autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2018. december 08. szombat, 18:42


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg meg tudja nekem mondani a gyári BMW trafónak a primer és szekunder tekercs ellenállását?
Vagy ha nem gyári (cikksz.: 12131712219) csak utángyártott, de BOSCH (cikksz.: 0221504464) az is jó.

Köszönöm!

Szia,
az ellenállás méréssel semmire nem fogsz menni, totál érdektelen, mert ha egy menetzárlat van a trafóban, akkor az ez miatti eltérés nem mérhető, viszont a trafó mégis kuka. Miért ragaszkodsz a Bosch-hoz, a leghitványabb márka (bár tudatlanságból) én is azt vettem. Azt írták korábban, Berut érdemes venni, vagy minden mást a Bosch-on kívül.
Bye: hil


mert ott dolgozik
amúgy Beru jah



1, Biztos hogy nem menetzárlatról van szó ezt tudom..működnek csak valamelyik gyengébb és ki akarom szűrni, hogy melyik

2, A Bosch a gyári. Nem a Beru nem az NGK és nem a Delphi (ennél a típusnál)
Minden más csak utángyártott. És azokból már elegem van. Gyertyáknál is tapasztaltam hogy egy rakat sz*r az utángyártott bosch,ngk, denso stb.. Lehet hogy sokaknak jó az is, én meg érzem a különbséget. Lehet hogy jó a Beru valameddig, de nekem nem véletlenül bírta a gyári 150 ezerig és csak 3 ezerrel drágább mint egy jobb Beru.

3, Van rá spec. az ellenállás értékekre, nem véletlenül. Amit külföldi oldalakon már meg is találtam. Mert valami "hülye" kimérte az övét is és megtudta melyik a gyengébb. Nem a rossz csak gyengébb. És ha már a gyári értékek alá esik kuka..

4, Nem azért mert ott dolgoztam, már amúgy sem ez a cég neve. Nem ott vagyok.

ui.: az injektorokat is ki kell takarítanom ultrahangossal..tele van dzsuvával :/




Yellow: bocsánat, de nem tudom értelmezni válaszodat!

adams22: segítő szándékkal írtam, jó, hogy le nem hülyéztél: Köszi! Ha pl. 5 menet, vagy akár 50 kiesik menetzárlat miatt, azt csak nagyon spéci ellenállás mérővel lehet megmérni. ("mert valami hülye kimérte az övét" ez alapján nem lehet elindulni) A gyártási szórást már nem is veszem figyelembe. Némileg korrektebb megoldás, ha a primer oldalra beadsz feszültséget és nagyfesz mérővel méred a szek. oldali feszejt. Bár inkább fordítava: a szek. oldalt táplálod meg ismert AC feszültséggel és méred a primer oldalon kijövő, már kisebb feszültséget. Ez utóbbi házilag már inkább kivitelezhető.
De tegyél amit belátásod diktál, itt rajtad kívül mindenki outsider, nem is tudom, minek kérsz itt segítséget. Egy kérdésem lenne: szerinted mi a gyári BMW gyertya márkája, ha nem Bosch vagy NGK? De ne is válaszolj, mert most jött le, hogy a Bosch-nál dolgozol vagy dolgoztál, azok meg a sztratoszférában hordják az orrukat (ezt a HR-esüknek is megírtam egy alkalommal)és gyártják a világszínvonalú termékeket hitvány minőségben. Bocsánat megjegyzésemért, a sértő szándék távol állt tőlem!
Bye: hil


adams22 ott dolgozik. és mondtam, hogy én is a Beru-t ajánlom.
ha akar, hát vegyen Bosch-t. de múltkor azt írta, hogy az is tönkre ment. pont ez volt a baja, hogy a gyári Bosch és már 75ezer km-től mentek tönkre.
BMW kapcsán Bosch terméket légtömegmérő esetén hallottam, olvastam, hogy az ajánlott.
nagyon jól tudjuk milyenek a gyárak. nyilván ha mondjuk a Bosch BMW termékként gyárt valamit, arra szigorúbb normák vannak. nem a Bosch részéről, hanem a BMW követeli meg. hogy ez mennyire van tartva, azt meg tudjuk jól. aki dolgozott már gyárban tudja, hogyan megy ez.
nekem a Beru 32ezret lement. mindezt sok év alatt. ha megint új sort kellene vennem, sem zavarna, főleg a kedvezmények miatt. viszont Bosch trafóra sok panasz van.
NGK gyertya is teljesen jó, szintén zenész, mint a trafó.
sokan mondják a féket is, hogy a BMW dobozos a legjobb. hát akit megnyugtat és a jóval drágább ár, hát vegye. ezen kár vitázni.

Köszi Y,
örülök, hogy jól emlékeztem a Berura. Gyertyák terén nem csak a BMW-nél, máshol is rosszakat hallottam a Bosch-ról



Nem kötekedésképpen írtam amit írtam én sem. Sajnálom ha félreértetted. Nem igazán hiszem, hogy fenn hordanám az orrom azért mert van egy X munkahelyem. Ennyi erővel mindenki aki gyárban vagy multinál dolgozik nagyképű lehetne. Tény hogy sok ilyen van, de engem légyszives ne sorolj közéjük úgy hogy nem ismersz. Köszi! Dolgoztam én is soron tudom milyen a gyártás és tudom milyen kókányolások mennek ott is. Most pedig minőségbiztosítási területen vagyok éppen azért mert ott nem megengedett semmiféle kókány megoldás stb..ehhez hasonló dolgok.
És nem itthon hanem bent akarom tesztelni a trafókat megfelelő mérőberendezésekkel mielőtt veszek újakat...bár most ott tartok hogy szerintem kontakthiba lesz a trafó és a gyertyák között. Szerintem ívet húz..
Azt is tudom, hogy a gyári BMW gyertya NGK és a trafó Bosch. De az utángyártott NGK és Bosch az nem ugyan az mint a gyári. Épp ahogy Yellow is írta, nem ugyanazok a normák, szigorúbbak az előírások. Biztos az is jó, megfelelt, de esetleg nem kiváló.
Nem tehetek arról, hogy maximalista vagyok...szakmai ártalom. :/ De semmi képpen nem nagyképű! A HR a mérnökség a fejlesztés...ezeket aláírom hogy a holdon járnak (itt is van kivétel azért). Én csak egy egyszerű kérdést tettem fel, hátha valaki tudja. Kész.
Ha nem az se baj. Egyébként nem hülyegyerek méréseket találtam neten hanem komoly oszcilloszkóp méréseket.

Köszönöm a figyelmet! Szép estét!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (278 pont) | Hozzászólások: 2956

Elküldve: 2018. december 08. szombat, 16:38


YELLOW írta:
hil írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg meg tudja nekem mondani a gyári BMW trafónak a primer és szekunder tekercs ellenállását?
Vagy ha nem gyári (cikksz.: 12131712219) csak utángyártott, de BOSCH (cikksz.: 0221504464) az is jó.

Köszönöm!

Szia,
az ellenállás méréssel semmire nem fogsz menni, totál érdektelen, mert ha egy menetzárlat van a trafóban, akkor az ez miatti eltérés nem mérhető, viszont a trafó mégis kuka. Miért ragaszkodsz a Bosch-hoz, a leghitványabb márka (bár tudatlanságból) én is azt vettem. Azt írták korábban, Berut érdemes venni, vagy minden mást a Bosch-on kívül.
Bye: hil


mert ott dolgozik
amúgy Beru jah



1, Biztos hogy nem menetzárlatról van szó ezt tudom..működnek csak valamelyik gyengébb és ki akarom szűrni, hogy melyik

2, A Bosch a gyári. Nem a Beru nem az NGK és nem a Delphi (ennél a típusnál)
Minden más csak utángyártott. És azokból már elegem van. Gyertyáknál is tapasztaltam hogy egy rakat sz*r az utángyártott bosch,ngk, denso stb.. Lehet hogy sokaknak jó az is, én meg érzem a különbséget. Lehet hogy jó a Beru valameddig, de nekem nem véletlenül bírta a gyári 150 ezerig és csak 3 ezerrel drágább mint egy jobb Beru.

3, Van rá spec. az ellenállás értékekre, nem véletlenül. Amit külföldi oldalakon már meg is találtam. Mert valami "hülye" kimérte az övét is és megtudta melyik a gyengébb. Nem a rossz csak gyengébb. És ha már a gyári értékek alá esik kuka..

4, Nem azért mert ott dolgoztam, már amúgy sem ez a cég neve. Nem ott vagyok.

ui.: az injektorokat is ki kell takarítanom ultrahangossal..tele van dzsuvával :/




Yellow: bocsánat, de nem tudom értelmezni válaszodat!

adams22: segítő szándékkal írtam, jó, hogy le nem hülyéztél: Köszi! Ha pl. 5 menet, vagy akár 50 kiesik menetzárlat miatt, azt csak nagyon spéci ellenállás mérővel lehet megmérni. ("mert valami hülye kimérte az övét" ez alapján nem lehet elindulni) A gyártási szórást már nem is veszem figyelembe. Némileg korrektebb megoldás, ha a primer oldalra beadsz feszültséget és nagyfesz mérővel méred a szek. oldali feszejt. Bár inkább fordítava: a szek. oldalt táplálod meg ismert AC feszültséggel és méred a primer oldalon kijövő, már kisebb feszültséget. Ez utóbbi házilag már inkább kivitelezhető.
De tegyél amit belátásod diktál, itt rajtad kívül mindenki outsider, nem is tudom, minek kérsz itt segítséget. Egy kérdésem lenne: szerinted mi a gyári BMW gyertya márkája, ha nem Bosch vagy NGK? De ne is válaszolj, mert most jött le, hogy a Bosch-nál dolgozol vagy dolgoztál, azok meg a sztratoszférában hordják az orrukat (ezt a HR-esüknek is megírtam egy alkalommal)és gyártják a világszínvonalú termékeket hitvány minőségben. Bocsánat megjegyzésemért, a sértő szándék távol állt tőlem!
Bye: hil


adams22 ott dolgozik. és mondtam, hogy én is a Beru-t ajánlom.
ha akar, hát vegyen Bosch-t. de múltkor azt írta, hogy az is tönkre ment. pont ez volt a baja, hogy a gyári Bosch és már 75ezer km-től mentek tönkre.
BMW kapcsán Bosch terméket légtömegmérő esetén hallottam, olvastam, hogy az ajánlott.
nagyon jól tudjuk milyenek a gyárak. nyilván ha mondjuk a Bosch BMW termékként gyárt valamit, arra szigorúbb normák vannak. nem a Bosch részéről, hanem a BMW követeli meg. hogy ez mennyire van tartva, azt meg tudjuk jól. aki dolgozott már gyárban tudja, hogyan megy ez.
nekem a Beru 32ezret lement. mindezt sok év alatt. ha megint új sort kellene vennem, sem zavarna, főleg a kedvezmények miatt. viszont Bosch trafóra sok panasz van.
NGK gyertya is teljesen jó, szintén zenész, mint a trafó.
sokan mondják a féket is, hogy a BMW dobozos a legjobb. hát akit megnyugtat és a jóval drágább ár, hát vegye. ezen kár vitázni.

Köszi Y,
örülök, hogy jól emlékeztem a Berura. Gyertyák terén nem csak a BMW-nél, máshol is rosszakat hallottam a Bosch-ról



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2018. december 08. szombat, 06:49


hil írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg meg tudja nekem mondani a gyári BMW trafónak a primer és szekunder tekercs ellenállását?
Vagy ha nem gyári (cikksz.: 12131712219) csak utángyártott, de BOSCH (cikksz.: 0221504464) az is jó.

Köszönöm!

Szia,
az ellenállás méréssel semmire nem fogsz menni, totál érdektelen, mert ha egy menetzárlat van a trafóban, akkor az ez miatti eltérés nem mérhető, viszont a trafó mégis kuka. Miért ragaszkodsz a Bosch-hoz, a leghitványabb márka (bár tudatlanságból) én is azt vettem. Azt írták korábban, Berut érdemes venni, vagy minden mást a Bosch-on kívül.
Bye: hil


mert ott dolgozik
amúgy Beru jah



1, Biztos hogy nem menetzárlatról van szó ezt tudom..működnek csak valamelyik gyengébb és ki akarom szűrni, hogy melyik

2, A Bosch a gyári. Nem a Beru nem az NGK és nem a Delphi (ennél a típusnál)
Minden más csak utángyártott. És azokból már elegem van. Gyertyáknál is tapasztaltam hogy egy rakat sz*r az utángyártott bosch,ngk, denso stb.. Lehet hogy sokaknak jó az is, én meg érzem a különbséget. Lehet hogy jó a Beru valameddig, de nekem nem véletlenül bírta a gyári 150 ezerig és csak 3 ezerrel drágább mint egy jobb Beru.

3, Van rá spec. az ellenállás értékekre, nem véletlenül. Amit külföldi oldalakon már meg is találtam. Mert valami "hülye" kimérte az övét is és megtudta melyik a gyengébb. Nem a rossz csak gyengébb. És ha már a gyári értékek alá esik kuka..

4, Nem azért mert ott dolgoztam, már amúgy sem ez a cég neve. Nem ott vagyok.

ui.: az injektorokat is ki kell takarítanom ultrahangossal..tele van dzsuvával :/




Yellow: bocsánat, de nem tudom értelmezni válaszodat!

adams22: segítő szándékkal írtam, jó, hogy le nem hülyéztél: Köszi! Ha pl. 5 menet, vagy akár 50 kiesik menetzárlat miatt, azt csak nagyon spéci ellenállás mérővel lehet megmérni. ("mert valami hülye kimérte az övét" ez alapján nem lehet elindulni) A gyártási szórást már nem is veszem figyelembe. Némileg korrektebb megoldás, ha a primer oldalra beadsz feszültséget és nagyfesz mérővel méred a szek. oldali feszejt. Bár inkább fordítava: a szek. oldalt táplálod meg ismert AC feszültséggel és méred a primer oldalon kijövő, már kisebb feszültséget. Ez utóbbi házilag már inkább kivitelezhető.
De tegyél amit belátásod diktál, itt rajtad kívül mindenki outsider, nem is tudom, minek kérsz itt segítséget. Egy kérdésem lenne: szerinted mi a gyári BMW gyertya márkája, ha nem Bosch vagy NGK? De ne is válaszolj, mert most jött le, hogy a Bosch-nál dolgozol vagy dolgoztál, azok meg a sztratoszférában hordják az orrukat (ezt a HR-esüknek is megírtam egy alkalommal)és gyártják a világszínvonalú termékeket hitvány minőségben. Bocsánat megjegyzésemért, a sértő szándék távol állt tőlem!
Bye: hil


adams22 ott dolgozik. és mondtam, hogy én is a Beru-t ajánlom.
ha akar, hát vegyen Bosch-t. de múltkor azt írta, hogy az is tönkre ment. pont ez volt a baja, hogy a gyári Bosch és már 75ezer km-től mentek tönkre.
BMW kapcsán Bosch terméket légtömegmérő esetén hallottam, olvastam, hogy az ajánlott.
nagyon jól tudjuk milyenek a gyárak. nyilván ha mondjuk a Bosch BMW termékként gyárt valamit, arra szigorúbb normák vannak. nem a Bosch részéről, hanem a BMW követeli meg. hogy ez mennyire van tartva, azt meg tudjuk jól. aki dolgozott már gyárban tudja, hogyan megy ez.
nekem a Beru 32ezret lement. mindezt sok év alatt. ha megint új sort kellene vennem, sem zavarna, főleg a kedvezmények miatt. viszont Bosch trafóra sok panasz van.
NGK gyertya is teljesen jó, szintén zenész, mint a trafó.
sokan mondják a féket is, hogy a BMW dobozos a legjobb. hát akit megnyugtat és a jóval drágább ár, hát vegye. ezen kár vitázni.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (278 pont) | Hozzászólások: 2956

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 22:10


adams22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg meg tudja nekem mondani a gyári BMW trafónak a primer és szekunder tekercs ellenállását?
Vagy ha nem gyári (cikksz.: 12131712219) csak utángyártott, de BOSCH (cikksz.: 0221504464) az is jó.

Köszönöm!

Szia,
az ellenállás méréssel semmire nem fogsz menni, totál érdektelen, mert ha egy menetzárlat van a trafóban, akkor az ez miatti eltérés nem mérhető, viszont a trafó mégis kuka. Miért ragaszkodsz a Bosch-hoz, a leghitványabb márka (bár tudatlanságból) én is azt vettem. Azt írták korábban, Berut érdemes venni, vagy minden mást a Bosch-on kívül.
Bye: hil


mert ott dolgozik
amúgy Beru jah



1, Biztos hogy nem menetzárlatról van szó ezt tudom..működnek csak valamelyik gyengébb és ki akarom szűrni, hogy melyik

2, A Bosch a gyári. Nem a Beru nem az NGK és nem a Delphi (ennél a típusnál)
Minden más csak utángyártott. És azokból már elegem van. Gyertyáknál is tapasztaltam hogy egy rakat sz*r az utángyártott bosch,ngk, denso stb.. Lehet hogy sokaknak jó az is, én meg érzem a különbséget. Lehet hogy jó a Beru valameddig, de nekem nem véletlenül bírta a gyári 150 ezerig és csak 3 ezerrel drágább mint egy jobb Beru.

3, Van rá spec. az ellenállás értékekre, nem véletlenül. Amit külföldi oldalakon már meg is találtam. Mert valami "hülye" kimérte az övét is és megtudta melyik a gyengébb. Nem a rossz csak gyengébb. És ha már a gyári értékek alá esik kuka..

4, Nem azért mert ott dolgoztam, már amúgy sem ez a cég neve. Nem ott vagyok.

ui.: az injektorokat is ki kell takarítanom ultrahangossal..tele van dzsuvával :/




Yellow: bocsánat, de nem tudom értelmezni válaszodat!

adams22: segítő szándékkal írtam, jó, hogy le nem hülyéztél: Köszi! Ha pl. 5 menet, vagy akár 50 kiesik menetzárlat miatt, azt csak nagyon spéci ellenállás mérővel lehet megmérni. ("mert valami hülye kimérte az övét" ez alapján nem lehet elindulni) A gyártási szórást már nem is veszem figyelembe. Némileg korrektebb megoldás, ha a primer oldalra beadsz feszültséget és nagyfesz mérővel méred a szek. oldali feszejt. Bár inkább fordítava: a szek. oldalt táplálod meg ismert AC feszültséggel és méred a primer oldalon kijövő, már kisebb feszültséget. Ez utóbbi házilag már inkább kivitelezhető.
De tegyél amit belátásod diktál, itt rajtad kívül mindenki outsider, nem is tudom, minek kérsz itt segítséget. Egy kérdésem lenne: szerinted mi a gyári BMW gyertya márkája, ha nem Bosch vagy NGK? De ne is válaszolj, mert most jött le, hogy a Bosch-nál dolgozol vagy dolgoztál, azok meg a sztratoszférában hordják az orrukat (ezt a HR-esüknek is megírtam egy alkalommal)és gyártják a világszínvonalú termékeket hitvány minőségben. Bocsánat megjegyzésemért, a sértő szándék távol állt tőlem!
Bye: hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 20:43


YELLOW írta:
hil írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg meg tudja nekem mondani a gyári BMW trafónak a primer és szekunder tekercs ellenállását?
Vagy ha nem gyári (cikksz.: 12131712219) csak utángyártott, de BOSCH (cikksz.: 0221504464) az is jó.

Köszönöm!

Szia,
az ellenállás méréssel semmire nem fogsz menni, totál érdektelen, mert ha egy menetzárlat van a trafóban, akkor az ez miatti eltérés nem mérhető, viszont a trafó mégis kuka. Miért ragaszkodsz a Bosch-hoz, a leghitványabb márka (bár tudatlanságból) én is azt vettem. Azt írták korábban, Berut érdemes venni, vagy minden mást a Bosch-on kívül.
Bye: hil


mert ott dolgozik
amúgy Beru jah



1, Biztos hogy nem menetzárlatról van szó ezt tudom..működnek csak valamelyik gyengébb és ki akarom szűrni, hogy melyik

2, A Bosch a gyári. Nem a Beru nem az NGK és nem a Delphi (ennél a típusnál)
Minden más csak utángyártott. És azokból már elegem van. Gyertyáknál is tapasztaltam hogy egy rakat sz*r az utángyártott bosch,ngk, denso stb.. Lehet hogy sokaknak jó az is, én meg érzem a különbséget. Lehet hogy jó a Beru valameddig, de nekem nem véletlenül bírta a gyári 150 ezerig és csak 3 ezerrel drágább mint egy jobb Beru.

3, Van rá spec. az ellenállás értékekre, nem véletlenül. Amit külföldi oldalakon már meg is találtam. Mert valami "hülye" kimérte az övét is és megtudta melyik a gyengébb. Nem a rossz csak gyengébb. És ha már a gyári értékek alá esik kuka..

4, Nem azért mert ott dolgoztam, már amúgy sem ez a cég neve. Nem ott vagyok.

ui.: az injektorokat is ki kell takarítanom ultrahangossal..tele van dzsuvával :/





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. december 07. péntek, 20:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 17:24


hil írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg meg tudja nekem mondani a gyári BMW trafónak a primer és szekunder tekercs ellenállását?
Vagy ha nem gyári (cikksz.: 12131712219) csak utángyártott, de BOSCH (cikksz.: 0221504464) az is jó.

Köszönöm!

Szia,
az ellenállás méréssel semmire nem fogsz menni, totál érdektelen, mert ha egy menetzárlat van a trafóban, akkor az ez miatti eltérés nem mérhető, viszont a trafó mégis kuka. Miért ragaszkodsz a Bosch-hoz, a leghitványabb márka (bár tudatlanságból) én is azt vettem. Azt írták korábban, Berut érdemes venni, vagy minden mást a Bosch-on kívül.
Bye: hil


mert ott dolgozik
amúgy Beru jah

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (278 pont) | Hozzászólások: 2956

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 16:29


adams22 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg meg tudja nekem mondani a gyári BMW trafónak a primer és szekunder tekercs ellenállását?
Vagy ha nem gyári (cikksz.: 12131712219) csak utángyártott, de BOSCH (cikksz.: 0221504464) az is jó.

Köszönöm!

Szia,
az ellenállás méréssel semmire nem fogsz menni, totál érdektelen, mert ha egy menetzárlat van a trafóban, akkor az ez miatti eltérés nem mérhető, viszont a trafó mégis kuka. Miért ragaszkodsz a Bosch-hoz, a leghitványabb márka (bár tudatlanságból) én is azt vettem. Azt írták korábban, Berut érdemes venni, vagy minden mást a Bosch-on kívül.
Bye: hil




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 08:17


Sziasztok!

Valaki esetleg meg tudja nekem mondani a gyári BMW trafónak a primer és szekunder tekercs ellenállását?
Vagy ha nem gyári (cikksz.: 12131712219) csak utángyártott, de BOSCH (cikksz.: 0221504464) az is jó.

Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 08:07


A cikkben szo van arrol, hogy a sok karbonlerakodasok miatt detonacios eges alakul ki , mert izzik a korom...., ez igy igaz, de viszont ahoz, hogy ezt kitakaritsuk, nem kell szetszedni a motrot, en a regebbi BMWmen ezt ugy oldottam meg, hogy bealliotottam a fordulatot 2000-2500ra es egy permetezovel bepermeteztem kb 5-10 perc alatt 10L vizet a szivotorokba, igy total tisztara mosodott belul az egeskamra, mert viz gozze alakult, az meg leborotvalta a mocskot, persze ezutan olajcsere kellett.
Nem tudom, hogy ez hogy hatna a katalizatorra, lambdara stb.....

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3550

Elküldve: 2013. február 07. csütörtök, 22:44


Azért az a 46k utáni turbócsere kicsit durva. Ez van, hogyha az újabban divatos kis turbós motorokat, úgy használják a szívóshoz szokott júzerek, mintha nem turbós lenne.

kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. február 07. csütörtök, 14:48


YELLOW írta: Ma olvastam egy cikket a TC jóvoltából. Azért is nyitottam neki egy új topic-ot, mivel ilyen nincs, és nagyon sokan hasonló hibával szenvednek. A cikkben jól látszik, milyen lehúzással akartak javítani nagy szervízben, ahol a motort is szétbontották volna, miközben töredékéért orvosolható volt a probléma motorbontás nélkül.
A trafó nem volt teljesen rossz, csak a megadott teljesítményre nem volt képes. A leírt hibára nem rég vagy ketten is panaszkodtak. Benzines társaim olvassátok el a cikket. Talán érdemes beszerezni 1db bontott (bár sokszor drágább, mint az új), de működő trafót és hasonló gond esetén, próbaképpen betenni. Sok szívás elkerülhető vele. És nem kell légtömegmérő, alapjárati motor, üzemanyag pumpa és társaira gondolni, mint hiba forrás.
A cikkben látható BERU trafókat vettem én is, amikor behalt az enyém, a régiekből a jókat is félre tettem vésztartaláknak. A cikkben jól látható, hogy ha az egyik trafó teljesítménye gyengébb, előjöhet a hiba. talán ezért is érdemes ilyenkor egyszerre cserélni az összeset.

Hogy vallasd a BMW-motort?


nekem nem benzines van ,de érdekelt a téma és el olvastam. hát nagyon érdekes! főleg az ,hogy az embernek el romlik a kocsija akkor szerintem mindenki úgy gondolná a márkaszervizben tudnák megmondani a legjobban/legpontosabban mi is lehet a gond(persze jó drágán). itt meg jó le húzták az illetőt és még sejtésük se volt az igazi problémáról...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2013. február 07. csütörtök, 09:47


Ma olvastam egy cikket a TC jóvoltából. Azért is nyitottam neki egy új topic-ot, mivel ilyen nincs, és nagyon sokan hasonló hibával szenvednek. A cikkben jól látszik, milyen lehúzással akartak javítani nagy szervízben, ahol a motort is szétbontották volna, miközben töredékéért orvosolható volt a probléma motorbontás nélkül.
A trafó nem volt teljesen rossz, csak a megadott teljesítményre nem volt képes. A leírt hibára nem rég vagy ketten is panaszkodtak. Benzines társaim olvassátok el a cikket. Talán érdemes beszerezni 1db bontott (bár sokszor drágább, mint az új), de működő trafót és hasonló gond esetén, próbaképpen betenni. Sok szívás elkerülhető vele. És nem kell légtömegmérő, alapjárati motor, üzemanyag pumpa és társaira gondolni, mint hiba forrás.
A cikkben látható BERU trafókat vettem én is, amikor behalt az enyém, a régiekből a jókat is félre tettem vésztartaláknak. A cikkben jól látható, hogy ha az egyik trafó teljesítménye gyengébb, előjöhet a hiba. talán ezért is érdemes ilyenkor egyszerre cserélni az összeset.

Hogy vallasd a BMW-motort?