« előző123következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2007. november 17. szombat, 19:14


balagebmw írta: Sziasztik!!!
Köszönöm a segitséget.megprobálom az uj tárcsát.de ha nem lessz jo akkor .......
Ugy tudom uj tárcsához uj betét is kell.igaz ez?vagy rajta hagyhatom a kb 2000kmt futott betétjeimet?


Nem kell új betét csak kis türelemmel kell lenned amig szépen összekopnak. Használ ha a betéteket egy abszolút sík felületen, mondjuk egy vastagabb üveglapra fektetett csiszolópapíron síkba csiszolod a betéteket visszaépítés elõtt. Ez azért fontos , mert a régi betét felvette a régi tárcsa bemaródásait, hullámjait, vállait. Tulajdonképpen ezért jó ha síkba csiszolod, de ügyelj, hogy nehogy ferdére csiszold.
Jónak kell annak most így már lennie.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz balagebmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2007. november 16. péntek, 18:49


Sziasztik!!!
Köszönöm a segitséget.megprobálom az uj tárcsát.de ha nem lessz jo akkor .......
Ugy tudom uj tárcsához uj betét is kell.igaz ez?vagy rajta hagyhatom a kb 2000kmt futott betétjeimet?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2007. november 14. szerda, 18:26


Theo teljesen igazad van.
Viszont csak a tényleg ezekkel foglalkozó cégeknél vannak ilyen spéci felfogó patronok amik tényleg biztosítják az egytengelyûséget és a felfogó felület és tárcsa közötti ütés elkerülését.
Sajnos saját tapasztalatból tudom, hogy egy jó eszterga padon és kitûnõ esztergályossal is lehet esélytelen, pedig nagyon precizen indikátor órával ki lett órázva a szemem láttára és nem lett jó. Vannak olyan helyek ahol nem szerelik le a tárcsákat hanem a kocsin rajta esztergálják és ráadásul úgy, hogy a kûlsõ és belsõ felületet egyszerre, hogy elkerüljék a tárcsa kihajlást így a kúpos esztergálást.

státusz Theo

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 294

Elküldve: 2007. november 14. szerda, 17:52


Azért fel lehet ám szabályozni 2 századon belül simán A lényeg hogy egy felfogásból készüljön és a felfekvö felületet is szabályozzák... De nem mélyülök bele..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2007. november 14. szerda, 17:36


Ezt a hibát kizárólag a féktárcsák ütése produkálja.
Vagy ahogy korábban írták hiába szabályoztattad a tárcsákat ha a felvekvõ felületén van valami rozsda vagy egyéb szennyezõdés.
A féktárcsák max ütése 0,02 mm. Ezért nem is érdemes szabályozni, soha nem lesz jó.
Sajnos venned kell új tárcsákat. Lehetõleg gyári BMW-t vegyél azzal nem lesz gond.

státusz Theo

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 294

Elküldve: 2007. november 14. szerda, 16:38


Felreszelték? Ez jó volt

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. november 14. szerda, 09:32


Már én is jártam így egyszer. Remegett fékezéskor, felreszelték. 3 hétig jó volt, aztán remegett megint. Végül újra kellett cserélni.
Talán igazság van abban, hogy ezeket a dupla tárcsákat nem szabad szabályozni.


státusz Theo

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 294

Elküldve: 2007. november 14. szerda, 08:19


Hát igen, ez a tárcsa lessz 100%... Nekem van itthon esztergapadom de nem szabályzom fel én se hanem ujjat raktam rá...

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. november 14. szerda, 06:58


Sajnos én is így jártam a felszabályozás után
Azt hittem az ölembe esik a mûszerfal...

Tárcsa csere oldotta meg a dolgot...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. november 13. kedd, 23:55


Szerintem is új tárcsa kéne bele, de egyre figyeljetek oda. Amikor felrakjátok, az agyat fel kell csiszolni, vagy legalábbis meg kell nézni hogy ne legyen semmi olyan rajta, ami megakadályozza a rendes felfekvést. A szerelõm már kiokatatott ez ügyben

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2007. november 13. kedd, 23:36


Szóval a régi féktárcsát felszabályoztattad és utána nemsokra lüktet fékezéskor? Ez csakis a féktárcsa, mert elég egy erõsebb fékezés és attól is elvetemedhet a tárcsa. 2 új tárcsa

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz balagebmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2007. november 13. kedd, 23:31


Sziasztok!!!
Segitséget szeretnék kérni.e 46 320d van.az auto remeg fékezéskor.az összes fékbetét uj.a tárcsa uj elöl.de kb 10000kmt mentem velel és fel szabályoztattam,a futomün elöl szinte minden ki van cserélve.a felnik ki vannak centirozva.gumik jok.a remegés kb 100km/h fölött jelentkezik csak fékezéskor.alacsonyabb temponál az auto nem egyenletes áll meg.szagatottan lassul mint ha pumpálnám a féket,de ezt a pádálon is érzem.abs ,munkahenger minden jonak tünik.volt fékpadon is ott is jok az eredmények.mit tegyek?már elég sokba van a hiba jelenség,de megoldás egyenlöre nincs.

« előző123következő »