Rudus fórum hozzászólásai

Rudus Elküldve: 2011-10-09 16:37 Karbonozás

anubisz írta:
Rudus írta: én lefújtam a kartámasz alatti box-ot(titán) dekoros az autom.
Sokkal jobb mint az a gumis szar. Eddig minden automon lejött és undorító.
Ezt meg polirozhatom ha karcos lesz.

Tapintásra jó,amíg új,de kulcs,köröm,pénz,toll,stb pár hónap és fossá karcolja a gyári bevonatot.Akkor meg rohadt csúnya lesz.



Nyár elején csináltam meg és azóta semmi karc. eddig vigyáztam a kocsira és továbbra is fogok, mégis lemállot ez a szar róla. A festék tovább tart ki rajta szerintem. Ha karcos lesz kiszedem és újra lakkozom.

Rudus Elküldve: 2011-10-09 16:25 Karbonozás

én lefújtam a kartámasz alatti box-ot(titán) dekoros az autom.
Sokkal jobb mint az a gumis szar. Eddig minden automon lejött és undorító.
Ezt meg polirozhatom ha karcos lesz.

Rudus Elküldve: 2011-08-02 20:25 Belsõ

Help valaki!
Váltókeret szinkódja nincs meg valakinek, vagy link. Szeretnék festéket kevertettni, de nem akarom hogy elüssön a többi díszléctől(tinán a fantázia neve talán, világos szürke).

Rudus Elküldve: 2011-08-01 21:24 Belsõ

Mégegyszer köszi bbali81!
Szétkaptam a a középső tároló boxokat.
A kérdésem az lenne, hogy valaki fújt már le ilyet?
A gáz az hogy gumis réteg van rajta (ezt elkezdtem leszedni már), de félek hogy a festék is le fog jönni róla. mivel kezeljem?
Nekem alu szürke a betét és ilyenre szeretném a többit is, tud valaki festék kódót?



Rudus Elküldve: 2011-08-01 14:23 Belsõ

bbali81 írta:
Rudus írta: Valaki tudna segíteni abban, hogy a váltógombnál lévő díszpanelt hogyan kell leszedni?
Nem szeretném szétbarmolni, viszont egy festés ráférne. Ha már azt festem kivenném a rolós tartót is, azt hogyan kell kiszedni?
Néztem a tis de nem találtam hogyan is kéne :


Szeva,

Szoknyát felhúzod és alatta találod a csavarokat
http://m3.madrussian.net/diy_uuc_rk3.shtml

üdv:
BBali


Megvan szétszedtem. Köszönöm!
A kézifékkart is húzni kell?

Rudus Elküldve: 2011-08-01 13:20 Belsõ

Valaki tudna segíteni abban, hogy a váltógombnál lévő díszpanelt hogyan kell leszedni?
Nem szeretném szétbarmolni, viszont egy festés ráférne. Ha már azt festem kivenném a rolós tartót is, azt hogyan kell kiszedni?
Néztem a tis de nem találtam hogyan is kéne :

Rudus Elküldve: 2011-05-31 15:48 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Sziasztok!
Az mk3-as navin lehet perspektivet állítani?
Barátom e39-ben cd-s és elég csúnya a poziconáló,(grafika)
Lehet javítani rajta? Ja és magyar nyelvű ha frissítjük gondolom azt bukjuk?!

Rudus Elküldve: 2011-05-26 19:43 Autóvásárlás

K_Gergo írta:
Bero írta: Hali! Erről a verdáról tudtok valamit/vélemény? http://www.hasznaltauto.hu/aut...m3-4778824 Nem lenne rossz ajánlat

nemtom hiba-e, de nem értem: 2002/11-es m3 izzós hátsó lámpákkal? króm vesék és fekete ablakkeretek?



Xenon fényszóró, és magasságállítós kapcsoló??? :

Rudus Elküldve: 2011-05-05 18:02 Autóvásárlás

Sziasztok!
Egy segítséget szeretnék kérni. Holnap mennénk megnézni egy e39-est ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-4027019
szerintetek egy ilyen enyi pénzért megéri?
240.000km van benn kb és nem vezetett a szervizkönyv.
Az autó Miskolcon van esetleg hova vigyem átvizsgáltattni?

Rudus Elküldve: 2011-03-02 21:13 320d Motor

Ez pontosan így van!
Nekem is ez volt. Én annó át akartam vontatni a kocsit, de reggel pöcre indult, gyorsan elszaladtam vele szerelőhőz.


kempelen írta:
Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


Ezzel azért kicsit óvatosan. Gondoljátok át mi a teendő, miután a "gép" kiírta szerinte mivel van a baj.
Amikor velem az ominózus eset történt - amiről írtam - akkor bár fel-fel villant a DDE lámpa, de a hibatárolóba betette a railnyomás hibajelet, ami egyenes következménye egy rossz kisnyomású szivattyúnak, de ha rosszul értelmezik még kicserélik neked a railnyomás szenzort vagy a nagynyomású szivattyú...a végén meg lehet a fél kocsit, de a hiba megmarad...
Ezt csak példaként említem és persze nem bántani akarok senkit, de a kiírt hibát elemezni is kell és nem minden esetben szabad közvetlenül rá hagyatkozni...


Rudus Elküldve: 2011-03-01 23:27 320d Motor

Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája




Rudus Elküldve: 2011-02-02 17:40 Valaki segítsen


[/quote]

NEMMONDOD? Miből gondolod? Mi a f.sztól menne szét? Hátha csak meg kell takarítani

[/quote]



Ha lüktetve áll meg az autó akkor a tárcsa a ludas.
Nekem brembo féktárcsa 3-4000km után csere, nem satuztam szét, és nem melegítettem túl!
Egyszerűen szar volt.

Rudus Elküldve: 2011-02-01 19:40 Valaki segítsen

Köszi a válaszokat,holnap neki is látok! Az eredményről meg értesítelek titeket
[/quote]


A féktárcsáidnak game over (elsők)



Rudus Elküldve: 2011-01-13 23:34 E46 320d kombi porlasztócsúcs

[/quote]

Sziasztok!
Na megcsináltam a tesztet sajnos elszomorított. A fogyasztás semmit vagy inkább egy kicsit emelkedett
elvittem újra zöldkártyára és ot viszonz gyönyörű értékeket produkált. Utánna visszadugtam és ugyancsak szép eredményeket produkált. Azaz alapjáraton 0,00-mutatot max fordulaton meg 0,003-mat.
iolvastuk a hibatárolót és vészprgramon futott a szenzor lehúzása miatt a töltő levegőt 100C-ra állította lehúzottan . Miután töröltük és visszadugtam akkor helyes értéket mutatott. Most megint megyek vele 200km-t és visszaviszem megint leméretni a K értéket utánna újra jelzek!
Azért jöhetnek még ötletek!!![/quote]


Szia!
Nekem off auton összetörött a lambda szondám és beégett a reléje. Én is zöldkártyán néztem hogy a q-ás érték helyett 9-10 -es van. Igaz nekem akkor inkább dadogott, fulladt gondolom sok benyát kapott.
Csak egy tipp hátha, sok szerencsét!

Rudus Elküldve: 2010-12-22 12:46 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden


[/quote]

Hát sajnos nem jó hírekkel szolgálhatok. Letöltöttem a linket amit adtál - le is jött, minden oké volt vele. Ki írtam verbatin dl +-os és verbatin dl - -os DVD-re is egyiket sem olvasta kértem továbbra is a navigációs lemezt. Ezután Ultraiso programmal kivettem a image-ből az olasz, német és asszem fra nyelvet (tehát csak az angol könyvtárat hagytam benne)(E:\TPD\NCCBEUFNM_EU_20100611 - ebből a könyvtárből töröltem ki a nyelvi könyvtárakat) majd ezt az imige fájl már ráfért egy sima minuszos DVD-re, De akkor sem fogadta el a lemezt)
Na erről beszéltem- egyszerüen nem értem hol hibázhatok, vagy hol van a hiba?
Nincs véletlenül valami új ötleted?

Üdv. Tomi
[/quote]


Nekem a v31 szoft van rajta és ugyan úgy nem ette a dl-es lemezt (lassu volt és lefagyott vele), de sima dvd-n működött.
Milyen nyelven beszél a navid?