autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2018. november 04. vasárnap, 16:59


BMW c110+ olvastam ki a hibát!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2018. november 03. szombat, 08:03


peti9577 írta: sziasztok valaki valami ötlet??! hol keressem a hibát?
(29FE Secondary-air system)


kíváncsiságból beírtam googli-ba, mielőtt neki álltam volna elmagyarázni, és láss csodát

YouTube videó

de itt egy elírás, chrome fordítóval is elég jól lefordítja. ne zavarjon meg, hogy más motor szerepel a leírásban.
BMW Secondary Air System Fault Code Diagnosing How To DIY OBD-II

YouTube videó

én sem tudtam volna szebben és jobban leírni. talán annyi, hogy először biztik ellenőrzése, majd csövek. bizti van a fékfolyadék tartály melletti dobozban is
meg mivel lett kiolvasva a hiba? ez túl általános és összefoglalt. ezen belül lehet a szivattyú, vagy a szelep, a szelep vezérlő is rossz.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. november 03. szombat, 08:24

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2018. november 02. péntek, 15:45


sziasztok valaki valami ötlet??! hol keressem a hibát?
(29FE Secondary-air system)

pjocit
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz pjocit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. október 05. péntek, 22:37


Nem sikerült jó szakit találni. A hiba továbra is fenn ál.Már cseréltem ac pumpát,üzemanyag szüröt sőt még szenzort is. Ahány szaki annyi féle verzió. "Lehet EGR ,porlasztó ,légtömegmérő ,nagynyomásupumpa " De hol a vége. Nincs egy olyan szerelő aki azt mondj "igen ez a baja. Azt hiszem nincs más választás mindent ki kell vizsgálni eggyenként. Sos ha valaki találkozott már hasonlóval. P0193 hibakód üzemanyag nyomás szenzor hiba . Előre is kösuönöm.

pjocit
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz pjocit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. augusztus 15. szerda, 18:07


YELLOW írta:
pjocit írta: Sziasztok. Találkozott Már valaki CC ID 031 Motorhibával ? Elvileg ( nagyobb kibocsátások ) viszont telóval ( ODB CAR DOKTOR PRO ) p0193 hibáthozott. Ami üzemanyag nyomás szenzor hiba. Elvittem szakihoz feldugta a gépet hogy kiolvassa a hibát viszont nem komunikáltak az autóval töbszöri újraindittás után sem . Viszont visszaraktam a blutus obd 2 csatimat azzal pedig újra komunikált. Köszi.


hát rendes helyre kell elvinni, ahol lehetőleg BMW specifikus diaggal tudnak rámenni az autóra. mert az a biztos. de még az sem fogja jelenteni azt, hogy amit kidob hibát, azt konkrétan mondjuk az adott alkatrész okozza. ezért kell szakértőhöz vinni.


A BMW szaki csak szeptember elejére adott időpontot. Szerintem specifikus lehetett
mivel lehetett választani márkát ( bmw ) tipust évjáratot viszont protokol hibát hozott állandóan. Na de majd a BMW szaki....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2018. augusztus 15. szerda, 17:41


pjocit írta: Sziasztok. Találkozott Már valaki CC ID 031 Motorhibával ? Elvileg ( nagyobb kibocsátások ) viszont telóval ( ODB CAR DOKTOR PRO ) p0193 hibáthozott. Ami üzemanyag nyomás szenzor hiba. Elvittem szakihoz feldugta a gépet hogy kiolvassa a hibát viszont nem komunikáltak az autóval töbszöri újraindittás után sem . Viszont visszaraktam a blutus obd 2 csatimat azzal pedig újra komunikált. Köszi.


hát rendes helyre kell elvinni, ahol lehetőleg BMW specifikus diaggal tudnak rámenni az autóra. mert az a biztos. de még az sem fogja jelenteni azt, hogy amit kidob hibát, azt konkrétan mondjuk az adott alkatrész okozza. ezért kell szakértőhöz vinni.

pjocit
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz pjocit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. augusztus 15. szerda, 17:35


Sziasztok. Találkozott Már valaki CC ID 031 Motorhibával ? Elvileg ( nagyobb kibocsátások ) viszont telóval ( ODB CAR DOKTOR PRO ) p0193 hibáthozott. Ami üzemanyag nyomás szenzor hiba. Elvittem szakihoz feldugta a gépet hogy kiolvassa a hibát viszont nem komunikáltak az autóval töbszöri újraindittás után sem . Viszont visszaraktam a blutus obd 2 csatimat azzal pedig újra komunikált. Köszi.


státusz nagyiii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2018. március 03. szombat, 06:37


Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
F10 520d 2011
4200A3 Ez a hibakód van a automataváltómba,nem veszek észre semmi szokatlant, de benne van és kíváncsi lennék mi ez.
Előre is köszönöm a segítségeteket.

Tomesz00
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1998

státusz Tomesz00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2018. február 07. szerda, 11:55


Sziasztok
Ma megint rá olvastam INPA-val az autóra mert még mindig valami nem jó. Tudna valaki segíteni a képeken látható hibákat mi produkálhatja? Az 1-es hengernél a csík meg se mozdul.
Köszönöm
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...rdulat.jpg

http://www.kepfeltoltes.eu/vie...pj_rat.jpg

F E H L E R S P E I C H E R L E S E N ---------------------------------------
Datum: 02/07/18 11:15:17 ECU: MS420DS0 JobStatus: OKAY Variante: MS420DS0-------------------------------------------------------------
ERGEBNIS: 4 Fehler im Fehlerspeicher !-------------------------------------------------------------
227 Lambdareglerabweichung Bank 1 zu gross
Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler: 40
Motordrehzahl 768.00 1/min Last 81.71 mg/Hub Temperatur Kuehlwasser 41.25 Grad C Lambdareglerabweichung Bank 1 26.95 % aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler
Fehlercode: E3 71 01 28 18 0F 77 C5 BB 43-------------------------------------------------------------
228 Lambdareglerabweichung Bank 2 zu gross
Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler: 40
Motordrehzahl 736.00 1/min Last 87.15 mg/Hub Temperatur Kuehlwasser 41.25 Grad C Lambdareglerabweichung Bank 2 26.95 % aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler
Fehlercode: E4 71 01 28 17 10 77 C5 BB 43-------------------------------------------------------------
202 Lambdaregelung Bank 1 Regelanschlag
Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler: 40
Motordrehzahl 736.00 1/min Temperatur Kuehlwasser 46.50 Grad C Last 81.71 mg/Hub Lambda-Sondenspannung Regelsonde Bank 1 0.11 V aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler

Fehlercode: CA 71 01 28 17 7E 0F 16 BB 43-------------------------------------------------------------
203 Lambdaregelung Bank 2 Regelanschlag
Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler: 40
Motordrehzahl 736.00 1/min Temperatur Kuehlwasser 46.50 Grad C Last 81.71 mg/Hub Lambda-Sondenspannung Regelsonde Bank 2 0.13 V


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz halihoooo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. február 03. szombat, 15:14


Sziasztok!

BMW E46 325i Touring.

Hibakódok:

E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve

Ez azt jelenti,hogy az 1-es és 2-es hengerhez tartozó injektor kuka vagy lehet más is?
Illetve a másik kérdésem,hogy melyik az 1-es henger? Amelyik a hűtőnél van vagy amelyik az utastérnél?
Savazást köszönöm nem kérek,ezek a hozzáértők számára biztosan egyértelmű dolgok,de én sajnos nem vagyok szakértő.
Köszönöm előre is az érdemleges válaszokat.
További szép napot nektek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Csabi056

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2017. december 22. péntek, 17:50


Sziasztok,
kis segítségre volna szükségem, autózás közbene gyszercsak elgyengült az autó, minden előjel nélkül, egy 320d 150le ről beszélünk.
Kiolvastam Delfivel a hibakódot:
1, 4191
2, 41a2
sajnos más hibakódkiolvasót így ünnepek elött nem tudtam szerezni, tudom, hogy a turbo elektronikájával vagy valami szeleppel lesz a gond. De valami közelebbit tud valaki mondani? Hol keressem a hibát? Honnan férek hozzá?
Egyzser szervizböl kijövet ez vol a hibajalenség, akkor csak egy csatlakozót felejtettek el visszadugn a szakik, ezt egy barátom orvosolta...de a vezetéket se csatit se látom elsőkörben.
Válaszokat köszönöm előre is!!!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz Bayerische46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. december 16. szombat, 23:04


bricktopm írta:
Bayerische46 írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
p0170,p0173 hibakódom van illetve p1250 pending fault.
Találtam 2db kiszakadt gumicsőt ,ezeket lecseréltem de a hibakódot újra dobta.
Üzemanyag nyomás stabil 3bar,szerintem ez rendben van.
Hidegen könnyen lefullad alapjáraton,illetve erőtlen és dadog gázadásra és kissé sokallom a 12-13literes fogyasztást is.
Próbáltam a reggeli indításnál lehúzni a map szenzort de semmi se változott.
Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a probléma,vagy hogy hol kutakodjak?
Nincs kedvem vaktába alkatrészeket cserélgetni....




Ezt sokminden okozhatja. Látatlanba elég nehéz. A levegőrendszer, légtömegmérő környéke elég valószínű ilyenkor, vákuumcső rész...de akár az olajnyomásod is okozhat ilyet, ha pl nem tudja jól lemérni.Ha van INPA-d nézz élő adatot, láttam olyat, hogy hidegen a légtömegmérő 200fokos levegőt, az olajhpmérő meg 180fokos olajat mért indítás után. Rángatott az autó


Rendben,köszönöm a segítséget!


adi84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adi84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2017. december 16. szombat, 16:34


YELLOW írta:
adi84 írta: Hali.
Kérdésem az lenne, h a 4B11-es kód az az injektorok hibájára utalhat kizárólag, vagy lehet valami más is mögötte?
(320d 150Hp)

Köszi előre is


mi ez valami Mitsubitshi motorkód?
ki vágja ezeket fejből?
ennyit írt ki a diag? mert ha igen, akkor javaslom mással olvastasd ki. BMW spec. fiag kiírja szövegesen is, meg kell nézni van.e mellé másik hibakód, mit mutat élőadatokban a porlasztók.


Nem motorkód. Mitsubishi főtengelyét is így jelzik (4B10/4B11).
Néztem élő adatot, egyik befecskendező talán gyengébb, de bőven elfogadható az érték. Más hibakód nincs, épp ezért tettem fel a kérdést Köszi a választ

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2017. december 16. szombat, 16:04


adi84 írta: Hali.
Kérdésem az lenne, h a 4B11-es kód az az injektorok hibájára utalhat kizárólag, vagy lehet valami más is mögötte?
(320d 150Hp)

Köszi előre is


mi ez valami Mitsubitshi motorkód?
ki vágja ezeket fejből?
ennyit írt ki a diag? mert ha igen, akkor javaslom mással olvastasd ki. BMW spec. fiag kiírja szövegesen is, meg kell nézni van.e mellé másik hibakód, mit mutat élőadatokban a porlasztók.

adi84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adi84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2017. december 16. szombat, 15:15


Hali.
Kérdésem az lenne, h a 4B11-es kód az az injektorok hibájára utalhat kizárólag, vagy lehet valami más is mögötte?
(320d 150Hp)

Köszi előre is