- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Coupe
- Modell: 330Ci
- Évjárat: 2005
Elküldve: 2013. június 29. szombat, 15:47
Na 20 ora folyamatos lego és szerelés után bent van a HK Hifi a kocsiban....
Nem volt egyszerű, röviden leírom mit csináltam hátha segít másnak is.
Ugye abból indultam ki, hogy nem biztos, hogy jó lesz a kábel az enyémhez, mivel egy 2003-as M3 ból jött, nekem meg 2006os 330ci-m van. Végül összeraktam a kocsit multhéten a hátulját leszámítva... tegnap 5 kor nekifogtam még1x, háta sikerül életre bírni.a koncepció az volt, hogy hagyok a kocsiban minden gyári dolgot, hogy szükség esetén vissz tudjam alakítani, ezért szétszedés után, mikor hozzáfértem nagyjából a hifi és összes tartozékaihoz, csatikhoz, szépe rákötöttem egy teszt erejéig a HK kábelköteget, csak ugy natur. Legnagyobb meglepetésemre mukodott a dolog, szóval akkor lehetett legozni, hogy mi legyen. Mivel kivenni nem akartam a gyári köteget, úgy gondoltam berakom amellé a HK-st. (itt mér éjfél elmult nem gondoltam sztem végig). Ez persze nem nagyon fért el, plusz nem alartam a navit, tvt bluetooth-t másik kötegre tenni, így elkezdtem gondolkozni azon, hogy hogy maradhatna meg ez a része és jöhetnének mellé a hk-s kábelek.
Kiindulási pontnak az erősítő(HK) csatlakozót vettem, innen nézve ugyanis tuti mindegyik kábel extra az enyémhez képest.
Szépen visszafejtve a kábeleket simán kirajzolódott, hogy a full köteg 1/3-a kell csak, ezt nekiálltam szétválogatni.
Lényegében a másik vége a navi hátsó dobozához ér( ez is erősítő gondolom innen futnak a kábelek a hangszórókhoz az alap hifiben).
mivel csak egy kis csati a nagyon belül ami kell, tök jó, forrasztás nélkül össze lehet hozni a dobozzal...
Ezen kívül megnéztem, hogy a navi 2 csatija mennyiben mas mint az enyém, oda behuztam a szüksége kábeleket, meg még pár finomítás és már működik is, ráadásul megbontas nélkül visszaalakítható ha arra van szükség...a navis, meg többi akármi kiegészítőt pedig egész egyszerűen levágtam a HK kötegről, az nem kell....
szerintem ez egy elég jó kompromisszumos megoldás, lényegében a műszerfalat se kell kivenni hozzá.
Itt egy kép az első probáról...: