bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 23:17


anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Basszus azért kérdezem mert nem értek hozzá. Hogy lehet vele mérni,mikor belemegy a benzin,nem? meg pont rámegy a csatlakozó? meg hova kel csatlakoztatni.


Várj, megnézem a TIS-ben a képet és bemásolom.


Most néztem képeket nyomásmérőkről,9000 -től 24000 -ig,de sok csatoló felület van hozzájuk. Azt értem,de hova kel ilyet csatolni? van ehhez kimenet az üzemanyag rendszeren?



Igen, van rajta egy szelep (bringaszelep, olyan, mint az autón):



És ennyinek kell lennie a nyomásnak:






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 03. vasárnap, 23:19

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 23:11


bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Basszus azért kérdezem mert nem értek hozzá. Hogy lehet vele mérni,mikor belemegy a benzin,nem? meg pont rámegy a csatlakozó? meg hova kel csatlakoztatni.


Várj, megnézem a TIS-ben a képet és bemásolom.


Most néztem képeket nyomásmérőkről,9000 -től 24000 -ig,de sok csatoló felület van hozzájuk. Azt értem,de hova kel ilyet csatolni? van ehhez kimenet az üzemanyag rendszeren?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 23:04


anubisz írta:
Basszus azért kérdezem mert nem értek hozzá. Hogy lehet vele mérni,mikor belemegy a benzin,nem? meg pont rámegy a csatlakozó? meg hova kel csatlakoztatni.


Várj, megnézem a TIS-ben a képet és bemásolom.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 23:04


bmw320d4 írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
most tényleg milyen mérőre gondoltál.


keréknyomásmérőre


Most szívatsz? az hogy méri meg a benzin nyomást. Másnap rólam szólnának a hírek. lángba borítottam egy egész benzinkutat.




Dehogyis, nem fog felrobbanni semmi, mi is azzal mérünk közelítő adatot, ha gyorsan kell.


Basszus azért kérdezem mert nem értek hozzá. Hogy lehet vele mérni,mikor belemegy a benzin,nem? meg pont rámegy a csatlakozó? meg hova kel csatlakoztatni.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 23:00


anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
most tényleg milyen mérőre gondoltál.


keréknyomásmérőre


Most szívatsz? az hogy méri meg a benzin nyomást. Másnap rólam szólnának a hírek. lángba borítottam egy egész benzinkutat.




Dehogyis, nem fog felrobbanni semmi, mi is azzal mérünk közelítő adatot, ha gyorsan kell.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 22:57


bmw320d4 írta:
anubisz írta:
most tényleg milyen mérőre gondoltál.


keréknyomásmérőre


Most szívatsz? az hogy méri meg a benzin nyomást. Másnap rólam szólnának a hírek. lángba borítottam egy egész benzinkutat.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 22:39


anubisz írta:
most tényleg milyen mérőre gondoltál.


keréknyomásmérőre


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 22:37


bmw320d4 írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Akkor először a hőfok jeladót nézzem meg? Az melyik jeladó? Ami a motor hőfokát méri?Lehet az küld rossz jelet? Cseréljem ki?
Valaki beül mellém hidegen,szégyellem elindítani a kocsit,úgy jár mintha egy romhalmaz lenne,fél percig




Ne cserélj semmit. Rakd rá gépre, szenzorok adatait nézd és úgy indítsd el (ha nem írja az üzemanyag nyomást akkor külső mérőóra bekötése szükséges). Úgy látni fogod, hogy valósak-e az értékek (pl: 5fokos motor nyáron, vagy reggel indításnál 40 fokos a hűtővíz stb.)
Hozzáértő szerelő tudni fogja mit kell nézni.

Akkor oda vigyem ahol tudnak üzemanyag nyomást is mérni? Gondolom ezt nem lehet kimutatni,csak specifikus műszerrel. Sima szervizben nem tudnak levizsgálni üzemanyag nyomást, gondolom én.



A nyomócsövön van egy szelep, amire rá lehet dugni egy sima autós nyomásmérőt (benzinkút)


Ezt hogy érted? mármint amivel a kerék nyomást mérjük? azzal hogy mérek üzemanyag nyomást? vagy milyen benzinkúton levő nyomásmérőre gondolsz?


Azzal is meg lehet, de ne a tieddel csináld



most tényleg milyen mérőre gondoltál.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 22:31


anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Akkor először a hőfok jeladót nézzem meg? Az melyik jeladó? Ami a motor hőfokát méri?Lehet az küld rossz jelet? Cseréljem ki?
Valaki beül mellém hidegen,szégyellem elindítani a kocsit,úgy jár mintha egy romhalmaz lenne,fél percig




Ne cserélj semmit. Rakd rá gépre, szenzorok adatait nézd és úgy indítsd el (ha nem írja az üzemanyag nyomást akkor külső mérőóra bekötése szükséges). Úgy látni fogod, hogy valósak-e az értékek (pl: 5fokos motor nyáron, vagy reggel indításnál 40 fokos a hűtővíz stb.)
Hozzáértő szerelő tudni fogja mit kell nézni.

Akkor oda vigyem ahol tudnak üzemanyag nyomást is mérni? Gondolom ezt nem lehet kimutatni,csak specifikus műszerrel. Sima szervizben nem tudnak levizsgálni üzemanyag nyomást, gondolom én.



A nyomócsövön van egy szelep, amire rá lehet dugni egy sima autós nyomásmérőt (benzinkút)


Ezt hogy érted? mármint amivel a kerék nyomást mérjük? azzal hogy mérek üzemanyag nyomást? vagy milyen benzinkúton levő nyomásmérőre gondolsz?


Azzal is meg lehet, de ne a tieddel csináld



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 03. vasárnap, 22:32

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 22:10


bmw320d4 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Akkor először a hőfok jeladót nézzem meg? Az melyik jeladó? Ami a motor hőfokát méri?Lehet az küld rossz jelet? Cseréljem ki?
Valaki beül mellém hidegen,szégyellem elindítani a kocsit,úgy jár mintha egy romhalmaz lenne,fél percig




Ne cserélj semmit. Rakd rá gépre, szenzorok adatait nézd és úgy indítsd el (ha nem írja az üzemanyag nyomást akkor külső mérőóra bekötése szükséges). Úgy látni fogod, hogy valósak-e az értékek (pl: 5fokos motor nyáron, vagy reggel indításnál 40 fokos a hűtővíz stb.)
Hozzáértő szerelő tudni fogja mit kell nézni.

Akkor oda vigyem ahol tudnak üzemanyag nyomást is mérni? Gondolom ezt nem lehet kimutatni,csak specifikus műszerrel. Sima szervizben nem tudnak levizsgálni üzemanyag nyomást, gondolom én.



A nyomócsövön van egy szelep, amire rá lehet dugni egy sima autós nyomásmérőt (benzinkút)


Ezt hogy érted? mármint amivel a kerék nyomást mérjük? azzal hogy mérek üzemanyag nyomást? vagy milyen benzinkúton levő nyomásmérőre gondolsz?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 20:54


anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Akkor először a hőfok jeladót nézzem meg? Az melyik jeladó? Ami a motor hőfokát méri?Lehet az küld rossz jelet? Cseréljem ki?
Valaki beül mellém hidegen,szégyellem elindítani a kocsit,úgy jár mintha egy romhalmaz lenne,fél percig




Ne cserélj semmit. Rakd rá gépre, szenzorok adatait nézd és úgy indítsd el (ha nem írja az üzemanyag nyomást akkor külső mérőóra bekötése szükséges). Úgy látni fogod, hogy valósak-e az értékek (pl: 5fokos motor nyáron, vagy reggel indításnál 40 fokos a hűtővíz stb.)
Hozzáértő szerelő tudni fogja mit kell nézni.

Akkor oda vigyem ahol tudnak üzemanyag nyomást is mérni? Gondolom ezt nem lehet kimutatni,csak specifikus műszerrel. Sima szervizben nem tudnak levizsgálni üzemanyag nyomást, gondolom én.



A nyomócsövön van egy szelep, amire rá lehet dugni egy sima autós nyomásmérőt (benzinkút)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 18:48


hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Akkor először a hőfok jeladót nézzem meg? Az melyik jeladó? Ami a motor hőfokát méri?Lehet az küld rossz jelet? Cseréljem ki?
Valaki beül mellém hidegen,szégyellem elindítani a kocsit,úgy jár mintha egy romhalmaz lenne,fél percig




Ne cserélj semmit. Rakd rá gépre, szenzorok adatait nézd és úgy indítsd el (ha nem írja az üzemanyag nyomást akkor külső mérőóra bekötése szükséges). Úgy látni fogod, hogy valósak-e az értékek (pl: 5fokos motor nyáron, vagy reggel indításnál 40 fokos a hűtővíz stb.)
Hozzáértő szerelő tudni fogja mit kell nézni.

Akkor oda vigyem ahol tudnak üzemanyag nyomást is mérni? Gondolom ezt nem lehet kimutatni,csak specifikus műszerrel. Sima szervizben nem tudnak levizsgálni üzemanyag nyomást, gondolom én.



A diagnosztika valószínű mutatni fogja az üza nyomást, de ha nem akkor kell a nyomásmérő (olajálló nyomásmérő +az összekötő cső. semmi extra)
Nem kell márkaszervíz ha van a szerelőnek bmw-hez diagnosztikája.


Ok,köszi. Ezekre külön felhívom a figyelmét majd.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 18:46


anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Akkor először a hőfok jeladót nézzem meg? Az melyik jeladó? Ami a motor hőfokát méri?Lehet az küld rossz jelet? Cseréljem ki?
Valaki beül mellém hidegen,szégyellem elindítani a kocsit,úgy jár mintha egy romhalmaz lenne,fél percig




Ne cserélj semmit. Rakd rá gépre, szenzorok adatait nézd és úgy indítsd el (ha nem írja az üzemanyag nyomást akkor külső mérőóra bekötése szükséges). Úgy látni fogod, hogy valósak-e az értékek (pl: 5fokos motor nyáron, vagy reggel indításnál 40 fokos a hűtővíz stb.)
Hozzáértő szerelő tudni fogja mit kell nézni.

Akkor oda vigyem ahol tudnak üzemanyag nyomást is mérni? Gondolom ezt nem lehet kimutatni,csak specifikus műszerrel. Sima szervizben nem tudnak levizsgálni üzemanyag nyomást, gondolom én.



A diagnosztika valószínű mutatni fogja az üza nyomást, de ha nem akkor kell a nyomásmérő (olajálló nyomásmérő +az összekötő cső. semmi extra)
Nem kell márkaszervíz ha van a szerelőnek bmw-hez diagnosztikája.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 18:40


hancurozo írta:
anubisz írta: Akkor először a hőfok jeladót nézzem meg? Az melyik jeladó? Ami a motor hőfokát méri?Lehet az küld rossz jelet? Cseréljem ki?
Valaki beül mellém hidegen,szégyellem elindítani a kocsit,úgy jár mintha egy romhalmaz lenne,fél percig




Ne cserélj semmit. Rakd rá gépre, szenzorok adatait nézd és úgy indítsd el (ha nem írja az üzemanyag nyomást akkor külső mérőóra bekötése szükséges). Úgy látni fogod, hogy valósak-e az értékek (pl: 5fokos motor nyáron, vagy reggel indításnál 40 fokos a hűtővíz stb.)
Hozzáértő szerelő tudni fogja mit kell nézni.

Akkor oda vigyem ahol tudnak üzemanyag nyomást is mérni? Gondolom ezt nem lehet kimutatni,csak specifikus műszerrel. Sima szervizben nem tudnak levizsgálni üzemanyag nyomást, gondolom én.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 18:31


anubisz írta: Akkor először a hőfok jeladót nézzem meg? Az melyik jeladó? Ami a motor hőfokát méri?Lehet az küld rossz jelet? Cseréljem ki?
Valaki beül mellém hidegen,szégyellem elindítani a kocsit,úgy jár mintha egy romhalmaz lenne,fél percig




Ne cserélj semmit. Rakd rá gépre, szenzorok adatait nézd és úgy indítsd el (ha nem írja az üzemanyag nyomást akkor külső mérőóra bekötése szükséges). Úgy látni fogod, hogy valósak-e az értékek (pl: 5fokos motor nyáron, vagy reggel indításnál 40 fokos a hűtővíz stb.)
Hozzáértő szerelő tudni fogja mit kell nézni.