« előző12következő »
leportp
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2006

státusz leportp

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2017. április 26. szerda, 14:55


YELLOW írta:
leportp írta: Sziasztok!

Segítséget kérnék!
116i N45B16 motor eszi az olajat kb 1000km/1 liter ezt soknak érzem illetve kb 2deci hűtőfolyadékot!
Füstölni hidegen füstöl,ami víz jön ki belőle nem édeskés sima víz!Melegen már nem füstöl de viz néha csöpög ki belőle!A víz hőfoka normális tartományon belül van nem ingadozik és nem főzi a vizet!Fűtés hűtés jó!Olajbetöltő sapkánál nincs trutyi tiszta!
Vezérműlánc cseréje volt de vízpumpa nem lett cserélve!
Hibakódnak vezérműtengely helyzetérzékelő hibát ír 1. Hengersornál!
Hengerfejes a kocsi vagy sem?

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!



a kipuffból a kondenzvíz jön ki... normális. azért rohadnak el főként a dobok. általában sok rövid járat okozza.
valamilyen szinten minden fogyás normális. de vízből sok a 2deci 1000km-en. meg az 1 liter olaj is.
lehet a tömítés nem okés a hengerfejnél, vagy épp a gyűrűk sem tudón. ezzel a motorral amúgy is szoktak gondok lenni, igaz a 2 literes változatnál, hogy átreped a henger.
ha hozza a hibát a vez. tengely jeladóra, akkor lehet a lánc csere nem valami jól sikerült.
ismét csak azt tudom mondani, hogy látni kellene, hallani a dolgokat. jó szerelőt kellene keresni ha a mostani nem tudja megmondani.




Köszi szépen a segítséget!

A mostani szerelőt inkább már mellőzném!
Borsodba vagy Nyíregyháza környékén keresgélek inkább egy szakértőt!
Annyi hogy alapjáraton nem füstöl de ha gázt adok jön a füst melegen is a kékes füst!
Annyi hogy a vizet nem főzi!






YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. április 26. szerda, 14:14


leportp írta: Sziasztok!

Segítséget kérnék!
116i N45B16 motor eszi az olajat kb 1000km/1 liter ezt soknak érzem illetve kb 2deci hűtőfolyadékot!
Füstölni hidegen füstöl,ami víz jön ki belőle nem édeskés sima víz!Melegen már nem füstöl de viz néha csöpög ki belőle!A víz hőfoka normális tartományon belül van nem ingadozik és nem főzi a vizet!Fűtés hűtés jó!Olajbetöltő sapkánál nincs trutyi tiszta!
Vezérműlánc cseréje volt de vízpumpa nem lett cserélve!
Hibakódnak vezérműtengely helyzetérzékelő hibát ír 1. Hengersornál!
Hengerfejes a kocsi vagy sem?

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!



a kipuffból a kondenzvíz jön ki... normális. azért rohadnak el főként a dobok. általában sok rövid járat okozza.
valamilyen szinten minden fogyás normális. de vízből sok a 2deci 1000km-en. meg az 1 liter olaj is.
lehet a tömítés nem okés a hengerfejnél, vagy épp a gyűrűk sem tudón. ezzel a motorral amúgy is szoktak gondok lenni, igaz a 2 literes változatnál, hogy átreped a henger.
ha hozza a hibát a vez. tengely jeladóra, akkor lehet a lánc csere nem valami jól sikerült.
ismét csak azt tudom mondani, hogy látni kellene, hallani a dolgokat. jó szerelőt kellene keresni ha a mostani nem tudja megmondani.

leportp
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2006

státusz leportp

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2017. április 26. szerda, 13:01


Sziasztok!

Segítséget kérnék!
116i N45B16 motor eszi az olajat kb 1000km/1 liter ezt soknak érzem illetve kb 2deci hűtőfolyadékot!
Füstölni hidegen füstöl,ami víz jön ki belőle nem édeskés sima víz!Melegen már nem füstöl de viz néha csöpög ki belőle!A víz hőfoka normális tartományon belül van nem ingadozik és nem főzi a vizet!Fűtés hűtés jó!Olajbetöltő sapkánál nincs trutyi tiszta!
Vezérműlánc cseréje volt de vízpumpa nem lett cserélve!
Hibakódnak vezérműtengely helyzetérzékelő hibát ír 1. Hengersornál!
Hengerfejes a kocsi vagy sem?

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. április 26. szerda, 13:05

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz Csaso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. augusztus 15. szombat, 11:10


Sziasztok. Az lenne a kérdésem hogy mi a különbség az m52tu és az m54 hengerfej között. Van egy m52tub28 blokkom és át szeretném épiteni m54b30ra persze megtartanám magát a blokkot,motorszám miatt is meg nagyon jó állapotba van, a henger fej is azért nem szívesen cserélném le ha ugyan olyan, csak a szivósor, injekctor,euc, dugattyú hajtókar, főtengely, vezérműtengely (gondolom az is más) stb.. De magát a henherfejet megtartanám. A másik kérdésem hogy jól gondolom-e hogy a vezérműtengely más? Szóval érdekelne hogy mik a mechanikai kulomségek a két motor között. Előre is köszi a válaszokat

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 18:50


bmw320d4 írta:
gfeco írta: Sziasztok
Van pár tömítesem ahol ahol folyamatosan olajpárás a motor.
A vezérműház borításánál már kicsit erőteljesebb.
Megvettem jópár tömítést,amiket ha már szétszedik cseréljünk.
Viszont akkor már arra gondoltam vegyük le a hengerfejet é legyen ott is új minden.
És ha már hf le akkor legyen uj lánc és társai.
Megjegyzem hogy sem hf sem láncbajom nincs .
300 e km van a kocsiban.Érdemes hf tömítést cserélnem vagy mennyi idő alatt adja meg magát egy hf tömítés?
M43 motor ,a lánc még tuti elmenne de hamár leveszik akkor...


Én nem venném le. Max lánccsere.


Oké
Köszönöm a választ, kicsit én is efelé hajlok.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 18:43


gfeco írta: Sziasztok
Van pár tömítesem ahol ahol folyamatosan olajpárás a motor.
A vezérműház borításánál már kicsit erőteljesebb.
Megvettem jópár tömítést,amiket ha már szétszedik cseréljünk.
Viszont akkor már arra gondoltam vegyük le a hengerfejet é legyen ott is új minden.
És ha már hf le akkor legyen uj lánc és társai.
Megjegyzem hogy sem hf sem láncbajom nincs .
300 e km van a kocsiban.Érdemes hf tömítést cserélnem vagy mennyi idő alatt adja meg magát egy hf tömítés?
M43 motor ,a lánc még tuti elmenne de hamár leveszik akkor...


Én nem venném le. Max lánccsere.

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 18:03


Sziasztok
Van pár tömítesem ahol ahol folyamatosan olajpárás a motor.
A vezérműház borításánál már kicsit erőteljesebb.
Megvettem jópár tömítést,amiket ha már szétszedik cseréljünk.
Viszont akkor már arra gondoltam vegyük le a hengerfejet é legyen ott is új minden.
És ha már hf le akkor legyen uj lánc és társai.
Megjegyzem hogy sem hf sem láncbajom nincs .
300 e km van a kocsiban.Érdemes hf tömítést cserélnem vagy mennyi idő alatt adja meg magát egy hf tömítés?
M43 motor ,a lánc még tuti elmenne de hamár leveszik akkor...


ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2014. október 15. szerda, 12:25


Sziasztok.Érdekelne,hogy m4319-es motorra m44-es hengerfej,plusz T3/T4 hibrid turbo és mondjuk egy 325-ös kipuff rendszer működne?(plusz motorelektronika igazítás)

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 22:40


Üdv Urak!

Most hívott a szerelőm,hogy rossz hírek vannak! (Műszakira ment volna a kicsike +olajcsere apróságok! Mondtam neki,hogy nézze meg,hogy mitől fogy el a hűtővizem... ) Kiderült, hogy olaj a vízben, vízben olaj! Hengerfejes! Neki is van embere rá, de érdeklődnék, hogy tudok-e ajánlani valakit ill. ,hogy ez mennyibe jön ki szerintetek???
Előre is köszi!



státusz keke78

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 19:48


Harcore írta:
laleeboy írta:
Harcore írta: Sziasztok!

(Nem találtam témát a kérdésemmel kapcsolatban és újat sem tudok még csinálni ezért kénytelen vagyok itt feltenni kérdésem.)
Érdekelne, hogy 1990-es évjáratú 320i E30-asba melyik a legnagyobb blokk ami beépíthető?
Utcai használatra lenne, tehát fontos, hogy engedélyeztetni lehessen...



Ha jól tudom csak típusazonos motort lehet beépíteni (illetve bármit beletehetsz de annak iszonyú költségei vannak a regadó különbözeten keresztül az engedélyezéshez szükséges papírokig)
Bele tudod tenni az M50-es motorcsaládot(M50 M52 M54 és az S-es jelű M-es motorokat )gyakorlatilag gyári alkatrészekkel összerakva, vagy az M30 sor6 és M60 V8-as motorokat de ahhoz egy csomó dolgot egyedibe kell elkészíteni.
Ha a gyári most a kocsiban lévő motorod még motorszámos akkor több lehetőséged is van.
-motorkódoztatod és akkor bármilyen 6hengerest beletehetsz
-ha nem akarsz a motorkódozással "bajlódni" akkor lehet a saját számos blokk faragása amiből szintén több lehetőség is adódik.
1-átfűzöd 23-asra (ez a legolcsőbb és leggyorsabban kivitelezhető mert a 20 és a 23 között CSAK a főtengely-dugatyú-hajtókar a különbség és mivel a 20as és a23-as furata megegyezik (80mm)csak a löket más így a fent említett alékatrészek cseréjével mehet) persze csak akkor ha a blokkodat nem kell fúrni.
2-ha már fúrni kell akkor érdemes a következő lépcsőre átm84 re fúrni amiből aztán lehet 25-ös amihez a 25-ös főtengely-dugatyú-hajtókarja kell + érdemes akkor már a 25-ös többi részét is átemelni tehát az eredeti 20-as blokkból csak a számos blokktömb marad minden más a 25-ös ből jön
VAGY lehet stroker ami a gyakorlatban ~2700ccm-t jelent (nekem volt ilyenem M20B20-ból építettM20B27 )
Ehez kell egy 324d vagy td esetleg eta főtengely 20-as hajtókarok és 25-ös dugók és persze a 25-ös többi része (hf, váltó, szívósor ,injektorok...stb)
Ezek a plug&play verziók (persze a 84mm-es furattal is össze lehet rakni pl a 20-as cuccaival de akkor egy kicsit más lesz a motor jellege,nekem 20-as hf volt a strokeren ami annyit jelentett hogy kis fordulaton brutál nyomatékos volt viszont 4000-4500 körül már elfogyott mert a szelepek kissebbek a 20-as hf-ben mint a 25-ös ben, de utcán igazi büntető volt 3:25-ös difivel és hosszútávon se forogta agyon magát)

Húú ez jó hosszú lett de remélem segített


Mindkettőtöktől köszönöm a válaszokat. Még rágodom egy kicsit azon, hogy melyik úton induljak el.


Sziasztok!!! Mivel én se tudok igazán jó helyre írni , ezért ide pötyögök! e30 v8 4.0 -val kapcsolatban lenne pár kérdésem ha valaki tud segíteni vagy ha olyan akinek már van az küldjön már nekem át telefonszámot és felhívom ! keke78@freemail.hu kösziiiiii

autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1990

státusz Harcore

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. július 28. csütörtök, 17:33


laleeboy írta:
Harcore írta: Sziasztok!

(Nem találtam témát a kérdésemmel kapcsolatban és újat sem tudok még csinálni ezért kénytelen vagyok itt feltenni kérdésem.)
Érdekelne, hogy 1990-es évjáratú 320i E30-asba melyik a legnagyobb blokk ami beépíthető?
Utcai használatra lenne, tehát fontos, hogy engedélyeztetni lehessen...



Ha jól tudom csak típusazonos motort lehet beépíteni (illetve bármit beletehetsz de annak iszonyú költségei vannak a regadó különbözeten keresztül az engedélyezéshez szükséges papírokig)
Bele tudod tenni az M50-es motorcsaládot(M50 M52 M54 és az S-es jelű M-es motorokat )gyakorlatilag gyári alkatrészekkel összerakva, vagy az M30 sor6 és M60 V8-as motorokat de ahhoz egy csomó dolgot egyedibe kell elkészíteni.
Ha a gyári most a kocsiban lévő motorod még motorszámos akkor több lehetőséged is van.
-motorkódoztatod és akkor bármilyen 6hengerest beletehetsz
-ha nem akarsz a motorkódozással "bajlódni" akkor lehet a saját számos blokk faragása amiből szintén több lehetőség is adódik.
1-átfűzöd 23-asra (ez a legolcsőbb és leggyorsabban kivitelezhető mert a 20 és a 23 között CSAK a főtengely-dugatyú-hajtókar a különbség és mivel a 20as és a23-as furata megegyezik (80mm)csak a löket más így a fent említett alékatrészek cseréjével mehet) persze csak akkor ha a blokkodat nem kell fúrni.
2-ha már fúrni kell akkor érdemes a következő lépcsőre átm84 re fúrni amiből aztán lehet 25-ös amihez a 25-ös főtengely-dugatyú-hajtókarja kell + érdemes akkor már a 25-ös többi részét is átemelni tehát az eredeti 20-as blokkból csak a számos blokktömb marad minden más a 25-ös ből jön
VAGY lehet stroker ami a gyakorlatban ~2700ccm-t jelent (nekem volt ilyenem M20B20-ból építettM20B27 )
Ehez kell egy 324d vagy td esetleg eta főtengely 20-as hajtókarok és 25-ös dugók és persze a 25-ös többi része (hf, váltó, szívósor ,injektorok...stb)
Ezek a plug&play verziók (persze a 84mm-es furattal is össze lehet rakni pl a 20-as cuccaival de akkor egy kicsit más lesz a motor jellege,nekem 20-as hf volt a strokeren ami annyit jelentett hogy kis fordulaton brutál nyomatékos volt viszont 4000-4500 körül már elfogyott mert a szelepek kissebbek a 20-as hf-ben mint a 25-ös ben, de utcán igazi büntető volt 3:25-ös difivel és hosszútávon se forogta agyon magát)

Húú ez jó hosszú lett de remélem segített


Mindkettőtöktől köszönöm a válaszokat. Még rágodom egy kicsit azon, hogy melyik úton induljak el.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2011. július 27. szerda, 09:08


Harcore írta: Sziasztok!

(Nem találtam témát a kérdésemmel kapcsolatban és újat sem tudok még csinálni ezért kénytelen vagyok itt feltenni kérdésem.)
Érdekelne, hogy 1990-es évjáratú 320i E30-asba melyik a legnagyobb blokk ami beépíthető?
Utcai használatra lenne, tehát fontos, hogy engedélyeztetni lehessen...



Ha jól tudom csak típusazonos motort lehet beépíteni (illetve bármit beletehetsz de annak iszonyú költségei vannak a regadó különbözeten keresztül az engedélyezéshez szükséges papírokig)
Bele tudod tenni az M50-es motorcsaládot(M50 M52 M54 és az S-es jelű M-es motorokat )gyakorlatilag gyári alkatrészekkel összerakva, vagy az M30 sor6 és M60 V8-as motorokat de ahhoz egy csomó dolgot egyedibe kell elkészíteni.
Ha a gyári most a kocsiban lévő motorod még motorszámos akkor több lehetőséged is van.
-motorkódoztatod és akkor bármilyen 6hengerest beletehetsz
-ha nem akarsz a motorkódozással "bajlódni" akkor lehet a saját számos blokk faragása amiből szintén több lehetőség is adódik.
1-átfűzöd 23-asra (ez a legolcsőbb és leggyorsabban kivitelezhető mert a 20 és a 23 között CSAK a főtengely-dugatyú-hajtókar a különbség és mivel a 20as és a23-as furata megegyezik (80mm)csak a löket más így a fent említett alékatrészek cseréjével mehet) persze csak akkor ha a blokkodat nem kell fúrni.
2-ha már fúrni kell akkor érdemes a következő lépcsőre átm84 re fúrni amiből aztán lehet 25-ös amihez a 25-ös főtengely-dugatyú-hajtókarja kell + érdemes akkor már a 25-ös többi részét is átemelni tehát az eredeti 20-as blokkból csak a számos blokktömb marad minden más a 25-ös ből jön
VAGY lehet stroker ami a gyakorlatban ~2700ccm-t jelent (nekem volt ilyenem M20B20-ból építettM20B27 )
Ehez kell egy 324d vagy td esetleg eta főtengely 20-as hajtókarok és 25-ös dugók és persze a 25-ös többi része (hf, váltó, szívósor ,injektorok...stb)
Ezek a plug&play verziók (persze a 84mm-es furattal is össze lehet rakni pl a 20-as cuccaival de akkor egy kicsit más lesz a motor jellege,nekem 20-as hf volt a strokeren ami annyit jelentett hogy kis fordulaton brutál nyomatékos volt viszont 4000-4500 körül már elfogyott mert a szelepek kissebbek a 20-as hf-ben mint a 25-ös ben, de utcán igazi büntető volt 3:25-ös difivel és hosszútávon se forogta agyon magát)

Húú ez jó hosszú lett de remélem segített

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. július 26. kedd, 16:50


Harcore írta: Sziasztok!

(Nem találtam témát a kérdésemmel kapcsolatban és újat sem tudok még csinálni ezért kénytelen vagyok itt feltenni kérdésem.)
Érdekelne, hogy 1990-es évjáratú 320i E30-asba melyik a legnagyobb blokk ami beépíthető?
Utcai használatra lenne, tehát fontos, hogy engedélyeztetni lehessen...



35-ös moci is belemegy viszont mivel 20i a tied max; a 23i modosított henegerfejét vagy a 25i henegerfejét rakhatnád bele.Úgy tudom tipus azonos motor ill.kw+pár % az engedélyezett.Ez régi infó azóta lehet változtak a szabályok.Hidd el egy spéci bronzszelepes 25i henegerfej+18i difije elég varázslatos tud lenni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1990

státusz Harcore

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. július 26. kedd, 15:29


Sziasztok!

(Nem találtam témát a kérdésemmel kapcsolatban és újat sem tudok még csinálni ezért kénytelen vagyok itt feltenni kérdésem.)
Érdekelne, hogy 1990-es évjáratú 320i E30-asba melyik a legnagyobb blokk ami beépíthető?
Utcai használatra lenne, tehát fontos, hogy engedélyeztetni lehessen...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 26. kedd, 16:29

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. augusztus 19. csütörtök, 15:17


laleeboy írta: Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem hogy hozhat e valamit ha az M52B20 ra rátenném az M50B25 szívócsonkot (gondolok itt a szívási veszteség csökkenésre a nagyobb keresztmetszet miatt) esetleg a kipuff rendszert is vagy nem .
Lehet e valami hatása ha a légszűrőház és betét egyforma szinte az összes M5XB2X motoron (320tól az M3ig)
Egyáltalán fel lehet e tenni?


Üdv
laleeboy


nem akarok hülyeséget mondani, de én úgy tudom csak a 23-as kompatible a 25-össel... mivel a lökettérfogat ugyanaz, csak a szivócsonk keresztmetszete kisebb a 23-ason. a többi csavarja nem egyezik a felfogatás miatt, ha jól tudom.



« előző12következő »