
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2018. november 14. szerda, 17:17
adams22 írta:YELLOW írta:adams22 írta:YELLOW írta:peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!
Vagy a Bosch jobb lenne bele?
NGK BKR6EQUP 4 pólusú
Én csak a gyárit ajánlanám. Az összes utángyártott szar. Sajnos erre én is csak most jöttem rá motorfelújítás után. Nagyon kényes a motoralkatrészeire a bmw.
Azt hittem a gyári a bosch vagy az ngk... Hát nem. Csak a gyári alkatrészt nehéz beszerezni, de be lehet. Van saját BMW gyertyája. Az már más kérdés hogy az is japán és az NGK gyártja azt isde valamiben még is más, másnem az árában.
Kb 5 ezer ft darabja a gyárinak. Cikkszám: 12120037607 !
nekem 30ezret már ment az NGK, és eddig ok. elvileg 3x ennyit is bír. mondjuk ez is volt vagy 3800/db ár...
Az a jó ha jó.A Bosch egy rakat ****. Nekem rángatott tőle meg gyújtáskimaradást is produkált. Igaz csak tegnap óta van benne a gyári de már most is érezni, hogy ég és föld.
Egyébként mostmár tökéletes a gép...hf felújítás (új szelepek,vezetők,szimeringek), (csak nekem új ) valvetronicúj gyári gyertyák és trafók. Új kipuf. végdob. Plusz a futómű is fel lett újítva. Mostmár egy jó darabig nem akarok rá költeni.
most vagy 4 napot íccakás leszek, de majd valamikor megyünk egyet.
hát amikor az NGK bekerült nekem, az is durva volt. sokkal erőteljesebbnek tűnt a motor mint előtte. szinte éreztem, hogy jobb a robbanás a hengerben, mint előtte. még a trafót is kivágta belőle.
