gyorfimiki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz gyorfimiki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2015. május 26. kedd, 10:25


krissz írta:
gyorfimiki írta:
krissz írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!



Nekem konstans melegedett, megette tárcsát és betétet is. Gondoltam szétszedem, felújítókészlet, kitakarítom és jó lesz, egy ideig jó volt de uganúgy rozsdás lett a belseje egy hónap alatt. Vettem kompletten egy olyan nyerget aminek a dugattyúja szépen mozog, felraktam új tárcsával, betéttel azóta kiváló, semmi baja.


Nekem a dugattyú tökéletesen jár kisujjal vissza lehet nyomni, pont ezért idegesítő, hogy minden tökéletesen működik, de mégsem...
A nyereg pedig nincs szar állapotban, 3 szerelő szerint sem szorul cserére, ettől függetlenül lehet nekem is ez lesz a végső megoldás, bejelentkezek BMW szervízbe lassan, muszáj lesz komoly pénzt kiadni így hogy senki sem talált semmi problémát.



Ja, az más! A nyereg két hetes imbuszos csavarja milyen állapotban van, azon úszik a nyereg. Ha kopott, nagyon koszos, talán el van hajolva az is tud gondot okozni.


Állapotáról nem kérdeztem a szerelőket, mert ennyire már nem értek hozzá, bíztam bennük ha látnak ilyesmit, hogy a csavarok el vannak kopva akkor csak szóltak volna...
Legutóbbi szerelő bezsírozta, ennyi infóm van azokról a csavarokról.



krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2015. május 26. kedd, 10:12


gyorfimiki írta:
krissz írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!



Nekem konstans melegedett, megette tárcsát és betétet is. Gondoltam szétszedem, felújítókészlet, kitakarítom és jó lesz, egy ideig jó volt de uganúgy rozsdás lett a belseje egy hónap alatt. Vettem kompletten egy olyan nyerget aminek a dugattyúja szépen mozog, felraktam új tárcsával, betéttel azóta kiváló, semmi baja.


Nekem a dugattyú tökéletesen jár kisujjal vissza lehet nyomni, pont ezért idegesítő, hogy minden tökéletesen működik, de mégsem...
A nyereg pedig nincs szar állapotban, 3 szerelő szerint sem szorul cserére, ettől függetlenül lehet nekem is ez lesz a végső megoldás, bejelentkezek BMW szervízbe lassan, muszáj lesz komoly pénzt kiadni így hogy senki sem talált semmi problémát.



Ja, az más! A nyereg két hetes imbuszos csavarja milyen állapotban van, azon úszik a nyereg. Ha kopott, nagyon koszos, talán el van hajolva az is tud gondot okozni.


gyorfimiki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz gyorfimiki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2015. május 26. kedd, 09:46


krissz írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!



Nekem konstans melegedett, megette tárcsát és betétet is. Gondoltam szétszedem, felújítókészlet, kitakarítom és jó lesz, egy ideig jó volt de uganúgy rozsdás lett a belseje egy hónap alatt. Vettem kompletten egy olyan nyerget aminek a dugattyúja szépen mozog, felraktam új tárcsával, betéttel azóta kiváló, semmi baja.


Nekem a dugattyú tökéletesen jár kisujjal vissza lehet nyomni, pont ezért idegesítő, hogy minden tökéletesen működik, de mégsem...
A nyereg pedig nincs szar állapotban, 3 szerelő szerint sem szorul cserére, ettől függetlenül lehet nekem is ez lesz a végső megoldás, bejelentkezek BMW szervízbe lassan, muszáj lesz komoly pénzt kiadni így hogy senki sem talált semmi problémát.

gyorfimiki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz gyorfimiki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2015. május 26. kedd, 09:39


YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!


kézifék? a hátsó fáktárcsa belső része a dobfék. ha szorul a bovden, akkor simán úgy maradhat.


Ki lett cserélve a kézifékbetét mind két oldalt, valamint a rugók is, be lett állítva a kézifék is, a kerék nem szorul, ki lett próbálva, és amint mondtam időközönként jön elő. használom a kéziféket napi szinten, mégsem mindennapos a probléma.

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2015. május 26. kedd, 09:38


gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!



Nekem konstans melegedett, megette tárcsát és betétet is. Gondoltam szétszedem, felújítókészlet, kitakarítom és jó lesz, egy ideig jó volt de uganúgy rozsdás lett a belseje egy hónap alatt. Vettem kompletten egy olyan nyerget aminek a dugattyúja szépen mozog, felraktam új tárcsával, betéttel azóta kiváló, semmi baja.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. május 26. kedd, 09:35


gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!


kézifék? a hátsó fáktárcsa belső része a dobfék. ha szorul a bovden, akkor simán úgy maradhat.

gyorfimiki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz gyorfimiki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2015. május 26. kedd, 09:16


Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. május 12. kedd, 17:39


Coyote írta:
kmartin írta: Sziasztok!

Műszaki előtt állok...
Átvizsgáltattam az autót, és azt mondta az úriember, hogy ugyan a a féktárcsa nincs megkopva, de valami hűtője már rohad (öreg), ezért cserélni kell. Nyilván akkor a fékpofákat is.
Kérdésem az lenne, hogy pontosan mi is rohad? Illetve honnan szerezzem be.
Mert pl itt van több fajta, ami elvileg az én autómhoz jó (a kereső szerint).
De hogy ezen belül melyik lenne jó, vagy melyikhez milyen fékbetét megy, ezt nem tudom.
Illetve, hogy kell-e/ajánlott-e új kopásjelző is...


Kopásjelzőt akkor cserélj ha bejelzett.

A rohadó hűtést arra érthette, hogy a tárcsa oldalnézetből üreges, mint egy malomkerék, ami segíti a hűtést. Ez kb fél év használat után full rozsda, ahogy maga a tárcsa is az lenne, ha nem csiszolná fel mindig a fékbetét. Nem hallottam még olyat, hogy normál használatban levő autónál emiatt cseréltek volna tárcsát, ez akkor lehet mérvadó, ha sokáig állt. A kopás normál esetben gyorsabb, mint a korrozió.


Egy éves gyári tárcsa nem rohad.
http://kepfeltoltes.hu/150512/...es.hu_.jpg


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. május 12. kedd, 14:37


Coyote írta:
kmartin írta: Sziasztok!

Műszaki előtt állok...
Átvizsgáltattam az autót, és azt mondta az úriember, hogy ugyan a a féktárcsa nincs megkopva, de valami hűtője már rohad (öreg), ezért cserélni kell. Nyilván akkor a fékpofákat is.
Kérdésem az lenne, hogy pontosan mi is rohad? Illetve honnan szerezzem be.
Mert pl itt van több fajta, ami elvileg az én autómhoz jó (a kereső szerint).
De hogy ezen belül melyik lenne jó, vagy melyikhez milyen fékbetét megy, ezt nem tudom.
Illetve, hogy kell-e/ajánlott-e új kopásjelző is...


Kopásjelzőt akkor cserélj ha bejelzett.

A rohadó hűtést arra érthette, hogy a tárcsa oldalnézetből üreges, mint egy malomkerék, ami segíti a hűtést. Ez kb fél év használat után full rozsda, ahogy maga a tárcsa is az lenne, ha nem csiszolná fel mindig a fékbetét. Nem hallottam még olyat, hogy normál használatban levő autónál emiatt cseréltek volna tárcsát, ez akkor lehet mérvadó, ha sokáig állt. A kopás normál esetben gyorsabb, mint a korrozió.


4 éves tárcsa, 20ezer km-rel kb. főként városban.
azért olyan gyorsan nem oxidálódik. köszönhető gondolom a cink rétegnek. ami hamar berohad, az nincs jól lekezelve. szerintem ha belül oxidált, bár nem tudom mennyire, de még nem kell azt lecserélni. átlag ahsználatnál nincs az kitéve olyan nagy hőnek, hogy számítson. szerintem. az más kérdés, hogy nagyon csúnyán tud kinézni....


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2015. május 12. kedd, 13:59


kmartin írta: Sziasztok!

Műszaki előtt állok...
Átvizsgáltattam az autót, és azt mondta az úriember, hogy ugyan a a féktárcsa nincs megkopva, de valami hűtője már rohad (öreg), ezért cserélni kell. Nyilván akkor a fékpofákat is.
Kérdésem az lenne, hogy pontosan mi is rohad? Illetve honnan szerezzem be.
Mert pl itt van több fajta, ami elvileg az én autómhoz jó (a kereső szerint).
De hogy ezen belül melyik lenne jó, vagy melyikhez milyen fékbetét megy, ezt nem tudom.
Illetve, hogy kell-e/ajánlott-e új kopásjelző is...


Kopásjelzőt akkor cserélj ha bejelzett.

A rohadó hűtést arra érthette, hogy a tárcsa oldalnézetből üreges, mint egy malomkerék, ami segíti a hűtést. Ez kb fél év használat után full rozsda, ahogy maga a tárcsa is az lenne, ha nem csiszolná fel mindig a fékbetét. Nem hallottam még olyat, hogy normál használatban levő autónál emiatt cseréltek volna tárcsát, ez akkor lehet mérvadó, ha sokáig állt. A kopás normál esetben gyorsabb, mint a korrozió.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. május 12. kedd, 13:44


kmartin írta: Sziasztok!

Műszaki előtt állok...
Átvizsgáltattam az autót, és azt mondta az úriember, hogy ugyan a a féktárcsa nincs megkopva, de valami hűtője már rohad (öreg), ezért cserélni kell. Nyilván akkor a fékpofákat is.
Kérdésem az lenne, hogy pontosan mi is rohad? Illetve honnan szerezzem be.
Mert pl itt van több fajta, ami elvileg az én autómhoz jó (a kereső szerint).
De hogy ezen belül melyik lenne jó, vagy melyikhez milyen fékbetét megy, ezt nem tudom.
Illetve, hogy kell-e/ajánlott-e új kopásjelző is...


Más fórumokon volt aki azt mondta, hogy csak akkor kell kopásjelző, ha már bejelzett az előző fékekkel (mert akkor rövidre zárt, különben még felhasználható).
De a szerelőm (épp most állok én is hátsó csere előtt), azt monda sajnos ezt MINDIG cserélni kell. Így én azt is vettem.

kmartin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz kmartin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2015. május 12. kedd, 13:41


Sziasztok!

Műszaki előtt állok...
Átvizsgáltattam az autót, és azt mondta az úriember, hogy ugyan a a féktárcsa nincs megkopva, de valami hűtője már rohad (öreg), ezért cserélni kell. Nyilván akkor a fékpofákat is.
Kérdésem az lenne, hogy pontosan mi is rohad? Illetve honnan szerezzem be.
Mert pl itt van több fajta, ami elvileg az én autómhoz jó (a kereső szerint).
De hogy ezen belül melyik lenne jó, vagy melyikhez milyen fékbetét megy, ezt nem tudom.
Illetve, hogy kell-e/ajánlott-e új kopásjelző is...

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. május 11. hétfő, 20:20


lela írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
lela írta: Üdv!
Tudja esetleg valaki hogy milyen a gyári tárcsa és betét a BMW-nél, úgymint a szíjtárcsánál a corteco, lengőkarnál lemfölder stb. Olvasva a fórumot valaki textart ír, valaki juridot, vagy Zimmermant, esetleg ATE (korábban is ezt olvastam máshol), de nem igazán van egyöntetű vélemény ezzel kapcsolatban.Vagy ez talány és ha nem akarok bajt akkor vegyem a gyárit.38eft/db Elől Brembo van, igazából még nem ment sokat, de nem én tettem rá. Hátul viszont esedékes, mert valószínű berohad a dugattyú mosás után alig tudok elindulni.



én azt tudom elmondani, hogy nekem a gyári tárcsa és betét Jurid. ezzel jött ki a gyárból. írták már itt, hogy az autósboltban vett Jurid nem olyan jó, mint a BMW dobozos Jurid. hát ha én is alkatrészkereskedéssel foglalkoznék, akkor én is ezt mondanám. egyébként volt váltás márkában valamikor. az, hogy éppen melyik gyártóval gyártat az meg megint egy másik dolog. attól függ kivel szerződik le. ki ad jobb ajánlatot. lehet 10 éve a Jurid gyártotta az alkatrész utánptlást is, de lehet 3 éve már nem ő gyártja az E46-hoz a BMW dobozost.


A tárcsát a BMW önmagának készíti a landshuti üzemben, a fékbetétnek volt több beszállitója, de úgy tudom hogy a TEXTAR a preferált beszállító.



Kicsit érdekes amit mondassz, hogy a BMW ezért képes lenne egy gyártósort üzemeltetni, persze nem lehetetlen, csak kicsit érdekes mikor elég sok nevesgyártó van sok sok tapasztalattal.


Nem gyártósor, komplett üzem egyébként ha regisztrálsz gyárlátogatásra te magad is láttatod. Én csak gyári tárcsát használok és még nem csalódtam benne. Közel 10 év alatt


lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. május 11. hétfő, 19:46


nickname írta:
YELLOW írta:
lela írta: Üdv!
Tudja esetleg valaki hogy milyen a gyári tárcsa és betét a BMW-nél, úgymint a szíjtárcsánál a corteco, lengőkarnál lemfölder stb. Olvasva a fórumot valaki textart ír, valaki juridot, vagy Zimmermant, esetleg ATE (korábban is ezt olvastam máshol), de nem igazán van egyöntetű vélemény ezzel kapcsolatban.Vagy ez talány és ha nem akarok bajt akkor vegyem a gyárit.38eft/db Elől Brembo van, igazából még nem ment sokat, de nem én tettem rá. Hátul viszont esedékes, mert valószínű berohad a dugattyú mosás után alig tudok elindulni.



én azt tudom elmondani, hogy nekem a gyári tárcsa és betét Jurid. ezzel jött ki a gyárból. írták már itt, hogy az autósboltban vett Jurid nem olyan jó, mint a BMW dobozos Jurid. hát ha én is alkatrészkereskedéssel foglalkoznék, akkor én is ezt mondanám. egyébként volt váltás márkában valamikor. az, hogy éppen melyik gyártóval gyártat az meg megint egy másik dolog. attól függ kivel szerződik le. ki ad jobb ajánlatot. lehet 10 éve a Jurid gyártotta az alkatrész utánptlást is, de lehet 3 éve már nem ő gyártja az E46-hoz a BMW dobozost.


A tárcsát a BMW önmagának készíti a landshuti üzemben, a fékbetétnek volt több beszállitója, de úgy tudom hogy a TEXTAR a preferált beszállító.



Kicsit érdekes amit mondassz, hogy a BMW ezért képes lenne egy gyártósort üzemeltetni, persze nem lehetetlen, csak kicsit érdekes mikor elég sok nevesgyártó van sok sok tapasztalattal.


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. május 11. hétfő, 18:14


YELLOW írta:
lela írta: Üdv!
Tudja esetleg valaki hogy milyen a gyári tárcsa és betét a BMW-nél, úgymint a szíjtárcsánál a corteco, lengőkarnál lemfölder stb. Olvasva a fórumot valaki textart ír, valaki juridot, vagy Zimmermant, esetleg ATE (korábban is ezt olvastam máshol), de nem igazán van egyöntetű vélemény ezzel kapcsolatban.Vagy ez talány és ha nem akarok bajt akkor vegyem a gyárit.38eft/db Elől Brembo van, igazából még nem ment sokat, de nem én tettem rá. Hátul viszont esedékes, mert valószínű berohad a dugattyú mosás után alig tudok elindulni.



én azt tudom elmondani, hogy nekem a gyári tárcsa és betét Jurid. ezzel jött ki a gyárból. írták már itt, hogy az autósboltban vett Jurid nem olyan jó, mint a BMW dobozos Jurid. hát ha én is alkatrészkereskedéssel foglalkoznék, akkor én is ezt mondanám. egyébként volt váltás márkában valamikor. az, hogy éppen melyik gyártóval gyártat az meg megint egy másik dolog. attól függ kivel szerződik le. ki ad jobb ajánlatot. lehet 10 éve a Jurid gyártotta az alkatrész utánptlást is, de lehet 3 éve már nem ő gyártja az E46-hoz a BMW dobozost.


A tárcsát a BMW önmagának készíti a landshuti üzemben, a fékbetétnek volt több beszállitója, de úgy tudom hogy a TEXTAR a preferált beszállító.