Enkozpont74 írta:
Velem aztán ne konzultálj, okostojás...
Inkább fizess kemény eurót a bmw szalonban egy kerékcentírért (fõleg mert rázza a kormányt). Ahelyett, hogy picit gondolkoznál és elvinnéd egy gumishoz.
Aztán meg írj be ide sírva, hogy mennyire lehúzták a szegény kis magyar tulajt a németek... 
Kedves Enkozpont74!
Én kérek elnézést, nem akartalak megbántani. Viszont:
1. az autó évjárata és a kerékcentírozás között semmilyen logikai összefüggés nincs. Akkor kell centíroztatni, amikor szükséges/hiba észlelhetõ.
2. a magyar értelemben vett gumis itt kint nem igazán létezik. A kerekeket elvittem a REDO Reifen nevezetû közeli mûhelybe, ahol ki is centírozták mind a 4 db-ot 65 euróért, viszont nem lett hibátlan. A mûszerük szerint tökéletes, én is ott voltam, láttam, mégis nagyon apró remegés érezhetõ 100 km/h felett.
3. itt a BMW-nél sokkal profibb cuccal dolgoznak, mint egy általános mûhelyben, mivel nem csak egyszerûen statikusan egyenlítik ki. Ezt én is csak véletlenül tudtam meg ma reggel a csoportvezetõmtõl, aki szintén ide hordja az autóját. Elmondása alapján õ is próbálkozott kisebb mûhelyekkel, de sajnos sosem lett olyan jó, mint a BMW-nél.
4. Nem mondtam, hogy lehúznak, mert mindenkinek ezt az árat kell megfizetnie. Csak leírtam, hogy mennyibe kerül az annyi, hogy legyen egy kézzel fogható adat is ebben a topicban, ne csak annyi, hogy itt jobb meg ott ennyire olcsó...
Még egyszer elnézésedet kérem és mindenkiét, akit esetleg megbántottam.
Végül egy másik kollégára reagálva jelenleg a BMW óradíja 100 euró felett van egy picivel. Ettõl már csak a Merci és a VW drágább. A Ford, Opel... márkaszervízek dolgoznak olyan 80 eurós óradíjjal.