Dayco szijjal sokkal hallhatobban nyikkant, most meg van hogy nem is, van hogy igen, de joval halkabban.

A megoldas akkor az lesz, hogy ha majd egyszer megint megy szervizre, megnezetem a gorgoket, tarcsat is. Addig meg nyikkanjon amikor akar, baja nem lesz tole.


Szia Alesi,

Nos így már tisztábban látok, viszont fogalmam nincs miért nyikoroghat a szíjad. Tárcsát cseréltél, dayco volt, conti jött. Mentél 400km-t vele és megint nyikorog.

Ebben az eseteben még a feszítőd vagy a hűtőfolyadék miatt nyikkanhat, bár a hűtőfolyadék idővel elpárolog, így az nem valószínű.

Nekem is conti van fent, mert előzőleg is az volt, de sem előtte, sem utána nem nyikkant. (nekem a szar tárcsa miatt volt újra cserélve szíj, feszítő, satöbbi)



Tarcsat nem csereltem, az meg a gyari! Csak gondolni tudom, hogy ha annyira rossz allapotban lenne, akkor szoltak volna, hogy csereljuk...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 11:57


Alesi írta:

Ha a tarcsa lenne, nem kellett volna a gyari szijjal is hangot adnia (amit csereltunk az meg az eredeti gyari volt)? Gorgoket elmeletileg atneztek, es azt mondtak, nem erdemes megcserelni. Az pedig mindenkepp furcsa, hogy a Dayco szijjal sokkal hallhatobban nyikkant, most meg van hogy nem is, van hogy igen, de joval halkabban.

A megoldas akkor az lesz, hogy ha majd egyszer megint megy szervizre, megnezetem a gorgoket, tarcsat is. Addig meg nyikkanjon amikor akar, baja nem lesz tole.


Szia Alesi,

Nos így már tisztábban látok, viszont fogalmam nincs miért nyikoroghat a szíjad. Tárcsát cseréltél, dayco volt, conti jött. Mentél 400km-t vele és megint nyikorog.

Ebben az eseteben még a feszítőd vagy a hűtőfolyadék miatt nyikkanhat, bár a hűtőfolyadék idővel elpárolog, így az nem valószínű.

Nekem is conti van fent, mert előzőleg is az volt, de sem előtte, sem utána nem nyikkant. (nekem a szar tárcsa miatt volt újra cserélve szíj, feszítő, satöbbi)



Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 11:26


pomzi írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Latom korabban mar mas is irt hasonlot, de most en is megosztanaom tapasztalatom az ekszijcserevel kapcsolatosan.

Nos, roviden tomoren, volt nagy szervizem, kicsereltettem a generator ekszijat is, elsore Dayco szijat rakott ra a szerelom, ezzel hidegen-melegen nyikkant az auto leallitasnal/beinditasnal...
Itteni olvasatra es szemelyes tanacsra hivatkozva lecsereltettem Contitech szijra, mondvan, hogy az jo lesz. Jo lett, egy darabig. Azota ment bele az autoba az elmult par hetben kb 3000km, es mar megint nyikkan, igaz csak melegen, es talan nem annyira hangosan.

Itt tartok most, annyira nem dol ossze a vilag, ha igy marad, de azert ha valakinek van valami tanacsa tovabbi teendo ugyeben, azt szivesen varom



Szia!
Én is most cseréltem szíjat, nekem is nyekkent előtte és Continentalt tettem bele, megszűnt a hang. De mielőtt szíjat cserélsz nézesd át az összes feszítőt és tárcsát, mert azokból is okozhat valamelyik ilyen nyekkenést


Mennyit mentel vele miota csereltek a szijat? Mert egy kb 400 km-ig nekem is jo volt...

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 11:24


kempelen írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Latom korabban mar mas is irt hasonlot, de most en is megosztanaom tapasztalatom az ekszijcserevel kapcsolatosan.

Nos, roviden tomoren, volt nagy szervizem, kicsereltettem a generator ekszijat is, elsore Dayco szijat rakott ra a szerelom, ezzel hidegen-melegen nyikkant az auto leallitasnal/beinditasnal...
Itteni olvasatra es szemelyes tanacsra hivatkozva lecsereltettem Contitech szijra, mondvan, hogy az jo lesz. Jo lett, egy darabig. Azota ment bele az autoba az elmult par hetben kb 3000km, es mar megint nyikkan, igaz csak melegen, es talan nem annyira hangosan.

Itt tartok most, annyira nem dol ossze a vilag, ha igy marad, de azert ha valakinek van valami tanacsa tovabbi teendo ugyeben, azt szivesen varom



Szia, nem igazán ismerem az előzményeket, de nem maga a tárcsa miatt hallasz nyikkanó hangot? Úgy értem tárcsacsere volt a közelmúltban? Ha igen és tuti nem a tárcsa miatt nyikorog, akkor nem volt mostanában például vízpumpa csere vagy termosztát csere amivel hűtővíz kerülhetett a szíjra vagy bármelyik forgó felületre? (szíjtárcsa, generátor, klíma, feszítők) Akkor szokott még nyikorogni, nyikkani ha hűtővíz kerül a forgó alkatrészekre.
(esetleg bár ezt nem feltételezem és nagyon nagyon nagyon halkan mondom nem szivárog valahol a hűtővized?)
Elméletileg a conti gyári beszállító volt nem hiszem hogy nyikkani kellene neki. Én is contira cseréltem és nem nyikkan...



Ha a tarcsa lenne, nem kellett volna a gyari szijjal is hangot adnia (amit csereltunk az meg az eredeti gyari volt)? Gorgoket elmeletileg atneztek, es azt mondtak, nem erdemes megcserelni. Az pedig mindenkepp furcsa, hogy a Dayco szijjal sokkal hallhatobban nyikkant, most meg van hogy nem is, van hogy igen, de joval halkabban.

A megoldas akkor az lesz, hogy ha majd egyszer megint megy szervizre, megnezetem a gorgoket, tarcsat is. Addig meg nyikkanjon amikor akar, baja nem lesz tole.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. július 29. vasárnap, 09:42


Alesi írta: Sziasztok!

Latom korabban mar mas is irt hasonlot, de most en is megosztanaom tapasztalatom az ekszijcserevel kapcsolatosan.

Nos, roviden tomoren, volt nagy szervizem, kicsereltettem a generator ekszijat is, elsore Dayco szijat rakott ra a szerelom, ezzel hidegen-melegen nyikkant az auto leallitasnal/beinditasnal...
Itteni olvasatra es szemelyes tanacsra hivatkozva lecsereltettem Contitech szijra, mondvan, hogy az jo lesz. Jo lett, egy darabig. Azota ment bele az autoba az elmult par hetben kb 3000km, es mar megint nyikkan, igaz csak melegen, es talan nem annyira hangosan.

Itt tartok most, annyira nem dol ossze a vilag, ha igy marad, de azert ha valakinek van valami tanacsa tovabbi teendo ugyeben, azt szivesen varom



Szia!
Én is most cseréltem szíjat, nekem is nyekkent előtte és Continentalt tettem bele, megszűnt a hang. De mielőtt szíjat cserélsz nézesd át az összes feszítőt és tárcsát, mert azokból is okozhat valamelyik ilyen nyekkenést