Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1220

Elküldve: 2019. március 14. csütörtök, 19:58


Na meglett a hiba 1.5 hétig ott állt szerelőnél az autó volt fontosabb melója. Ez meg gondolom ráért mert gyújtókábel csere kellett az 1-es hengernél de akkor már mind a négy cserélve lett újra (NGK).

Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1220

Elküldve: 2019. március 03. vasárnap, 13:13


Adamyno írta:
Pocses írta:
hil írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.


Köszi megnéztük. Régi és az új gyertyával is van gyújtás, de járatva a motort majd kivéve a gyertyát, teljesen száraz nem benzines. 100 méter ha mentem már dobta is a hibát közben még villogott is a kicsi sárga tengeralattjáró. Max még törölhetem a hibát (univerzális hibakód olvasóval) azt úgy próba de nem fűzök hozzá nagy reményt.

Szia! Úgy tudom, ha égéskimaradás van a hengerben, akkor azt az injektort lekapcsolja a vezérlő, tehát ezért volt száraz a gyertya. Azt hogyan nézted meg, hogy volt gyújtás? Szerintem ez inkább trafó hiba. Nálad a 4 trafó egyben van, nem külön cserélhető.


Szia! A pipába raktunk plusz gyertyát a régiből így néztük meg és van szikra az egyes hengernél is.


Meg kéne nézni egy komolyabb diaggal, hogy van-e mellette más hiba is. Nekem is csinált ilyet gyertyacsere után, 2-3 henger nem ment de minden indítás után más. Olyan hangja volt egyszer mint egy kapálógépnek, akkor nagyon megijedtem. Pár indítás után már mindegyik hengerre írt gyújtáskimaradást és igen, a vezérlő lekapcsolja azt a hengert amelyikben nincs gyújtás, így már el sem indul csak ha leveszed a gyújtást és vissza. Gyertyacsere után csináltam egy adaptációtörlést (lehet nem kellett volna), utána csinálta ezt kb 150-200 km-ig. Valahol olvastam, hogy kb. 10-15 másodpercig ki kell forgatni leszabályzásig és utána megtanul valamit. Próba szerencse alapon egy hosszú egyenesben nyomtam neki harmadikban kb. 13 mp-ig. Utána hazamentem, töröltem a hibakódokat és úgy tűnik jó lett. Előtte a fogyasztás is durva volt, most kezd normális lenni. Alapjáraton volt remegés, az is elmúlt.
Azt mondod van szikra ha kiveszed a gyertyát, akkor a trafó jó. Esetleg meg lehetne próbálni, hogy megcseréled azt a gyertyát egy másikkal (ha még nem próbáltad) vagy esetleg a trafót. De egyszerre ne, hogy tudd követni mit csináltál. Szerintem ott más gond lesz ha száraz is a gyertya akkor üzemanyagra gondolok. Azzal viszont nem vagyok tisztában, hogy hengerenkénti vezérlésű az injektor vagy "központi". Mert ha utóbbi, akkor akár kosz is lehet benne, nagyobb az esély rá. Elvileg lehet tisztítani, de elég macerás. Első körre egy normális diagot javasolnék mondjuk Rheingold-dal mert annak van automatikus hibakereső része is, ami különböző teszteket futtat és írja, hogy mit csinálj (angolul vagy németül).



Holnap reggel viszem szerelőmhöz Attilához gyári programokat használ évtizedek óta csakis bájerrel foglalkozik. Remélem valamelyik nap neki tud állni azt majd kiderül mi a sz@r ez. Mindenképpen megírom majd mi volt a gebasz.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2019. március 03. vasárnap, 11:39


Pocses írta:
hil írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.


Köszi megnéztük. Régi és az új gyertyával is van gyújtás, de járatva a motort majd kivéve a gyertyát, teljesen száraz nem benzines. 100 méter ha mentem már dobta is a hibát közben még villogott is a kicsi sárga tengeralattjáró. Max még törölhetem a hibát (univerzális hibakód olvasóval) azt úgy próba de nem fűzök hozzá nagy reményt.

Szia! Úgy tudom, ha égéskimaradás van a hengerben, akkor azt az injektort lekapcsolja a vezérlő, tehát ezért volt száraz a gyertya. Azt hogyan nézted meg, hogy volt gyújtás? Szerintem ez inkább trafó hiba. Nálad a 4 trafó egyben van, nem külön cserélhető.


Szia! A pipába raktunk plusz gyertyát a régiből így néztük meg és van szikra az egyes hengernél is.


Meg kéne nézni egy komolyabb diaggal, hogy van-e mellette más hiba is. Nekem is csinált ilyet gyertyacsere után, 2-3 henger nem ment de minden indítás után más. Olyan hangja volt egyszer mint egy kapálógépnek, akkor nagyon megijedtem. Pár indítás után már mindegyik hengerre írt gyújtáskimaradást és igen, a vezérlő lekapcsolja azt a hengert amelyikben nincs gyújtás, így már el sem indul csak ha leveszed a gyújtást és vissza. Gyertyacsere után csináltam egy adaptációtörlést (lehet nem kellett volna), utána csinálta ezt kb 150-200 km-ig. Valahol olvastam, hogy kb. 10-15 másodpercig ki kell forgatni leszabályzásig és utána megtanul valamit. Próba szerencse alapon egy hosszú egyenesben nyomtam neki harmadikban kb. 13 mp-ig. Utána hazamentem, töröltem a hibakódokat és úgy tűnik jó lett. Előtte a fogyasztás is durva volt, most kezd normális lenni. Alapjáraton volt remegés, az is elmúlt.
Azt mondod van szikra ha kiveszed a gyertyát, akkor a trafó jó. Esetleg meg lehetne próbálni, hogy megcseréled azt a gyertyát egy másikkal (ha még nem próbáltad) vagy esetleg a trafót. De egyszerre ne, hogy tudd követni mit csináltál. Szerintem ott más gond lesz ha száraz is a gyertya akkor üzemanyagra gondolok. Azzal viszont nem vagyok tisztában, hogy hengerenkénti vezérlésű az injektor vagy "központi". Mert ha utóbbi, akkor akár kosz is lehet benne, nagyobb az esély rá. Elvileg lehet tisztítani, de elég macerás. Első körre egy normális diagot javasolnék mondjuk Rheingold-dal mert annak van automatikus hibakereső része is, ami különböző teszteket futtat és írja, hogy mit csinálj (angolul vagy németül).



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. március 03. vasárnap, 11:40

Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1220

Elküldve: 2019. március 02. szombat, 20:47


hil írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.


Köszi megnéztük. Régi és az új gyertyával is van gyújtás, de járatva a motort majd kivéve a gyertyát, teljesen száraz nem benzines. 100 méter ha mentem már dobta is a hibát közben még villogott is a kicsi sárga tengeralattjáró. Max még törölhetem a hibát (univerzális hibakód olvasóval) azt úgy próba de nem fűzök hozzá nagy reményt.

Szia! Úgy tudom, ha égéskimaradás van a hengerben, akkor azt az injektort lekapcsolja a vezérlő, tehát ezért volt száraz a gyertya. Azt hogyan nézted meg, hogy volt gyújtás? Szerintem ez inkább trafó hiba. Nálad a 4 trafó egyben van, nem külön cserélhető.


Szia! A pipába raktunk plusz gyertyát a régiből így néztük meg és van szikra az egyes hengernél is.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (279 pont) | Hozzászólások: 2973

Elküldve: 2019. március 02. szombat, 18:29


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.


Köszi megnéztük. Régi és az új gyertyával is van gyújtás, de járatva a motort majd kivéve a gyertyát, teljesen száraz nem benzines. 100 méter ha mentem már dobta is a hibát közben még villogott is a kicsi sárga tengeralattjáró. Max még törölhetem a hibát (univerzális hibakód olvasóval) azt úgy próba de nem fűzök hozzá nagy reményt.

Szia! Úgy tudom, ha égéskimaradás van a hengerben, akkor azt az injektort lekapcsolja a vezérlő, tehát ezért volt száraz a gyertya. Azt hogyan nézted meg, hogy volt gyújtás? Szerintem ez inkább trafó hiba. Nálad a 4 trafó egyben van, nem külön cserélhető.


Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1220

Elküldve: 2019. március 02. szombat, 08:13


YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.


Köszi megnéztük. Régi és az új gyertyával is van gyújtás, de járatva a motort majd kivéve a gyertyát, teljesen száraz nem benzines. 100 méter ha mentem már dobta is a hibát közben még villogott is a kicsi sárga tengeralattjáró. Max még törölhetem a hibát (univerzális hibakód olvasóval) azt úgy próba de nem fűzök hozzá nagy reményt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2019. március 02. szombat, 08:08


Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.


Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1220

Elküldve: 2019. március 02. szombat, 07:55


Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2018. november 14. szerda, 17:17


adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?


NGK BKR6EQUP 4 pólusú


Én csak a gyárit ajánlanám. Az összes utángyártott szar. Sajnos erre én is csak most jöttem rá motorfelújítás után. Nagyon kényes a motoralkatrészeire a bmw.
Azt hittem a gyári a bosch vagy az ngk... Hát nem. Csak a gyári alkatrészt nehéz beszerezni, de be lehet. Van saját BMW gyertyája. Az már más kérdés hogy az is japán és az NGK gyártja azt is de valamiben még is más, másnem az árában.
Kb 5 ezer ft darabja a gyárinak. Cikkszám: 12120037607 !


nekem 30ezret már ment az NGK, és eddig ok. elvileg 3x ennyit is bír. mondjuk ez is volt vagy 3800/db ár...



Az a jó ha jó. A Bosch egy rakat ****. Nekem rángatott tőle meg gyújtáskimaradást is produkált. Igaz csak tegnap óta van benne a gyári de már most is érezni, hogy ég és föld.
Egyébként mostmár tökéletes a gép...hf felújítás (új szelepek,vezetők,szimeringek), (csak nekem új ) valvetronic új gyári gyertyák és trafók. Új kipuf. végdob. Plusz a futómű is fel lett újítva. Mostmár egy jó darabig nem akarok rá költeni.


most vagy 4 napot íccakás leszek, de majd valamikor megyünk egyet.
hát amikor az NGK bekerült nekem, az is durva volt. sokkal erőteljesebbnek tűnt a motor mint előtte. szinte éreztem, hogy jobb a robbanás a hengerben, mint előtte. még a trafót is kivágta belőle.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 5% (5 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2018. november 14. szerda, 16:43


YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?


NGK BKR6EQUP 4 pólusú


Én csak a gyárit ajánlanám. Az összes utángyártott szar. Sajnos erre én is csak most jöttem rá motorfelújítás után. Nagyon kényes a motoralkatrészeire a bmw.
Azt hittem a gyári a bosch vagy az ngk... Hát nem. Csak a gyári alkatrészt nehéz beszerezni, de be lehet. Van saját BMW gyertyája. Az már más kérdés hogy az is japán és az NGK gyártja azt is de valamiben még is más, másnem az árában.
Kb 5 ezer ft darabja a gyárinak. Cikkszám: 12120037607 !


nekem 30ezret már ment az NGK, és eddig ok. elvileg 3x ennyit is bír. mondjuk ez is volt vagy 3800/db ár...



Az a jó ha jó. A Bosch egy rakat ****. Nekem rángatott tőle meg gyújtáskimaradást is produkált. Igaz csak tegnap óta van benne a gyári de már most is érezni, hogy ég és föld.
Egyébként mostmár tökéletes a gép...hf felújítás (új szelepek,vezetők,szimeringek), (csak nekem új ) valvetronic új gyári gyertyák és trafók. Új kipuf. végdob. Plusz a futómű is fel lett újítva. Mostmár egy jó darabig nem akarok rá költeni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2018. november 14. szerda, 10:12


adams22 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?


NGK BKR6EQUP 4 pólusú


Én csak a gyárit ajánlanám. Az összes utángyártott szar. Sajnos erre én is csak most jöttem rá motorfelújítás után. Nagyon kényes a motoralkatrészeire a bmw.
Azt hittem a gyári a bosch vagy az ngk... Hát nem. Csak a gyári alkatrészt nehéz beszerezni, de be lehet. Van saját BMW gyertyája. Az már más kérdés hogy az is japán és az NGK gyártja azt is de valamiben még is más, másnem az árában.
Kb 5 ezer ft darabja a gyárinak. Cikkszám: 12120037607 !


nekem 30ezret már ment az NGK, és eddig ok. elvileg 3x ennyit is bír. mondjuk ez is volt vagy 3800/db ár...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 5% (5 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2018. november 14. szerda, 10:00


YELLOW írta:
peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?


NGK BKR6EQUP 4 pólusú


Én csak a gyárit ajánlanám. Az összes utángyártott szar. Sajnos erre én is csak most jöttem rá motorfelújítás után. Nagyon kényes a motoralkatrészeire a bmw.
Azt hittem a gyári a bosch vagy az ngk... Hát nem. Csak a gyári alkatrészt nehéz beszerezni, de be lehet. Van saját BMW gyertyája. Az már más kérdés hogy az is japán és az NGK gyártja azt is de valamiben még is más, másnem az árában.
Kb 5 ezer ft darabja a gyárinak. Cikkszám: 12120037607 !

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2018. szeptember 13. csütörtök, 22:23


peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?


NGK BKR6EQUP 4 pólusú

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. szeptember 13. csütörtök, 22:26

peti9577
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2018. szeptember 13. csütörtök, 20:45


Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. szeptember 13. csütörtök, 20:54

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2018. március 08. csütörtök, 13:49


Cafeesiska írta: Heelo.
Valaki tudja hogy BMW e39 ujj gyertya csere után kell valamitt álitani elektomoságon
Vagy valami máson?
Milyen gyertyát érdemes venn? ( Bosch, Magnetti Marelli)


nem kell állítani semmit.
NGK, semmi más.