Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. október 15. szerda, 21:17


medveborke írta:
halilalipapi írta: Halihó mindenkinek!
Röviden a hibajelenség: hidegen 1500-2500 között ( tartom a gázt) torpan-rángat, ha rálépek megy mint a meszes, az alapjárat motorfék után hol leesik 500-ra hol megtart 1100-on
melegen 3000-3500 minden ok aztán menne is meg nem is, szegénykém nem tudja eldönteni mi legyen változó intenzitással hullámokban tör elő a paci, ill úgy veszem észre mintha a motorfék is hol jobban hol kevésbé lassítaná a szekeret.
Amin tul vagyok: (2 agyvérzés 3 infarktus) nah jó ott még nem tartunk összes szűrő, gyertyák fars-levegö, légtömeg mérö kiiktatása, de akkor be beindul de kis gáz és már le is hörög, hiba kod nincs.
Mielőtt neki állnék kicserélni pár dolgot kíváncsi lennék a véleményetekre.
Előre is köszönöm!



Szia!
Nekem is teljesen ugyan ez a hibám, ha esetleg sikerül megoldani, kérlek számolj be róla!
Ha rájövünk, mindenképp megírom Én is a megoldást!

Üdv!



Sziasztok!

Nem vagyok zseni a témában, csak gondoltam megosztom tapasztalataim, hátha segít.

Nekem is hasonló jelenségeket produkál az autó, írtam is a légtömegmérős fórumba pár napja. Jelenleg a szerelőnél van a kocsi, aki elvitte egy haverjához aki BMW-vel foglalkozik, és elsőnek nem a légtömegmérőt mondta hibásnak, hanem a kartergázszűrőt. Elvileg van benne egy membrán ami elöregedhet, vagy akár a cső is elöregedhet, és akkor a szerelő szerint hasonló jelenséget produkál. Holnapra feltehetően cserélik a szükséges alkatrészeket, és jelenteni fogom, hogy megoldotta-e a hibát (nagyon remélem).

Üdv.
Szabolcs


medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2014. október 15. szerda, 19:52


halilalipapi írta: Halihó mindenkinek!
Röviden a hibajelenség: hidegen 1500-2500 között ( tartom a gázt) torpan-rángat, ha rálépek megy mint a meszes, az alapjárat motorfék után hol leesik 500-ra hol megtart 1100-on
melegen 3000-3500 minden ok aztán menne is meg nem is, szegénykém nem tudja eldönteni mi legyen változó intenzitással hullámokban tör elő a paci, ill úgy veszem észre mintha a motorfék is hol jobban hol kevésbé lassítaná a szekeret.
Amin tul vagyok: (2 agyvérzés 3 infarktus) nah jó ott még nem tartunk összes szűrő, gyertyák fars-levegö, légtömeg mérö kiiktatása, de akkor be beindul de kis gáz és már le is hörög, hiba kod nincs.
Mielőtt neki állnék kicserélni pár dolgot kíváncsi lennék a véleményetekre.
Előre is köszönöm!



Szia!
Nekem is teljesen ugyan ez a hibám, ha esetleg sikerül megoldani, kérlek számolj be róla!
Ha rájövünk, mindenképp megírom Én is a megoldást!

Üdv!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. október 15. szerda, 12:43


halilalipapi írta: Halihó mindenkinek!
Röviden a hibajelenség: hidegen 1500-2500 között ( tartom a gázt) torpan-rángat, ha rálépek megy mint a meszes, az alapjárat motorfék után hol leesik 500-ra hol megtart 1100-on
melegen 3000-3500 minden ok aztán menne is meg nem is, szegénykém nem tudja eldönteni mi legyen változó intenzitással hullámokban tör elő a paci, ill úgy veszem észre mintha a motorfék is hol jobban hol kevésbé lassítaná a szekeret.
Amin tul vagyok: (2 agyvérzés 3 infarktus) nah jó ott még nem tartunk összes szűrő, gyertyák fars-levegö, légtömeg mérö kiiktatása, de akkor be beindul de kis gáz és már le is hörög, hiba kod nincs.
Mielőtt neki állnék kicserélni pár dolgot kíváncsi lennék a véleményetekre.
Előre is köszönöm!



Elsőnek 1 jó diagnosztika kéne.

halilalipapi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1998

státusz halilalipapi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. október 15. szerda, 11:56


Halihó mindenkinek!
Röviden a hibajelenség: hidegen 1500-2500 között ( tartom a gázt) torpan-rángat, ha rálépek megy mint a meszes, az alapjárat motorfék után hol leesik 500-ra hol megtart 1100-on
melegen 3000-3500 minden ok aztán menne is meg nem is, szegénykém nem tudja eldönteni mi legyen változó intenzitással hullámokban tör elő a paci, ill úgy veszem észre mintha a motorfék is hol jobban hol kevésbé lassítaná a szekeret.
Amin tul vagyok: (2 agyvérzés 3 infarktus) nah jó ott még nem tartunk összes szűrő, gyertyák fars-levegö, légtömeg mérö kiiktatása, de akkor be beindul de kis gáz és már le is hörög, hiba kod nincs.
Mielőtt neki állnék kicserélni pár dolgot kíváncsi lennék a véleményetekre.
Előre is köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 15. szerda, 11:57

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. szeptember 02. kedd, 11:31


Üdv!

Olyan problémám van, ami pár hete jelentkezett először hogy hideg motornál elinduláskor rángat az autó, tehát mintha a kuplungot rángatva engedném fel, amikor bemelegszik akkor már jó.Mi lehet a probléma?Esetleg lehet hogy a lendkerék szarakodik? Leállításnál és indulásnál sem hallok csattanást.Igazából nem tudom milyen hangja van leállításnál ha rossz a lendkerék, de én semmi rendelleneset nem hallok az alapjárat is jó.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz BMW_E90_316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 10:23


YELLOW írta:
BMW_E90_316i írta:
YELLOW írta:
BMW_E90_316i írta:
YELLOW írta:
BMW_E90_316i írta: Sziasztok!
2005, e90, 316i, hidegindításnál az alapjárat leesik, pár másodpercig rángat az autó, mint egy traktor aztán beáll az alapjárat 1100-ra. 500 méter megtétele után visszaáll az alapjárat 600 köré, melegen soha nincs baja. Úton, gurulásnál, üresben az alapjárat jó. Néhány óra elteltével, ha újraindítom a kocsit, sincs probléma az alapjárattal. Ez csak a reggeli legelső indításnál jön elő. Akkor be is szokott rángatni a kocsi…Ha csúcsmeleg van(mondjuk éjszaka is 25 fok) akkor kevésbé jön elő a hiba, ha 15 fok körüli az éjszakai levegő akkor inkább, már most félek a téltől… Fogyasztás talán OK, gyári adattól fél literrel eszik többet átlagos vezetési stílusnál.
A nem hivatalos, de BMW-re szakosodott szervíz gyertya + trafócserét mondott 90%-os biztonsággal, állítolag ebben a típusban gyengébb minőségű gyertya van, talán nem Bosch vagy valami ilyesmi…?!?! Valakinek volt hasonló tapasztalata? PLS HELP.


enenk nem sok köze van a gyertyához meg a trafóhoz. valóban lehet vele gond. én bosch gyertyát nem tennék bele, csak NGK. trafóval is volt gond régebben, de szerintem a 2005-ösökbe már nem rakták azokat.
én inkább arra gyanakodnék, hogy hosszabb állás után elejti az üzemanyagnyomást a rendszer. és amikor indítasz, akkor idő kell neki mire feláll a nyomás a rendszerben. ezt meg lehet mérni. 2-3 óra alatt még képes tartani.
a másik, hogy lehet több féle szenzor, amiknek köze van a hideg alapjárathoz. hőfokjeladó, ami false értéket küld, emiatt másképp adja az anyagot, emiatt rángat. esetleg a levegő hőmérsékletét mérő szenzor küld rossz jelet. ami melegen jó, meleg motornál, e hidegen nem, amikor dús a keverék.
szóval diag előbb.
de gyertya, trafó tutti nem.


Köszönöm a gyors választ. Ha az üzemanyagnyomás a baj, azt mivel lehet orvosolni? AC pumpa csere? Üzemanyagszűrő csere? Hogyan kell ezt megméretni és mennyi idő kb? Nyilván a szervíz tudja, csak kíváncsiságból kérdezem…Légtömegmérő nem lehetséges? Pár helyen olvastam, hogy annak a tisztításával is értek el eredményt.


légtömegmérő csak akkor, ha annak a hőfokszenzorja rossz, mert az azt hiszem egyben van és kompletten cserélni kell.
ha elejti a nyomást, akkor az AC-ben van egy szelep, azt is kompletten lehet.
mivel más üzemben jól megy, gyorsításnál nem torpan, nem rángat, így szűrő meg iylenekkel nem lehet gond.
ha nyomást nézik, akkor az hosszabb idő mert rajta kell hagyni a műszert, hogy mikor ejti el a nyomást, lehet csak 4-5 óra múlva. de ezt egy hozzáértő szerelő úgyis tudni fogja.


ha reggel indítom és megyek vele kicsit, utána még késődélután is teljesen jó az alapjárat. nem torpan, bár néha talán erőtlen(önmagához képest nyilván) ha érezhetően torpan csak akkor lehet a szűrő?


akár lehet. de én nem akarom veled kicseréltetni a fél autót, így neten keresztül. majd a szerelő megmondja.


attól félek, hogy a szerelő sem akar mást

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 10:22


BMW_E90_316i írta:
YELLOW írta:
BMW_E90_316i írta:
YELLOW írta:
BMW_E90_316i írta: Sziasztok!
2005, e90, 316i, hidegindításnál az alapjárat leesik, pár másodpercig rángat az autó, mint egy traktor aztán beáll az alapjárat 1100-ra. 500 méter megtétele után visszaáll az alapjárat 600 köré, melegen soha nincs baja. Úton, gurulásnál, üresben az alapjárat jó. Néhány óra elteltével, ha újraindítom a kocsit, sincs probléma az alapjárattal. Ez csak a reggeli legelső indításnál jön elő. Akkor be is szokott rángatni a kocsi…Ha csúcsmeleg van(mondjuk éjszaka is 25 fok) akkor kevésbé jön elő a hiba, ha 15 fok körüli az éjszakai levegő akkor inkább, már most félek a téltől… Fogyasztás talán OK, gyári adattól fél literrel eszik többet átlagos vezetési stílusnál.
A nem hivatalos, de BMW-re szakosodott szervíz gyertya + trafócserét mondott 90%-os biztonsággal, állítolag ebben a típusban gyengébb minőségű gyertya van, talán nem Bosch vagy valami ilyesmi…?!?! Valakinek volt hasonló tapasztalata? PLS HELP.


enenk nem sok köze van a gyertyához meg a trafóhoz. valóban lehet vele gond. én bosch gyertyát nem tennék bele, csak NGK. trafóval is volt gond régebben, de szerintem a 2005-ösökbe már nem rakták azokat.
én inkább arra gyanakodnék, hogy hosszabb állás után elejti az üzemanyagnyomást a rendszer. és amikor indítasz, akkor idő kell neki mire feláll a nyomás a rendszerben. ezt meg lehet mérni. 2-3 óra alatt még képes tartani.
a másik, hogy lehet több féle szenzor, amiknek köze van a hideg alapjárathoz. hőfokjeladó, ami false értéket küld, emiatt másképp adja az anyagot, emiatt rángat. esetleg a levegő hőmérsékletét mérő szenzor küld rossz jelet. ami melegen jó, meleg motornál, e hidegen nem, amikor dús a keverék.
szóval diag előbb.
de gyertya, trafó tutti nem.


Köszönöm a gyors választ. Ha az üzemanyagnyomás a baj, azt mivel lehet orvosolni? AC pumpa csere? Üzemanyagszűrő csere? Hogyan kell ezt megméretni és mennyi idő kb? Nyilván a szervíz tudja, csak kíváncsiságból kérdezem…Légtömegmérő nem lehetséges? Pár helyen olvastam, hogy annak a tisztításával is értek el eredményt.


légtömegmérő csak akkor, ha annak a hőfokszenzorja rossz, mert az azt hiszem egyben van és kompletten cserélni kell.
ha elejti a nyomást, akkor az AC-ben van egy szelep, azt is kompletten lehet.
mivel más üzemben jól megy, gyorsításnál nem torpan, nem rángat, így szűrő meg iylenekkel nem lehet gond.
ha nyomást nézik, akkor az hosszabb idő mert rajta kell hagyni a műszert, hogy mikor ejti el a nyomást, lehet csak 4-5 óra múlva. de ezt egy hozzáértő szerelő úgyis tudni fogja.


ha reggel indítom és megyek vele kicsit, utána még késődélután is teljesen jó az alapjárat. nem torpan, bár néha talán erőtlen(önmagához képest nyilván) ha érezhetően torpan csak akkor lehet a szűrő?


akár lehet. de én nem akarom veled kicseréltetni a fél autót, így neten keresztül. majd a szerelő megmondja.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz BMW_E90_316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 10:16


YELLOW írta:
BMW_E90_316i írta:
YELLOW írta:
BMW_E90_316i írta: Sziasztok!
2005, e90, 316i, hidegindításnál az alapjárat leesik, pár másodpercig rángat az autó, mint egy traktor aztán beáll az alapjárat 1100-ra. 500 méter megtétele után visszaáll az alapjárat 600 köré, melegen soha nincs baja. Úton, gurulásnál, üresben az alapjárat jó. Néhány óra elteltével, ha újraindítom a kocsit, sincs probléma az alapjárattal. Ez csak a reggeli legelső indításnál jön elő. Akkor be is szokott rángatni a kocsi…Ha csúcsmeleg van(mondjuk éjszaka is 25 fok) akkor kevésbé jön elő a hiba, ha 15 fok körüli az éjszakai levegő akkor inkább, már most félek a téltől… Fogyasztás talán OK, gyári adattól fél literrel eszik többet átlagos vezetési stílusnál.
A nem hivatalos, de BMW-re szakosodott szervíz gyertya + trafócserét mondott 90%-os biztonsággal, állítolag ebben a típusban gyengébb minőségű gyertya van, talán nem Bosch vagy valami ilyesmi…?!?! Valakinek volt hasonló tapasztalata? PLS HELP.


enenk nem sok köze van a gyertyához meg a trafóhoz. valóban lehet vele gond. én bosch gyertyát nem tennék bele, csak NGK. trafóval is volt gond régebben, de szerintem a 2005-ösökbe már nem rakták azokat.
én inkább arra gyanakodnék, hogy hosszabb állás után elejti az üzemanyagnyomást a rendszer. és amikor indítasz, akkor idő kell neki mire feláll a nyomás a rendszerben. ezt meg lehet mérni. 2-3 óra alatt még képes tartani.
a másik, hogy lehet több féle szenzor, amiknek köze van a hideg alapjárathoz. hőfokjeladó, ami false értéket küld, emiatt másképp adja az anyagot, emiatt rángat. esetleg a levegő hőmérsékletét mérő szenzor küld rossz jelet. ami melegen jó, meleg motornál, e hidegen nem, amikor dús a keverék.
szóval diag előbb.
de gyertya, trafó tutti nem.


Köszönöm a gyors választ. Ha az üzemanyagnyomás a baj, azt mivel lehet orvosolni? AC pumpa csere? Üzemanyagszűrő csere? Hogyan kell ezt megméretni és mennyi idő kb? Nyilván a szervíz tudja, csak kíváncsiságból kérdezem…Légtömegmérő nem lehetséges? Pár helyen olvastam, hogy annak a tisztításával is értek el eredményt.


légtömegmérő csak akkor, ha annak a hőfokszenzorja rossz, mert az azt hiszem egyben van és kompletten cserélni kell.
ha elejti a nyomást, akkor az AC-ben van egy szelep, azt is kompletten lehet.
mivel más üzemben jól megy, gyorsításnál nem torpan, nem rángat, így szűrő meg iylenekkel nem lehet gond.
ha nyomást nézik, akkor az hosszabb idő mert rajta kell hagyni a műszert, hogy mikor ejti el a nyomást, lehet csak 4-5 óra múlva. de ezt egy hozzáértő szerelő úgyis tudni fogja.


ha reggel indítom és megyek vele kicsit, utána még késődélután is teljesen jó az alapjárat. nem torpan, bár néha talán erőtlen(önmagához képest nyilván) ha érezhetően torpan csak akkor lehet a szűrő?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 09:50


BMW_E90_316i írta:
YELLOW írta:
BMW_E90_316i írta: Sziasztok!
2005, e90, 316i, hidegindításnál az alapjárat leesik, pár másodpercig rángat az autó, mint egy traktor aztán beáll az alapjárat 1100-ra. 500 méter megtétele után visszaáll az alapjárat 600 köré, melegen soha nincs baja. Úton, gurulásnál, üresben az alapjárat jó. Néhány óra elteltével, ha újraindítom a kocsit, sincs probléma az alapjárattal. Ez csak a reggeli legelső indításnál jön elő. Akkor be is szokott rángatni a kocsi…Ha csúcsmeleg van(mondjuk éjszaka is 25 fok) akkor kevésbé jön elő a hiba, ha 15 fok körüli az éjszakai levegő akkor inkább, már most félek a téltől… Fogyasztás talán OK, gyári adattól fél literrel eszik többet átlagos vezetési stílusnál.
A nem hivatalos, de BMW-re szakosodott szervíz gyertya + trafócserét mondott 90%-os biztonsággal, állítolag ebben a típusban gyengébb minőségű gyertya van, talán nem Bosch vagy valami ilyesmi…?!?! Valakinek volt hasonló tapasztalata? PLS HELP.


enenk nem sok köze van a gyertyához meg a trafóhoz. valóban lehet vele gond. én bosch gyertyát nem tennék bele, csak NGK. trafóval is volt gond régebben, de szerintem a 2005-ösökbe már nem rakták azokat.
én inkább arra gyanakodnék, hogy hosszabb állás után elejti az üzemanyagnyomást a rendszer. és amikor indítasz, akkor idő kell neki mire feláll a nyomás a rendszerben. ezt meg lehet mérni. 2-3 óra alatt még képes tartani.
a másik, hogy lehet több féle szenzor, amiknek köze van a hideg alapjárathoz. hőfokjeladó, ami false értéket küld, emiatt másképp adja az anyagot, emiatt rángat. esetleg a levegő hőmérsékletét mérő szenzor küld rossz jelet. ami melegen jó, meleg motornál, e hidegen nem, amikor dús a keverék.
szóval diag előbb.
de gyertya, trafó tutti nem.


Köszönöm a gyors választ. Ha az üzemanyagnyomás a baj, azt mivel lehet orvosolni? AC pumpa csere? Üzemanyagszűrő csere? Hogyan kell ezt megméretni és mennyi idő kb? Nyilván a szervíz tudja, csak kíváncsiságból kérdezem…Légtömegmérő nem lehetséges? Pár helyen olvastam, hogy annak a tisztításával is értek el eredményt.


légtömegmérő csak akkor, ha annak a hőfokszenzorja rossz, mert az azt hiszem egyben van és kompletten cserélni kell.
ha elejti a nyomást, akkor az AC-ben van egy szelep, azt is kompletten lehet.
mivel más üzemben jól megy, gyorsításnál nem torpan, nem rángat, így szűrő meg iylenekkel nem lehet gond.
ha nyomást nézik, akkor az hosszabb idő mert rajta kell hagyni a műszert, hogy mikor ejti el a nyomást, lehet csak 4-5 óra múlva. de ezt egy hozzáértő szerelő úgyis tudni fogja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz BMW_E90_316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 09:45


YELLOW írta:
BMW_E90_316i írta: Sziasztok!
2005, e90, 316i, hidegindításnál az alapjárat leesik, pár másodpercig rángat az autó, mint egy traktor aztán beáll az alapjárat 1100-ra. 500 méter megtétele után visszaáll az alapjárat 600 köré, melegen soha nincs baja. Úton, gurulásnál, üresben az alapjárat jó. Néhány óra elteltével, ha újraindítom a kocsit, sincs probléma az alapjárattal. Ez csak a reggeli legelső indításnál jön elő. Akkor be is szokott rángatni a kocsi…Ha csúcsmeleg van(mondjuk éjszaka is 25 fok) akkor kevésbé jön elő a hiba, ha 15 fok körüli az éjszakai levegő akkor inkább, már most félek a téltől… Fogyasztás talán OK, gyári adattól fél literrel eszik többet átlagos vezetési stílusnál.
A nem hivatalos, de BMW-re szakosodott szervíz gyertya + trafócserét mondott 90%-os biztonsággal, állítolag ebben a típusban gyengébb minőségű gyertya van, talán nem Bosch vagy valami ilyesmi…?!?! Valakinek volt hasonló tapasztalata? PLS HELP.


enenk nem sok köze van a gyertyához meg a trafóhoz. valóban lehet vele gond. én bosch gyertyát nem tennék bele, csak NGK. trafóval is volt gond régebben, de szerintem a 2005-ösökbe már nem rakták azokat.
én inkább arra gyanakodnék, hogy hosszabb állás után elejti az üzemanyagnyomást a rendszer. és amikor indítasz, akkor idő kell neki mire feláll a nyomás a rendszerben. ezt meg lehet mérni. 2-3 óra alatt még képes tartani.
a másik, hogy lehet több féle szenzor, amiknek köze van a hideg alapjárathoz. hőfokjeladó, ami false értéket küld, emiatt másképp adja az anyagot, emiatt rángat. esetleg a levegő hőmérsékletét mérő szenzor küld rossz jelet. ami melegen jó, meleg motornál, e hidegen nem, amikor dús a keverék.
szóval diag előbb.
de gyertya, trafó tutti nem.


Köszönöm a gyors választ. Ha az üzemanyagnyomás a baj, azt mivel lehet orvosolni? AC pumpa csere? Üzemanyagszűrő csere? Hogyan kell ezt megméretni és mennyi idő kb? Nyilván a szervíz tudja, csak kíváncsiságból kérdezem…Légtömegmérő nem lehetséges? Pár helyen olvastam, hogy annak a tisztításával is értek el eredményt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 09:34


BMW_E90_316i írta: Sziasztok!
2005, e90, 316i, hidegindításnál az alapjárat leesik, pár másodpercig rángat az autó, mint egy traktor aztán beáll az alapjárat 1100-ra. 500 méter megtétele után visszaáll az alapjárat 600 köré, melegen soha nincs baja. Úton, gurulásnál, üresben az alapjárat jó. Néhány óra elteltével, ha újraindítom a kocsit, sincs probléma az alapjárattal. Ez csak a reggeli legelső indításnál jön elő. Akkor be is szokott rángatni a kocsi…Ha csúcsmeleg van(mondjuk éjszaka is 25 fok) akkor kevésbé jön elő a hiba, ha 15 fok körüli az éjszakai levegő akkor inkább, már most félek a téltől… Fogyasztás talán OK, gyári adattól fél literrel eszik többet átlagos vezetési stílusnál.
A nem hivatalos, de BMW-re szakosodott szervíz gyertya + trafócserét mondott 90%-os biztonsággal, állítolag ebben a típusban gyengébb minőségű gyertya van, talán nem Bosch vagy valami ilyesmi…?!?! Valakinek volt hasonló tapasztalata? PLS HELP.


enenk nem sok köze van a gyertyához meg a trafóhoz. valóban lehet vele gond. én bosch gyertyát nem tennék bele, csak NGK. trafóval is volt gond régebben, de szerintem a 2005-ösökbe már nem rakták azokat.
én inkább arra gyanakodnék, hogy hosszabb állás után elejti az üzemanyagnyomást a rendszer. és amikor indítasz, akkor idő kell neki mire feláll a nyomás a rendszerben. ezt meg lehet mérni. 2-3 óra alatt még képes tartani.
a másik, hogy lehet több féle szenzor, amiknek köze van a hideg alapjárathoz. hőfokjeladó, ami false értéket küld, emiatt másképp adja az anyagot, emiatt rángat. esetleg a levegő hőmérsékletét mérő szenzor küld rossz jelet. ami melegen jó, meleg motornál, e hidegen nem, amikor dús a keverék.
szóval diag előbb.
de gyertya, trafó tutti nem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz BMW_E90_316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 09:23


Sziasztok!
2005, e90, 316i, hidegindításnál az alapjárat leesik, pár másodpercig rángat az autó, mint egy traktor aztán beáll az alapjárat 1100-ra. 500 méter megtétele után visszaáll az alapjárat 600 köré, melegen soha nincs baja. Úton, gurulásnál, üresben az alapjárat jó. Néhány óra elteltével, ha újraindítom a kocsit, sincs probléma az alapjárattal. Ez csak a reggeli legelső indításnál jön elő. Akkor be is szokott rángatni a kocsi…Ha csúcsmeleg van(mondjuk éjszaka is 25 fok) akkor kevésbé jön elő a hiba, ha 15 fok körüli az éjszakai levegő akkor inkább, már most félek a téltől… Fogyasztás talán OK, gyári adattól fél literrel eszik többet átlagos vezetési stílusnál.
A nem hivatalos, de BMW-re szakosodott szervíz gyertya + trafócserét mondott 90%-os biztonsággal, állítolag ebben a típusban gyengébb minőségű gyertya van, talán nem Bosch vagy valami ilyesmi…?!?! Valakinek volt hasonló tapasztalata? PLS HELP.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz pityus46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. március 13. csütörtök, 15:01


Tanyesz írta: Sziasztok!
olyan problémám lenne bmw320d e46 m-paket 1500-2000 fordulat között be-be rángat az autó! minden sebességi fokozatban csinálja ha ezen a fordulatszám intervallumban vagyok!
Ha valaki tud rá valami orvosságot irja meg!fontos lenne régóta szivat ez a jelenség!
diagnosztikán voltam több helyen is sehol nem hozott hibakodót!!!
Válaszotok előre is köszönöm!


Az enyém ugyan ezt csinálja de még nem jöttem rá a hibára. Mondták a légtömegmérőt és a szívócső nyomás érzékelőt is. Ha esetleg megoldódna a hibád dobj egy üzenetet hogy mi volt. Köszi.

Tanyesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Tanyesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. február 15. szombat, 18:42


Sziasztok!
olyan problémám lenne bmw320d e46 m-paket 1500-2000 fordulat között be-be rángat az autó! minden sebességi fokozatban csinálja ha ezen a fordulatszám intervallumban vagyok!
Ha valaki tud rá valami orvosságot irja meg!fontos lenne régóta szivat ez a jelenség!
diagnosztikán voltam több helyen is sehol nem hozott hibakodót!!!
Válaszotok előre is köszönöm!

Zoli330i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2004

státusz Zoli330i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. február 07. péntek, 10:04


anubisz írta:
Zoli330i írta: Változott a helyzet! Reggel az autó tökéletes hidegen és melegen egyaránt!Hát ez jó hír!De délután már más a helyzet! Alapjárat jó kis gázadásra szépen húz,de egy nagyobb gázfröccs és jön a rángatás! Modic nem ír be semmilyen jeladó hibát viszont 1-es és 3-mas henger meg ,hogy ne legyen egyszerű "Különböző hengerekben gyújtáskimaradás az üzemanyag elzárásával" című hibakódok jelennek meg. Kérdés hogyha a jeladó lenne a hibás(vez.tengely vagy főtengely)akkor azt írná-e agyári műszer? Továbbra is megy a találgatás! Gyertya új,trafó át lett cserélve próbára mind a 4, vezetékelés oké!


Vez.tengely jeladó hiba nem igen produkál ilyen hibát,nálam már mind a kettő volt cserélve, és nekem is 330 van. Egyszerűen leáll a motor menet közben, vagy ha elindulsz akkor. Általában be is írja mint hibát. Ha megáll,és indítasz utána minden jó, aztán megint leáll,össze vissza,mikor tetszik neki, nekem volt hogy kanyarodás közben állt le, majdnem patkáztam,mert elment a szervó,minden.
Főtengely jeladó hibát meg belinkeltem már 100x a videót hogy lehet ellenőrizni.

YouTube videó
Nézzétek meg,hogy jó e a kartergáz szellőztető szelep,az szokott ilyen hibákat generálni, ha rossz a vakuum a motorba,próbálja is minden szerelő cseréltetni ilyenkor, mert minden ilyet arra fognak, főleg ha össze vissza produkál égés kimaradást. Az AC is ellenőrizzétek, mert ez tuti nem trafó,meg gyújtás hiba lesz.
Lehet,hogy nagy gázra nem kap elég benzint, de lehet fojtószelep hiba is, nekem is volt már cserélve, fojtószelepet is ellenőrizzétek, ha szarúl működik leáll a kocsi, elszáll az alapjárat meg ilyenek, mert érdekes, hogy pont erős gázadásra reagál rosszul, valami ilyen helyen lesz a hiba,lehet rosszul nyit a szelep.


Köszönöm! Hétvégén lesz egy kis időm megnézem ezeket!