Moti320td
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz Moti320td

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. április 23. szombat, 23:03


bmw320d4 írta:
Moti320td írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem,hátha vki már találkozott ilyen problémával,az autót csak szerdán tudják megnézni.
250km autópálya menet után ami alatt tökéletes volt minden azon kívül,hogy egy OMV kúton való megállás után induláskor volt egy kis robaj indításkor és mikor megérkeztem a célhoz 15 perc állás után indítás, de semmi,az indító motor forog de nem indul,nem lök kormot,semmit,nem kapja el,pedig pályán tökéletesen húzott,szépen járt a hiba elött,nem volt semmi előjel. Gyors szerelőhívás,rádugták a diag gépet(nem bmw gyárit) és vezérműtengely jeladó hibát írt,hoztunk bele egyet,kicseréltük de semmi,megnéztük a mi réginket azzal ment a másik 320d. Lehet a főtengely jelad szar? De miért nem azt írta akkor? Műszerfalon semmi hibapiktogram nem ég,előjel is csak az a zaj volt,de mig le nem állt tökéletesen működött. Vki találkozott már ilyen jelenséggel?
Előre is köszi a választ. Az autó 320td Compact 150le+chip,steptronic.



Indítózás közben forog a vezérműtengely?

na ezt megnézem holnap,ezt nem néztük,ha nem forog mi lehet az oka??
köszi a tippet...






bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. április 23. szombat, 22:33


Moti320td írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem,hátha vki már találkozott ilyen problémával,az autót csak szerdán tudják megnézni.
250km autópálya menet után ami alatt tökéletes volt minden azon kívül,hogy egy OMV kúton való megállás után induláskor volt egy kis robaj indításkor és mikor megérkeztem a célhoz 15 perc állás után indítás, de semmi,az indító motor forog de nem indul,nem lök kormot,semmit,nem kapja el,pedig pályán tökéletesen húzott,szépen járt a hiba elött,nem volt semmi előjel. Gyors szerelőhívás,rádugták a diag gépet(nem bmw gyárit) és vezérműtengely jeladó hibát írt,hoztunk bele egyet,kicseréltük de semmi,megnéztük a mi réginket azzal ment a másik 320d. Lehet a főtengely jelad szar? De miért nem azt írta akkor? Műszerfalon semmi hibapiktogram nem ég,előjel is csak az a zaj volt,de mig le nem állt tökéletesen működött. Vki találkozott már ilyen jelenséggel?
Előre is köszi a választ. Az autó 320td Compact 150le+chip,steptronic.



Indítózás közben forog a vezérműtengely?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 23. szombat, 22:33

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. április 23. szombat, 11:00


Még1x köszönöm, akkor majd gyári Hella lesz.
Érdekes ez, mert nem mindig szokott világítani, csak
ha éppen olyanja van csak akkor.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. április 22. péntek, 23:17


Moti320td írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem,hátha vki már találkozott ilyen problémával,az autót csak szerdán tudják megnézni.
250km autópálya menet után ami alatt tökéletes volt minden azon kívül,hogy egy OMV kúton való megállás után induláskor volt egy kis robaj indításkor és mikor megérkeztem a célhoz 15 perc állás után indítás, de semmi,az indító motor forog de nem indul,nem lök kormot,semmit,nem kapja el,pedig pályán tökéletesen húzott,szépen járt a hiba elött,nem volt semmi előjel. Gyors szerelőhívás,rádugták a diag gépet(nem bmw gyárit) és vezérműtengely jeladó hibát írt,hoztunk bele egyet,kicseréltük de semmi,megnéztük a mi réginket azzal ment a másik 320d. Lehet a főtengely jelad szar? De miért nem azt írta akkor? Műszerfalon semmi hibapiktogram nem ég,előjel is csak az a zaj volt,de mig le nem állt tökéletesen működött. Vki találkozott már ilyen jelenséggel?
Előre is köszi a választ. Az autó 320td Compact 150le+chip,steptronic.


+chip

a hiba innen ered

Moti320td
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz Moti320td

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. április 22. péntek, 23:09


Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem,hátha vki már találkozott ilyen problémával,az autót csak szerdán tudják megnézni.
250km autópálya menet után ami alatt tökéletes volt minden azon kívül,hogy egy OMV kúton való megállás után induláskor volt egy kis robaj indításkor és mikor megérkeztem a célhoz 15 perc állás után indítás, de semmi,az indító motor forog de nem indul,nem lök kormot,semmit,nem kapja el,pedig pályán tökéletesen húzott,szépen járt a hiba elött,nem volt semmi előjel. Gyors szerelőhívás,rádugták a diag gépet(nem bmw gyárit) és vezérműtengely jeladó hibát írt,hoztunk bele egyet,kicseréltük de semmi,megnéztük a mi réginket azzal ment a másik 320d. Lehet a főtengely jelad szar? De miért nem azt írta akkor? Műszerfalon semmi hibapiktogram nem ég,előjel is csak az a zaj volt,de mig le nem állt tökéletesen működött. Vki találkozott már ilyen jelenséggel?
Előre is köszi a választ. Az autó 320td Compact 150le+chip,steptronic.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 22. péntek, 21:08


Milan írta: Köszönöm szépen a gyors választ.
Okoz ez esetleg valami bajságot ha nem cserélem rögtön?


Baja nem lesz. Persze a hibakód és a lámpa marad, míg nem cseréled



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. április 22. péntek, 21:07


Milan írta: Köszönöm szépen a gyors választ.
Okoz ez esetleg valami bajságot ha nem cserélem rögtön?


Semmi bajt nem okoz, csak a szemedet bánthatja. Lehet kapni for use gyártmányt (ebay, stb kb 15k-ért), nem javasolnám, mert nem lesz hosszú életű. A gyári az Hella gyártmány és úgy 30-35K-ba kerül.




Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. április 22. péntek, 20:58


Köszönöm szépen a gyors választ.
Okoz ez esetleg valami bajságot ha nem cserélem rögtön?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. április 22. péntek, 20:53


Milan írta: Üdv.
Ma felfigyeltem, hogy a sárga színű olajos kanna
indítás után kb 15 másodpercig világít, utána alszik csak
ki. Ez aztán mit jelenthet?
Olajszint középen...


Rossz az olajszint szenzor, csere, de csak Hellát!



Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. április 22. péntek, 20:50


Üdv.
Ma felfigyeltem, hogy a sárga színű olajos kanna
indítás után kb 15 másodpercig világít, utána alszik csak
ki. Ez aztán mit jelenthet?
Olajszint középen...

Norbi316
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Norbi316

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2011. április 15. péntek, 11:04



[/quote]
Itt nézd meg az 5-ös ill. itt a 12-es! és a 17-es tömlőket.[/quote]


Köszi szépen!Kinyomtatom ez hasznos !

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. április 15. péntek, 10:19


Norbi316 írta: tipikus jelensége annak, hogy rossz a keverék.
légtömegmérő és annak környéke, csövek repedése, ha nincs repedve, akkor egy légtömegmérő tisztítás. levegőszűrő mikor volt cserélve?

Levegőszűrő csere a legutobbi olajcserénél volt 148000 km-nél most van benne 155000!A szerelő nem talált repedést!Nagyon idegesítő a dolog és szeretném már ha jó lenne!Köszönöm a tippet!


Itt nézd meg az 5-ös ill. itt a 12-es! és a 17-es tömlőket.

Norbi316
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Norbi316

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2011. április 15. péntek, 09:22


tipikus jelensége annak, hogy rossz a keverék.
légtömegmérő és annak környéke, csövek repedése, ha nincs repedve, akkor egy légtömegmérő tisztítás. levegőszűrő mikor volt cserélve?

Levegőszűrő csere a legutobbi olajcserénél volt 148000 km-nél most van benne 155000!A szerelő nem talált repedést!Nagyon idegesítő a dolog és szeretném már ha jó lenne!Köszönöm a tippet!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 15. péntek, 09:23

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. április 15. péntek, 09:06


Norbi316 írta: Sziasztok!Tegnap elvittem az autót szervizbe mert folyamatosan leáll amikor menet közben mondjuk lassítok és kinyomom a kuplungot és ezen felül 500 és 1000 közt ingadozik az alapjárat és ez elég nagy probléma főleg,hogy lenne rá pár jelentkező és így még sem mutathatom meg az autót elég ciki lenne!Rátették gépre és egy hiba kódot találtak mégpedig azt írta,hogy üzemanyag szabályzás henger sor 1!Arra tippelnek,hogy valahol falsot szív a motor de nem találta meg a szerelőm,hogy hol!Esetleg van valakinek ötlete,hogy hol keresendő a hiba?Előre is köszi!


tipikus jelensége annak, hogy rossz a keverék.
légtömegmérő és annak környéke, csövek repedése, ha nincs repedve, akkor egy légtömegmérő tisztítás. levegőszűrő mikor volt cserélve?



Norbi316
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Norbi316

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2011. április 15. péntek, 08:14


Sziasztok!Tegnap elvittem az autót szervizbe mert folyamatosan leáll amikor menet közben mondjuk lassítok és kinyomom a kuplungot és ezen felül 500 és 1000 közt ingadozik az alapjárat és ez elég nagy probléma főleg,hogy lenne rá pár jelentkező és így még sem mutathatom meg az autót elég ciki lenne!Rátették gépre és egy hiba kódot találtak mégpedig azt írta,hogy üzemanyag szabályzás henger sor 1!Arra tippelnek,hogy valahol falsot szív a motor de nem találta meg a szerelőm,hogy hol!Esetleg van valakinek ötlete,hogy hol keresendő a hiba?Előre is köszi!