Elküldve: 2009. január 06. kedd, 09:21
Asztalon fényesebb, pénteken beszerelem, és meglátjuk. Valóban minimál cucc, két kanóc, meg egy körömnyi feszültség stabilizátor (talán vmi zéner diódás megoldás vagy inkább stabkocka, de nem szedtem szét).
Elküldve: 2009. január 06. kedd, 09:21
Elküldve: 2009. január 05. hétfő, 15:51
Elküldve: 2009. január 05. hétfő, 14:40
Elküldve: 2009. január 05. hétfő, 14:15
Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 18:52
YELLOW írta: ez jó kis cucc...köffi... már csak egy kérdés, hogy hova tegyem az invertert, hogy ne melegedjen túl, hova rögzítsem?
Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 16:39
YELLOW írta: ... az inverter felragasztásához fémes részre, szerintem jobb lenne olyan ragasztó, ami jó hõvezetõ, asszem olyat fogok alkalmazni...
Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 16:37
Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 16:10
Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 16:03
YELLOW írta: ez jó kis cucc...köffi... már csak egy kérdés, hogy hova tegyem az invertert, hogy ne melegedjen túl, hova rögzítsem?
Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 15:57
Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 15:40
Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 14:07
Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 13:27
YELLOW írta: be tudnád szkennelni azt a leírást? vagy ugyanaz mint a VISO-nál? mit tartalmaz a csomag pontosan? egy biztos CCFL-t akarok xenonostBalu írta:YELLOW írta: engem az is érdekelne, mert hallottam egy E36-os kollégától, hogy a sima helyzetjelzõ izzót ki kell venni, hogy ne jelezzen hobaüzit, az ellenállásérték miatt... de mégis egy sima halogénes lámpánál, hol érdemes elvezetni a vezetéket? és hova érdemes csatlakoztatni?
Én a mellékelt leírás alapján építettem be,ami itt is megtalálható:http://autohifidiszkont.hu/bmw-tuning.hu/ .
A helyzetjelzõ izzó foglalatát kivettem és a helyén vezettem ki a vezetékeket.Persze van aki bent hagyja az eredeti foglalatot,mert így nem látszik a helyén a lyuk.Ebben az esetben egy lyukat lehet fúrni a vezetékeknek vagy a foglalatot megfarigcsálni.Viszont gondoskodni kell a lámpa megfelelõ tömítésérõl,mert különben párásodni fog.
A vezeték végén van saru,ami t csak bele kell nyomni az eredeti csatlakozóba.Ha biztosra akarsz menni,akkor tehetsz rá nagyobb csúszósarukat,így biztosabb a csatlakozás,bár nekem az elsõ megoldással sem volt probléma ezidáig.
Üdv.
Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 07:02
Balu írta:YELLOW írta: engem az is érdekelne, mert hallottam egy E36-os kollégától, hogy a sima helyzetjelzõ izzót ki kell venni, hogy ne jelezzen hobaüzit, az ellenállásérték miatt... de mégis egy sima halogénes lámpánál, hol érdemes elvezetni a vezetéket? és hova érdemes csatlakoztatni?
Én a mellékelt leírás alapján építettem be,ami itt is megtalálható:http://autohifidiszkont.hu/bmw-tuning.hu/ .
A helyzetjelzõ izzó foglalatát kivettem és a helyén vezettem ki a vezetékeket.Persze van aki bent hagyja az eredeti foglalatot,mert így nem látszik a helyén a lyuk.Ebben az esetben egy lyukat lehet fúrni a vezetékeknek vagy a foglalatot megfarigcsálni.Viszont gondoskodni kell a lámpa megfelelõ tömítésérõl,mert különben párásodni fog.
A vezeték végén van saru,ami t csak bele kell nyomni az eredeti csatlakozóba.Ha biztosra akarsz menni,akkor tehetsz rá nagyobb csúszósarukat,így biztosabb a csatlakozás,bár nekem az elsõ megoldással sem volt probléma ezidáig.
Üdv.