YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15286 pont) | Hozzászólások: 16890

Elküldve: 2020. március 29. vasárnap, 19:45


Liverport írta: Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan tudom megállapítani, hogy eredeti vagy utángyártott a kulcsom? (e90)
Illetve látok gyári kulcsokat hirdetve több oldalon is. Ha veszek ilyet hozzá ezek felprogramoztathatóak hozzá az én kocsimhoz? Mármint a távirányító része és az indítás.
Köszönöm előre is a válaszokat.


szerintem, ha rákeresel a neten, hogy E90 ignition key original vs fake vagy replica, akkor biztos kidobja.
EWS-t, távirányítót rá lehet tanítani, de gép és spec szoftver kell hozzá.

Liverport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Liverport

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2020. március 29. vasárnap, 12:20


Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan tudom megállapítani, hogy eredeti vagy utángyártott a kulcsom? (e90)
Illetve látok gyári kulcsokat hirdetve több oldalon is. Ha veszek ilyet hozzá ezek felprogramoztathatóak hozzá az én kocsimhoz? Mármint a távirányító része és az indítás.
Köszönöm előre is a válaszokat.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. március 29. vasárnap, 12:36

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15286 pont) | Hozzászólások: 16890

Elküldve: 2020. március 24. kedd, 10:32


Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


autó akksit töltőre rakod, majd ráadod a gyújtást. lehet 1-es fokozat is elég a töltéshez, ezt pontosan nem tudom, csak rémlik. persze ezt garázs, vagy udvar esetén tudod kivitelezni. aztán hagy legyen benne egy 12 órát legalább.


Ha jól tudom, akkor úgy tölti, hogy a kulcs helye körül abban a műanyag peremszerűségben van egy réztekercs és az tölti indukciósan nem? Lehet hogy nálam maga az a tekercs vagy a hozzá tartozó kábel adta fel, például tavaly klímánál tapasztaltam az E46-hoz használt "rugalmas" kábelek mai állapotát


igen lehetséges. de lehet magában a kulcsban is sérült a tekercs, vagy ahhoz tartozó valamilyen alkatrész. mert ugye a gyújtáskapcsolóban lévő tekercs gerjesztését a kulcsban lévő "dolgozza" fel és adja tovább az akksinak. de ott vannak illesztő alkatrészek, kondik, ellenállások. van akinek letört, de szétszedéskor is sérülhet.
csak azt nem tudom kell-e gyújtás... mert a kulcsot 1-es fokozatban is érzékeli, ha benne van. lehet már akkor is tölt. ezt sajna nem tudom.

Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2020. március 24. kedd, 08:52


YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


autó akksit töltőre rakod, majd ráadod a gyújtást. lehet 1-es fokozat is elég a töltéshez, ezt pontosan nem tudom, csak rémlik. persze ezt garázs, vagy udvar esetén tudod kivitelezni. aztán hagy legyen benne egy 12 órát legalább.


Ha jól tudom, akkor úgy tölti, hogy a kulcs helye körül abban a műanyag peremszerűségben van egy réztekercs és az tölti indukciósan nem? Lehet hogy nálam maga az a tekercs vagy a hozzá tartozó kábel adta fel, például tavaly klímánál tapasztaltam az E46-hoz használt "rugalmas" kábelek mai állapotát


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15286 pont) | Hozzászólások: 16890

Elküldve: 2020. március 23. hétfő, 22:47


Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


autó akksit töltőre rakod, majd ráadod a gyújtást. lehet 1-es fokozat is elég a töltéshez, ezt pontosan nem tudom, csak rémlik. persze ezt garázs, vagy udvar esetén tudod kivitelezni. aztán hagy legyen benne egy 12 órát legalább.

Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2020. március 23. hétfő, 20:55


Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. március 23. hétfő, 20:56

Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2020. március 23. hétfő, 20:50


Kretosz írta: Sziasztok
Azzal a problémával szembesültem hogy elhagytam az egyetlen kulcsomat
Egy e46 320i 2002 lenne szó
Azt szeretném tudni hogy ha kicserélem kompletten az összes zárat/kompletten van egy szettem ews+kulcs is minden megvan/
Kell valamit programozni vagy nem?
Ellre is köszi
Üdv Roland


Szia!
Igen, biztosan kell valamit szoftveresen "eszkábálni", de pontosan mit azt nem tudom. De szerintem magát a zárakat nem kell, csak az EWS-t. De a biztonság kedvéért inkább vidd el elektronikai szakemberhez, nehogy véletlen is bezáródjon a kocsi, az lenne csak az igazán nagy gond.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Kretosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. március 20. péntek, 22:35


Sziasztok
Azzal a problémával szembesültem hogy elhagytam az egyetlen kulcsomat
Egy e46 320i 2002 lenne szó
Azt szeretném tudni hogy ha kicserélem kompletten az összes zárat/kompletten van egy szettem ews+kulcs is minden megvan/
Kell valamit programozni vagy nem?
Ellre is köszi
Üdv Roland

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 641

Elküldve: 2019. július 25. csütörtök, 21:59


YELLOW írta:
NoreasoN666 írta: EWS para


Sziasztok!
A videón látható problémám van nekem is.( Nem én készítettem, és nem az én autóm csak a hiba azonos kivéve, hogy nekem DSC probléma nincs )

Röviden amit a videó alá kommenteltem ide is beírom:

Nekem egy 2002-es E39 520i-m van, ugyanezt csinálja, volt hibakód olvasás törlés stb.. többször is . Egy hétig működött azután megint megviccelt.
Újra lett az ews forrasztva majd 5-6 indítás és 10 perc múlva megint semmi. Később aki visszarakta picit hajlított a csatlakozón az ews-en (ews 3 van benne, 3 nagyobb csatlakozó meg sok kicsi) a nagyobbakon hajlított. utána megint 1 hétig ment, de már nem lett visszacsavarozva a helyére, hanem könnyen hozzáférhetően az OBD csatlakozó mellett kézközelben lett rakva. Egy hétig jó volt, majd megint nem indul... na de ott az ews balkéznél megkocogtattam megmozgattam a csatlakozót és hopp indul. Következő lépés, újra nem indult kontakt spray, majd megint nem indul megmozgat csatlakozót indul. Jelenleg ott tartok, hogy a három csatlakozót kicsit erősebben de azért még lehessen összedugni jobban meghajlítottam, a két szélsőt egy irányba a középsőt ellenkezőleg hogy jobban szoruljon. Az autó indul, de ez semmit nem jelent, kitudja meddig. Hetek mennek el semmi konkrét, de valószínű hogy amire az ews-t csatlakoztatom annak már tágak a bemenetei és lehet ez a gond, hiszen a csatlakozó megmozgatása után miért indult?


Egy csatlakozóban, ami nincs mozgatva, mitől kopik ki a kontakt pont? Max ha oxidálódik, akkor. De ha szorosan feszül, akkor a konkrétan az érintkezési pontoknál nem oxidálódik. Vagy inkább a vezeték probléma lesz. Vagy a csatlakozó forrasztási pontja a dobozban a NYÁK-on.

Szia.légtömeg posztomra is tudsz megoldást, Köszi



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15286 pont) | Hozzászólások: 16890

Elküldve: 2019. július 25. csütörtök, 21:53


NoreasoN666 írta: EWS para


Sziasztok!
A videón látható problémám van nekem is.( Nem én készítettem, és nem az én autóm csak a hiba azonos kivéve, hogy nekem DSC probléma nincs )

Röviden amit a videó alá kommenteltem ide is beírom:

Nekem egy 2002-es E39 520i-m van, ugyanezt csinálja, volt hibakód olvasás törlés stb.. többször is . Egy hétig működött azután megint megviccelt.
Újra lett az ews forrasztva majd 5-6 indítás és 10 perc múlva megint semmi. Később aki visszarakta picit hajlított a csatlakozón az ews-en (ews 3 van benne, 3 nagyobb csatlakozó meg sok kicsi) a nagyobbakon hajlított. utána megint 1 hétig ment, de már nem lett visszacsavarozva a helyére, hanem könnyen hozzáférhetően az OBD csatlakozó mellett kézközelben lett rakva. Egy hétig jó volt, majd megint nem indul... na de ott az ews balkéznél megkocogtattam megmozgattam a csatlakozót és hopp indul. Következő lépés, újra nem indult kontakt spray, majd megint nem indul megmozgat csatlakozót indul. Jelenleg ott tartok, hogy a három csatlakozót kicsit erősebben de azért még lehessen összedugni jobban meghajlítottam, a két szélsőt egy irányba a középsőt ellenkezőleg hogy jobban szoruljon. Az autó indul, de ez semmit nem jelent, kitudja meddig. Hetek mennek el semmi konkrét, de valószínű hogy amire az ews-t csatlakoztatom annak már tágak a bemenetei és lehet ez a gond, hiszen a csatlakozó megmozgatása után miért indult?


Egy csatlakozóban, ami nincs mozgatva, mitől kopik ki a kontakt pont? Max ha oxidálódik, akkor. De ha szorosan feszül, akkor a konkrétan az érintkezési pontoknál nem oxidálódik. Vagy inkább a vezeték probléma lesz. Vagy a csatlakozó forrasztási pontja a dobozban a NYÁK-on.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2002

státusz NoreasoN666

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. július 25. csütörtök, 21:20


EWS para


Sziasztok!
A videón látható problémám van nekem is.( Nem én készítettem, és nem az én autóm csak a hiba azonos kivéve, hogy nekem DSC probléma nincs )

Röviden amit a videó alá kommenteltem ide is beírom:

Nekem egy 2002-es E39 520i-m van, ugyanezt csinálja, volt hibakód olvasás törlés stb.. többször is . Egy hétig működött azután megint megviccelt.
Újra lett az ews forrasztva majd 5-6 indítás és 10 perc múlva megint semmi. Később aki visszarakta picit hajlított a csatlakozón az ews-en (ews 3 van benne, 3 nagyobb csatlakozó meg sok kicsi) a nagyobbakon hajlított. utána megint 1 hétig ment, de már nem lett visszacsavarozva a helyére, hanem könnyen hozzáférhetően az OBD csatlakozó mellett kézközelben lett rakva. Egy hétig jó volt, majd megint nem indul... na de ott az ews balkéznél megkocogtattam megmozgattam a csatlakozót és hopp indul. Következő lépés, újra nem indult kontakt spray, majd megint nem indul megmozgat csatlakozót indul. Jelenleg ott tartok, hogy a három csatlakozót kicsit erősebben de azért még lehessen összedugni jobban meghajlítottam, a két szélsőt egy irányba a középsőt ellenkezőleg hogy jobban szoruljon. Az autó indul, de ez semmit nem jelent, kitudja meddig. Hetek mennek el semmi konkrét, de valószínű hogy amire az ews-t csatlakoztatom annak már tágak a bemenetei és lehet ez a gond, hiszen a csatlakozó megmozgatása után miért indult?




John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 641

Elküldve: 2019. július 25. csütörtök, 01:51


Sziasztok.10 nap állás ilyen galibát okoz? Mi a teendőm?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. július 25. csütörtök, 01:52

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz multifilter85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. október 17. hétfő, 21:29


YELLOW írta:
multifilter85 írta:
YELLOW írta:
multifilter85 írta:
lantika írta:
multifilter85 írta:
YELLOW írta:
multifilter85 írta: Sziasztok!nem tudom hogy problema e vagy csak balf.... vagyok de amikor kinyitom a kocsit taviranyitoval az osszes ablakom kinyillik.miert lehet ez?meg nagyon uj vagyok a bmw-sek kozott mert tegnap vetem meg eletem elso (320ci) autojat.


hosszan tartod nyomva? mert akkor csinálhat ilyet.
kivéve ha be van sülve a relé, és nyitáskor összeragad, és azt hiszi folyamatosan nyomod a gombot.
vagy utólagos mókolás történt.


ugy vettem eszre,hogy ha 2x nyomom meg gyorsan akkor em csinal ilyet.lehet meg en banbáskodok.


Täviränyitoban a mikrokapcsolo rossz. Folyamatos nyomäst erzekel.


Lehet javitani a mikro kapcsolot valahogy vagy komplett kulcsot kell cserelnem,csak mert ez az egy kulcsom van hozza.


hát szerezni kell egy olyan kapcsolót, vagy ami méretben és kivitelezésben megfelel, aztán kicserélni.


Tehat akkor ha jol ertem szerzek egy masik BMW kulcsot akkor a kapcsolot ki tudom cserelni minden fele kovetkezmeny nelkul.Ezt ugy ertem hogy nem kell ujraprogramozni a kulcsot.


én néznék az eBay-en nyomógombot. aztán azt forrasztanám be. biztos van ott.
ha nem evszed ki az elemet, akkor nem kell tanítani sem a kulcsot. mármint nyitás-zárást.
autót indít amúgyis.

Nagyon szepen koszonom a valaszodat.A gombot biztos ki tudom cserelni akkor mert mar csinaltam mas autonal hasonlot.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15286 pont) | Hozzászólások: 16890

Elküldve: 2016. október 17. hétfő, 17:15


multifilter85 írta:
YELLOW írta:
multifilter85 írta:
lantika írta:
multifilter85 írta:
YELLOW írta:
multifilter85 írta: Sziasztok!nem tudom hogy problema e vagy csak balf.... vagyok de amikor kinyitom a kocsit taviranyitoval az osszes ablakom kinyillik.miert lehet ez?meg nagyon uj vagyok a bmw-sek kozott mert tegnap vetem meg eletem elso (320ci) autojat.


hosszan tartod nyomva? mert akkor csinálhat ilyet.
kivéve ha be van sülve a relé, és nyitáskor összeragad, és azt hiszi folyamatosan nyomod a gombot.
vagy utólagos mókolás történt.


ugy vettem eszre,hogy ha 2x nyomom meg gyorsan akkor em csinal ilyet.lehet meg en banbáskodok.


Täviränyitoban a mikrokapcsolo rossz. Folyamatos nyomäst erzekel.


Lehet javitani a mikro kapcsolot valahogy vagy komplett kulcsot kell cserelnem,csak mert ez az egy kulcsom van hozza.


hát szerezni kell egy olyan kapcsolót, vagy ami méretben és kivitelezésben megfelel, aztán kicserélni.


Tehat akkor ha jol ertem szerzek egy masik BMW kulcsot akkor a kapcsolot ki tudom cserelni minden fele kovetkezmeny nelkul.Ezt ugy ertem hogy nem kell ujraprogramozni a kulcsot.


én néznék az eBay-en nyomógombot. aztán azt forrasztanám be. biztos van ott.
ha nem evszed ki az elemet, akkor nem kell tanítani sem a kulcsot. mármint nyitás-zárást.
autót indít amúgyis.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz multifilter85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. október 17. hétfő, 08:53


YELLOW írta:
multifilter85 írta:
lantika írta:
multifilter85 írta:
YELLOW írta:
multifilter85 írta: Sziasztok!nem tudom hogy problema e vagy csak balf.... vagyok de amikor kinyitom a kocsit taviranyitoval az osszes ablakom kinyillik.miert lehet ez?meg nagyon uj vagyok a bmw-sek kozott mert tegnap vetem meg eletem elso (320ci) autojat.


hosszan tartod nyomva? mert akkor csinálhat ilyet.
kivéve ha be van sülve a relé, és nyitáskor összeragad, és azt hiszi folyamatosan nyomod a gombot.
vagy utólagos mókolás történt.


ugy vettem eszre,hogy ha 2x nyomom meg gyorsan akkor em csinal ilyet.lehet meg en banbáskodok.


Täviränyitoban a mikrokapcsolo rossz. Folyamatos nyomäst erzekel.



Lehet javitani a mikro kapcsolot valahogy vagy komplett kulcsot kell cserelnem,csak mert ez az egy kulcsom van hozza.


hát szerezni kell egy olyan kapcsolót, vagy ami méretben és kivitelezésben megfelel, aztán kicserélni.


Tehat akkor ha jol ertem szerzek egy masik BMW kulcsot akkor a kapcsolot ki tudom cserelni minden fele kovetkezmeny nelkul.Ezt ugy ertem hogy nem kell ujraprogramozni a kulcsot.