Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 15:17


Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogyha a vezérlőpanelen beállítom, hogy legyen automata és mondjuk beállítom 16 fokra, nem lehet úgy felprogramozni a vezérlőt, hogy a klímát is automatikusan kapcsolja be?!
Vagy ez még ilyet nem tud?!
Előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 11:17


hil írta:
spencer írta:
hil írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok!

E46-nál volt már valakinek olyan hibája, hogy a lábteret nem fűti hiába kapcsolom rá a netit is. Középre fentre rendesen fűt csak alúl a lábtér meleg. Az egész fűtésboxot és mindent körülőtte nem szeretnék levenni ha nem muszáj.
Köszönöm.

Üdv.


ha belső keringetés van, akkor nem fúj lábra
nézd meg alul, de szerintem szívni fog, nem fújni. akkor viszont aktív a belső keringetés. ha nincs gombbal állítva erre, akkor lehet a vezérlő rosszalkodik.



Nem nincs belső keringetésen. Nem érezni, hogy szívna. Hanem ha felállítom a fordulatot mintha valami kosz vagy dugulás lenne mert csúnya hangot ad ki de levegő nem jön ki rajta levegő.

Szia!
A fűtésboxon vannak motorok, amik a csappantyúkat nyitják zárják, hogy hová menjen a levegő. Nekem az egyik ilyen motor volt a nem jó és azért nem ment a lábtérre a levegő.
Előző hozzászóló helyesen írta: ha belső keringtetésre van állítva a rendszer, akkor a lábtér nyíláson szív be és a többi helyen fúj ki.
bye:hil



Köszönöm a segítséget. Akkor nem úszom meg a fűtésbox leszedését ha rendbe akarom rakni a dolgot. Műszerfal le és utánna a többi dolog.


Szia!
Ezekhez a motorokhoz hozzá lehet férni a kesztyűtartó kiszedése után


Ha hozzáférhető akkor megnézem köszönöm.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 06:17


spencer írta:
hil írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok!

E46-nál volt már valakinek olyan hibája, hogy a lábteret nem fűti hiába kapcsolom rá a netit is. Középre fentre rendesen fűt csak alúl a lábtér meleg. Az egész fűtésboxot és mindent körülőtte nem szeretnék levenni ha nem muszáj.
Köszönöm.

Üdv.


ha belső keringetés van, akkor nem fúj lábra
nézd meg alul, de szerintem szívni fog, nem fújni. akkor viszont aktív a belső keringetés. ha nincs gombbal állítva erre, akkor lehet a vezérlő rosszalkodik.



Nem nincs belső keringetésen. Nem érezni, hogy szívna. Hanem ha felállítom a fordulatot mintha valami kosz vagy dugulás lenne mert csúnya hangot ad ki de levegő nem jön ki rajta levegő.

Szia!
A fűtésboxon vannak motorok, amik a csappantyúkat nyitják zárják, hogy hová menjen a levegő. Nekem az egyik ilyen motor volt a nem jó és azért nem ment a lábtérre a levegő.
Előző hozzászóló helyesen írta: ha belső keringtetésre van állítva a rendszer, akkor a lábtér nyíláson szív be és a többi helyen fúj ki.
bye:hil



Köszönöm a segítséget. Akkor nem úszom meg a fűtésbox leszedését ha rendbe akarom rakni a dolgot. Műszerfal le és utánna a többi dolog.


Szia!
Ezekhez a motorokhoz hozzá lehet férni a kesztyűtartó kiszedése után


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 18:50


hil írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok!

E46-nál volt már valakinek olyan hibája, hogy a lábteret nem fűti hiába kapcsolom rá a netit is. Középre fentre rendesen fűt csak alúl a lábtér meleg. Az egész fűtésboxot és mindent körülőtte nem szeretnék levenni ha nem muszáj.
Köszönöm.

Üdv.


ha belső keringetés van, akkor nem fúj lábra
nézd meg alul, de szerintem szívni fog, nem fújni. akkor viszont aktív a belső keringetés. ha nincs gombbal állítva erre, akkor lehet a vezérlő rosszalkodik.



Nem nincs belső keringetésen. Nem érezni, hogy szívna. Hanem ha felállítom a fordulatot mintha valami kosz vagy dugulás lenne mert csúnya hangot ad ki de levegő nem jön ki rajta levegő.

Szia!
A fűtésboxon vannak motorok, amik a csappantyúkat nyitják zárják, hogy hová menjen a levegő. Nekem az egyik ilyen motor volt a nem jó és azért nem ment a lábtérre a levegő.
Előző hozzászóló helyesen írta: ha belső keringtetésre van állítva a rendszer, akkor a lábtér nyíláson szív be és a többi helyen fúj ki.
bye:hil



Köszönöm a segítséget. Akkor nem úszom meg a fűtésbox leszedését ha rendbe akarom rakni a dolgot. Műszerfal le és utánna a többi dolog.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 17:50


spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok!

E46-nál volt már valakinek olyan hibája, hogy a lábteret nem fűti hiába kapcsolom rá a netit is. Középre fentre rendesen fűt csak alúl a lábtér meleg. Az egész fűtésboxot és mindent körülőtte nem szeretnék levenni ha nem muszáj.
Köszönöm.

Üdv.


ha belső keringetés van, akkor nem fúj lábra
nézd meg alul, de szerintem szívni fog, nem fújni. akkor viszont aktív a belső keringetés. ha nincs gombbal állítva erre, akkor lehet a vezérlő rosszalkodik.



Nem nincs belső keringetésen. Nem érezni, hogy szívna. Hanem ha felállítom a fordulatot mintha valami kosz vagy dugulás lenne mert csúnya hangot ad ki de levegő nem jön ki rajta levegő.

Szia!
A fűtésboxon vannak motorok, amik a csappantyúkat nyitják zárják, hogy hová menjen a levegő. Nekem az egyik ilyen motor volt a nem jó és azért nem ment a lábtérre a levegő.
Előző hozzászóló helyesen írta: ha belső keringtetésre van állítva a rendszer, akkor a lábtér nyíláson szív be és a többi helyen fúj ki.
bye:hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 14:49


YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok!

E46-nál volt már valakinek olyan hibája, hogy a lábteret nem fűti hiába kapcsolom rá a netit is. Középre fentre rendesen fűt csak alúl a lábtér meleg. Az egész fűtésboxot és mindent körülőtte nem szeretnék levenni ha nem muszáj.
Köszönöm.

Üdv.


ha belső keringetés van, akkor nem fúj lábra
nézd meg alul, de szerintem szívni fog, nem fújni. akkor viszont aktív a belső keringetés. ha nincs gombbal állítva erre, akkor lehet a vezérlő rosszalkodik.



Nem nincs belső keringetésen. Nem érezni, hogy szívna. Hanem ha felállítom a fordulatot mintha valami kosz vagy dugulás lenne mert csúnya hangot ad ki de levegő nem jön ki rajta levegő.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 14:00


spencer írta: Sziasztok!

E46-nál volt már valakinek olyan hibája, hogy a lábteret nem fűti hiába kapcsolom rá a netit is. Középre fentre rendesen fűt csak alúl a lábtér meleg. Az egész fűtésboxot és mindent körülőtte nem szeretnék levenni ha nem muszáj.
Köszönöm.

Üdv.


ha belső keringetés van, akkor nem fúj lábra
nézd meg alul, de szerintem szívni fog, nem fújni. akkor viszont aktív a belső keringetés. ha nincs gombbal állítva erre, akkor lehet a vezérlő rosszalkodik.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 13:38


Sziasztok!

E46-nál volt már valakinek olyan hibája, hogy a lábteret nem fűti hiába kapcsolom rá a netit is. Középre fentre rendesen fűt csak alúl a lábtér meleg. Az egész fűtésboxot és mindent körülőtte nem szeretnék levenni ha nem muszáj.
Köszönöm.

Üdv.

CoupeGT
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz CoupeGT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. február 01. hétfő, 18:43


CoupeGT írta:
YELLOW írta:
CoupeGT írta: Sziasztok!
Tud vki E36 318is fűtő ventilátor motort? Mert leégett, vagy zárlatos. Csak mínusz 6 fok alatt működik. Vagy lehet, hogy a végellenállás a gond?
Köszi!


magán a motoron, vagy valahol belül van egy hőfokfüggő ellenállás. azzal lehet gond. vagy valamiért túl melegszik.
nekeme gyszer kint állt a napon a gép és nem indult el a venti. már azt sem tudtam mit csináljak. köröztem vele meg minden. majd visszaálltam az árnyékba. 1,5-2 óra múlva mikor indultunk már működött. akkor egyszer volt ilyen, pedig máskor is állt már napon. ráadásul hátulról sütött. szóval akkor írtam én is ide, és akkor jött szóba ez a motoron lévő hőfokfüggő ellenállás.


Köszi!


Azt mondja a szaki,hogy kimérték, s nem a végfokkal van a gond,hanem a motorral. szal keresek egy fűtőventillátor-motort. Szaki bontóban nem talált. Itt vmi ötlet?

CoupeGT
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz CoupeGT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. január 28. csütörtök, 00:22


YELLOW írta:
CoupeGT írta: Sziasztok!
Tud vki E36 318is fűtő ventilátor motort? Mert leégett, vagy zárlatos. Csak mínusz 6 fok alatt működik. Vagy lehet, hogy a végellenállás a gond?
Köszi!


magán a motoron, vagy valahol belül van egy hőfokfüggő ellenállás. azzal lehet gond. vagy valamiért túl melegszik.
nekeme gyszer kint állt a napon a gép és nem indult el a venti. már azt sem tudtam mit csináljak. köröztem vele meg minden. majd visszaálltam az árnyékba. 1,5-2 óra múlva mikor indultunk már működött. akkor egyszer volt ilyen, pedig máskor is állt már napon. ráadásul hátulról sütött. szóval akkor írtam én is ide, és akkor jött szóba ez a motoron lévő hőfokfüggő ellenállás.


Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 27. szerda, 08:13


CoupeGT írta: Sziasztok!
Tud vki E36 318is fűtő ventilátor motort? Mert leégett, vagy zárlatos. Csak mínusz 6 fok alatt működik. Vagy lehet, hogy a végellenállás a gond?
Köszi!


magán a motoron, vagy valahol belül van egy hőfokfüggő ellenállás. azzal lehet gond. vagy valamiért túl melegszik.
nekeme gyszer kint állt a napon a gép és nem indult el a venti. már azt sem tudtam mit csináljak. köröztem vele meg minden. majd visszaálltam az árnyékba. 1,5-2 óra múlva mikor indultunk már működött. akkor egyszer volt ilyen, pedig máskor is állt már napon. ráadásul hátulról sütött. szóval akkor írtam én is ide, és akkor jött szóba ez a motoron lévő hőfokfüggő ellenállás.

asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2016. január 27. szerda, 07:36


CoupeGT írta:
asbi írta:
tikass írta: Sziasztok!

Segítséggel szeretnék szolgálni fűtőmotor végellenállás témakörében. a hiba az volt, hogy fogtam kiszálltam a kocsiból, és az jó 2 perc múlva gondolt egyet és bekapcsolta a fűtőventillátort, ami hol jobban hol kevésbé gyorsan működött, hol rövidebb majd hosszabb ideig, de megfigyeltem és jó 5-6óra múlva is ezt játszotta, hogy ki be kapcsolt, tehát magától, lezárt autónál bekapcsolt. keresgélés utánagondolás után, biztosíték ellenőrzés, minden volt. nem maradt más csak a végellenállás. hozzátenném hogy ezt leszámítva normálisan működött, ingadozások nélkül, amit többen is szoktak tapasztalni. nos kicseréltem egy Hella gyártmányúra ami sok vékony tüskés, és már 1,5 éve jól szolgál! tanácsom hogy semmiképp ne gyárit vegyetek bele, mert nekem sem az első gyári volt benne, látszott hogy már valaki cserélte(csavarok hiányoztak), a gyárinak egyszerűen szar a hőleadása a robosztus tüskék miatt, meglátásom szerint azért megy mind tönkre. Megtalálni pedig utas felől, kesztyűtartót kivéve, is szarul hozzáférhető. de ott bent lesz! Remélem valakinek még segítséget nyújt, és hasznos lesz a hozzászólás!


Én pont tegnap cseréltem, nekem is hiányzott a csavarja. Szerintem nem csavarozták ezeket, műanyag fülbe kell bepattintani.



Szia!
Akkor is lehet ez a gond, ha fütőventillátor egyáltalán nem megy, csak mínusz 6 fok alatt?Mit gondolsz? Köszi előre is!


Szia!

Én a hőmérséklettel nem tudtam összefüggésbe hozni a problémámat, szerintem nem süni. Talán jön valaki okosabb és megmondja a megoldást.

mark201: már a Behr is made in china, azért megy tönkre. Amúgy elvileg a termelődő hő tudja tönkre tenni.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 27. szerda, 08:19

CoupeGT
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz CoupeGT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 19:54


Sziasztok!
Tud vki E36 318is fűtő ventilátor motort? Mert leégett, vagy zárlatos. Csak mínusz 6 fok alatt működik. Vagy lehet, hogy a végellenállás a gond?
Köszi!


CoupeGT
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz CoupeGT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 19:37


asbi írta:
tikass írta: Sziasztok!

Segítséggel szeretnék szolgálni fűtőmotor végellenállás témakörében. a hiba az volt, hogy fogtam kiszálltam a kocsiból, és az jó 2 perc múlva gondolt egyet és bekapcsolta a fűtőventillátort, ami hol jobban hol kevésbé gyorsan működött, hol rövidebb majd hosszabb ideig, de megfigyeltem és jó 5-6óra múlva is ezt játszotta, hogy ki be kapcsolt, tehát magától, lezárt autónál bekapcsolt. keresgélés utánagondolás után, biztosíték ellenőrzés, minden volt. nem maradt más csak a végellenállás. hozzátenném hogy ezt leszámítva normálisan működött, ingadozások nélkül, amit többen is szoktak tapasztalni. nos kicseréltem egy Hella gyártmányúra ami sok vékony tüskés, és már 1,5 éve jól szolgál! tanácsom hogy semmiképp ne gyárit vegyetek bele, mert nekem sem az első gyári volt benne, látszott hogy már valaki cserélte(csavarok hiányoztak), a gyárinak egyszerűen szar a hőleadása a robosztus tüskék miatt, meglátásom szerint azért megy mind tönkre. Megtalálni pedig utas felől, kesztyűtartót kivéve, is szarul hozzáférhető. de ott bent lesz! Remélem valakinek még segítséget nyújt, és hasznos lesz a hozzászólás!


Én pont tegnap cseréltem, nekem is hiányzott a csavarja. Szerintem nem csavarozták ezeket, műanyag fülbe kell bepattintani.



Szia!
Akkor is lehet ez a gond, ha fütőventillátor egyáltalán nem megy, csak mínusz 6 fok alatt?Mit gondolsz? Köszi előre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz mark201

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 17:23


Sziasztok ,
Mitől megy tönkre a süni ? nyáron cseréltem ki mert a gyári megadta magát és vettem bele egy behr-t és most az is meghalt.