YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 21:31


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
bricktopm írta: Áhá, köszönöm.
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...
Nálam ha lehúzom a légtömeg csatiját megszűnik az alapjárat és le áll,ez csak nálam van így???


mondjuk jó lenne ha nem menet közben húznád le...
hanem már eleve lehúzott csatival indíts. nem nagyon célszerű ilyen dolgokat csinálni, hacsak van némi elektronikai alapod legalább, vagyis azért több, mint általános iskola fizika óra.
Ha gyújtás nélkül húzom le és utána indítok akkor is megszűnik az alapjárat,mondjuk haver ezt mondta erre nekem:"Diesel motoron néhány esetben lehet így kiszűrni."


elvileg légtömegmérő nélkül középértéken kellene, hogy számoljon. minden fordulathoz meg van adva egy érték. másképp fog menni, többet fogyasztani, büdösebb lesz. viszont ha neked leáll, akkor lehet az alapjárati motor felé mennék.
Direkt Yellow úr kedvéért gyújtás rátétel előtt levideóztam ha beindítóm légtömeg csati nélkül elmegy az alapjárat,gázba nem nyúlok bele,egyszer ad magának egy kis fröccsöt aztán no alapjárat.... Biztos szakértő ha lecseszni tud mindenkit ha épp bal lábbal kel fel,(Am csípem kivéve amikor ilyen.. )lássuk mit mond miért van ez...https://www.youtube.com/watch?v=EV6wJBDBsKg Motorvezérlő: Bms46ds1 (Ami sajnos Z3-ba is gyártottak...) Mutatok ez után kiadott hibakódot is mit olvas ki belőle,én nem vagyok szakértő ő biztos profi! Lássuk mit olvas ki a kapott hibakódból:(Alapjárati motor nincs benne hanem Alapjáratot állító egység Nem rosszból írom félre ne érts! De ha az alapjárat állító lenne a rossz akkor légtömeggel se lenne alapjáratom,elvileg ez kilőve akkor,bár erősen gondolkodom hogy bár említette hogy "Egy jól bevált motor és nemigen van rá frissebb szoftver.." De erősen gyanús hogy a gyári 2000 November havi nem most volt (Rá néztem akkori a progi ),de mivel Z3 ba is ez a motorvezérlő van azt kéne tudni őt meddig gyártották (Mármint nem a mociját hanem a vezérlőjét ) legkésőbb hátha szoftverhibám van de mindenki lebeszél róla és nem akarom hogy félreprogizás miatt kipurcanjon a vezérlőm ha félresikerülne...)


ki a búbánatos f*szom cseszett le téged? csak elmondtam, hogy nem szokás menet közben csak úgy lehúzgálni bármit. közben lehúztad, majd visszadugtad, simán el is cseszhette.
alapjárati motort azért írtam, mert sokan úgy ismerik, azzal azonosítják. nem fogok mindenkit fejben tartani, hogy mennyire van szakzsargonokkal, szakmailag képben. próbálok már úgy írni, mint valami debil, hülye, hogy a kezdő is értse és mindent szájbarágósan elmagyarázni. elég fárasztó úgy megfogalmazni, hogy én lennék a full laikus, akkor én is megértsem. de még is is elég macerás. komolyan néha full hülyének érzem már magam és marha fárasztó.
nincs bal lábbal felkelés.
nem sértődtem meg, de néha bele unok én is a segítség nyújtásba, bizonyos dolgok miatt. belefáradok. most is ez lesz. majd valaki biztos segít. valamikor.
a xaros hibából pedig az látszik, hogy valószínű le volt húzva. ha meg akkor írta ki, amikor rá volt dugva és volt előtte hibatörlés, és az után írta be, akkor meg rossza tömegmérő, vagy kábele.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 21:06


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
bricktopm írta: Áhá, köszönöm.
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...
Nálam ha lehúzom a légtömeg csatiját megszűnik az alapjárat és le áll,ez csak nálam van így???


mondjuk jó lenne ha nem menet közben húznád le...
hanem már eleve lehúzott csatival indíts. nem nagyon célszerű ilyen dolgokat csinálni, hacsak van némi elektronikai alapod legalább, vagyis azért több, mint általános iskola fizika óra.
Ha gyújtás nélkül húzom le és utána indítok akkor is megszűnik az alapjárat,mondjuk haver ezt mondta erre nekem:"Diesel motoron néhány esetben lehet így kiszűrni."


elvileg légtömegmérő nélkül középértéken kellene, hogy számoljon. minden fordulathoz meg van adva egy érték. másképp fog menni, többet fogyasztani, büdösebb lesz. viszont ha neked leáll, akkor lehet az alapjárati motor felé mennék.
Direkt Yellow úr kedvéért gyújtás rátétel előtt levideóztam ha beindítóm légtömeg csati nélkül elmegy az alapjárat,gázba nem nyúlok bele,egyszer ad magának egy kis fröccsöt aztán no alapjárat.... Biztos szakértő ha lecseszni tud mindenkit ha épp bal lábbal kel fel,(Am csípem kivéve amikor ilyen.. )lássuk mit mond miért van ez...https://www.youtube.com/watch?v=EV6wJBDBsKg Motorvezérlő: Bms46ds1 (Ami sajnos Z3-ba is gyártottak...) Mutatok ez után kiadott hibakódot is mit olvas ki belőle,én nem vagyok szakértő ő biztos profi! Lássuk mit olvas ki a kapott hibakódból:(Alapjárati motor nincs benne hanem Alapjáratot állító egység Nem rosszból írom félre ne érts! De ha az alapjárat állító lenne a rossz akkor légtömeggel se lenne alapjáratom,elvileg ez kilőve akkor,bár erősen gondolkodom hogy bár említette hogy "Egy jól bevált motor és nemigen van rá frissebb szoftver.." De erősen gyanús hogy a gyári 2000 November havi nem most volt (Rá néztem akkori a progi ),de mivel Z3 ba is ez a motorvezérlő van azt kéne tudni őt meddig gyártották (Mármint nem a mociját hanem a vezérlőjét ) legkésőbb hátha szoftverhibám van de mindenki lebeszél róla és nem akarom hogy félreprogizás miatt kipurcanjon a vezérlőm ha félresikerülne...)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 19:56


bricktopm írta: Áhá, köszönöm.
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...


kérdés, hogy műszerfalteszt esetén világít-e? mert ha akkor sem, akkor le van takarva, ki van forrasztva a LED, esetleg át van programozva a műszeregység.
az sem mindegy milyen motorról beszélünk. milyen a rendszer, stb. lehet nem is jelez minden hibánál. én egyébként úgy tudtam korábban, hogy az FL előtti dízeleknél nem jelzett gyújtásnál a check engine lámpa.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 19:52


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
bricktopm írta: Áhá, köszönöm.
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...
Nálam ha lehúzom a légtömeg csatiját megszűnik az alapjárat és le áll,ez csak nálam van így???


mondjuk jó lenne ha nem menet közben húznád le...
hanem már eleve lehúzott csatival indíts. nem nagyon célszerű ilyen dolgokat csinálni, hacsak van némi elektronikai alapod legalább, vagyis azért több, mint általános iskola fizika óra.
Ha gyújtás nélkül húzom le és utána indítok akkor is megszűnik az alapjárat,mondjuk haver ezt mondta erre nekem:"Diesel motoron néhány esetben lehet így kiszűrni."


elvileg légtömegmérő nélkül középértéken kellene, hogy számoljon. minden fordulathoz meg van adva egy érték. másképp fog menni, többet fogyasztani, büdösebb lesz. viszont ha neked leáll, akkor lehet az alapjárati motor felé mennék.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 18:58


YELLOW írta:
John írta:
bricktopm írta: Áhá, köszönöm.
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...
Nálam ha lehúzom a légtömeg csatiját megszűnik az alapjárat és le áll,ez csak nálam van így???


mondjuk jó lenne ha nem menet közben húznád le...
hanem már eleve lehúzott csatival indíts. nem nagyon célszerű ilyen dolgokat csinálni, hacsak van némi elektronikai alapod legalább, vagyis azért több, mint általános iskola fizika óra.
Ha gyújtás nélkül húzom le és utána indítok akkor is megszűnik az alapjárat,mondjuk haver ezt mondta erre nekem:"Diesel motoron néhány esetben lehet így kiszűrni."



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 18:42


John írta:
bricktopm írta: Áhá, köszönöm.
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...
Nálam ha lehúzom a légtömeg csatiját megszűnik az alapjárat és le áll,ez csak nálam van így???


mondjuk jó lenne ha nem menet közben húznád le...
hanem már eleve lehúzott csatival indíts. nem nagyon célszerű ilyen dolgokat csinálni, hacsak van némi elektronikai alapod legalább, vagyis azért több, mint általános iskola fizika óra.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 11:25


bricktopm írta: Áhá, köszönöm.
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...
Nálam ha lehúzom a légtömeg csatiját megszűnik az alapjárat és le áll,ez csak nálam van így???




bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 09:47


Áhá, köszönöm.
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 05:50


bricktopm írta:
YELLOW írta:
Doxa320d írta: Sziasztok.

A hónap végén lejár a műszakim,így viszem nemsokára vizsgára a gépet. E90320d
Az ülésfoglaltságjelzöm és légzsákos piktogramm folyamatosan ég. Így átfog menni,vagy bukik? Kilehet valahogy iktatni?
Köszi.


bukta, de már egyszer írtam neked is szerintem. gyújtáskor világítania kell, majd ki kell aludni, tehát a leragasztás megoldás nem működik. (bár lehet valahol igen, nem foglalkoznak vele)
diaggal vagy ki kell kapcsolni a figyelést, vagy valami bypass modul kell.



Ez egy roppant érdekes dolog, ugyanis nekem soha nem világít a motor lámpám
, pedig nincs leragasztva és amúgy óracsoport tesztnél meg világít. Akkor megbuktatják? Vagy ez csak a légzsákokra vonatkozik amit írtál?


FL elötti mind így működik



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 05:36


bricktopm írta:
YELLOW írta:
Doxa320d írta: Sziasztok.

A hónap végén lejár a műszakim,így viszem nemsokára vizsgára a gépet. E90320d
Az ülésfoglaltságjelzöm és légzsákos piktogramm folyamatosan ég. Így átfog menni,vagy bukik? Kilehet valahogy iktatni?
Köszi.


bukta, de már egyszer írtam neked is szerintem. gyújtáskor világítania kell, majd ki kell aludni, tehát a leragasztás megoldás nem működik. (bár lehet valahol igen, nem foglalkoznak vele)
diaggal vagy ki kell kapcsolni a figyelést, vagy valami bypass modul kell.



Ez egy roppant érdekes dolog, ugyanis nekem soha nem világít a motor lámpám, pedig nincs leragasztva és amúgy óracsoport tesztnél meg világít. Akkor megbuktatják? Vagy ez csak a légzsákokra vonatkozik amit írtál?


légzsákra írtam. hivatalosan nekem ezt mondták. bár idén csak egy képet csináltak a műszerfalról, járó motornál, hogy nem világít semmi. 2 éve, így is úgy is.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 23:49


YELLOW írta:
Doxa320d írta: Sziasztok.

A hónap végén lejár a műszakim,így viszem nemsokára vizsgára a gépet. E90320d
Az ülésfoglaltságjelzöm és légzsákos piktogramm folyamatosan ég. Így átfog menni,vagy bukik? Kilehet valahogy iktatni?
Köszi.


bukta, de már egyszer írtam neked is szerintem. gyújtáskor világítania kell, majd ki kell aludni, tehát a leragasztás megoldás nem működik. (bár lehet valahol igen, nem foglalkoznak vele)
diaggal vagy ki kell kapcsolni a figyelést, vagy valami bypass modul kell.



Ez egy roppant érdekes dolog, ugyanis nekem soha nem világít a motor lámpám, pedig nincs leragasztva és amúgy óracsoport tesztnél meg világít. Akkor megbuktatják? Vagy ez csak a légzsákokra vonatkozik amit írtál?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 06. vasárnap, 23:51

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 23:47


Mokus23 írta:
bricktopm írta:
Mokus23 írta: köszi a segítséget, igazából azért gyanakszom a vákuum hibära, mert menet közben, 1400- 1450 es fordulat kornyeken a motor felol egy pillanatra mindig egy furcsa hangot hallunk, ismeros ugy irta le, olyan hang mint amikor a 20d jen kinyit a hűtőzsalu, es nem jovunk ra hogy mi az.
az egyik lambda szonda mar lett cserelve, meg a MAF is, meg a DISA is, a héten lelett szedve a szivosor azon repedés nincs, illetve a szerelo a gumi csoveken sem talalt sérülést.
Olyat vettem még észre hogy ha 2000 fölé pörgeten üresben akkor a fordulat egy pillanatra megall 1500 kornyeken, es ugy all vissza alapjaratra. Ezt a szivaros dolgot mindenkepp kiprobalom, mert mar kurva idegesito ez a hang.
A szívó rész tömítetlensége miatt elképzelhető fogyasztás növekedés?
álló helyben alapjáraton kb 5 perc alatt felmegy 1.5-2 literrel is a computer szerint
most 13 liter a fogyasztas, ugy hogy max 90- nel közlekedūnk



Aminek köze van a keverékképzéshez érzékelő beavatkozó és átvitel útján, az mind növelheti a fogyasztást.
13liter baromi sok még csak városra is, vegyesbe 9, 9.5et kéne produkálnod kb.
Érdekel mi lehet az a hang, nekem volt iylenre precedens, hogy húzattam és mikor erőből kellett húznia kb 2000 2500tól olyan vízcsobogás szerű bugybérokló hangot adott ki a motortér felőle a kocsi.
Nekem akkor ment fel 14literre a fogyasztásom mikor megnyekkent a MAF.


Először amiatt volt 14 nekünk is, utána beállt 10.5 literre, aztán mikor sikerült telepíteni az INPA-t újra lett tanítva a Lambda, meg a MAF is, utána 8.5-9 liter lett aztán most megint felugrott, de a hang akkor is megvolt, mindig ugyanazon a fordulaton hallani, és csak egy pillanatra, ha tartod azt a fordulatot akkor is csak egyszer van a hang, jellemzően inkább 3-4-5ös fokozatban, nagyobb gázadásra jelentkezik. Viszont mikor volt 2-3 nap hidegebb idő, nem hallottuk a hangot, és erősebbnek is éreztük a kocsit. Holnap megpróbáljuk ezt a füst dolgot. Már szeretnénk a végére járni
Megírom majd hogy mi lett a vége mindenképp


Amit mindenképp próbálj még ki, hogy leveszed a két szíjat és megmozgatod a feszítőket. Nem tudom a tied patronos, vagy rugós-e, de az tud érdekes hangokat adni bizonyos fordulatokon. Egyszer vagy 1.5hónapig kinlódtam egy ilyennel és a generátor oldali feszítő ugyan működött, de néha lelazult. Ez is jellemzően hőmérséklettől függött.

Esetedben gyanús, hogy az OX szenzor cserés lesz, ha már a MAF uj.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2004

státusz Mokus23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 23:06


bricktopm írta:
Mokus23 írta: köszi a segítséget, igazából azért gyanakszom a vákuum hibära, mert menet közben, 1400- 1450 es fordulat kornyeken a motor felol egy pillanatra mindig egy furcsa hangot hallunk, ismeros ugy irta le, olyan hang mint amikor a 20d jen kinyit a hűtőzsalu, es nem jovunk ra hogy mi az.
az egyik lambda szonda mar lett cserelve, meg a MAF is, meg a DISA is, a héten lelett szedve a szivosor azon repedés nincs, illetve a szerelo a gumi csoveken sem talalt sérülést.
Olyat vettem még észre hogy ha 2000 fölé pörgeten üresben akkor a fordulat egy pillanatra megall 1500 kornyeken, es ugy all vissza alapjaratra. Ezt a szivaros dolgot mindenkepp kiprobalom, mert mar kurva idegesito ez a hang.
A szívó rész tömítetlensége miatt elképzelhető fogyasztás növekedés?
álló helyben alapjáraton kb 5 perc alatt felmegy 1.5-2 literrel is a computer szerint
most 13 liter a fogyasztas, ugy hogy max 90- nel közlekedūnk



Aminek köze van a keverékképzéshez érzékelő beavatkozó és átvitel útján, az mind növelheti a fogyasztást.
13liter baromi sok még csak városra is, vegyesbe 9, 9.5et kéne produkálnod kb.
Érdekel mi lehet az a hang, nekem volt iylenre precedens, hogy húzattam és mikor erőből kellett húznia kb 2000 2500tól olyan vízcsobogás szerű bugybérokló hangot adott ki a motortér felőle a kocsi.
Nekem akkor ment fel 14literre a fogyasztásom mikor megnyekkent a MAF.


Először amiatt volt 14 nekünk is, utána beállt 10.5 literre, aztán mikor sikerült telepíteni az INPA-t újra lett tanítva a Lambda, meg a MAF is, utána 8.5-9 liter lett aztán most megint felugrott, de a hang akkor is megvolt, mindig ugyanazon a fordulaton hallani, és csak egy pillanatra, ha tartod azt a fordulatot akkor is csak egyszer van a hang, jellemzően inkább 3-4-5ös fokozatban, nagyobb gázadásra jelentkezik. Viszont mikor volt 2-3 nap hidegebb idő, nem hallottuk a hangot, és erősebbnek is éreztük a kocsit. Holnap megpróbáljuk ezt a füst dolgot. Már szeretnénk a végére járni
Megírom majd hogy mi lett a vége mindenképp


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 22:05


Mokus23 írta: köszi a segítséget, igazából azért gyanakszom a vákuum hibära, mert menet közben, 1400- 1450 es fordulat kornyeken a motor felol egy pillanatra mindig egy furcsa hangot hallunk, ismeros ugy irta le, olyan hang mint amikor a 20d jen kinyit a hűtőzsalu, es nem jovunk ra hogy mi az.
az egyik lambda szonda mar lett cserelve, meg a MAF is, meg a DISA is, a héten lelett szedve a szivosor azon repedés nincs, illetve a szerelo a gumi csoveken sem talalt sérülést.
Olyat vettem még észre hogy ha 2000 fölé pörgeten üresben akkor a fordulat egy pillanatra megall 1500 kornyeken, es ugy all vissza alapjaratra. Ezt a szivaros dolgot mindenkepp kiprobalom, mert mar kurva idegesito ez a hang.
A szívó rész tömítetlensége miatt elképzelhető fogyasztás növekedés?
álló helyben alapjáraton kb 5 perc alatt felmegy 1.5-2 literrel is a computer szerint
most 13 liter a fogyasztas, ugy hogy max 90- nel közlekedūnk



Aminek köze van a keverékképzéshez érzékelő beavatkozó és átvitel útján, az mind növelheti a fogyasztást.
13liter baromi sok még csak városra is, vegyesbe 9, 9.5et kéne produkálnod kb.
Érdekel mi lehet az a hang, nekem volt iylenre precedens, hogy húzattam és mikor erőből kellett húznia kb 2000 2500tól olyan vízcsobogás szerű bugybérokló hangot adott ki a motortér felőle a kocsi.
Nekem akkor ment fel 14literre a fogyasztásom mikor megnyekkent a MAF.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2004

státusz Mokus23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 18:19


köszi a segítséget, igazából azért gyanakszom a vákuum hibära, mert menet közben, 1400- 1450 es fordulat kornyeken a motor felol egy pillanatra mindig egy furcsa hangot hallunk, ismeros ugy irta le, olyan hang mint amikor a 20d jen kinyit a hűtőzsalu, es nem jovunk ra hogy mi az.
az egyik lambda szonda mar lett cserelve, meg a MAF is, meg a DISA is, a héten lelett szedve a szivosor azon repedés nincs, illetve a szerelo a gumi csoveken sem talalt sérülést.
Olyat vettem még észre hogy ha 2000 fölé pörgeten üresben akkor a fordulat egy pillanatra megall 1500 kornyeken, es ugy all vissza alapjaratra. Ezt a szivaros dolgot mindenkepp kiprobalom, mert mar kurva idegesito ez a hang.
A szívó rész tömítetlensége miatt elképzelhető fogyasztás növekedés?
álló helyben alapjáraton kb 5 perc alatt felmegy 1.5-2 literrel is a computer szerint
most 13 liter a fogyasztas, ugy hogy max 90- nel közlekedūnk



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 06. vasárnap, 19:27