autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 13. szerda, 13:53


rvilike írta:
szotakdavid írta: Ügyes lakatos kell hozzá.


És tudunk ilyenről aki közismerten ügyes és már többet megcsinált úgy hogy jó lett? Ez kicsit még mindig túl elméleti nekem, én konkrétan arra a válaszra várnék, hogy igen a jóska is meg a pista is meg tudja ezt jól csinálni, már a sokadikat csinálja és mind jó lett, olyan mint volt stb.


Keresd Kasza mestert.

http://www.powerfanatics.com/f...php?t=1282

Rá nyugodtan bízhatod.E46-hoz ő ért a legjobban sztem.

Mármint ha véletlen előjönne a hátsó futómű kiszakadás,vagy ha alkatrész kell...

De viheted az 1st Autóhoz is sztem nyugodtan.(szotakdavidékhoz).

Nem nagy para sztem,ha véletlen előjön ez a szériahiba.Kicsit túl liheged...










Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2016. július 13. szerda, 14:05

státusz rvilike

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. július 13. szerda, 12:25


szotakdavid írta: Ügyes lakatos kell hozzá.


És tudunk ilyenről aki közismerten ügyes és már többet megcsinált úgy hogy jó lett? Ez kicsit még mindig túl elméleti nekem, én konkrétan arra a válaszra várnék, hogy igen a jóska is meg a pista is meg tudja ezt jól csinálni, már a sokadikat csinálja és mind jó lett, olyan mint volt stb.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. július 11. hétfő, 19:02


YELLOW írta:
rvilike írta: Aha, szóval akkor ha jól értem nincs info arról, hogy az javítás után olyan lesz-e mint volt meg lehet csinálni, csak kérdés hogy, engem meg épp az érdekelne.


erről az tud korrektül nyilatkozni, aki már csinált ilyet, csináltatott és nem akar megszabadulni az autótól , vagy már jó régen eladta, így korrektül tud nyilatkozni róla.
nem biztos, hogy rosszabb lesz, vagy ront a helyzeten. hisz mint írtam gyárilag van hozzá cucc, amit fel kell hegeszteni.
nem mellesleg verseny autóépítésnél ezek alapdolgok, hogy bizonyos pontokat jól megerősítenek. láttam olyan off autót, aminek az alja úgy szét volt rohadva, hogy legalább 3 négyzetméter lemezt hegesztettek be, hogy a gyárit kivágták. aki ért hozzá, az biztos jól meg tudja csinálni. ez csupán emberi tényező, hogy ki mennyire hisz ebben, vagy tartja jónak, bízik benne. én konkrétan a pro és kontra felsorakoztatása mellett 50-50%-ban hiszek ebben, hogy jó, vagy épp rossz.


Igen meg lehet!! Létezik gyári javító is hozzá. Ügyes lakatos kell hozzá.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 11. hétfő, 18:43


rvilike írta: Aha, szóval akkor ha jól értem nincs info arról, hogy az javítás után olyan lesz-e mint volt meg lehet csinálni, csak kérdés hogy, engem meg épp az érdekelne.


erről az tud korrektül nyilatkozni, aki már csinált ilyet, csináltatott és nem akar megszabadulni az autótól , vagy már jó régen eladta, így korrektül tud nyilatkozni róla.
nem biztos, hogy rosszabb lesz, vagy ront a helyzeten. hisz mint írtam gyárilag van hozzá cucc, amit fel kell hegeszteni.
nem mellesleg verseny autóépítésnél ezek alapdolgok, hogy bizonyos pontokat jól megerősítenek. láttam olyan off autót, aminek az alja úgy szét volt rohadva, hogy legalább 3 négyzetméter lemezt hegesztettek be, hogy a gyárit kivágták. aki ért hozzá, az biztos jól meg tudja csinálni. ez csupán emberi tényező, hogy ki mennyire hisz ebben, vagy tartja jónak, bízik benne. én konkrétan a pro és kontra felsorakoztatása mellett 50-50%-ban hiszek ebben, hogy jó, vagy épp rossz.

státusz rvilike

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. július 11. hétfő, 13:04


Aha, szóval akkor ha jól értem nincs info arról, hogy az javítás után olyan lesz-e mint volt meg lehet csinálni, csak kérdés hogy, engem meg épp az érdekelne.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 10. vasárnap, 16:06


BarG írta:
YELLOW írta:
rvilike írta:
YELLOW írta:
persze meg lehet csinálni, E36-okat is javítanak.
csatis kollégáék nem rég javítottak ilyet azt hiszem. de lehet tévedek és nem ő volt.
én is parázok, hogy vajon jól meg lehet-e csinálni, de megszokták.
egyébként ha minden igaz a BMW-nél hivatalosan is lehet venni lemez darabokat, amiket utólag kell felhegeszteni, mint erősítés. tehát ha még nem repedt, szakadt ki, akkor is szokták erősíteni.

Értem, köszi! Ezek szerint akkor nem kell ettől annyira félni, ha esetleg jelentkezik a gond akkor lehet orvosolni ..


hát javítják, de attól függetlenül én is félek tőle most azért mégis milyen már, hogy kiszakad valami a kasztniból. mondjuk én már attól is parázok, ha a lökösröl lepattan egy festék, vagy kavicstól a tükör borításról lepattan a festék
mások meg 3 autóból csinálnak egyet. oszt mennek vele.
sőt olyat is tudok, mondjuk ő profi, aki kompletten elemeket gyárt le és épít meg egy régi BMW-t.


Nem mindegy, hogy valakinek az kell, hogy a gép akárhogy is, de guruljon, más meg 200-ról kanyarban fékezve életben akar maradni ....


na ezaz! minden addig jó, amíg nem kell megbontani, vagy tákolni.
egyébként neked van hátul a kalaptartón fehér kobak?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2016. július 10. vasárnap, 15:43


YELLOW írta:
rvilike írta:
YELLOW írta:
persze meg lehet csinálni, E36-okat is javítanak.
csatis kollégáék nem rég javítottak ilyet azt hiszem. de lehet tévedek és nem ő volt.
én is parázok, hogy vajon jól meg lehet-e csinálni, de megszokták.
egyébként ha minden igaz a BMW-nél hivatalosan is lehet venni lemez darabokat, amiket utólag kell felhegeszteni, mint erősítés. tehát ha még nem repedt, szakadt ki, akkor is szokták erősíteni.

Értem, köszi! Ezek szerint akkor nem kell ettől annyira félni, ha esetleg jelentkezik a gond akkor lehet orvosolni ..


hát javítják, de attól függetlenül én is félek tőle most azért mégis milyen már, hogy kiszakad valami a kasztniból. mondjuk én már attól is parázok, ha a lökösröl lepattan egy festék, vagy kavicstól a tükör borításról lepattan a festék
mások meg 3 autóból csinálnak egyet. oszt mennek vele.
sőt olyat is tudok, mondjuk ő profi, aki kompletten elemeket gyárt le és épít meg egy régi BMW-t.


Nem mindegy, hogy valakinek az kell, hogy a gép akárhogy is, de guruljon, más meg 200-ról kanyarban fékezve életben akar maradni ....



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 10. vasárnap, 11:56


rvilike írta:
YELLOW írta:
persze meg lehet csinálni, E36-okat is javítanak.
csatis kollégáék nem rég javítottak ilyet azt hiszem. de lehet tévedek és nem ő volt.
én is parázok, hogy vajon jól meg lehet-e csinálni, de megszokták.
egyébként ha minden igaz a BMW-nél hivatalosan is lehet venni lemez darabokat, amiket utólag kell felhegeszteni, mint erősítés. tehát ha még nem repedt, szakadt ki, akkor is szokták erősíteni.

Értem, köszi! Ezek szerint akkor nem kell ettől annyira félni, ha esetleg jelentkezik a gond akkor lehet orvosolni ..


hát javítják, de attól függetlenül én is félek tőle most azért mégis milyen már, hogy kiszakad valami a kasztniból. mondjuk én már attól is parázok, ha a lökösröl lepattan egy festék, vagy kavicstól a tükör borításról lepattan a festék
mások meg 3 autóból csinálnak egyet. oszt mennek vele.
sőt olyat is tudok, mondjuk ő profi, aki kompletten elemeket gyárt le és épít meg egy régi BMW-t.

státusz rvilike

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. július 10. vasárnap, 11:53


YELLOW írta:
persze meg lehet csinálni, E36-okat is javítanak.
csatis kollégáék nem rég javítottak ilyet azt hiszem. de lehet tévedek és nem ő volt.
én is parázok, hogy vajon jól meg lehet-e csinálni, de megszokták.
egyébként ha minden igaz a BMW-nél hivatalosan is lehet venni lemez darabokat, amiket utólag kell felhegeszteni, mint erősítés. tehát ha még nem repedt, szakadt ki, akkor is szokták erősíteni.

Értem, köszi! Ezek szerint akkor nem kell ettől annyira félni, ha esetleg jelentkezik a gond akkor lehet orvosolni ..


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 10. vasárnap, 11:42


rvilike írta: Sziasztok,

Korai E46-osokon ha eljön a vég, és jelentkezik a hátsó futómű kiszakadós probléma, az mennyire javítható utána? Most konkrétan nem az érdekel megtörténik-e a baj meg mennyi az esély rá, hanem ha bekövetkezik akkor meg lehet azt csinálni jól utána, ért ehhez itt valaki itthon? Kinti fórumokban azt olvastam simán meg lehet utána hegeszteni meg megerősíteni, ugyanolyan jó lesz utána és többet nem lesz vele gond ...


persze meg lehet csinálni, E36-okat is javítanak.
csatis kollégáék nem rég javítottak ilyet azt hiszem. de lehet tévedek és nem ő volt.
én is parázok, hogy vajon jól meg lehet-e csinálni, de megszokták.
egyébként ha minden igaz a BMW-nél hivatalosan is lehet venni lemez darabokat, amiket utólag kell felhegeszteni, mint erősítés. tehát ha még nem repedt, szakadt ki, akkor is szokták erősíteni.

státusz rvilike

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. július 10. vasárnap, 11:37


Sziasztok,

Korai E46-osokon ha eljön a vég, és jelentkezik a hátsó futómű kiszakadós probléma, az mennyire javítható utána? Most konkrétan nem az érdekel megtörténik-e a baj meg mennyi az esély rá, hanem ha bekövetkezik akkor meg lehet azt csinálni jól utána, ért ehhez itt valaki itthon? Kinti fórumokban azt olvastam simán meg lehet utána hegeszteni meg megerősíteni, ugyanolyan jó lesz utána és többet nem lesz vele gond ...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. június 22. szerda, 11:19


tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta:
tusi_ írta:
Este kicserelem a kerekeket es jelentek


Jelentes. Felraktam csak elore a Good Yearokat. Mint regen a 318ivel, sinauto effektus.
Most gyorsan felhajitottam hatra is, felpumpaltam es atom.
Nem kell valakinek jofele Mislen prajmöszi hápé ?
Köszi a segitseget



tutti egyforma széles fizikálisan a két gumi?
egyformán kopottak M és a GY?
a GY nem V mintás esetleg?


Meretre gyari 205/55/16 mind2. A Michelin kb 6mm-es a GY kb 8mm. A M 1414 a GY 3514 DOTos.
Mijaza V mintas?
Egyetlen kolunbseg, hogy a GY az V sebessegkategoria a M meg W. GY vel nem mehetek 240 fole. Ez kevesbe izgat


a V minta az, hogy V alakban vannak a minták rajta a futófelületen
az oké, hogy szám szerint 205 mind a kettő szélessége.
nekem a Fulda 225 olyan széles volt, mint a BF Goodrich-ba a 245. emiatt kérdeztem. pedig a BFG mérete valós volt. vannak ilyen különbségek márkák között. pl a Nankang keskenyebb ugyanabban a méretben, mint a Conti. valahogy más a gumi profilja vagy nem tudom.


Ja nem kb azonos a mintazat. A csere alatt kb 5sec ig fekudtek egymas mellett, amig a fekeket megneztem, hogy mennyire kopott - semennyire, most csereltek - de nem vettem eszre semmi kulonbseget vastagsagban, allpotban. Mondjuk vakekeger vagyok es sotet is van a melygarazsban
Tenyleg nemtom, mi a kulonbseg kozottuk, azon kivul hogy az en automon hatalmas a vezeteskomfortbeli elteres a Gy javara.
Akkor ez a gumi meret is olyan mint a kinai cipo. Van hogy a 44-esben vallatni lehetne, annyira szorit, maskor meg a 43-asban egy hosszabb lepesnel repul a cipo lefele. karaj


hát most erre mondhatnám, hogy van Adidas cipőm az elmúlt 15 évből (4 pár) 43,2/3 és 45,2/3 méretek között. hasonló stílusú mind (most már nem is kapni ezeket) és majdnem a legrégebbi a legnagyobb. pedig ezek tényleg minőségiek, a talpukon kívül nincs kopás rajtuk. szóval én rendelésre cipőt venni nem tudok, de párom sem.
nem véletlen szeretik a Nankangot pl feszíteni felnire, mert kicsit alapból keskenyebb és jobban terpeszt.

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. június 22. szerda, 09:25


YELLOW írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta:
tusi_ írta:
Este kicserelem a kerekeket es jelentek


Jelentes. Felraktam csak elore a Good Yearokat. Mint regen a 318ivel, sinauto effektus.
Most gyorsan felhajitottam hatra is, felpumpaltam es atom.
Nem kell valakinek jofele Mislen prajmöszi hápé ?
Köszi a segitseget



tutti egyforma széles fizikálisan a két gumi?
egyformán kopottak M és a GY?
a GY nem V mintás esetleg?


Meretre gyari 205/55/16 mind2. A Michelin kb 6mm-es a GY kb 8mm. A M 1414 a GY 3514 DOTos.
Mijaza V mintas?
Egyetlen kolunbseg, hogy a GY az V sebessegkategoria a M meg W. GY vel nem mehetek 240 fole. Ez kevesbe izgat


a V minta az, hogy V alakban vannak a minták rajta a futófelületen
az oké, hogy szám szerint 205 mind a kettő szélessége.
nekem a Fulda 225 olyan széles volt, mint a BF Goodrich-ba a 245. emiatt kérdeztem. pedig a BFG mérete valós volt. vannak ilyen különbségek márkák között. pl a Nankang keskenyebb ugyanabban a méretben, mint a Conti. valahogy más a gumi profilja vagy nem tudom.


Ja nem kb azonos a mintazat. A csere alatt kb 5sec ig fekudtek egymas mellett, amig a fekeket megneztem, hogy mennyire kopott - semennyire, most csereltek - de nem vettem eszre semmi kulonbseget vastagsagban, allpotban. Mondjuk vakekeger vagyok es sotet is van a melygarazsban
Tenyleg nemtom, mi a kulonbseg kozottuk, azon kivul hogy az en automon hatalmas a vezeteskomfortbeli elteres a Gy javara.
Akkor ez a gumi meret is olyan mint a kinai cipo. Van hogy a 44-esben vallatni lehetne, annyira szorit, maskor meg a 43-asban egy hosszabb lepesnel repul a cipo lefele. karaj






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. június 22. szerda, 09:37

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. június 22. szerda, 08:58


tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta:
tusi_ írta:
Este kicserelem a kerekeket es jelentek


Jelentes. Felraktam csak elore a Good Yearokat. Mint regen a 318ivel, sinauto effektus.
Most gyorsan felhajitottam hatra is, felpumpaltam es atom.
Nem kell valakinek jofele Mislen prajmöszi hápé ?
Köszi a segitseget



tutti egyforma széles fizikálisan a két gumi?
egyformán kopottak M és a GY?
a GY nem V mintás esetleg?


Meretre gyari 205/55/16 mind2. A Michelin kb 6mm-es a GY kb 8mm. A M 1414 a GY 3514 DOTos.
Mijaza V mintas?
Egyetlen kolunbseg, hogy a GY az V sebessegkategoria a M meg W. GY vel nem mehetek 240 fole. Ez kevesbe izgat


a V minta az, hogy V alakban vannak a minták rajta a futófelületen
az oké, hogy szám szerint 205 mind a kettő szélessége.
nekem a Fulda 225 olyan széles volt, mint a BF Goodrich-ba a 245. emiatt kérdeztem. pedig a BFG mérete valós volt. vannak ilyen különbségek márkák között. pl a Nankang keskenyebb ugyanabban a méretben, mint a Conti. valahogy más a gumi profilja vagy nem tudom.

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. június 22. szerda, 08:03


YELLOW írta:
tusi_ írta:
tusi_ írta:
Este kicserelem a kerekeket es jelentek


Jelentes. Felraktam csak elore a Good Yearokat. Mint regen a 318ivel, sinauto effektus.
Most gyorsan felhajitottam hatra is, felpumpaltam es atom.
Nem kell valakinek jofele Mislen prajmöszi hápé ?
Köszi a segitseget



tutti egyforma széles fizikálisan a két gumi?
egyformán kopottak M és a GY?
a GY nem V mintás esetleg?


Meretre gyari 205/55/16 mind2. A Michelin kb 6mm-es a GY kb 8mm. A M 1414 a GY 3514 DOTos.
Mijaza V mintas?
Egyetlen kolunbseg, hogy a GY az V sebessegkategoria a M meg W. GY vel nem mehetek 240 fole. Ez kevesbe izgat