autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2008

státusz Rony

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. november 27. szerda, 11:37


Sziasztok˙(118d 200E81

Olyan problémám van , hogy az autónak hidegen szinte semmi hangja,de ha bemelegszik és engedem ki a kuplungot(terhelés alatt van) kopogó hangot ad!Már cseréltünk kettőstömegüt,befecskendezőket de ugyan ugy csinálja.Valakinek valami ötlete h mi lehet? Előre is köszi a válaszokat
118d 2008 E81




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2019. november 27. szerda, 14:13

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15260 pont) | Hozzászólások: 16734

Elküldve: 2019. szeptember 27. péntek, 15:57


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Nekem meg pont fordítva sajnos,te szerencsés vagy mert egy nap egyszer van ilyen hangja,nekem hidegen nem, csak meleg motornál (Úgy mondanám hogy kb 60 fok-tól felfelé) https://www.youtube.com/watch?v=QUUOwDSM4DI mintha a váltóból jönne de remélem nem kettőstömegű,jól tudom hogy enyémben is van? Pedig 1.6 Benzines minek bele


na itt a másik inkább nem hallgatózzatok. semmi baja nincs.
hogy van-e benne kettőstömegű az jó kérdés.
kettőstömegűd van. de én inkább max nyelescsapágy hangot hallok vagy kinyomóperselyt.
amúgy semmi para, az enyémnek melegen sokkal rosszabb hangja van d epont olyan, mint 60ezer km-rel ezelőtt, amikor is 62ezer volt benne.

Igazad lehet. (Enyémbe már 236250 Km-van pedig 3-éve amikor meg vettem 195500 volt benne.Sokat tettem bele így is?)Viszont nyelescsapágy el halkulna ha kinyomom a kuplungot,ha kinyomó persely akkor meg csak akkor zakatolna ha kinyomom de se ki nyomva sem nem kinyomott kuplungnál sem változik viszont ezt is észre vettem hogy ha kissé emelem a fordulatot el csitul és hidegen meg halk mint egy Swift.


az enyém is hidegen halk és selymes. majd mikor átvált valvetronic üzemmódra, akkor zakatol, de mint írtam már sokszor, vadi új V10 V8 valvetronic is ilyen.
esetleg ha kopogásos lenne az égés, meglazult kopogásérzékelő miatt, de nem olyan a hangja. ez ilyen. mármint a tiéd is.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 612

Elküldve: 2019. szeptember 27. péntek, 14:20


YELLOW írta:
John írta:
Nekem meg pont fordítva sajnos,te szerencsés vagy mert egy nap egyszer van ilyen hangja,nekem hidegen nem, csak meleg motornál (Úgy mondanám hogy kb 60 fok-tól felfelé) https://www.youtube.com/watch?v=QUUOwDSM4DI mintha a váltóból jönne de remélem nem kettőstömegű,jól tudom hogy enyémben is van? Pedig 1.6 Benzines minek bele


na itt a másik inkább nem hallgatózzatok. semmi baja nincs.
hogy van-e benne kettőstömegű az jó kérdés.
kettőstömegűd van. de én inkább max nyelescsapágy hangot hallok vagy kinyomóperselyt.
amúgy semmi para, az enyémnek melegen sokkal rosszabb hangja van d epont olyan, mint 60ezer km-rel ezelőtt, amikor is 62ezer volt benne.

Igazad lehet. (Enyémbe már 236250 Km-van pedig 3-éve amikor meg vettem 195500 volt benne.Sokat tettem bele így is?)Viszont nyelescsapágy el halkulna ha kinyomom a kuplungot,ha kinyomó persely akkor meg csak akkor zakatolna ha kinyomom de se ki nyomva sem nem kinyomott kuplungnál sem változik viszont ezt is észre vettem hogy ha kissé emelem a fordulatot el csitul és hidegen meg halk mint egy Swift.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. szeptember 27. péntek, 14:25

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15260 pont) | Hozzászólások: 16734

Elküldve: 2019. szeptember 27. péntek, 13:06


John írta:
Nekem meg pont fordítva sajnos,te szerencsés vagy mert egy nap egyszer van ilyen hangja,nekem hidegen nem, csak meleg motornál (Úgy mondanám hogy kb 60 fok-tól felfelé) https://www.youtube.com/watch?v=QUUOwDSM4DI mintha a váltóból jönne de remélem nem kettőstömegű,jól tudom hogy enyémben is van? Pedig 1.6 Benzines minek bele


na itt a másik inkább nem hallgatózzatok. semmi baja nincs.
hogy van-e benne kettőstömegű az jó kérdés.
kettőstömegűd van. de én inkább max nyelescsapágy hangot hallok vagy kinyomóperselyt.
amúgy semmi para, az enyémnek melegen sokkal rosszabb hangja van d epont olyan, mint 60ezer km-rel ezelőtt, amikor is 62ezer volt benne.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 612

Elküldve: 2019. szeptember 27. péntek, 11:45


YELLOW írta:
joyt3ch írta: https://www.youtube.com/watch?...amp;t=109s

Ez is hasonló hidegen!

Talán kezdődő injektor porbléma...de pöccre indul, nem füstöl és a korrekciók is jók.

Bocs, ha fárasztó voltam
Egy aggódó BMW tulaj.


én szerintem nincs baja. nekem benzines van, de ha olyan garázsban hallgatom a motort, ahonnan verődnek a hangok, kegyetlen rossz kalapáló hangja van.
ez a második videón ami hiba, hogy a végén nyekken a szíj. tehát szíjtárcsa és szíj csere. amúgy szerintem normálisan jár.
elmondom neked volt szerencsém nyáron egy F10 30d-hez, hidegen pont ilyen hangja volt annak is, 136ezer km volt benne. pedig eskü azt hittem az F10-ben már halkabb lesz. igen halkabb, bent az utastérben semmit nem hallani.
ha minden jó, akkor nincs porlasztó baja. ez ilyen fogadd el. BMW, avgy más drágább autó tulajoknál rendszeres a túlaggódás. hogy egy nem régi TC-s tanácsot idézzek, vagyis elírom miről szólt, hogy nem kell annyit fülelni minden neszre. aggódni akkor kell, ha van tapasztalat arról, hogy korábban más volt, és most megváltozott valami. eleve hidegebb idők vannak, változik a motor is a vezérlés, stb. mondom én nem hallok rendellenes hangot a videókon. de egy videó sem adja vissza úgy, mert frekvenciákat vág le a mikrofon és a hangszóró is, saját füllel hallgatva lehet csak véleményt mondani. Mert videó alapján láttam már, akik hajtókarcsapágyat is mondtak valamire, aztán semmi baja nem volt. ezt nem itt fogjuk megfejteni. mondom szerintem jó, ha ilyen a hangja, mint a videókon.

Nekem meg pont fordítva sajnos,te szerencsés vagy mert egy nap egyszer van ilyen hangja,nekem hidegen nem, csak meleg motornál (Úgy mondanám hogy kb 60 fok-tól felfelé) https://www.youtube.com/watch?v=QUUOwDSM4DI mintha a váltóból jönne de remélem nem kettőstömegű,jól tudom hogy enyémben is van? Pedig 1.6 Benzines minek bele





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. szeptember 27. péntek, 11:49

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15260 pont) | Hozzászólások: 16734

Elküldve: 2019. szeptember 26. csütörtök, 10:34


joyt3ch írta: https://www.youtube.com/watch?...amp;t=109s

Ez is hasonló hidegen!

Talán kezdődő injektor porbléma...de pöccre indul, nem füstöl és a korrekciók is jók.

Bocs, ha fárasztó voltam
Egy aggódó BMW tulaj.


én szerintem nincs baja. nekem benzines van, de ha olyan garázsban hallgatom a motort, ahonnan verődnek a hangok, kegyetlen rossz kalapáló hangja van.
ez a második videón ami hiba, hogy a végén nyekken a szíj. tehát szíjtárcsa és szíj csere. amúgy szerintem normálisan jár.
elmondom neked volt szerencsém nyáron egy F10 30d-hez, hidegen pont ilyen hangja volt annak is, 136ezer km volt benne. pedig eskü azt hittem az F10-ben már halkabb lesz. igen halkabb, bent az utastérben semmit nem hallani.
ha minden jó, akkor nincs porlasztó baja. ez ilyen fogadd el. BMW, avgy más drágább autó tulajoknál rendszeres a túlaggódás. hogy egy nem régi TC-s tanácsot idézzek, vagyis elírom miről szólt, hogy nem kell annyit fülelni minden neszre. aggódni akkor kell, ha van tapasztalat arról, hogy korábban más volt, és most megváltozott valami. eleve hidegebb idők vannak, változik a motor is a vezérlés, stb. mondom én nem hallok rendellenes hangot a videókon. de egy videó sem adja vissza úgy, mert frekvenciákat vág le a mikrofon és a hangszóró is, saját füllel hallgatva lehet csak véleményt mondani. Mert videó alapján láttam már, akik hajtókarcsapágyat is mondtak valamire, aztán semmi baja nem volt. ezt nem itt fogjuk megfejteni. mondom szerintem jó, ha ilyen a hangja, mint a videókon.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz joyt3ch

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2019. szeptember 25. szerda, 21:15


https://www.youtube.com/watch?...amp;t=109s

Ez is hasonló hidegen!

Talán kezdődő injektor porbléma...de pöccre indul, nem füstöl és a korrekciók is jók.

Bocs, ha fárasztó voltam
Egy aggódó BMW tulaj.

joyt3ch írta: Könnyen lehet, hogy túlaggódom, de azt hiszem muszáj lesz megmutatnom valakinek, hogy megnyugtasson!

Én sem mondanám kijezezett injektor (vagy bármi más) koopogásnak!
Mégis melegen tök halk, hidegen meg "taktaktak" kicsit meg pörgetve, hallani ahogy a fordulatszám függvényében gyorsul, pont mint egy injektor, hidrotőke, hajtókarcsapágy csak ugye az ezredrésze a hang, melegen meg csak "duruzsol".
Félek, hogy valami fém alkatrész használódott, kopott, szívesen kicserélném, de ezt senki nem fogja megmondani, hogy mi.

Ez normális lehet?

Újabb dízelek (4hengeres is) sokkal halkabban, lágyabban(talán ez a megfelelő) jár hidegen.


YELLOW írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!

Adott egy E60 530D, hidegen elég hangos, olyan lentről jövő mintha fémes kopogás hallatszódna, de nem hidrotőke szerű és alulról verődik vissza a legjobban, melegen teljesen halk mintha benzines lenne!

Olajat nem eszi, a kompresszió értékek az összes hengerben 26bar.

A legjobban ehhez tudnám hasonlítani:

https://www.youtube.com/watch?v=cJrh0nbMyhY

A segítségeteket nagyon megköszönném!


szerintem túlaggódod.
hidegen a dízel kopog. de lehet a porlasztó miatt van valamelyik hengerben.
szerintem a videón az a kopogás normális.







autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz joyt3ch

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2019. szeptember 25. szerda, 21:11


Könnyen lehet, hogy túlaggódom, de azt hiszem muszáj lesz megmutatnom valakinek, hogy megnyugtasson!

Én sem mondanám kijezezett injektor (vagy bármi más) koopogásnak!
Mégis melegen tök halk, hidegen meg "taktaktak" kicsit meg pörgetve, hallani ahogy a fordulatszám függvényében gyorsul, pont mint egy injektor, hidrotőke, hajtókarcsapágy csak ugye az ezredrésze a hang, melegen meg csak "duruzsol".
Félek, hogy valami fém alkatrész használódott, kopott, szívesen kicserélném, de ezt senki nem fogja megmondani, hogy mi.

Ez normális lehet?

Újabb dízelek (4hengeres is) sokkal halkabban, lágyabban(talán ez a megfelelő) jár hidegen.


YELLOW írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!

Adott egy E60 530D, hidegen elég hangos, olyan lentről jövő mintha fémes kopogás hallatszódna, de nem hidrotőke szerű és alulról verődik vissza a legjobban, melegen teljesen halk mintha benzines lenne!

Olajat nem eszi, a kompresszió értékek az összes hengerben 26bar.

A legjobban ehhez tudnám hasonlítani:

https://www.youtube.com/watch?v=cJrh0nbMyhY

A segítségeteket nagyon megköszönném!


szerintem túlaggódod.
hidegen a dízel kopog. de lehet a porlasztó miatt van valamelyik hengerben.
szerintem a videón az a kopogás normális.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15260 pont) | Hozzászólások: 16734

Elküldve: 2019. szeptember 25. szerda, 08:10


joyt3ch írta: Sziasztok!

Adott egy E60 530D, hidegen elég hangos, olyan lentről jövő mintha fémes kopogás hallatszódna, de nem hidrotőke szerű és alulról verődik vissza a legjobban, melegen teljesen halk mintha benzines lenne!

Olajat nem eszi, a kompresszió értékek az összes hengerben 26bar.

A legjobban ehhez tudnám hasonlítani:

https://www.youtube.com/watch?v=cJrh0nbMyhY

A segítségeteket nagyon megköszönném!


szerintem túlaggódod.
hidegen a dízel kopog. de lehet a porlasztó miatt van valamelyik hengerben.
szerintem a videón az a kopogás normális.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz joyt3ch

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2019. szeptember 24. kedd, 21:37


Sziasztok!

Adott egy E60 530D, hidegen elég hangos, olyan lentről jövő mintha fémes kopogás hallatszódna, de nem hidrotőke szerű és alulról verődik vissza a legjobban, melegen teljesen halk mintha benzines lenne!

Olajat nem eszi, a kompresszió értékek az összes hengerben 26bar.

A legjobban ehhez tudnám hasonlítani:

https://www.youtube.com/watch?v=cJrh0nbMyhY

A segítségeteket nagyon megköszönném!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15260 pont) | Hozzászólások: 16734

Elküldve: 2019. június 18. kedd, 09:26


bd85 írta:
YELLOW írta:
bd85 írta: Sziasztok!

Lehet, hogy volt már témában, de nem találtam róla itt semmit. Adott egy 2011-es N43B20A 318i, 143hp, 100e km-rel. A motor finoman jár, a kormányon semmi rezgés, mintha állna a motor, gyönyörű a hangja is. De mikor gondol egyet, elkezd kissé dízelesen (mint a modern kis dízelek)kotyogni és picit ráz a kormány is. Ez a jelenség klímával fokozódik. És egyszer csak elmúlik, majd megint kezdi, mikor kedve van, akár hideg akár meleg. 3 ezerrel ezelőtt cseréltem olajat és láncfeszítőt is. Az autó hibakód mentes.

Mivel a lánc feszes, kezdtünk a gyertyák kicserélésével, de nem oldotta meg. A szerelőm második körben az injektorokra gyanakszik, hogy talán kezdenek már elfáradni, de csak tipp és majd elválik, nyugodtan járjak vele.

Tapasztalta már valaki a fentieket esetleg? Vagy ha van ötletetek azt is szívesen fogadom.
Köszönöm.


azt tudni kell, hogy ez a motor direkt befecskendezéses. tehát sosem lesz full sima a járása. sőt tipikusan jellemző rá injektor hiba is. de lehet a gyújtótrafó rosszalkodik. idővel kiadja magát. másik gyakori hiba a NOx szenzor.
élő adatokat nézve (spec BMW progival) közelebb lehetne jutni a hibához.
feltételezzük, hogy valós a km és 100ezer van benne. akkor bizony lassan esedékes lenne egy dióhajas szívósor, hengerfej tisztítás. a direkt befecsi miatt lerakodik a sok trutyi. ezt endoszkópos vizsgálattal lehet ellenőrizni. emiatt zárhat rosszul szelep, vagy épp túl szűk a keresztmetszet, ahol a levegő be tud menni, ami szintén okozhat ilyen problémát, mint amit írsz. igaz az részben folyamatosan jelen lenne már.


Köszönöm, tudsz esetleg ajánlani műhelyt, aki végez ilyen dióbeles tisztítást?


konkrétan nem, de a google kidob sokat. de lehet nem kell a tisztítást megcsinálni. előbb be el kell kukkantani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2009

státusz bd85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. június 18. kedd, 09:10


YELLOW írta:
bd85 írta: Sziasztok!

Lehet, hogy volt már témában, de nem találtam róla itt semmit. Adott egy 2011-es N43B20A 318i, 143hp, 100e km-rel. A motor finoman jár, a kormányon semmi rezgés, mintha állna a motor, gyönyörű a hangja is. De mikor gondol egyet, elkezd kissé dízelesen (mint a modern kis dízelek)kotyogni és picit ráz a kormány is. Ez a jelenség klímával fokozódik. És egyszer csak elmúlik, majd megint kezdi, mikor kedve van, akár hideg akár meleg. 3 ezerrel ezelőtt cseréltem olajat és láncfeszítőt is. Az autó hibakód mentes.

Mivel a lánc feszes, kezdtünk a gyertyák kicserélésével, de nem oldotta meg. A szerelőm második körben az injektorokra gyanakszik, hogy talán kezdenek már elfáradni, de csak tipp és majd elválik, nyugodtan járjak vele.

Tapasztalta már valaki a fentieket esetleg? Vagy ha van ötletetek azt is szívesen fogadom.
Köszönöm.


azt tudni kell, hogy ez a motor direkt befecskendezéses. tehát sosem lesz full sima a járása. sőt tipikusan jellemző rá injektor hiba is. de lehet a gyújtótrafó rosszalkodik. idővel kiadja magát. másik gyakori hiba a NOx szenzor.
élő adatokat nézve (spec BMW progival) közelebb lehetne jutni a hibához.
feltételezzük, hogy valós a km és 100ezer van benne. akkor bizony lassan esedékes lenne egy dióhajas szívósor, hengerfej tisztítás. a direkt befecsi miatt lerakodik a sok trutyi. ezt endoszkópos vizsgálattal lehet ellenőrizni. emiatt zárhat rosszul szelep, vagy épp túl szűk a keresztmetszet, ahol a levegő be tud menni, ami szintén okozhat ilyen problémát, mint amit írsz. igaz az részben folyamatosan jelen lenne már.


Köszönöm, tudsz esetleg ajánlani műhelyt, aki végez ilyen dióbeles tisztítást?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15260 pont) | Hozzászólások: 16734

Elküldve: 2019. június 18. kedd, 08:18


bd85 írta: Sziasztok!

Lehet, hogy volt már témában, de nem találtam róla itt semmit. Adott egy 2011-es N43B20A 318i, 143hp, 100e km-rel. A motor finoman jár, a kormányon semmi rezgés, mintha állna a motor, gyönyörű a hangja is. De mikor gondol egyet, elkezd kissé dízelesen (mint a modern kis dízelek)kotyogni és picit ráz a kormány is. Ez a jelenség klímával fokozódik. És egyszer csak elmúlik, majd megint kezdi, mikor kedve van, akár hideg akár meleg. 3 ezerrel ezelőtt cseréltem olajat és láncfeszítőt is. Az autó hibakód mentes.

Mivel a lánc feszes, kezdtünk a gyertyák kicserélésével, de nem oldotta meg. A szerelőm második körben az injektorokra gyanakszik, hogy talán kezdenek már elfáradni, de csak tipp és majd elválik, nyugodtan járjak vele.

Tapasztalta már valaki a fentieket esetleg? Vagy ha van ötletetek azt is szívesen fogadom.
Köszönöm.


azt tudni kell, hogy ez a motor direkt befecskendezéses. tehát sosem lesz full sima a járása. sőt tipikusan jellemző rá injektor hiba is. de lehet a gyújtótrafó rosszalkodik. idővel kiadja magát. másik gyakori hiba a NOx szenzor.
élő adatokat nézve (spec BMW progival) közelebb lehetne jutni a hibához.
feltételezzük, hogy valós a km és 100ezer van benne. akkor bizony lassan esedékes lenne egy dióhajas szívósor, hengerfej tisztítás. a direkt befecsi miatt lerakodik a sok trutyi. ezt endoszkópos vizsgálattal lehet ellenőrizni. emiatt zárhat rosszul szelep, vagy épp túl szűk a keresztmetszet, ahol a levegő be tud menni, ami szintén okozhat ilyen problémát, mint amit írsz. igaz az részben folyamatosan jelen lenne már.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2009

státusz bd85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. június 17. hétfő, 22:20


Sziasztok!

Lehet, hogy volt már témában, de nem találtam róla itt semmit. Adott egy 2011-es N43B20A 318i, 143hp, 100e km-rel. A motor finoman jár, a kormányon semmi rezgés, mintha állna a motor, gyönyörű a hangja is. De mikor gondol egyet, elkezd kissé dízelesen (mint a modern kis dízelek)kotyogni és picit ráz a kormány is. Ez a jelenség klímával fokozódik. És egyszer csak elmúlik, majd megint kezdi, mikor kedve van, akár hideg akár meleg. 3 ezerrel ezelőtt cseréltem olajat és láncfeszítőt is. Az autó hibakód mentes.

Mivel a lánc feszes, kezdtünk a gyertyák kicserélésével, de nem oldotta meg. A szerelőm második körben az injektorokra gyanakszik, hogy talán kezdenek már elfáradni, de csak tipp és majd elválik, nyugodtan járjak vele.

Tapasztalta már valaki a fentieket esetleg? Vagy ha van ötletetek azt is szívesen fogadom.
Köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz tamaslaczi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. május 28. kedd, 15:39


tusi_ írta:
Pocses írta:
Mike83 írta:
Pocses írta:
Mike83 írta: Mi lehet baj - csak hideg inditásnál ilyen, talán hidrotőke?

https://www.youtube.com/watch?v=NyZBh3xnBxY


Így hallásra az lehet mert ugye megjön a nyomással a kenés és egyből elhallgat. Mikor volt olajcseréd? Mit használsz bele? Castrol 5W-40 amit én használok igaz az öreg 8 szelepes motoromba de nem zörögnek a tőkék. Max 15ezeret használd vagy egy év. Olajcsere után feltűnően csendesebb lesz majd!


Most volt olajcsere 5000KM el ezelőtt Mobil 5W30 ESP BMW hez engedéjezett, a szerelőm vezérésmodosítóra gyanakszik videó alapján de jövő héten elviszem. Neked volt már hasonló?
Szia mi leztt a hiba, én ezzel küzdök


Volt a gyári 5W30-al. Azt akkor mondta szerelőm rakjunk bele 5W40-et amúgy is kicsit csipegeti bár szinte melyik nem. Baromság a 30ezres olajciklus ugye amit a kinti vásárlók anno be is tartottak. Ugyanannyi fillér b@szó van kint is, ha nem több mint nálunk.



Ámen