autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz 001xqll

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. november 17. kedd, 21:12


YELLOW írta:
001xqll írta: Sziasztok!

Egy gázos (LPG) kocsikkal foglalkozó szervízbe mentem "gázos" problémával, ahol az alábbi hibakódokat olvasták ki, és nem tudtak vele mit kezdeni.
(Ezek az autó saját hibatárolójában vannak és nem a gázrendszerében.)

68 - Kiömlő vezérműtengely-beállítás - Az adaptációs érték téves
BE - Szondafűtés teljesítmény (1hs. 2sz) - Részegység hibás

Találkozott már ezekkel valaki? Mi lehet a probléma?
Nincs konkrét tünet, de a szerelők szerint kicsit gyenge a motor. Esetleg lehet hozzá köze vagy tényleg csak ki kéne kormolni, ahogy azt a szerelők mondták?
Köszönöm!


mondjuk ez valami univerzális olvasó, jó lenne spec BMW diaggal kiolvasni, mert lehet mást ad.
de ez alapján az egyik a kipufogó oldali Vanos-ra utal, vagy a szenzor rossz, vagy a szelepen kell tömítést cserélni.
a másik pedig lambda szonda lenne, ha minden igaz ebben is 4db van már. vagy rossz, vagy rossz értéket közvetít, ami lehet akár a Vanos miatt is. ezt sajnos alaposan meg kell nézni, így biztosat mondani balgaság lenne.


azt mondták is, hogy a lambda szondát kimérték és jó volt...a következő az lesz, hogy egy BMW szakihoz viszem, csak gondoltam előtte körbe kérdezgetek

köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15544 pont) | Hozzászólások: 17157

Elküldve: 2020. november 17. kedd, 19:52


001xqll írta: Sziasztok!

Egy gázos (LPG) kocsikkal foglalkozó szervízbe mentem "gázos" problémával, ahol az alábbi hibakódokat olvasták ki, és nem tudtak vele mit kezdeni.
(Ezek az autó saját hibatárolójában vannak és nem a gázrendszerében.)

68 - Kiömlő vezérműtengely-beállítás - Az adaptációs érték téves
BE - Szondafűtés teljesítmény (1hs. 2sz) - Részegység hibás

Találkozott már ezekkel valaki? Mi lehet a probléma?
Nincs konkrét tünet, de a szerelők szerint kicsit gyenge a motor. Esetleg lehet hozzá köze vagy tényleg csak ki kéne kormolni, ahogy azt a szerelők mondták?
Köszönöm!


mondjuk ez valami univerzális olvasó, jó lenne spec BMW diaggal kiolvasni, mert lehet mást ad.
de ez alapján az egyik a kipufogó oldali Vanos-ra utal, vagy a szenzor rossz, vagy a szelepen kell tömítést cserélni.
a másik pedig lambda szonda lenne, ha minden igaz ebben is 4db van már. vagy rossz, vagy rossz értéket közvetít, ami lehet akár a Vanos miatt is. ezt sajnos alaposan meg kell nézni, így biztosat mondani balgaság lenne.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz 001xqll

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. november 17. kedd, 19:19


Sziasztok!

Egy gázos (LPG) kocsikkal foglalkozó szervízbe mentem "gázos" problémával, ahol az alábbi hibakódokat olvasták ki, és nem tudtak vele mit kezdeni.
(Ezek az autó saját hibatárolójában vannak és nem a gázrendszerében.)

68 - Kiömlő vezérműtengely-beállítás - Az adaptációs érték téves
BE - Szondafűtés teljesítmény (1hs. 2sz) - Részegység hibás

Találkozott már ezekkel valaki? Mi lehet a probléma?
Nincs konkrét tünet, de a szerelők szerint kicsit gyenge a motor. Esetleg lehet hozzá köze vagy tényleg csak ki kéne kormolni, ahogy azt a szerelők mondták?

Köszönöm!

autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 23i
Évjárat: 2009

státusz tintoverano

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 11:04


Adriano98 írta:
tintoverano írta:
Adriano98 írta: Szaiaztok!

Két napja jelentkezett nálam olyan, hogy indítás után leejti a fordulatot, majd leáll a motor. Ma kiolvastam diaggal, ezt a kettő hibát dobta fel:
-272A[10026] LR-adaptation multipl. area1
-2799[10137] Abort DV-adaptation because of environment

Valakinek ötlete, hogy mi lehet? Neten nem találtam róla érdemleges infót.


ISTA-val kellene tesztelned a #1 lambda szenzorokat: csak ne a #2-est

üresjárat milyen?
- MAF-ot (légtömeg) tisztítottad mostanában?

még vákum probléma is lehet, ha nem a fentiek


Értem, köszi. Nem lett még tisztítva. Közben előjött egy-két elektromos gond is, időközben meg megnéztem és a motorelektronika biztosítékjának annyi.



aksi fel van töltve? nagyon sok random hibát tud okozni

futass le egy ISTA+ diagnosztikát mindenképpen

Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 10:52


tintoverano írta:
Adriano98 írta: Szaiaztok!

Két napja jelentkezett nálam olyan, hogy indítás után leejti a fordulatot, majd leáll a motor. Ma kiolvastam diaggal, ezt a kettő hibát dobta fel:
-272A[10026] LR-adaptation multipl. area1
-2799[10137] Abort DV-adaptation because of environment

Valakinek ötlete, hogy mi lehet? Neten nem találtam róla érdemleges infót.


ISTA-val kellene tesztelned a #1 lambda szenzorokat: csak ne a #2-est

üresjárat milyen?
- MAF-ot (légtömeg) tisztítottad mostanában?

még vákum probléma is lehet, ha nem a fentiek


Értem, köszi. Nem lett még tisztítva. Közben előjött egy-két elektromos gond is, időközben meg megnéztem és a motorelektronika biztosítékjának annyi.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2020. szeptember 25. péntek, 11:02

autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 23i
Évjárat: 2009

státusz tintoverano

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 09:56


Adriano98 írta: Szaiaztok!

Két napja jelentkezett nálam olyan, hogy indítás után leejti a fordulatot, majd leáll a motor. Ma kiolvastam diaggal, ezt a kettő hibát dobta fel:
-272A[10026] LR-adaptation multipl. area1
-2799[10137] Abort DV-adaptation because of environment

Valakinek ötlete, hogy mi lehet? Neten nem találtam róla érdemleges infót.


ISTA-val kellene tesztelned a #1 lambda szenzorokat: csak ne a #2-est

üresjárat milyen?
- MAF-ot (légtömeg) tisztítottad mostanában?

még vákum probléma is lehet, ha nem a fentiek


Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2020. szeptember 23. szerda, 19:20


Szaiaztok!

Két napja jelentkezett nálam olyan, hogy indítás után leejti a fordulatot, majd leáll a motor. Ma kiolvastam diaggal, ezt a kettő hibát dobta fel:
-272A[10026] LR-adaptation multipl. area1
-2799[10137] Abort DV-adaptation because of environment

Valakinek ötlete, hogy mi lehet? Neten nem találtam róla érdemleges infót.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2018. november 04. vasárnap, 16:59


BMW c110+ olvastam ki a hibát!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15544 pont) | Hozzászólások: 17157

Elküldve: 2018. november 03. szombat, 08:03


peti9577 írta: sziasztok valaki valami ötlet??! hol keressem a hibát?
(29FE Secondary-air system)


kíváncsiságból beírtam googli-ba, mielőtt neki álltam volna elmagyarázni, és láss csodát

YouTube videó

de itt egy elírás, chrome fordítóval is elég jól lefordítja. ne zavarjon meg, hogy más motor szerepel a leírásban.
BMW Secondary Air System Fault Code Diagnosing How To DIY OBD-II

YouTube videó

én sem tudtam volna szebben és jobban leírni. talán annyi, hogy először biztik ellenőrzése, majd csövek. bizti van a fékfolyadék tartály melletti dobozban is
meg mivel lett kiolvasva a hiba? ez túl általános és összefoglalt. ezen belül lehet a szivattyú, vagy a szelep, a szelep vezérlő is rossz.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. november 03. szombat, 08:24

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2018. november 02. péntek, 15:45


sziasztok valaki valami ötlet??! hol keressem a hibát?
(29FE Secondary-air system)

pjocit
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz pjocit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. október 05. péntek, 22:37


Nem sikerült jó szakit találni. A hiba továbra is fenn ál.Már cseréltem ac pumpát,üzemanyag szüröt sőt még szenzort is. Ahány szaki annyi féle verzió. "Lehet EGR ,porlasztó ,légtömegmérő ,nagynyomásupumpa " De hol a vége. Nincs egy olyan szerelő aki azt mondj "igen ez a baja. Azt hiszem nincs más választás mindent ki kell vizsgálni eggyenként. Sos ha valaki találkozott már hasonlóval. P0193 hibakód üzemanyag nyomás szenzor hiba . Előre is kösuönöm.

pjocit
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz pjocit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. augusztus 15. szerda, 18:07


YELLOW írta:
pjocit írta: Sziasztok. Találkozott Már valaki CC ID 031 Motorhibával ? Elvileg ( nagyobb kibocsátások ) viszont telóval ( ODB CAR DOKTOR PRO ) p0193 hibáthozott. Ami üzemanyag nyomás szenzor hiba. Elvittem szakihoz feldugta a gépet hogy kiolvassa a hibát viszont nem komunikáltak az autóval töbszöri újraindittás után sem . Viszont visszaraktam a blutus obd 2 csatimat azzal pedig újra komunikált. Köszi.


hát rendes helyre kell elvinni, ahol lehetőleg BMW specifikus diaggal tudnak rámenni az autóra. mert az a biztos. de még az sem fogja jelenteni azt, hogy amit kidob hibát, azt konkrétan mondjuk az adott alkatrész okozza. ezért kell szakértőhöz vinni.


A BMW szaki csak szeptember elejére adott időpontot. Szerintem specifikus lehetett
mivel lehetett választani márkát ( bmw ) tipust évjáratot viszont protokol hibát hozott állandóan. Na de majd a BMW szaki....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15544 pont) | Hozzászólások: 17157

Elküldve: 2018. augusztus 15. szerda, 17:41


pjocit írta: Sziasztok. Találkozott Már valaki CC ID 031 Motorhibával ? Elvileg ( nagyobb kibocsátások ) viszont telóval ( ODB CAR DOKTOR PRO ) p0193 hibáthozott. Ami üzemanyag nyomás szenzor hiba. Elvittem szakihoz feldugta a gépet hogy kiolvassa a hibát viszont nem komunikáltak az autóval töbszöri újraindittás után sem . Viszont visszaraktam a blutus obd 2 csatimat azzal pedig újra komunikált. Köszi.


hát rendes helyre kell elvinni, ahol lehetőleg BMW specifikus diaggal tudnak rámenni az autóra. mert az a biztos. de még az sem fogja jelenteni azt, hogy amit kidob hibát, azt konkrétan mondjuk az adott alkatrész okozza. ezért kell szakértőhöz vinni.

pjocit
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz pjocit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. augusztus 15. szerda, 17:35


Sziasztok. Találkozott Már valaki CC ID 031 Motorhibával ? Elvileg ( nagyobb kibocsátások ) viszont telóval ( ODB CAR DOKTOR PRO ) p0193 hibáthozott. Ami üzemanyag nyomás szenzor hiba. Elvittem szakihoz feldugta a gépet hogy kiolvassa a hibát viszont nem komunikáltak az autóval töbszöri újraindittás után sem . Viszont visszaraktam a blutus obd 2 csatimat azzal pedig újra komunikált. Köszi.

státusz nagyiii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2018. március 03. szombat, 06:37


Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
F10 520d 2011
4200A3 Ez a hibakód van a automataváltómba,nem veszek észre semmi szokatlant, de benne van és kíváncsi lennék mi ez.
Előre is köszönöm a segítségeteket.