csanadizoli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csanadizoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2013. február 12. kedd, 18:08


jencispy írta: Sziasztok!

Múlt héten hazafelé jövet az autópályán az ABS DSC FÉK visszajelző hibát jelezett.
A leírás szerint ez hiba a DSC rendszerben. Nem is működik: kipörgésgátló, ESP, ABS
Hibakód: jobb hátsó ABS szenzor.
Már volt egyszer ilyen, egy alapos kocsimosás megoldotta a hibát, de most nem.
Valószínűleg a hátsó ABS szenzor bekoszolódott. Erre találtam DIY-t:
ABS szenzor tisztítás DIY
Most szét kellett szednem, de nem tűnt vészesnek. Kitisztítottam, eddig működik.
Ha megint előjön, akkor valószínű csere.



Hello!

Az enyém is ilyen tipusú és évjáratú,mint a tiéd,s a mult télen hasonlóképpen szorakozott velem,de magától meggyógyult.
Nagyon hasznos az irásod számomra,legközelebb,ha ujra csinálja,tudom havá kell nyulni...
Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2013. február 11. hétfő, 09:01


Sziasztok!

Múlt héten hazafelé jövet az autópályán az ABS DSC FÉK visszajelző hibát jelezett.
A leírás szerint ez hiba a DSC rendszerben. Nem is működik: kipörgésgátló, ESP, ABS
Hibakód: jobb hátsó ABS szenzor.
Már volt egyszer ilyen, egy alapos kocsimosás megoldotta a hibát, de most nem.
Valószínűleg a hátsó ABS szenzor bekoszolódott. Erre találtam DIY-t:
ABS szenzor tisztítás DIY
Most szét kellett szednem, de nem tűnt vészesnek. Kitisztítottam, eddig működik.
Ha megint előjön, akkor valószínű csere.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz Angelaniko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. szeptember 08. csütörtök, 16:32


YELLOW írta:
Angelaniko írta:

jézusom mik vannak...erre aztán tényleg nem gondoltam. Viszont mind a négy kerék egyforma, de a jobb első keréknél problémák voltak a lengőkarnál nemrég. A szilentek lettek kicserélve, viszont ugyanúgy kopog továbbra is...lehet, hogy akár egy ilyen is befolyásolhatja?
Ezenkívül szerinted mennyi az esély egy holtpont jeladó meghibásodására? valami jeladóról beszélt a telefonba a szerelő, azt mondta mindjárt küld egy árajánlatot, abban le van írva, hogy szerinte mi a hiba.
köszi szépen!!!


esély mindenre van. nem tudom milyen szerelőnél van, de érdemesebb olyanhoz vinni, aki több BMW-t látott már. várom mit küld a szerelő.


Nos... azt írja, hogy 2 db "Nockenwellen" szenzort (= ha jól értem ez a vezérműtengely jeladó) és 1 db "Kurbelwelle" szenzort (ez meg a főtengely jeladó) kell kicserélni. Megengedi, hogy megvegyem otthon, és ő beszereli. 50 EUR volt a hibakutatás.
itt vannak a képek a computerről, ha valakinek mond valamit, kérem fordítson
előre is köszi!!!!!!!







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 08. csütörtök, 16:41

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz Angelaniko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. szeptember 08. csütörtök, 14:36


YELLOW írta:
Angelaniko írta:

jézusom mik vannak...erre aztán tényleg nem gondoltam. Viszont mind a négy kerék egyforma, de a jobb első keréknél problémák voltak a lengőkarnál nemrég. A szilentek lettek kicserélve, viszont ugyanúgy kopog továbbra is...lehet, hogy akár egy ilyen is befolyásolhatja?
Ezenkívül szerinted mennyi az esély egy holtpont jeladó meghibásodására? valami jeladóról beszélt a telefonba a szerelő, azt mondta mindjárt küld egy árajánlatot, abban le van írva, hogy szerinte mi a hiba.
köszi szépen!!!


esély mindenre van. nem tudom milyen szerelőnél van, de érdemesebb olyanhoz vinni, aki több BMW-t látott már. várom mit küld a szerelő.



eddig Szombathelyre vittük, két BMW-s szerelőnél is volt, de az egyik elállított valamit a computeren, amit helyrehozott az új szerelő, de ő meg nem képes megállapítani hogy mi ez a DSC-s hiba, meg a lengőkaros problémát sem oldotta meg a szilent-cserével...most itt van Bécsben egy BMW-re szakosodott műhelyben, kíváncsi vagyok én is rá mit hoz ki belőle

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. szeptember 08. csütörtök, 14:28


Angelaniko írta:

jézusom mik vannak...erre aztán tényleg nem gondoltam. Viszont mind a négy kerék egyforma, de a jobb első keréknél problémák voltak a lengőkarnál nemrég. A szilentek lettek kicserélve, viszont ugyanúgy kopog továbbra is...lehet, hogy akár egy ilyen is befolyásolhatja?
Ezenkívül szerinted mennyi az esély egy holtpont jeladó meghibásodására? valami jeladóról beszélt a telefonba a szerelő, azt mondta mindjárt küld egy árajánlatot, abban le van írva, hogy szerinte mi a hiba.
köszi szépen!!!


esély mindenre van. nem tudom milyen szerelőnél van, de érdemesebb olyanhoz vinni, aki több BMW-t látott már. várom mit küld a szerelő.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz Angelaniko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. szeptember 08. csütörtök, 14:19


YELLOW írta:
Angelaniko írta:
YELLOW írta:
Angelaniko írta: Sziasztok,
járt már valaki esetleg így? Következő: magától elkezd világítani sárgán a kézifék-jel illetve a kipörgésgátló. Ez előtt azonban még leesik a fordulatszám, ránt egyet az autó (mintha lefulladna) és kivilágít az akku-jel - ez kb tart 1 mp-ig, majd ezek után jelenik meg a kézifék és a kipörg.gátló sárgán. A motorjel nem világít.
Autószerelő semmi hibát nem lát...szerintetek???
köszi....


a kézifék és kipörgésgátló jel csak akkor világít narancssárgán, ha full ki van kapcsolva. ezt a DSc gomb hosszan nyomva tartásával tudod elérni.
ebből nekem az következi, hogy vagy a DSC biztosítékja, vagy a DSC egység/tömb lesz rossz.
az is lehet csak újra kell kalibrálni a DSC-t.
érdeklődj bmw320d4 user-nél, de csak estefelé várj választ. éjszakai bagoly.


Ó, nagyon köszi!! Arra nincs esetleg tipped, hogy a motor viszont miért áll le közben?? vagy bezavar valami szenzort? vagy maga a DSC zavart is egy olyan dolog okozza ami a motorleállást is? amúgy most van épp szerelőnél az autó, megkérem állítsa be újra a DSC-t...köszi szépen a választ.


a DSC olyat is csinál, hogy elveszi a gázt, azaz a vonóerőt birizgálja, ergó beleszól a motorvezérlésbe is. a rángatás lehet attól, hogy a DSc dolgozni akar, csak rossz paraméterek miaat nem jól dolgozik. az is lehet az első és a hátsó tengelyen más méretű gumik vannak, ezáltal nagyobb a teljes kerékátmérő. ami szintén zavart okoz a működésben.



jézusom mik vannak...erre aztán tényleg nem gondoltam. Viszont mind a négy kerék egyforma, de a jobb első keréknél problémák voltak a lengőkarnál nemrég. A szilentek lettek kicserélve, viszont ugyanúgy kopog továbbra is...lehet, hogy akár egy ilyen is befolyásolhatja?
Ezenkívül szerinted mennyi az esély egy holtpont jeladó meghibásodására? valami jeladóról beszélt a telefonba a szerelő, azt mondta mindjárt küld egy árajánlatot, abban le van írva, hogy szerinte mi a hiba.
köszi szépen!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. szeptember 08. csütörtök, 13:52


Angelaniko írta:
YELLOW írta:
Angelaniko írta: Sziasztok,
járt már valaki esetleg így? Következő: magától elkezd világítani sárgán a kézifék-jel illetve a kipörgésgátló. Ez előtt azonban még leesik a fordulatszám, ránt egyet az autó (mintha lefulladna) és kivilágít az akku-jel - ez kb tart 1 mp-ig, majd ezek után jelenik meg a kézifék és a kipörg.gátló sárgán. A motorjel nem világít.
Autószerelő semmi hibát nem lát...szerintetek???
köszi....


a kézifék és kipörgésgátló jel csak akkor világít narancssárgán, ha full ki van kapcsolva. ezt a DSc gomb hosszan nyomva tartásával tudod elérni.
ebből nekem az következi, hogy vagy a DSC biztosítékja, vagy a DSC egység/tömb lesz rossz.
az is lehet csak újra kell kalibrálni a DSC-t.
érdeklődj bmw320d4 user-nél, de csak estefelé várj választ. éjszakai bagoly.


Ó, nagyon köszi!! Arra nincs esetleg tipped, hogy a motor viszont miért áll le közben?? vagy bezavar valami szenzort? vagy maga a DSC zavart is egy olyan dolog okozza ami a motorleállást is? amúgy most van épp szerelőnél az autó, megkérem állítsa be újra a DSC-t...köszi szépen a választ.


a DSC olyat is csinál, hogy elveszi a gázt, azaz a vonóerőt birizgálja, ergó beleszól a motorvezérlésbe is. a rángatás lehet attól, hogy a DSc dolgozni akar, csak rossz paraméterek miaat nem jól dolgozik. az is lehet az első és a hátsó tengelyen más méretű gumik vannak, ezáltal nagyobb a teljes kerékátmérő. ami szintén zavart okoz a működésben.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz Angelaniko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. szeptember 08. csütörtök, 13:31


YELLOW írta:
Angelaniko írta: Sziasztok,
járt már valaki esetleg így? Következő: magától elkezd világítani sárgán a kézifék-jel illetve a kipörgésgátló. Ez előtt azonban még leesik a fordulatszám, ránt egyet az autó (mintha lefulladna) és kivilágít az akku-jel - ez kb tart 1 mp-ig, majd ezek után jelenik meg a kézifék és a kipörg.gátló sárgán. A motorjel nem világít.
Autószerelő semmi hibát nem lát...szerintetek???
köszi....


a kézifék és kipörgésgátló jel csak akkor világít narancssárgán, ha full ki van kapcsolva. ezt a DSc gomb hosszan nyomva tartásával tudod elérni.
ebből nekem az következi, hogy vagy a DSC biztosítékja, vagy a DSC egység/tömb lesz rossz.
az is lehet csak újra kell kalibrálni a DSC-t.
érdeklődj bmw320d4 user-nél, de csak estefelé várj választ. éjszakai bagoly.


Ó, nagyon köszi!! Arra nincs esetleg tipped, hogy a motor viszont miért áll le közben?? vagy bezavar valami szenzort? vagy maga a DSC zavart is egy olyan dolog okozza ami a motorleállást is? amúgy most van épp szerelőnél az autó, megkérem állítsa be újra a DSC-t...köszi szépen a választ.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. szeptember 08. csütörtök, 12:48


Angelaniko írta: Sziasztok,
járt már valaki esetleg így? Következő: magától elkezd világítani sárgán a kézifék-jel illetve a kipörgésgátló. Ez előtt azonban még leesik a fordulatszám, ránt egyet az autó (mintha lefulladna) és kivilágít az akku-jel - ez kb tart 1 mp-ig, majd ezek után jelenik meg a kézifék és a kipörg.gátló sárgán. A motorjel nem világít.
Autószerelő semmi hibát nem lát...szerintetek???
köszi....


a kézifék és kipörgésgátló jel csak akkor világít narancssárgán, ha full ki van kapcsolva. ezt a DSc gomb hosszan nyomva tartásával tudod elérni.
ebből nekem az következi, hogy vagy a DSC biztosítékja, vagy a DSC egység/tömb lesz rossz.
az is lehet csak újra kell kalibrálni a DSC-t.
érdeklődj bmw320d4 user-nél, de csak estefelé várj választ. éjszakai bagoly.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz Angelaniko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. szeptember 08. csütörtök, 12:12


Sziasztok,
járt már valaki esetleg így? Következő: magától elkezd világítani sárgán a kézifék-jel illetve a kipörgésgátló. Ez előtt azonban még leesik a fordulatszám, ránt egyet az autó (mintha lefulladna) és kivilágít az akku-jel - ez kb tart 1 mp-ig, majd ezek után jelenik meg a kézifék és a kipörg.gátló sárgán. A motorjel nem világít.
Autószerelő semmi hibát nem lát...szerintetek???
köszi....

Attila74
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Attila74

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2011. február 06. vasárnap, 20:08


anubisz írta:
Attila74 írta:
anubisz írta:
Attila74 írta:
steveboy21 írta: Azt hiszem Illatos u. 9 a betonosokkal szemben van egy sorompon kell átmenni.


A lenti hiba nekem is jelentkezett. Az Illatos út 9. jó cím, legtöbb esetben én is oda viszem a gépet, most is így tettem. Kedden megcsinálták a szoftveres frissítést - nulla pénzért - de sajna nekem nem segített. Mire az M7-esen Székesfehérvárig elértem, újra kigyulladt a DSC és a kézifék lámpa sárgán.
Most Zalaegerszegen vagyok, eddig lejöttem vele gond nélkül, de holnap átviszem Kanizsára, mégis csak idegesít a dolog. Érdekes, hogy itt a városba nem gyulladtak még ki a lámpák (mondjuk nem is megyek vele túl sokat).


Azért nézd meg a fékpedál mögötti mágneskapcsoló érzékelőt. Nem biztos hogy az a baj nálad,de nekem az csinálta.Bár a gép is ki írta,mármint a szervizben.Tempomatot is le kapcsolta menet közbe,és néha már rá is fékezett magától. Ki cseréltem azóta semmi gond.
Ugyanis nálam szintén dsc,és fék hibát írt vissza mindig,és általában hosszú utakon,utána rosszabb lett.Kis kanyarba mentem 20 -al aztán be kapcsolt a dsc,fékezett hol,kellett,hol nem,Ha újra indítottam nekem is jó volt egy darabig. Viszont nekem látta a szervizben a hibát a gép.


Köszi! Azóta voltam a szervízbe, érzékelőcsere javallott 60E-ért (márkaszervíz). Ezt most kihagyom, mert elvileg a hiba jelentkezése csak annyit eredményez, hogy nem műxik a DSC. Pénteken pedig jöttem 200 km, után gyulladtak ki a lámpák.


Melyik érzékelő szállt el végül is?


Kormányzási szög érzékelő (steering angle sensor)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 06. vasárnap, 18:01


Attila74 írta:
anubisz írta:
Attila74 írta:
steveboy21 írta: Azt hiszem Illatos u. 9 a betonosokkal szemben van egy sorompon kell átmenni.


A lenti hiba nekem is jelentkezett. Az Illatos út 9. jó cím, legtöbb esetben én is oda viszem a gépet, most is így tettem. Kedden megcsinálták a szoftveres frissítést - nulla pénzért - de sajna nekem nem segített. Mire az M7-esen Székesfehérvárig elértem, újra kigyulladt a DSC és a kézifék lámpa sárgán.
Most Zalaegerszegen vagyok, eddig lejöttem vele gond nélkül, de holnap átviszem Kanizsára, mégis csak idegesít a dolog. Érdekes, hogy itt a városba nem gyulladtak még ki a lámpák (mondjuk nem is megyek vele túl sokat).


Azért nézd meg a fékpedál mögötti mágneskapcsoló érzékelőt. Nem biztos hogy az a baj nálad,de nekem az csinálta.Bár a gép is ki írta,mármint a szervizben.Tempomatot is le kapcsolta menet közbe,és néha már rá is fékezett magától. Ki cseréltem azóta semmi gond.
Ugyanis nálam szintén dsc,és fék hibát írt vissza mindig,és általában hosszú utakon,utána rosszabb lett.Kis kanyarba mentem 20 -al aztán be kapcsolt a dsc,fékezett hol,kellett,hol nem,Ha újra indítottam nekem is jó volt egy darabig. Viszont nekem látta a szervizben a hibát a gép.


Köszi! Azóta voltam a szervízbe, érzékelőcsere javallott 60E-ért (márkaszervíz). Ezt most kihagyom, mert elvileg a hiba jelentkezése csak annyit eredményez, hogy nem műxik a DSC. Pénteken pedig jöttem 200 km, után gyulladtak ki a lámpák.


Melyik érzékelő szállt el végül is?

Attila74
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Attila74

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2011. február 06. vasárnap, 11:24


anubisz írta:
Attila74 írta:
steveboy21 írta: Azt hiszem Illatos u. 9 a betonosokkal szemben van egy sorompon kell átmenni.


A lenti hiba nekem is jelentkezett. Az Illatos út 9. jó cím, legtöbb esetben én is oda viszem a gépet, most is így tettem. Kedden megcsinálták a szoftveres frissítést - nulla pénzért - de sajna nekem nem segített. Mire az M7-esen Székesfehérvárig elértem, újra kigyulladt a DSC és a kézifék lámpa sárgán.
Most Zalaegerszegen vagyok, eddig lejöttem vele gond nélkül, de holnap átviszem Kanizsára, mégis csak idegesít a dolog. Érdekes, hogy itt a városba nem gyulladtak még ki a lámpák (mondjuk nem is megyek vele túl sokat).


Azért nézd meg a fékpedál mögötti mágneskapcsoló érzékelőt. Nem biztos hogy az a baj nálad,de nekem az csinálta.Bár a gép is ki írta,mármint a szervizben.Tempomatot is le kapcsolta menet közbe,és néha már rá is fékezett magától. Ki cseréltem azóta semmi gond.
Ugyanis nálam szintén dsc,és fék hibát írt vissza mindig,és általában hosszú utakon,utána rosszabb lett.Kis kanyarba mentem 20 -al aztán be kapcsolt a dsc,fékezett hol,kellett,hol nem,Ha újra indítottam nekem is jó volt egy darabig. Viszont nekem látta a szervizben a hibát a gép.


Köszi! Azóta voltam a szervízbe, érzékelőcsere javallott 60E-ért (márkaszervíz). Ezt most kihagyom, mert elvileg a hiba jelentkezése csak annyit eredményez, hogy nem műxik a DSC. Pénteken pedig jöttem 200 km, után gyulladtak ki a lámpák.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 02. szerda, 16:05


Attila74 írta:
steveboy21 írta: Azt hiszem Illatos u. 9 a betonosokkal szemben van egy sorompon kell átmenni.


A lenti hiba nekem is jelentkezett. Az Illatos út 9. jó cím, legtöbb esetben én is oda viszem a gépet, most is így tettem. Kedden megcsinálták a szoftveres frissítést - nulla pénzért - de sajna nekem nem segített. Mire az M7-esen Székesfehérvárig elértem, újra kigyulladt a DSC és a kézifék lámpa sárgán.
Most Zalaegerszegen vagyok, eddig lejöttem vele gond nélkül, de holnap átviszem Kanizsára, mégis csak idegesít a dolog. Érdekes, hogy itt a városba nem gyulladtak még ki a lámpák (mondjuk nem is megyek vele túl sokat).


Azért nézd meg a fékpedál mögötti mágneskapcsoló érzékelőt. Nem biztos hogy az a baj nálad,de nekem az csinálta.Bár a gép is ki írta,mármint a szervizben.Tempomatot is le kapcsolta menet közbe,és néha már rá is fékezett magától. Ki cseréltem azóta semmi gond.
Ugyanis nálam szintén dsc,és fék hibát írt vissza mindig,és általában hosszú utakon,utána rosszabb lett.Kis kanyarba mentem 20 -al aztán be kapcsolt a dsc,fékezett hol,kellett,hol nem,Ha újra indítottam nekem is jó volt egy darabig. Viszont nekem látta a szervizben a hibát a gép.

Attila74
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Attila74

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2011. február 02. szerda, 12:59


steveboy21 írta: Azt hiszem Illatos u. 9 a betonosokkal szemben van egy sorompon kell átmenni.


A lenti hiba nekem is jelentkezett. Az Illatos út 9. jó cím, legtöbb esetben én is oda viszem a gépet, most is így tettem. Kedden megcsinálták a szoftveres frissítést - nulla pénzért - de sajna nekem nem segített. Mire az M7-esen Székesfehérvárig elértem, újra kigyulladt a DSC és a kézifék lámpa sárgán.
Most Zalaegerszegen vagyok, eddig lejöttem vele gond nélkül, de holnap átviszem Kanizsára, mégis csak idegesít a dolog. Érdekes, hogy itt a városba nem gyulladtak még ki a lámpák (mondjuk nem is megyek vele túl sokat).