autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 21:56


YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?


Alapjáratba megszünt, de ahogy adom a gázt neki előjön, majd magasabb fordulaton eltünik, ahogy esik vissza ugyanez és alapjáraton csendesebb lesz megint

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 21:48


Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 21:41


YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 21:36


Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 21:25


YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 20:56


Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


Ez így édeskevés infó.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 20:48


Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 18:49


Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz bandy544

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. június 17. péntek, 10:15


Bitu79 írta:
bandy544 írta: Sziasztok. Pár napja észrevettem, hogy a vákuumpumpáról lejövő cső lyukas, repedt. Kicseréltem. Azóta hidegen sokkal hangosabb a motor. Ha lehúzom a csövet elhallgat. Olyan mintha a légszűrőház alól jönne ez a fura "dobozhang". Mi lehet a baj?


Lehet nincs jól valami a helyén.
Esetleg cseréld ki a vákum pumpa tömítőgyűrűjét is.

https://www.youtube.com/watch?v=jX4HbnzQm10


Nem jól tudtam, nem a vákuumpumpáról van szó, hanem a henger alakú vákuum tartályról. A 12-es számú cső volt lyukas.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. június 16. csütörtök, 15:39


tusi_ írta: Ma vettem észre ezt a hangot, pénteken még tuti nem volt. Mi a pék lehet ez?
https://www.youtube.com/watch?v=zTXsQF1aKzI


Én nem hallok semmi rendelleneset...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. június 16. csütörtök, 15:39


bandy544 írta: Sziasztok. Pár napja észrevettem, hogy a vákuumpumpáról lejövő cső lyukas, repedt. Kicseréltem. Azóta hidegen sokkal hangosabb a motor. Ha lehúzom a csövet elhallgat. Olyan mintha a légszűrőház alól jönne ez a fura "dobozhang". Mi lehet a baj?


Lehet nincs jól valami a helyén.
Esetleg cseréld ki a vákum pumpa tömítőgyűrűjét is.

https://www.youtube.com/watch?v=jX4HbnzQm10


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz bandy544

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. június 15. szerda, 08:37


Sziasztok. Pár napja észrevettem, hogy a vákuumpumpáról lejövő cső lyukas, repedt. Kicseréltem. Azóta hidegen sokkal hangosabb a motor. Ha lehúzom a csövet elhallgat. Olyan mintha a légszűrőház alól jönne ez a fura "dobozhang". Mi lehet a baj?

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2015. július 13. hétfő, 18:45


Ma vettem észre ezt a hangot, pénteken még tuti nem volt. Mi a pék lehet ez?
https://www.youtube.com/watch?v=zTXsQF1aKzI


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. április 11. szombat, 20:56


sutius írta: egy olyan kérdésem lenne, hogy: ez vagy más visszafolyásgátló van-e az e-46ban? (n42b18/2002/07).
kerestem, de nem találtam vagy csak nem tudtam, hogy hol kell keresni....
köszönöm


Az E46-nál is van, beleintegrálva a szűrőházba.

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. április 11. szombat, 19:35


Roli888 írta:
jlaci74 írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Lenne egy érdeklődésem, ki mit gondolna erre a zaj forrásra a motorban indítás után! E 36-os 318i (benzines)a paripa.Indítás után olyan csörgés hangot ad, mintha dízel lenne. Ez nagyon gyorsan abba is marad, csak mégis zavar hogy mi lehet a baja. Hidrotőke nem lehet az nem múlna ilyen hamar el (mármint a csörgés). Ha pedig leállítás után nem sokkal indítok akkor nincs olyan csúnya hangja. Ezt csak akkor csinálja ha már kb egy fél óra telt el a leállítás után. Valami olajnyomásra gondolok hogy elengedné az egyik alkatrész és pl a lánc feszítője nem látja el a feladatát. De ez csak egy tip. Ki mit gondol erről? Ez a jelenség olyan három másodpercig tart. Utána szépen jár a motor.


Az olajszűrő ház és a blokk között van egy visszafolyásgátló szelep. Ez lehet kopott/szennyeződött , hosszabb állás után elengedi az olajat a hengerfejből és amíg újra felépül a nyomás addig csattognak a tőkék...

A képen a 4-es pozició:


Ez egy nagyon jó tipp. Köszönöm szépen. Lekérdem majd hogy menyibe kerül egy ilyen alkatrész. Esetleg le lehet ezt mérni valamivel hogy megfelelően működik az a nyomástartó szelep ha kiszereljük a kocsiból?




egy olyan kérdésem lenne, hogy: ez vagy más visszafolyásgátló van-e az e-46ban? (n42b18/2002/07).
kerestem, de nem találtam vagy csak nem tudtam, hogy hol kell keresni....
köszönöm