« előző123456következő »
bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 21:05


Dehogynem volt hibád!

PL:Lambda szonda.
Mondtam is, hogy meg kellene nézni, hogy nem-e szív valahol hamis levegõt,mert nagyon alacsony volt a lambda értéked, mivel ezt megnézni sokkal olcsóbb mint szondát cserélni.
Az érték állandó 0.8 volt...
+ ki lett törölve az összes adaptációd, tehát nem kell mást csinálni a légtömegmérõcseréhez.
Rémlik?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 20:21


Tano írta: Kérdezd meg bmw320d4-t, szerintem õ fel tudja neked programozni az eddigi beírásai alapján. Vagy a Ricsi is tud segíteni ha megkeresed sztem.


320D4 már megnézte nekem mikor voltam nála a BC-t bevarázsolni a kocsiba. Nála nem láttunk semmi hibát. Ricsinek (ha Rhantos klubtársunkra gondolsz) már küldtem PÜ-t de idáig még nem reagált nagyon azon kívül hogy megkérdezte a motor típusát. Reménykedem azért hogy tud valami hasznos tanáccsal szolgálni, vagy esetleg orvosolni is a baját a betegnek.
De azért köszi

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 19:46


Kérdezd meg bmw320d4-t, szerintem õ fel tudja neked programozni az eddigi beírásai alapján. Vagy a Ricsi is tud segíteni ha megkeresed sztem.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 18:50


Tano írta: Ez az ingadozás szerintem normális, mindenkinél megvan.

Robin: Neked azért megy fel akkor amikor leesik az alapjárat, mert megakadájozza a vezérlés a lefulladást, és beadagol némi naftát. Az ingadozását valszeg tényleg jeladó okozza. Diag nem mutat semmit?


Nem mutatott semmit a diagnosztika. Amire tippelnek: légt.mérõ, vagy fõtengely jeladó. Légt.mérõt már vettem de még nem tudom berakni mert hozzá kellene programozni a ECU-t. Na erre meg még nem találtam embert. A szervíz meg el akarná kérni a szerelõ ezévi 13. fizuját érte . Sõt az utóbbi érdekes jelenség, mikor lejöttem a pályáról eltûnik az alapjárat egy idõre. Mikor kinyomom a kuplungot leállt a motor. Pedig nem is hajtottam meg, 130-150 közt volt a tempó.
Sajna idáig akinek ezt így levázoltam csak a tarkóját vakarta és nézett mereven a semmibe, majd nem akart nagyon hülyének tûnni és a "valószínû" szóval kezdve elsorolta az összes jeladót, nehogy hibázzon

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 18:26


Ez az ingadozás szerintem normális, mindenkinél megvan.

Robin: Neked azért megy fel akkor amikor leesik az alapjárat, mert megakadájozza a vezérlés a lefulladást, és beadagol némi naftát. Az ingadozását valszeg tényleg jeladó okozza. Diag nem mutat semmit?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 18:18


Ez a jelenség nálam is elõjön, de nekem mióta megvettem a kocsit. Amire felfigyeltem hogy az alapjárat ingadozás (ami elég bosszantó már) közrejátszik. Mikor hirtelen leesik az alapjárat, a mutató hirtelen sokat mutat, majd mikor beáll az alapjárat akkor a mutató is visszaesik a 0-ra. Szerintem valamelyik jeladó lehet a ludas, csak azt nem tudja senki hogy melyik.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 17:34


nagyon jó dolog amirõl írsz, nekem is iylen.... nekem azóta hogy légszûrõt cseréltem, de nem mindig, fõleg hideg motornál, ha haladok és üresbe teszem, majd lassulok, már olyan 30-nál is hírtelen elkezd a mérõ felfelé menni, majd mikor teljesen megállok, akkor lemegy 0-ra... ez attól lehet, hogy ez a mûszer úgy mûködik, hogy figyeli a forgó kereket, a beszívott levegõt, a vett egyéb jeleket... álló helyzetben hiába túráztatod nem mutat semmit, mert a kerék nem forog, viszont mivel üresben van, nincs motorfék, tehát forog a motor alapjáraton, ami kb 750, ugye a kerék pörög 30-al, õ úgy érzékeli, hogy te rendesen haladsz... lehet valami érzékelõ nem oké, de lehet ez szokványos, bár mondom én a szûrõ csere után vettem észre a mutatványt


TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 17:28


Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni az alábbi dologban.

Van a mûszerfalban ez a bizonyos pillanatnyi fogyasztás jelzõ.

Gázadásra normálisan reagál, azaz dinamikusan felmegy, gázelvételnél szépen lemegy ahogy kell.

Viszont ezután ha üresben alapjáraton állok elindul felfelé anélkül, hogy gázt adnék, és felmegy 10L-ig, aztán vissza.

Tehát ha pl. 60km/h-val megyek és mutat ca. 8L-t kirakom üresbe a váltót, lemegy 0-ra, majd felmegy 10L-ig és vissza alaphelyzetbe anélkül.

Van itt valami jeladó, vagy valami amit cserélni kell vagy csekkolni?

Elõre is köszi
The Man

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 17:47


Hali!
Ahogy látom nincs valami sok bejegyzés, de azért megpróbálom.
Szeretnék betenni a kocsiba egy indításgátló kapcsolót hogy ezzel is egy kicsit nyugodtabbá tegyem a távolléteket a kocsitól. Valójában a kérdésem az lenne hogy ezt hova lehet kötni, illetve mit lehet megszakítani hogy a kompjuter ne õrüljön meg és esetleg az a kábel hol helyezkedik el. Egyszerûbb autóknál ez nem okoz gondot de itt nem merek komolyan belenyúlni mert azért ez már ugye "autó" ami a BMW szerelmeseinek (mint én is) egy kincs.
Üdv. Robin68

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dpiller

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 13:41


Kakukk, látom kevés a hozzászólás

A dolog, amit elkezdtem halad ezerrel, ellenben valahogy hátra kellene vinnem a feszültséget, kb a CD tárhoz. Már ha nincs ott. (legjobb lenne a biztosítékok környékérõl leszedni, hátha van egy szabad forrás, ami már biztosítot is...).Van valakinek tapasztalata, kedve kicsit kábelt szerelni? Vagy legalább tanácsot adni? Bocs a ködös fogalmazásért, de nem akarom nyilvánosan leírni, mit csinálok...privi üzeneteket nem tudok itt olvasni!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dpiller

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2007. november 06. kedd, 14:26


Sziasztok,

érdekes védelmet csinálnék a kocsimba, de kellene hozzá nekem egy elektronikában jártas ember, aki szeret bütykölni is. Jópár elektronikai dologgal elboldogulok, de itt olyan kellene aki a kocsimban járatos. Jelszintekrõl volna szó, illetve a gyári riasztóról. Például a K busszal kiismeri magát, stb.

« előző123456következő »