autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 5% (5 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2019. január 16. szerda, 17:15


YELLOW írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
Üdv mindenkinek! Olvasgatom itt miről megy a téma, és bocs hogy csak így beleszólok, de nekem tavaly februárban teljesen offra ment a CCV szelep, és meg is állt alattam az autó (szívósor teli olajjal, hengerek, mindenhol állt a zolaj). A motor egy N42B18A. Azóta semmi baja, de nekem is azt mondta a szerelő, hogy ezek olyan motorok, hogy fordítva van összerakva Ha leveszed az olajbeöntő sapkát, az a normális, hogy ugye vákuum van és berángat, dadog, es elvileg ekkor működik rendesen ez a fajta motor.



Köszönjük szépen a hozzászólásodat! Hasznos volt! Ezek szerint csak jól működik ha dadog olyankor. Én is így gondoltam mivel egy zárt rendszert nyitsz meg. Már csak azt nem tudom hogy hidegen is el kéne-e szívnia, de gondolom igen.


én meg erre nem alapozok. azért mert neki azt mondta a szerelő. milyen szerelő? olyan, mint aki nem tudja megoldania problémát és rámondja, hogy ez ilyen? mert ilyen szerelő sok van.
értem én, hogy szét ment a CCV és cserélve lett, de mi a biztosíték, hogy ami bele lett rakva az jó? vagy nem-e más probléma miatt van vákuum?
Ádám nincs tökéletes zárt tér motor esetén. ezért normális az sok esetben, ha kartergáz van valamennyi, és akár kifelé szisszenhet. baj akkor van, ha úgy jön ki, mint ahogy a kipufogón jönne.
én őszinte leszek. holnap megnézem mit csinál az enyém. de nekem úgy lesz jó. miért? mert nincs probléma a motorral. tehát akár laikusként is következtethetnék arra, hogy akkor minden rendben és úgy működik jól, ahogy működik.
itt pl. olyan vákuum van, hogy besz*rsz, aztán mikor leveszi a kupakot meg sem inog az alapjárat. akkor mi van?

YouTube videó
itt meg azt írja a csávó, hogy miután kicserélte a CCV-t megszűnt a vákuum és a alapjárat stabil

YouTube videó


Így van nincs rá biztosíték hogy amit beleraktak az jó. Én is ettől tartok hogy az utángyártott Febis amit beleraktam az fos. Ezért leszek kíváncsi a tiédre.
De nekünk az e87-el sincs probléma szépen megy stabil az alapjárat és abban is van kicsi vákuum amikor felnyitod. És kicsit a motor járása is megváltozik. + még egy ismerősöm is mondta hogy neki is ilyen (e46) és neki is lett cserélve. Viszont neki hidegen is vákuumos nekem meg nem. Mostmár fogalmam sincs, hogy mi a jó és mi nem

A 6 hengeres M54-es videóra visszatérve..nem nézted végig vagy nem tudom, de 0:42-től meg már úgy remeg a motor mikor leveszi a sapkát mint az enyém. Plussz írja lentebb kommentbe hogy:
" That sounds normal to me, slight vacuum from the cap is normal. The problem is when the oil cap sucked down hard like a vacuum cleaner and hard to remove. "
és
" No, the strong suction you see here shows a failed CCV valve. A properly functioning valve will have very little suction "

Ergó, ha ennyire szív az is hibás..egy kicsit kell szívnia. Tehát vákuumos a rendszer.

Na most akko' mi van?




Igen, olyan szerelő, hogy 30 éve dolgozik a szakmájában, évek óta neki is E46 van, és évek óta neki hordom az autót és a családom is, és eddig mindig rendesen megcsinálta mert sose volt baj. Szóval igen, hiszek neki és bízom benne, és tudásában. Egyébként már régóta szar lehetett a CCV szelepem, mert mielőtt fel nem adta a szolgálatot, nekem mikor levettem az olajbeöntő sapkát, nem vákuum keletkezett, hanem kicsit verte is kifele az olajat, de én basztam el mert hát ugye honnét tudtam volna hogy már cserés lenne az alkatrész. Mindegy, most jó minden, közel 1 év után problémamentes, azt nem tudom viszont hogy milyen márkájút rakott bele, illetve még annyit, hogy nekem hidegen és melegen is bedadog ha leveszem a sapkát.


Mármint azt tudod hogy bedadog neked hideg/melegen vagy azt sem tudod mint a márkát? Bocsi csak nem volt egyértelmű.
Nekem most úgy van hogy hidegen kicsit csap ki olajat melegen meg vákuum. De tavaly mielőtt még cseréltem azelőtt rendesen köpködte ki az olajat melegen is. Akkor nem volt egy szem vákuum sem. Most valamivel jobb de nem tökéletes.
Félek, hogy mechanikai hiba lesz. :/


na szóval. okosabb nem lettem.
hidegen, tök hidegen, olajbetöltő kinyit, inkább mintha kifelé jönne, veri ki az olajat, de csak ami a láncról verődik ki. igazából nem tűnt úgy, hogy a fordulat változna. még nem hagyta el a kéket a mutató, mikor kihúztam a nívót. akkor viszont szívott befelé, és változott a hang is, de nem minden esetben. ez kb. az indítás után 2 perccel. ez után az olajbetöltőre is egyszer változott a hang, ott nem éreztem különösebb szívást.
melegen meg kb semmi, se így , se úgy. nem érzek vákuumot, de kifelé sem fúj, sőt a fordulaton sem veszek észre változást.
szerintem ha egyszer majd összefutunk, akkor megnézed, mert én nem tudom.
mert amikor volt fordulatváltozás, a mutató nem láttam, hogy remegne vagy ilyesmi, ingadozna, csak a hangján vettem észre.


Jó akkor végülis ugyan olyan mint nekem Hidegen egy picit csapódik ki a láncról. Vákum nem sok.
Melegen meg nekem se nagy , de vákuum van. Szerintem neked is csak annyira kicsi hogy alig érezni. A motor fordulat nekem sem változik csak ilyen hülyén bedadog. Meg hülye hangja is van. Úgy látom akkor ezzel nem lesz probléma. Köszi!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15241 pont) | Hozzászólások: 16570

Elküldve: 2019. január 16. szerda, 17:07


adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
Üdv mindenkinek! Olvasgatom itt miről megy a téma, és bocs hogy csak így beleszólok, de nekem tavaly februárban teljesen offra ment a CCV szelep, és meg is állt alattam az autó (szívósor teli olajjal, hengerek, mindenhol állt a zolaj). A motor egy N42B18A. Azóta semmi baja, de nekem is azt mondta a szerelő, hogy ezek olyan motorok, hogy fordítva van összerakva Ha leveszed az olajbeöntő sapkát, az a normális, hogy ugye vákuum van és berángat, dadog, es elvileg ekkor működik rendesen ez a fajta motor.



Köszönjük szépen a hozzászólásodat! Hasznos volt! Ezek szerint csak jól működik ha dadog olyankor. Én is így gondoltam mivel egy zárt rendszert nyitsz meg. Már csak azt nem tudom hogy hidegen is el kéne-e szívnia, de gondolom igen.


én meg erre nem alapozok. azért mert neki azt mondta a szerelő. milyen szerelő? olyan, mint aki nem tudja megoldania problémát és rámondja, hogy ez ilyen? mert ilyen szerelő sok van.
értem én, hogy szét ment a CCV és cserélve lett, de mi a biztosíték, hogy ami bele lett rakva az jó? vagy nem-e más probléma miatt van vákuum?
Ádám nincs tökéletes zárt tér motor esetén. ezért normális az sok esetben, ha kartergáz van valamennyi, és akár kifelé szisszenhet. baj akkor van, ha úgy jön ki, mint ahogy a kipufogón jönne.
én őszinte leszek. holnap megnézem mit csinál az enyém. de nekem úgy lesz jó. miért? mert nincs probléma a motorral. tehát akár laikusként is következtethetnék arra, hogy akkor minden rendben és úgy működik jól, ahogy működik.
itt pl. olyan vákuum van, hogy besz*rsz, aztán mikor leveszi a kupakot meg sem inog az alapjárat. akkor mi van?

YouTube videó
itt meg azt írja a csávó, hogy miután kicserélte a CCV-t megszűnt a vákuum és a alapjárat stabil

YouTube videó


Így van nincs rá biztosíték hogy amit beleraktak az jó. Én is ettől tartok hogy az utángyártott Febis amit beleraktam az fos. Ezért leszek kíváncsi a tiédre.
De nekünk az e87-el sincs probléma szépen megy stabil az alapjárat és abban is van kicsi vákuum amikor felnyitod. És kicsit a motor járása is megváltozik. + még egy ismerősöm is mondta hogy neki is ilyen (e46) és neki is lett cserélve. Viszont neki hidegen is vákuumos nekem meg nem. Mostmár fogalmam sincs, hogy mi a jó és mi nem

A 6 hengeres M54-es videóra visszatérve..nem nézted végig vagy nem tudom, de 0:42-től meg már úgy remeg a motor mikor leveszi a sapkát mint az enyém. Plussz írja lentebb kommentbe hogy:
" That sounds normal to me, slight vacuum from the cap is normal. The problem is when the oil cap sucked down hard like a vacuum cleaner and hard to remove. "
és
" No, the strong suction you see here shows a failed CCV valve. A properly functioning valve will have very little suction "

Ergó, ha ennyire szív az is hibás..egy kicsit kell szívnia. Tehát vákuumos a rendszer.

Na most akko' mi van?




Igen, olyan szerelő, hogy 30 éve dolgozik a szakmájában, évek óta neki is E46 van, és évek óta neki hordom az autót és a családom is, és eddig mindig rendesen megcsinálta mert sose volt baj. Szóval igen, hiszek neki és bízom benne, és tudásában. Egyébként már régóta szar lehetett a CCV szelepem, mert mielőtt fel nem adta a szolgálatot, nekem mikor levettem az olajbeöntő sapkát, nem vákuum keletkezett, hanem kicsit verte is kifele az olajat, de én basztam el mert hát ugye honnét tudtam volna hogy már cserés lenne az alkatrész. Mindegy, most jó minden, közel 1 év után problémamentes, azt nem tudom viszont hogy milyen márkájút rakott bele, illetve még annyit, hogy nekem hidegen és melegen is bedadog ha leveszem a sapkát.


Mármint azt tudod hogy bedadog neked hideg/melegen vagy azt sem tudod mint a márkát? Bocsi csak nem volt egyértelmű.
Nekem most úgy van hogy hidegen kicsit csap ki olajat melegen meg vákuum. De tavaly mielőtt még cseréltem azelőtt rendesen köpködte ki az olajat melegen is. Akkor nem volt egy szem vákuum sem. Most valamivel jobb de nem tökéletes.
Félek, hogy mechanikai hiba lesz. :/


na szóval. okosabb nem lettem.
hidegen, tök hidegen, olajbetöltő kinyit, inkább mintha kifelé jönne, veri ki az olajat, de csak ami a láncról verődik ki. igazából nem tűnt úgy, hogy a fordulat változna. még nem hagyta el a kéket a mutató, mikor kihúztam a nívót. akkor viszont szívott befelé, és változott a hang is, de nem minden esetben. ez kb. az indítás után 2 perccel. ez után az olajbetöltőre is egyszer változott a hang, ott nem éreztem különösebb szívást.
melegen meg kb semmi, se így , se úgy. nem érzek vákuumot, de kifelé sem fúj, sőt a fordulaton sem veszek észre változást.
szerintem ha egyszer majd összefutunk, akkor megnézed, mert én nem tudom.
mert amikor volt fordulatváltozás, a mutató nem láttam, hogy remegne vagy ilyesmi, ingadozna, csak a hangján vettem észre.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 5% (5 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2019. január 15. kedd, 21:28


TomyMU írta: Tényleg nem volt elég érthető. Szóval, azt nem tudom milyen márkájút rakott bele.
Azt viszont tudom, hogy azóta no problem, és nekem hidegen és melegen is bedadog.



Értem már, köszi szépen! Akkor nekem van gond..

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2019. január 15. kedd, 21:00


Tényleg nem volt elég érthető. Szóval, azt nem tudom milyen márkájút rakott bele.
Azt viszont tudom, hogy azóta no problem, és nekem hidegen és melegen is bedadog.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. január 15. kedd, 21:01

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 5% (5 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2019. január 15. kedd, 20:14


TomyMU írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
Üdv mindenkinek! Olvasgatom itt miről megy a téma, és bocs hogy csak így beleszólok, de nekem tavaly februárban teljesen offra ment a CCV szelep, és meg is állt alattam az autó (szívósor teli olajjal, hengerek, mindenhol állt a zolaj). A motor egy N42B18A. Azóta semmi baja, de nekem is azt mondta a szerelő, hogy ezek olyan motorok, hogy fordítva van összerakva Ha leveszed az olajbeöntő sapkát, az a normális, hogy ugye vákuum van és berángat, dadog, es elvileg ekkor működik rendesen ez a fajta motor.



Köszönjük szépen a hozzászólásodat! Hasznos volt! Ezek szerint csak jól működik ha dadog olyankor. Én is így gondoltam mivel egy zárt rendszert nyitsz meg. Már csak azt nem tudom hogy hidegen is el kéne-e szívnia, de gondolom igen.


én meg erre nem alapozok. azért mert neki azt mondta a szerelő. milyen szerelő? olyan, mint aki nem tudja megoldania problémát és rámondja, hogy ez ilyen? mert ilyen szerelő sok van.
értem én, hogy szét ment a CCV és cserélve lett, de mi a biztosíték, hogy ami bele lett rakva az jó? vagy nem-e más probléma miatt van vákuum?
Ádám nincs tökéletes zárt tér motor esetén. ezért normális az sok esetben, ha kartergáz van valamennyi, és akár kifelé szisszenhet. baj akkor van, ha úgy jön ki, mint ahogy a kipufogón jönne.
én őszinte leszek. holnap megnézem mit csinál az enyém. de nekem úgy lesz jó. miért? mert nincs probléma a motorral. tehát akár laikusként is következtethetnék arra, hogy akkor minden rendben és úgy működik jól, ahogy működik.
itt pl. olyan vákuum van, hogy besz*rsz, aztán mikor leveszi a kupakot meg sem inog az alapjárat. akkor mi van?

YouTube videó
itt meg azt írja a csávó, hogy miután kicserélte a CCV-t megszűnt a vákuum és a alapjárat stabil

YouTube videó


Így van nincs rá biztosíték hogy amit beleraktak az jó. Én is ettől tartok hogy az utángyártott Febis amit beleraktam az fos. Ezért leszek kíváncsi a tiédre.
De nekünk az e87-el sincs probléma szépen megy stabil az alapjárat és abban is van kicsi vákuum amikor felnyitod. És kicsit a motor járása is megváltozik. + még egy ismerősöm is mondta hogy neki is ilyen (e46) és neki is lett cserélve. Viszont neki hidegen is vákuumos nekem meg nem. Mostmár fogalmam sincs, hogy mi a jó és mi nem

A 6 hengeres M54-es videóra visszatérve..nem nézted végig vagy nem tudom, de 0:42-től meg már úgy remeg a motor mikor leveszi a sapkát mint az enyém. Plussz írja lentebb kommentbe hogy:
" That sounds normal to me, slight vacuum from the cap is normal. The problem is when the oil cap sucked down hard like a vacuum cleaner and hard to remove. "
és
" No, the strong suction you see here shows a failed CCV valve. A properly functioning valve will have very little suction "

Ergó, ha ennyire szív az is hibás..egy kicsit kell szívnia. Tehát vákuumos a rendszer.

Na most akko' mi van?




Igen, olyan szerelő, hogy 30 éve dolgozik a szakmájában, évek óta neki is E46 van, és évek óta neki hordom az autót és a családom is, és eddig mindig rendesen megcsinálta mert sose volt baj. Szóval igen, hiszek neki és bízom benne, és tudásában. Egyébként már régóta szar lehetett a CCV szelepem, mert mielőtt fel nem adta a szolgálatot, nekem mikor levettem az olajbeöntő sapkát, nem vákuum keletkezett, hanem kicsit verte is kifele az olajat, de én basztam el mert hát ugye honnét tudtam volna hogy már cserés lenne az alkatrész. Mindegy, most jó minden, közel 1 év után problémamentes, azt nem tudom viszont hogy milyen márkájút rakott bele, illetve még annyit, hogy nekem hidegen és melegen is bedadog ha leveszem a sapkát.



Mármint azt tudod hogy bedadog neked hideg/melegen vagy azt sem tudod mint a márkát? Bocsi csak nem volt egyértelmű.
Nekem most úgy van hogy hidegen kicsit csap ki olajat melegen meg vákuum. De tavaly mielőtt még cseréltem azelőtt rendesen köpködte ki az olajat melegen is. Akkor nem volt egy szem vákuum sem. Most valamivel jobb de nem tökéletes.
Félek, hogy mechanikai hiba lesz. :/

Egyébként ma kiolvastam INPA-val a kódokat és ezeket hozta:








TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2019. január 15. kedd, 19:29


adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
Üdv mindenkinek! Olvasgatom itt miről megy a téma, és bocs hogy csak így beleszólok, de nekem tavaly februárban teljesen offra ment a CCV szelep, és meg is állt alattam az autó (szívósor teli olajjal, hengerek, mindenhol állt a zolaj). A motor egy N42B18A. Azóta semmi baja, de nekem is azt mondta a szerelő, hogy ezek olyan motorok, hogy fordítva van összerakva Ha leveszed az olajbeöntő sapkát, az a normális, hogy ugye vákuum van és berángat, dadog, es elvileg ekkor működik rendesen ez a fajta motor.



Köszönjük szépen a hozzászólásodat! Hasznos volt! Ezek szerint csak jól működik ha dadog olyankor. Én is így gondoltam mivel egy zárt rendszert nyitsz meg. Már csak azt nem tudom hogy hidegen is el kéne-e szívnia, de gondolom igen.


én meg erre nem alapozok. azért mert neki azt mondta a szerelő. milyen szerelő? olyan, mint aki nem tudja megoldania problémát és rámondja, hogy ez ilyen? mert ilyen szerelő sok van.
értem én, hogy szét ment a CCV és cserélve lett, de mi a biztosíték, hogy ami bele lett rakva az jó? vagy nem-e más probléma miatt van vákuum?
Ádám nincs tökéletes zárt tér motor esetén. ezért normális az sok esetben, ha kartergáz van valamennyi, és akár kifelé szisszenhet. baj akkor van, ha úgy jön ki, mint ahogy a kipufogón jönne.
én őszinte leszek. holnap megnézem mit csinál az enyém. de nekem úgy lesz jó. miért? mert nincs probléma a motorral. tehát akár laikusként is következtethetnék arra, hogy akkor minden rendben és úgy működik jól, ahogy működik.
itt pl. olyan vákuum van, hogy besz*rsz, aztán mikor leveszi a kupakot meg sem inog az alapjárat. akkor mi van?

YouTube videó
itt meg azt írja a csávó, hogy miután kicserélte a CCV-t megszűnt a vákuum és a alapjárat stabil

YouTube videó


Így van nincs rá biztosíték hogy amit beleraktak az jó. Én is ettől tartok hogy az utángyártott Febis amit beleraktam az fos. Ezért leszek kíváncsi a tiédre.
De nekünk az e87-el sincs probléma szépen megy stabil az alapjárat és abban is van kicsi vákuum amikor felnyitod. És kicsit a motor járása is megváltozik. + még egy ismerősöm is mondta hogy neki is ilyen (e46) és neki is lett cserélve. Viszont neki hidegen is vákuumos nekem meg nem. Mostmár fogalmam sincs, hogy mi a jó és mi nem

A 6 hengeres M54-es videóra visszatérve..nem nézted végig vagy nem tudom, de 0:42-től meg már úgy remeg a motor mikor leveszi a sapkát mint az enyém. Plussz írja lentebb kommentbe hogy:
" That sounds normal to me, slight vacuum from the cap is normal. The problem is when the oil cap sucked down hard like a vacuum cleaner and hard to remove. "
és
" No, the strong suction you see here shows a failed CCV valve. A properly functioning valve will have very little suction "

Ergó, ha ennyire szív az is hibás..egy kicsit kell szívnia. Tehát vákuumos a rendszer.

Na most akko' mi van?




Igen, olyan szerelő, hogy 30 éve dolgozik a szakmájában, évek óta neki is E46 van, és évek óta neki hordom az autót és a családom is, és eddig mindig rendesen megcsinálta mert sose volt baj. Szóval igen, hiszek neki és bízom benne, és tudásában. Egyébként már régóta szar lehetett a CCV szelepem, mert mielőtt fel nem adta a szolgálatot, nekem mikor levettem az olajbeöntő sapkát, nem vákuum keletkezett, hanem kicsit verte is kifele az olajat, de én basztam el mert hát ugye honnét tudtam volna hogy már cserés lenne az alkatrész. Mindegy, most jó minden, közel 1 év után problémamentes, azt nem tudom viszont hogy milyen márkájút rakott bele, illetve még annyit, hogy nekem hidegen és melegen is bedadog ha leveszem a sapkát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 5% (5 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2019. január 15. kedd, 13:55


YELLOW írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
Üdv mindenkinek! Olvasgatom itt miről megy a téma, és bocs hogy csak így beleszólok, de nekem tavaly februárban teljesen offra ment a CCV szelep, és meg is állt alattam az autó (szívósor teli olajjal, hengerek, mindenhol állt a zolaj). A motor egy N42B18A. Azóta semmi baja, de nekem is azt mondta a szerelő, hogy ezek olyan motorok, hogy fordítva van összerakva Ha leveszed az olajbeöntő sapkát, az a normális, hogy ugye vákuum van és berángat, dadog, es elvileg ekkor működik rendesen ez a fajta motor.



Köszönjük szépen a hozzászólásodat! Hasznos volt! Ezek szerint csak jól működik ha dadog olyankor. Én is így gondoltam mivel egy zárt rendszert nyitsz meg. Már csak azt nem tudom hogy hidegen is el kéne-e szívnia, de gondolom igen.


én meg erre nem alapozok. azért mert neki azt mondta a szerelő. milyen szerelő? olyan, mint aki nem tudja megoldania problémát és rámondja, hogy ez ilyen? mert ilyen szerelő sok van.
értem én, hogy szét ment a CCV és cserélve lett, de mi a biztosíték, hogy ami bele lett rakva az jó? vagy nem-e más probléma miatt van vákuum?
Ádám nincs tökéletes zárt tér motor esetén. ezért normális az sok esetben, ha kartergáz van valamennyi, és akár kifelé szisszenhet. baj akkor van, ha úgy jön ki, mint ahogy a kipufogón jönne.
én őszinte leszek. holnap megnézem mit csinál az enyém. de nekem úgy lesz jó. miért? mert nincs probléma a motorral. tehát akár laikusként is következtethetnék arra, hogy akkor minden rendben és úgy működik jól, ahogy működik.
itt pl. olyan vákuum van, hogy besz*rsz, aztán mikor leveszi a kupakot meg sem inog az alapjárat. akkor mi van?

YouTube videó
itt meg azt írja a csávó, hogy miután kicserélte a CCV-t megszűnt a vákuum és a alapjárat stabil

YouTube videó


Így van nincs rá biztosíték hogy amit beleraktak az jó. Én is ettől tartok hogy az utángyártott Febis amit beleraktam az fos. Ezért leszek kíváncsi a tiédre.
De nekünk az e87-el sincs probléma szépen megy stabil az alapjárat és abban is van kicsi vákuum amikor felnyitod. És kicsit a motor járása is megváltozik. + még egy ismerősöm is mondta hogy neki is ilyen (e46) és neki is lett cserélve. Viszont neki hidegen is vákuumos nekem meg nem. Mostmár fogalmam sincs, hogy mi a jó és mi nem

A 6 hengeres M54-es videóra visszatérve..nem nézted végig vagy nem tudom, de 0:42-től meg már úgy remeg a motor mikor leveszi a sapkát mint az enyém. Plussz írja lentebb kommentbe hogy:
" That sounds normal to me, slight vacuum from the cap is normal. The problem is when the oil cap sucked down hard like a vacuum cleaner and hard to remove. "
és
" No, the strong suction you see here shows a failed CCV valve. A properly functioning valve will have very little suction "

Ergó, ha ennyire szív az is hibás..egy kicsit kell szívnia. Tehát vákuumos a rendszer.

Na most akko' mi van?



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2019. január 15. kedd, 14:12


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15241 pont) | Hozzászólások: 16570

Elküldve: 2019. január 15. kedd, 13:17


adams22 írta:
TomyMU írta:
Üdv mindenkinek! Olvasgatom itt miről megy a téma, és bocs hogy csak így beleszólok, de nekem tavaly februárban teljesen offra ment a CCV szelep, és meg is állt alattam az autó (szívósor teli olajjal, hengerek, mindenhol állt a zolaj). A motor egy N42B18A. Azóta semmi baja, de nekem is azt mondta a szerelő, hogy ezek olyan motorok, hogy fordítva van összerakva Ha leveszed az olajbeöntő sapkát, az a normális, hogy ugye vákuum van és berángat, dadog, es elvileg ekkor működik rendesen ez a fajta motor.



Köszönjük szépen a hozzászólásodat! Hasznos volt! Ezek szerint csak jól működik ha dadog olyankor. Én is így gondoltam mivel egy zárt rendszert nyitsz meg. Már csak azt nem tudom hogy hidegen is el kéne-e szívnia, de gondolom igen.


én meg erre nem alapozok. azért mert neki azt mondta a szerelő. milyen szerelő? olyan, mint aki nem tudja megoldania problémát és rámondja, hogy ez ilyen? mert ilyen szerelő sok van.
értem én, hogy szét ment a CCV és cserélve lett, de mi a biztosíték, hogy ami bele lett rakva az jó? vagy nem-e más probléma miatt van vákuum?
Ádám nincs tökéletes zárt tér motor esetén. ezért normális az sok esetben, ha kartergáz van valamennyi, és akár kifelé szisszenhet. baj akkor van, ha úgy jön ki, mint ahogy a kipufogón jönne.
én őszinte leszek. holnap megnézem mit csinál az enyém. de nekem úgy lesz jó. miért? mert nincs probléma a motorral. tehát akár laikusként is következtethetnék arra, hogy akkor minden rendben és úgy működik jól, ahogy működik.
itt pl. olyan vákuum van, hogy besz*rsz, aztán mikor leveszi a kupakot meg sem inog az alapjárat. akkor mi van?

YouTube videó
itt meg azt írja a csávó, hogy miután kicserélte a CCV-t megszűnt a vákuum és a alapjárat stabil

YouTube videó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 5% (5 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2019. január 15. kedd, 08:00


TomyMU írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Én meg semmilyet...ha nem muszáj Adok még egy esélyt a CCV-nek mielőtt szét bontatom megint a motort
Azt kellene kideríteni (mondjuk ha te megnéznéd az jó lenne ), hogy hideg motornál (kék mező eleje) beindítva van-e vákuum a motorban ha felemeled az olajbetöltő sapkát.
Mert nekem olyankor nincs egy kevés sem és a motor járása sem változik meg. Ellenben a meleg motornál, ott az alapjárat is össze esik és vákuum is van. Na most mi a jó :
Nagyon megköszönném ha valaki esetleg tudná rá a választ és elmondaná vagy megnézné nekem.

Ugyan is oké hogy 1 éve cseréltem pont a CCV-t, de febis sz*rra. Nem vagyok benne biztos hogy az jó vagy jó ötlet volt azt beletenni. Illetve külföldi okon azt olvastam hogy a nívópálca fém csöve (amibe belemegy) duplafalú és az is simán eltömődhet és olyankor nyomja ki az olajat ott ahol ez a cső belemegy a karterba...és nekem ott olaj foltos.




hát legközelebb szerdán indítom be, addig várnod kell.
amúgy én már nem tudom mi a jó


Megvárom, de akkor ne felejtsd már el légy szíves Köszi!

Igen, így nehéz hogy mindenki mást mond. De át gondolva a dolgot.. ugye olajleválasztó. Benne is van a nevében hogy az olajat leválasztja, a gázt pedig vissza vezeti a szívócsőbe ( ezek a felső csövek ). Az alsó csövön keresztül pedig vissza vezeti a karterba a folyékony olajat, vagy trutyit. Nekem sokszor trutyis így télen ha nem sokat megyek vele. De ha pl. eltömődik az alsó cső és nem tud lefolyni az olaj vagy tönkremegy a membrán akkor ilyen esetben visszavezeti az olajat is a szívósorba nem csak a gázt/gőzt t*kömtudja.. Tegnap megnéztem nekem megint olajos a szívósor belseje, trutyi is van benne. Mondom wtf 1 éve takarítottam ki mikor cseréltem a CCV-t. Ezért gondolom hogy vagy az utángyártott szelep rossz vagy pedig a nívós cső dugult el.
Ki kell majd szednem kitakarítani

Meg hát az is érdekes hogy melegen elszív (vákuum van a motorban), hidegen meg semmi. Majdhogy nem köpködi ki az olajat. Szerintem ennek nem így kéne működnie. Ha jó (szív) akkor az jó hidegen/melegen.


pedig az elmúlt 9 napban legalább napi 2x indítottam be, szóval meg tudtam volna nézni.
de nekem úgy rémlik, hogy kifelé ne legyen nyomás, viszont ha kinyitod a sapkát, akkor nem szabadna alapjárat ingadozásnak lennie. igazából nekem is úgy rémlik, hogy csak a motor működését hallom jobban, azon kívül semmi, nincs vákuum. de már nem tudom hidegen vagy melegen néztem legutóbb. viszont nekem nincs is járás probléma.


Én meg úgy tudtam hogy kis vákuumnak azért kell lennie mivel a szelepfedél alól szívja el a kartergázt és azt vezeti vissza a szívósorba. Különben minek lenne CCV? Csak azrt hogy elszívjon. ÉS ha leszedem az olaj betöltőt akkor nekem le is áll a motor. Na de kíváncsi leszek neked hogy reagál, ha teheted légyszi nézd meg hidegen és melegen is. Közbe meg rákérdezek a szerelőnél is..
Igazából azon is gondolkodtam hogy ha annyra gyűrű probléma lenne akkor (hidegen) ha újra indítom akkor miért jár szépen? TEhát kihagy check villog, leállít, beindít és jár a 4 henger. A blokk meg a gyűrű, dugattyú ugyan úgy hideg még. És egy resettel újra beindul mind a 4. EZt nem értem. Bocsi már kicsit OFF-olok. :/


Üdv mindenkinek! Olvasgatom itt miről megy a téma, és bocs hogy csak így beleszólok, de nekem tavaly februárban teljesen offra ment a CCV szelep, és meg is állt alattam az autó (szívósor teli olajjal, hengerek, mindenhol állt a zolaj). A motor egy N42B18A. Azóta semmi baja, de nekem is azt mondta a szerelő, hogy ezek olyan motorok, hogy fordítva van összerakva Ha leveszed az olajbeöntő sapkát, az a normális, hogy ugye vákuum van és berángat, dadog, es elvileg ekkor működik rendesen ez a fajta motor.



Köszönjük szépen a hozzászólásodat! Hasznos volt! Ezek szerint csak jól működik ha dadog olyankor. Én is így gondoltam mivel egy zárt rendszert nyitsz meg. Már csak azt nem tudom hogy hidegen is el kéne-e szívnia, de gondolom igen.

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2019. január 14. hétfő, 20:26


adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Én meg semmilyet...ha nem muszáj Adok még egy esélyt a CCV-nek mielőtt szét bontatom megint a motort
Azt kellene kideríteni (mondjuk ha te megnéznéd az jó lenne ), hogy hideg motornál (kék mező eleje) beindítva van-e vákuum a motorban ha felemeled az olajbetöltő sapkát.
Mert nekem olyankor nincs egy kevés sem és a motor járása sem változik meg. Ellenben a meleg motornál, ott az alapjárat is össze esik és vákuum is van. Na most mi a jó :
Nagyon megköszönném ha valaki esetleg tudná rá a választ és elmondaná vagy megnézné nekem.

Ugyan is oké hogy 1 éve cseréltem pont a CCV-t, de febis sz*rra. Nem vagyok benne biztos hogy az jó vagy jó ötlet volt azt beletenni. Illetve külföldi okon azt olvastam hogy a nívópálca fém csöve (amibe belemegy) duplafalú és az is simán eltömődhet és olyankor nyomja ki az olajat ott ahol ez a cső belemegy a karterba...és nekem ott olaj foltos.




hát legközelebb szerdán indítom be, addig várnod kell.
amúgy én már nem tudom mi a jó


Megvárom, de akkor ne felejtsd már el légy szíves Köszi!

Igen, így nehéz hogy mindenki mást mond. De át gondolva a dolgot.. ugye olajleválasztó. Benne is van a nevében hogy az olajat leválasztja, a gázt pedig vissza vezeti a szívócsőbe ( ezek a felső csövek ). Az alsó csövön keresztül pedig vissza vezeti a karterba a folyékony olajat, vagy trutyit. Nekem sokszor trutyis így télen ha nem sokat megyek vele. De ha pl. eltömődik az alsó cső és nem tud lefolyni az olaj vagy tönkremegy a membrán akkor ilyen esetben visszavezeti az olajat is a szívósorba nem csak a gázt/gőzt t*kömtudja.. Tegnap megnéztem nekem megint olajos a szívósor belseje, trutyi is van benne. Mondom wtf 1 éve takarítottam ki mikor cseréltem a CCV-t. Ezért gondolom hogy vagy az utángyártott szelep rossz vagy pedig a nívós cső dugult el.
Ki kell majd szednem kitakarítani

Meg hát az is érdekes hogy melegen elszív (vákuum van a motorban), hidegen meg semmi. Majdhogy nem köpködi ki az olajat. Szerintem ennek nem így kéne működnie. Ha jó (szív) akkor az jó hidegen/melegen.


pedig az elmúlt 9 napban legalább napi 2x indítottam be, szóval meg tudtam volna nézni.
de nekem úgy rémlik, hogy kifelé ne legyen nyomás, viszont ha kinyitod a sapkát, akkor nem szabadna alapjárat ingadozásnak lennie. igazából nekem is úgy rémlik, hogy csak a motor működését hallom jobban, azon kívül semmi, nincs vákuum. de már nem tudom hidegen vagy melegen néztem legutóbb. viszont nekem nincs is járás probléma.


Én meg úgy tudtam hogy kis vákuumnak azért kell lennie mivel a szelepfedél alól szívja el a kartergázt és azt vezeti vissza a szívósorba. Különben minek lenne CCV? Csak azrt hogy elszívjon. ÉS ha leszedem az olaj betöltőt akkor nekem le is áll a motor. Na de kíváncsi leszek neked hogy reagál, ha teheted légyszi nézd meg hidegen és melegen is. Közbe meg rákérdezek a szerelőnél is..
Igazából azon is gondolkodtam hogy ha annyra gyűrű probléma lenne akkor (hidegen) ha újra indítom akkor miért jár szépen? TEhát kihagy check villog, leállít, beindít és jár a 4 henger. A blokk meg a gyűrű, dugattyú ugyan úgy hideg még. És egy resettel újra beindul mind a 4. EZt nem értem. Bocsi már kicsit OFF-olok. :/


Üdv mindenkinek! Olvasgatom itt miről megy a téma, és bocs hogy csak így beleszólok, de nekem tavaly februárban teljesen offra ment a CCV szelep, és meg is állt alattam az autó (szívósor teli olajjal, hengerek, mindenhol állt a zolaj). A motor egy N42B18A. Azóta semmi baja, de nekem is azt mondta a szerelő, hogy ezek olyan motorok, hogy fordítva van összerakva Ha leveszed az olajbeöntő sapkát, az a normális, hogy ugye vákuum van és berángat, dadog, es elvileg ekkor működik rendesen ez a fajta motor.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. január 14. hétfő, 20:28

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 5% (5 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2019. január 14. hétfő, 17:37


YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Én meg semmilyet...ha nem muszáj Adok még egy esélyt a CCV-nek mielőtt szét bontatom megint a motort
Azt kellene kideríteni (mondjuk ha te megnéznéd az jó lenne ), hogy hideg motornál (kék mező eleje) beindítva van-e vákuum a motorban ha felemeled az olajbetöltő sapkát.
Mert nekem olyankor nincs egy kevés sem és a motor járása sem változik meg. Ellenben a meleg motornál, ott az alapjárat is össze esik és vákuum is van. Na most mi a jó :
Nagyon megköszönném ha valaki esetleg tudná rá a választ és elmondaná vagy megnézné nekem.

Ugyan is oké hogy 1 éve cseréltem pont a CCV-t, de febis sz*rra. Nem vagyok benne biztos hogy az jó vagy jó ötlet volt azt beletenni. Illetve külföldi okon azt olvastam hogy a nívópálca fém csöve (amibe belemegy) duplafalú és az is simán eltömődhet és olyankor nyomja ki az olajat ott ahol ez a cső belemegy a karterba...és nekem ott olaj foltos.




hát legközelebb szerdán indítom be, addig várnod kell.
amúgy én már nem tudom mi a jó


Megvárom, de akkor ne felejtsd már el légy szíves Köszi!

Igen, így nehéz hogy mindenki mást mond. De át gondolva a dolgot.. ugye olajleválasztó. Benne is van a nevében hogy az olajat leválasztja, a gázt pedig vissza vezeti a szívócsőbe ( ezek a felső csövek ). Az alsó csövön keresztül pedig vissza vezeti a karterba a folyékony olajat, vagy trutyit. Nekem sokszor trutyis így télen ha nem sokat megyek vele. De ha pl. eltömődik az alsó cső és nem tud lefolyni az olaj vagy tönkremegy a membrán akkor ilyen esetben visszavezeti az olajat is a szívósorba nem csak a gázt/gőzt t*kömtudja.. Tegnap megnéztem nekem megint olajos a szívósor belseje, trutyi is van benne. Mondom wtf 1 éve takarítottam ki mikor cseréltem a CCV-t. Ezért gondolom hogy vagy az utángyártott szelep rossz vagy pedig a nívós cső dugult el.
Ki kell majd szednem kitakarítani

Meg hát az is érdekes hogy melegen elszív (vákuum van a motorban), hidegen meg semmi. Majdhogy nem köpködi ki az olajat. Szerintem ennek nem így kéne működnie. Ha jó (szív) akkor az jó hidegen/melegen.


pedig az elmúlt 9 napban legalább napi 2x indítottam be, szóval meg tudtam volna nézni.
de nekem úgy rémlik, hogy kifelé ne legyen nyomás, viszont ha kinyitod a sapkát, akkor nem szabadna alapjárat ingadozásnak lennie. igazából nekem is úgy rémlik, hogy csak a motor működését hallom jobban, azon kívül semmi, nincs vákuum. de már nem tudom hidegen vagy melegen néztem legutóbb. viszont nekem nincs is járás probléma.


Én meg úgy tudtam hogy kis vákuumnak azért kell lennie mivel a szelepfedél alól szívja el a kartergázt és azt vezeti vissza a szívósorba. Különben minek lenne CCV? Csak azrt hogy elszívjon. ÉS ha leszedem az olaj betöltőt akkor nekem le is áll a motor. Na de kíváncsi leszek neked hogy reagál, ha teheted légyszi nézd meg hidegen és melegen is. Közbe meg rákérdezek a szerelőnél is..
Igazából azon is gondolkodtam hogy ha annyra gyűrű probléma lenne akkor (hidegen) ha újra indítom akkor miért jár szépen? TEhát kihagy check villog, leállít, beindít és jár a 4 henger. A blokk meg a gyűrű, dugattyú ugyan úgy hideg még. És egy resettel újra beindul mind a 4. EZt nem értem. Bocsi már kicsit OFF-olok. :/

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15241 pont) | Hozzászólások: 16570

Elküldve: 2019. január 14. hétfő, 17:25


adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Én meg semmilyet...ha nem muszáj Adok még egy esélyt a CCV-nek mielőtt szét bontatom megint a motort
Azt kellene kideríteni (mondjuk ha te megnéznéd az jó lenne ), hogy hideg motornál (kék mező eleje) beindítva van-e vákuum a motorban ha felemeled az olajbetöltő sapkát.
Mert nekem olyankor nincs egy kevés sem és a motor járása sem változik meg. Ellenben a meleg motornál, ott az alapjárat is össze esik és vákuum is van. Na most mi a jó :
Nagyon megköszönném ha valaki esetleg tudná rá a választ és elmondaná vagy megnézné nekem.

Ugyan is oké hogy 1 éve cseréltem pont a CCV-t, de febis sz*rra. Nem vagyok benne biztos hogy az jó vagy jó ötlet volt azt beletenni. Illetve külföldi fórumokon azt olvastam hogy a nívópálca fém csöve (amibe belemegy) duplafalú és az is simán eltömődhet és olyankor nyomja ki az olajat ott ahol ez a cső belemegy a karterba...és nekem ott olaj foltos.




hát legközelebb szerdán indítom be, addig várnod kell.
amúgy én már nem tudom mi a jó


Megvárom, de akkor ne felejtsd már el légy szíves Köszi!

Igen, így nehéz hogy mindenki mást mond. De át gondolva a dolgot.. ugye olajleválasztó. Benne is van a nevében hogy az olajat leválasztja, a gázt pedig vissza vezeti a szívócsőbe ( ezek a felső csövek ). Az alsó csövön keresztül pedig vissza vezeti a karterba a folyékony olajat, vagy trutyit. Nekem sokszor trutyis így télen ha nem sokat megyek vele. De ha pl. eltömődik az alsó cső és nem tud lefolyni az olaj vagy tönkremegy a membrán akkor ilyen esetben visszavezeti az olajat is a szívósorba nem csak a gázt/gőzt t*kömtudja.. Tegnap megnéztem nekem megint olajos a szívósor belseje, trutyi is van benne. Mondom wtf 1 éve takarítottam ki mikor cseréltem a CCV-t. Ezért gondolom hogy vagy az utángyártott szelep rossz vagy pedig a nívós cső dugult el.
Ki kell majd szednem kitakarítani

Meg hát az is érdekes hogy melegen elszív (vákuum van a motorban), hidegen meg semmi. Majdhogy nem köpködi ki az olajat. Szerintem ennek nem így kéne működnie. Ha jó (szív) akkor az jó hidegen/melegen.


pedig az elmúlt 9 napban legalább napi 2x indítottam be, szóval meg tudtam volna nézni.
de nekem úgy rémlik, hogy kifelé ne legyen nyomás, viszont ha kinyitod a sapkát, akkor nem szabadna alapjárat ingadozásnak lennie. igazából nekem is úgy rémlik, hogy csak a motor működését hallom jobban, azon kívül semmi, nincs vákuum. de már nem tudom hidegen vagy melegen néztem legutóbb. viszont nekem nincs is járás probléma.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 5% (5 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2019. január 14. hétfő, 14:50


YELLOW írta:
adams22 írta:
Én meg semmilyet...ha nem muszáj Adok még egy esélyt a CCV-nek mielőtt szét bontatom megint a motort
Azt kellene kideríteni (mondjuk ha te megnéznéd az jó lenne ), hogy hideg motornál (kék mező eleje) beindítva van-e vákuum a motorban ha felemeled az olajbetöltő sapkát.
Mert nekem olyankor nincs egy kevés sem és a motor járása sem változik meg. Ellenben a meleg motornál, ott az alapjárat is össze esik és vákuum is van. Na most mi a jó :
Nagyon megköszönném ha valaki esetleg tudná rá a választ és elmondaná vagy megnézné nekem.

Ugyan is oké hogy 1 éve cseréltem pont a CCV-t, de febis sz*rra. Nem vagyok benne biztos hogy az jó vagy jó ötlet volt azt beletenni. Illetve külföldi fórumokon azt olvastam hogy a nívópálca fém csöve (amibe belemegy) duplafalú és az is simán eltömődhet és olyankor nyomja ki az olajat ott ahol ez a cső belemegy a karterba...és nekem ott olaj foltos.




hát legközelebb szerdán indítom be, addig várnod kell.
amúgy én már nem tudom mi a jó


Megvárom, de akkor ne felejtsd már el légy szíves Köszi!

Igen, így nehéz hogy mindenki mást mond. De át gondolva a dolgot.. ugye olajleválasztó. Benne is van a nevében hogy az olajat leválasztja, a gázt pedig vissza vezeti a szívócsőbe ( ezek a felső csövek ). Az alsó csövön keresztül pedig vissza vezeti a karterba a folyékony olajat, vagy trutyit. Nekem sokszor trutyis így télen ha nem sokat megyek vele. De ha pl. eltömődik az alsó cső és nem tud lefolyni az olaj vagy tönkremegy a membrán akkor ilyen esetben visszavezeti az olajat is a szívósorba nem csak a gázt/gőzt t*kömtudja.. Tegnap megnéztem nekem megint olajos a szívósor belseje, trutyi is van benne. Mondom wtf 1 éve takarítottam ki mikor cseréltem a CCV-t. Ezért gondolom hogy vagy az utángyártott szelep rossz vagy pedig a nívós cső dugult el.
Ki kell majd szednem kitakarítani

Meg hát az is érdekes hogy melegen elszív (vákuum van a motorban), hidegen meg semmi. Majdhogy nem köpködi ki az olajat. Szerintem ennek nem így kéne működnie. Ha jó (szív) akkor az jó hidegen/melegen.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15241 pont) | Hozzászólások: 16570

Elküldve: 2019. január 14. hétfő, 14:38


adams22 írta:
Én meg semmilyet...ha nem muszáj Adok még egy esélyt a CCV-nek mielőtt szét bontatom megint a motort
Azt kellene kideríteni (mondjuk ha te megnéznéd az jó lenne ), hogy hideg motornál (kék mező eleje) beindítva van-e vákuum a motorban ha felemeled az olajbetöltő sapkát.
Mert nekem olyankor nincs egy kevés sem és a motor járása sem változik meg. Ellenben a meleg motornál, ott az alapjárat is össze esik és vákuum is van. Na most mi a jó :
Nagyon megköszönném ha valaki esetleg tudná rá a választ és elmondaná vagy megnézné nekem.

Ugyan is oké hogy 1 éve cseréltem pont a CCV-t, de febis sz*rra. Nem vagyok benne biztos hogy az jó vagy jó ötlet volt azt beletenni. Illetve külföldi fórumokon azt olvastam hogy a nívópálca fém csöve (amibe belemegy) duplafalú és az is simán eltömődhet és olyankor nyomja ki az olajat ott ahol ez a cső belemegy a karterba...és nekem ott olaj foltos.




hát legközelebb szerdán indítom be, addig várnod kell.
amúgy én már nem tudom mi a jó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 5% (5 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2019. január 14. hétfő, 12:35


YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Mint ahogy "pifou23" is írta szerintem is mechanikus motor probléma lesz. Én már mindent átnéztem, kicseréltem amit lehetett..
Gyűrűre vagy hidrotőkére gyanakszom bár ez utóbbi cserélve lett amikor a hengerfejet újították fel. A gyűrűzés meg drága lett volna (kb 200) ezért az elmaradt. De egyre nagyobb a gyanúm hogy hidegen nincs meg a kellő kompresszió, le vannak tapadva a gyűrűk. Amikor meg bemelegszik tök jó minden, hőtágulás miatt gondolom a gyűrűk is jobban "zárnak" úgymond. Tehát ott meg is van a kompresszió melegen.


szerintem meg nincs 200-ban a gyűrűzés. nem egy hengerhez kerül 50 valamennyibe, hanem a négyhez összesen. azt hittem ezt már megbeszéltük.
de legyél akkor félrevezetve, oszt hagyd úgy.



Persze..ha műanyagból lenne.
Az hogy szerinted mennyi meg az hogy valójában mennyibe kerül az itt van:

A link neve

3-as alkatrész minimum 33 ezer / db attól függ melyik cikkszám kell, de van 50 ezres is. És ez 1 henger. Ezt szorozd be 4-el. És még akkor a főtengely csapágyakról nem is beszéltünk. Jaa igen nyílván lehet utángyártottat is bele rakni...


tudom, emlékszem mikor mutattad. de én akkor is azt mondtam, hogy szerintem nem jól van ez a táblázat. egyébként én meg Mahle-t simán raknék bele. az eredeti BMW-t is valószínű ugyanaz a cég gyártja. de feladom.


Én meg semmilyet...ha nem muszáj Adok még egy esélyt a CCV-nek mielőtt szét bontatom megint a motort
Azt kellene kideríteni (mondjuk ha te megnéznéd az jó lenne ), hogy hideg motornál (kék mező eleje) beindítva van-e vákuum a motorban ha felemeled az olajbetöltő sapkát.
Mert nekem olyankor nincs egy kevés sem és a motor járása sem változik meg. Ellenben a meleg motornál, ott az alapjárat is össze esik és vákuum is van. Na most mi a jó :
Nagyon megköszönném ha valaki esetleg tudná rá a választ és elmondaná vagy megnézné nekem.

Ugyan is oké hogy 1 éve cseréltem pont a CCV-t, de febis sz*rra. Nem vagyok benne biztos hogy az jó vagy jó ötlet volt azt beletenni. Illetve külföldi fórumokon azt olvastam hogy a nívópálca fém csöve (amibe belemegy) duplafalú és az is simán eltömődhet és olyankor nyomja ki az olajat ott ahol ez a cső belemegy a karterba...és nekem ott olaj foltos.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. január 14. hétfő, 12:37