anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 18:20


hancurozo írta:
anubisz írta: Télen már telibe kezeltem injektor tisztító adalékkal vagy háromszor,és nem a legolcsóbbal,mart volt egy flakon vagy 2800 Ft.Az nem hozott semmi változást.


Nem sokat érnek. Mi kivettük az összeset és úgy indítoztunk. Ott derült ki a hiba. Kivétel után lett kitakarítva. (lekötve az üzemanyagrendszerről, és csatlakoztatva az elektromos rendszerre)

Akkor először a hőfok jeladót nézzem meg? Az melyik jeladó? Ami a motor hőfokát méri?Lehet az küld rossz jelet? Cseréljem ki?
Valaki beül mellém hidegen,szégyellem elindítani a kocsit,úgy jár mintha egy romhalmaz lenne,fél percig




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 03. vasárnap, 18:22

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 18:16


anubisz írta: Télen már telibe kezeltem injektor tisztító adalékkal vagy háromszor,és nem a legolcsóbbal,mart volt egy flakon vagy 2800 Ft.Az nem hozott semmi változást.


Nem sokat érnek. Mi kivettük az összeset és úgy indítoztunk. Ott derült ki a hiba. Kivétel után lett kitakarítva. (lekötve az üzemanyagrendszerről, és csatlakoztatva az elektromos rendszerre)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 18:01


hancurozo írta:
anubisz írta: Ezt is olvasd el,lejjebb írtam
Ez nagy szívás. Ki fogja ezt nekünk kimolyolni, hogy ugyan melyik szenzor,érzékelő ad fals jelet hidegindításkor,ami miatt szar a keverési arány fél percig. Főleg aki ritkán szerel BMW,a szakszerviz? uh ott kirabolnak, ott is a fejüket vakarták. Ott is néztek gépen valamit, dúsítási problémát vagy mit, de csak indításkor. Télen még volt, hogy nem járt reggel valamelyik hengerem is. Először 5,aztán 4 es,hát hoztak két használt trafót, olcsón odaadták,próba képpen beraktuk pár napra, jólvan, nem volt égés kimaradásom, kifizettem, pár napra rá,a 6 hengert írta be. Szét vetett az ideg. Fogtam kiszedtem a 6 trafót,felcseréltem az eljő hengerével,na, ha az a hibás akkor az elsőbe írja majd a hibát. Gondolod? megint 6 írta be. Aztán, hogy melegedett az idő,megszűnt magától, azóta nem írt be egy égés kimaradást sem.

Hiába pofáztam nekik , éjjel beraktam a kocsit nekik,hogy reggelre hideg legyen,és indításkor már műszer legyen rajta,de mire végig nyomkodnak ott kismillió gombot,a gépen addigra le esik az lapjárat hidegindítás után,max fél perc és már simán jár. Valahogy túl dús,vagy túl ritka keveréket kap,és azért volt égés kimaradásom is,nem a trafó volt a hibás.



Ha rendesen hidegindításnál figyelik az érzékelő adatait, akkor kibukik mi a hiba. Mivel az égést a kopogás érzékelőd figyeli, ezért ha bármi okból kimarad az égés (szar injektor, ac, gyertya, trafó, stb.) akkor beírja hibának. Tökorrú volt a szerelő, mert nem nézte végig az összes lehetséges kiváltó okot. Off autónál is kicseréltették a fél gyujtást és nem lett jó (kihagyott 1 henger), de miután kivettük az injektort és meg lett pucolva semmi baja.


Télen már telibe kezeltem injektor tisztító adalékkal vagy háromszor,és nem a legolcsóbbal,mart volt egy flakon vagy 2800 Ft.Az nem hozott semmi változást.

alf
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz alf

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 17:45


hancurozo írta:
anubisz írta: Nekem már 1 éve megvan ez a hibám. Nekem hidegen,ha áll egy egész napot,és indítom, elsőre vissza fullad.Most úgy indítom, hogy szinte leheletnyit, éppen hogy megpöccintem a gázpedált,akkor tökéletesen indul. De gáz nélkül, van hogy befullad,és második indításra tökéletes.Utána ugye 1000 fordulat, remeg minden, a lábam mintha cidriznék,úgy jár a motor,de ahogy le esik a fordulat 6,700 -ra úgy lesimul,és gyönyörűen jár,egyenletesen.Melegen semmi ilyen gond nincs. Télen 10 szer rosszabb. 5 fok alatt már nagyon erős a probléma. Persze itt is semmit nem ír be. Ez a probléma amire ráköltesz 100 000 ret,de lehet úgysem jönnek rá,mi okozza,csak kicseréltetik a fél autót.
Még annyit ,hogy minden indottáskor,hiába törlöm,utána is mindig beír egy P0598 hibakódot Thermostat Heater Control Circuit Low ,de nem hiszem,hogy ennek köze van hozzá,mert ha meleg a motor akkor is beírja. Autópályán 130 nál 95 fokos a vizem. Nincs hűtési gondom,szerintem nem lehet gond a termosztáttal.
Most érted,60 000 ért cseréljek AC pumpát? Aztán lehet a probléma megmarad,akkor jól jártam megint. Mikor indítás után fél percel ,már semmi gond nincs vele.



Ne cserélj ac-t. Pont azt írtam, hogy 1 sima hőfok jeladó is okozhatja a hibát (ha a motorvezérlő azt kapja, hogy meleg a motor). Ezért kell élőadat olvasás. Ott látni fogod az összes értéket amit az ecu kap.


Köszi a segitséget! Megnézetem ezeket a dolgokat,és megirom hogy mit találtak!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 17:45


anubisz írta: Ezt is olvasd el,lejjebb írtam
Ez nagy szívás. Ki fogja ezt nekünk kimolyolni, hogy ugyan melyik szenzor,érzékelő ad fals jelet hidegindításkor,ami miatt szar a keverési arány fél percig. Főleg aki ritkán szerel BMW,a szakszerviz? uh ott kirabolnak, ott is a fejüket vakarták. Ott is néztek gépen valamit, dúsítási problémát vagy mit, de csak indításkor. Télen még volt, hogy nem járt reggel valamelyik hengerem is. Először 5,aztán 4 es,hát hoztak két használt trafót, olcsón odaadták,próba képpen beraktuk pár napra, jólvan, nem volt égés kimaradásom, kifizettem, pár napra rá,a 6 hengert írta be. Szét vetett az ideg. Fogtam kiszedtem a 6 trafót,felcseréltem az eljő hengerével,na, ha az a hibás akkor az elsőbe írja majd a hibát. Gondolod? megint 6 írta be. Aztán, hogy melegedett az idő,megszűnt magától, azóta nem írt be egy égés kimaradást sem.

Hiába pofáztam nekik , éjjel beraktam a kocsit nekik,hogy reggelre hideg legyen,és indításkor már műszer legyen rajta,de mire végig nyomkodnak ott kismillió gombot,a gépen addigra le esik az lapjárat hidegindítás után,max fél perc és már simán jár. Valahogy túl dús,vagy túl ritka keveréket kap,és azért volt égés kimaradásom is,nem a trafó volt a hibás.



Ha rendesen hidegindításnál figyelik az érzékelő adatait, akkor kibukik mi a hiba. Mivel az égést a kopogás érzékelőd figyeli, ezért ha bármi okból kimarad az égés (szar injektor, ac, gyertya, trafó, stb.) akkor beírja hibának. Tökorrú volt a szerelő, mert nem nézte végig az összes lehetséges kiváltó okot. Off autónál is kicseréltették a fél gyujtást és nem lett jó (kihagyott 1 henger), de miután kivettük az injektort és meg lett pucolva semmi baja.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 17:39


YELLOW írta: nyugodtan szerkezthetted volna az előző kommentedet, és utána írni

ilyet is tud a fórum


Az igaz,igen feljebb kellett volna írni,aztán már rájöttem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 17:34


nyugodtan szerkezthetted volna az előző kommentedet, és utána írni

ilyet is tud a fórum


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 17:32


anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Nekem már 1 éve megvan ez a hibám. Nekem hidegen,ha áll egy egész napot,és indítom, elsőre vissza fullad.Most úgy indítom, hogy szinte leheletnyit, éppen hogy megpöccintem a gázpedált,akkor tökéletesen indul. De gáz nélkül, van hogy befullad,és második indításra tökéletes.Utána ugye 1000 fordulat, remeg minden, a lábam mintha cidriznék,úgy jár a motor,de ahogy le esik a fordulat 6,700 -ra úgy lesimul,és gyönyörűen jár,egyenletesen.Melegen semmi ilyen gond nincs. Télen 10 szer rosszabb. 5 fok alatt már nagyon erős a probléma. Persze itt is semmit nem ír be. Ez a probléma amire ráköltesz 100 000 ret,de lehet úgysem jönnek rá,mi okozza,csak kicseréltetik a fél autót.
Még annyit ,hogy minden indottáskor,hiába törlöm,utána is mindig beír egy P0598 hibakódot Thermostat Heater Control Circuit Low ,de nem hiszem,hogy ennek köze van hozzá,mert ha meleg a motor akkor is beírja. Autópályán 130 nál 95 fokos a vizem. Nincs hűtési gondom,szerintem nem lehet gond a termosztáttal.
Most érted,60 000 ért cseréljek AC pumpát? Aztán lehet a probléma megmarad,akkor jól jártam megint. Mikor indítás után fél percel ,már semmi gond nincs vele.



Ne cserélj ac-t. Pont azt írtam, hogy 1 sima hőfok jeladó is okozhatja a hibát (ha a motorvezérlő azt kapja, hogy meleg a motor). Ezért kell élőadat olvasás. Ott látni fogod az összes értéket amit az ecu kap.


Ezt is olvasd el,lejjebb írtam
Ez nagy szívás. Ki fogja ezt nekünk kimolyolni, hogy ugyan melyik szenzor,érzékelő ad fals jelet hidegindításkor,ami miatt szar a keverési arány fél percig. Főleg aki ritkán szerel BMW,a szakszerviz? uh ott kirabolnak, ott is a fejüket vakarták. Ott is néztek gépen valamit, dúsítási problémát vagy mit, de csak indításkor. Télen még volt, hogy nem járt reggel valamelyik hengerem is. Először 5,aztán 4 es,hát hoztak két használt trafót, olcsón odaadták,próba képpen beraktuk pár napra, jólvan, nem volt égés kimaradásom, kifizettem, pár napra rá,a 6 hengert írta be. Szét vetett az ideg. Fogtam kiszedtem a 6 trafót,felcseréltem az eljő hengerével,na, ha az a hibás akkor az elsőbe írja majd a hibát. Gondolod? megint 6 írta be. Aztán, hogy melegedett az idő,megszűnt magától, azóta nem írt be egy égés kimaradást sem.



Hiába pofáztam nekik , éjjel beraktam a kocsit nekik,hogy reggelre hideg legyen,és indításkor már műszer legyen rajta,de mire végig nyomkodnak ott kismillió gombot,a gépen addigra le esik az lapjárat hidegindítás után,max fél perc és már simán jár. Valahogy túl dús,vagy túl ritka keveréket kap,és azért volt égés kimaradásom is,nem a trafó volt a hibás.
Ezt melyik hőgomba vagy mi szabályozza? lehet jobban járok, ha kicserélem én,ha nem brutál az ára. próba képpen.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. július 03. vasárnap, 17:38

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 17:28


hancurozo írta:
anubisz írta: Nekem már 1 éve megvan ez a hibám. Nekem hidegen,ha áll egy egész napot,és indítom, elsőre vissza fullad.Most úgy indítom, hogy szinte leheletnyit, éppen hogy megpöccintem a gázpedált,akkor tökéletesen indul. De gáz nélkül, van hogy befullad,és második indításra tökéletes.Utána ugye 1000 fordulat, remeg minden, a lábam mintha cidriznék,úgy jár a motor,de ahogy le esik a fordulat 6,700 -ra úgy lesimul,és gyönyörűen jár,egyenletesen.Melegen semmi ilyen gond nincs. Télen 10 szer rosszabb. 5 fok alatt már nagyon erős a probléma. Persze itt is semmit nem ír be. Ez a probléma amire ráköltesz 100 000 ret,de lehet úgysem jönnek rá,mi okozza,csak kicseréltetik a fél autót.
Még annyit ,hogy minden indottáskor,hiába törlöm,utána is mindig beír egy P0598 hibakódot Thermostat Heater Control Circuit Low ,de nem hiszem,hogy ennek köze van hozzá,mert ha meleg a motor akkor is beírja. Autópályán 130 nál 95 fokos a vizem. Nincs hűtési gondom,szerintem nem lehet gond a termosztáttal.
Most érted,60 000 ért cseréljek AC pumpát? Aztán lehet a probléma megmarad,akkor jól jártam megint. Mikor indítás után fél percel ,már semmi gond nincs vele.



Ne cserélj ac-t. Pont azt írtam, hogy 1 sima hőfok jeladó is okozhatja a hibát (ha a motorvezérlő azt kapja, hogy meleg a motor). Ezért kell élőadat olvasás. Ott látni fogod az összes értéket amit az ecu kap.


Ezt is olvasd el,lejjebb írtam
Ez nagy szívás. Ki fogja ezt nekünk kimolyolni, hogy ugyan melyik szenzor,érzékelő ad fals jelet hidegindításkor,ami miatt szar a keverési arány fél percig. Főleg aki ritkán szerel BMW,a szakszerviz? uh ott kirabolnak, ott is a fejüket vakarták. Ott is néztek gépen valamit, dúsítási problémát vagy mit, de csak indításkor. Télen még volt, hogy nem járt reggel valamelyik hengerem is. Először 5,aztán 4 es,hát hoztak két használt trafót, olcsón odaadták,próba képpen beraktuk pár napra, jólvan, nem volt égés kimaradásom, kifizettem, pár napra rá,a 6 hengert írta be. Szét vetett az ideg. Fogtam kiszedtem a 6 trafót,felcseréltem az eljő hengerével,na, ha az a hibás akkor az elsőbe írja majd a hibát. Gondolod? megint 6 írta be. Aztán, hogy melegedett az idő,megszűnt magától, azóta nem írt be egy égés kimaradást sem.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 17:21


anubisz írta: Nekem már 1 éve megvan ez a hibám. Nekem hidegen,ha áll egy egész napot,és indítom, elsőre vissza fullad.Most úgy indítom, hogy szinte leheletnyit, éppen hogy megpöccintem a gázpedált,akkor tökéletesen indul. De gáz nélkül, van hogy befullad,és második indításra tökéletes.Utána ugye 1000 fordulat, remeg minden, a lábam mintha cidriznék,úgy jár a motor,de ahogy le esik a fordulat 6,700 -ra úgy lesimul,és gyönyörűen jár,egyenletesen.Melegen semmi ilyen gond nincs. Télen 10 szer rosszabb. 5 fok alatt már nagyon erős a probléma. Persze itt is semmit nem ír be. Ez a probléma amire ráköltesz 100 000 ret,de lehet úgysem jönnek rá,mi okozza,csak kicseréltetik a fél autót.
Még annyit ,hogy minden indottáskor,hiába törlöm,utána is mindig beír egy P0598 hibakódot Thermostat Heater Control Circuit Low ,de nem hiszem,hogy ennek köze van hozzá,mert ha meleg a motor akkor is beírja. Autópályán 130 nál 95 fokos a vizem. Nincs hűtési gondom,szerintem nem lehet gond a termosztáttal.
Most érted,60 000 ért cseréljek AC pumpát? Aztán lehet a probléma megmarad,akkor jól jártam megint. Mikor indítás után fél percel ,már semmi gond nincs vele.



Ne cserélj ac-t. Pont azt írtam, hogy 1 sima hőfok jeladó is okozhatja a hibát (ha a motorvezérlő azt kapja, hogy meleg a motor). Ezért kell élőadat olvasás. Ott látni fogod az összes értéket amit az ecu kap.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 17:00


alf írta:
hancurozo írta:
alf írta: sziasztok tudnátok nekem segiteni! nemrég vettem egy E46 320i-t 2.2 170le verdát.Az vele a gondom amikor elinditom hideg motornál indul rendesen felmegy az alapjárat olyan 1000-ig de utánna tul hamar visszaesik normál alapjáratra.Ekkor rázza a kasznit meg egyenletlenül jár a motor.Leálitom ujrainditom akkor meg minden jó,de akkor már a vizhöfokmérö elhagyta a kék jelzést,addig nem jó.Elvittem szakszervizbe rátették gépre,és semmi hibát nem irt ki.Azt monták nem tudják mi a baja.Végig olvastam a forumokat akinek ilyen gondja volt és mindenki az AC pumpára gyanakszik.Szerintetek nekem is az AC pumpával lenne gondom?A Segitséget elöre is köszönöm!


Eza baj a hibakód olvasással. Ha rossz az érzékelő (állandó értéket ad, de nem tartományon kívülit akkor nem írja hibának) Nézzétek meg milyen motorhőmérsékleti jelet kap a motorvezérlő. Mivel a tünetből a nem megfelelően dúsított keverékre lehet következtetni hidegindításkor, ezért alacsony az alapjárat hideg motornál, és jó ha már nincs szükség töbletüzemanyagra. De ezen kívül még elég sok minden okozhat hasonló hibát. Vidd el hozzáértő szerelőhöz, és nézzetek élőadatot is.


köszi a gyors választ! megprobálok akkor keresni egy jó szerelöt.Netalán tudnál nekem ajálani valakit nagykanizsa környékén vagy zalába?


Nekem már 1 éve megvan ez a hibám. Nekem hidegen,ha áll egy egész napot,és indítom, elsőre vissza fullad.Most úgy indítom, hogy szinte leheletnyit, éppen hogy megpöccintem a gázpedált,akkor tökéletesen indul. De gáz nélkül, van hogy befullad,és második indításra tökéletes.Utána ugye 1000 fordulat, remeg minden, a lábam mintha cidriznék,úgy jár a motor,de ahogy le esik a fordulat 6,700 -ra úgy lesimul,és gyönyörűen jár,egyenletesen.Melegen semmi ilyen gond nincs. Télen 10 szer rosszabb. 5 fok alatt már nagyon erős a probléma. Persze itt is semmit nem ír be. Ez a probléma amire ráköltesz 100 000 ret,de lehet úgysem jönnek rá,mi okozza,csak kicseréltetik a fél autót.
Még annyit ,hogy minden indottáskor,hiába törlöm,utána is mindig beír egy P0598 hibakódot Thermostat Heater Control Circuit Low ,de nem hiszem,hogy ennek köze van hozzá,mert ha meleg a motor akkor is beírja. Autópályán 130 nál 95 fokos a vizem. Nincs hűtési gondom,szerintem nem lehet gond a termosztáttal.
Most érted,60 000 ért cseréljek AC pumpát? Aztán lehet a probléma megmarad,akkor jól jártam megint. Mikor indítás után fél percel ,már semmi gond nincs vele.

Ez nagy szívás. Ki fogja ezt nekünk kimolyolni, hogy ugyan melyik szenzor,érzékelő ad fals jelet hidegindításkor,ami miatt szar a keverési arány fél percig. Főleg aki ritkán szerel BMW,a szakszerviz? uh ott kirabolnak, ott is a fejüket vakarták. Ott is néztek gépen valamit, dúsítási problémát vagy mit, de csak indításkor. Télen még volt, hogy nem járt reggel valamelyik hengerem is. Először 5,aztán 4 es,hát hoztak két használt trafót, olcsón odaadták,próba képpen beraktuk pár napra, jólvan, nem volt égés kimaradásom, kifizettem, pár napra rá,a 6 hengert írta be. Szét vetett az ideg. Fogtam kiszedtem a 6 trafót,felcseréltem az eljő hengerével,na, ha az a hibás akkor az elsőbe írja majd a hibát. Gondolod? megint 6 írta be. Aztán, hogy melegedett az idő,megszűnt magától, azóta nem írt be egy égés kimaradást sem.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. július 03. vasárnap, 17:26

alf
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz alf

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 16:21


hancurozo írta:
alf írta: sziasztok tudnátok nekem segiteni! nemrég vettem egy E46 320i-t 2.2 170le verdát.Az vele a gondom amikor elinditom hideg motornál indul rendesen felmegy az alapjárat olyan 1000-ig de utánna tul hamar visszaesik normál alapjáratra.Ekkor rázza a kasznit meg egyenletlenül jár a motor.Leálitom ujrainditom akkor meg minden jó,de akkor már a vizhöfokmérö elhagyta a kék jelzést,addig nem jó.Elvittem szakszervizbe rátették gépre,és semmi hibát nem irt ki.Azt monták nem tudják mi a baja.Végig olvastam a forumokat akinek ilyen gondja volt és mindenki az AC pumpára gyanakszik.Szerintetek nekem is az AC pumpával lenne gondom?A Segitséget elöre is köszönöm!


Eza baj a hibakód olvasással. Ha rossz az érzékelő (állandó értéket ad, de nem tartományon kívülit akkor nem írja hibának) Nézzétek meg milyen motorhőmérsékleti jelet kap a motorvezérlő. Mivel a tünetből a nem megfelelően dúsított keverékre lehet következtetni hidegindításkor, ezért alacsony az alapjárat hideg motornál, és jó ha már nincs szükség töbletüzemanyagra. De ezen kívül még elég sok minden okozhat hasonló hibát. Vidd el hozzáértő szerelőhöz, és nézzetek élőadatot is.


köszi a gyors választ! megprobálok akkor keresni egy jó szerelöt.Netalán tudnál nekem ajálani valakit nagykanizsa környékén vagy zalába?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 15:46


alf írta: sziasztok tudnátok nekem segiteni! nemrég vettem egy E46 320i-t 2.2 170le verdát.Az vele a gondom amikor elinditom hideg motornál indul rendesen felmegy az alapjárat olyan 1000-ig de utánna tul hamar visszaesik normál alapjáratra.Ekkor rázza a kasznit meg egyenletlenül jár a motor.Leálitom ujrainditom akkor meg minden jó,de akkor már a vizhöfokmérö elhagyta a kék jelzést,addig nem jó.Elvittem szakszervizbe rátették gépre,és semmi hibát nem irt ki.Azt monták nem tudják mi a baja.Végig olvastam a forumokat akinek ilyen gondja volt és mindenki az AC pumpára gyanakszik.Szerintetek nekem is az AC pumpával lenne gondom?A Segitséget elöre is köszönöm!


Eza baj a hibakód olvasással. Ha rossz az érzékelő (állandó értéket ad, de nem tartományon kívülit akkor nem írja hibának) Nézzétek meg milyen motorhőmérsékleti jelet kap a motorvezérlő. Mivel a tünetből a nem megfelelően dúsított keverékre lehet következtetni hidegindításkor, ezért alacsony az alapjárat hideg motornál, és jó ha már nincs szükség töbletüzemanyagra. De ezen kívül még elég sok minden okozhat hasonló hibát. Vidd el hozzáértő szerelőhöz, és nézzetek élőadatot is.

alf
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz alf

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 15:29


sziasztok tudnátok nekem segiteni! nemrég vettem egy E46 320i-t 2.2 170le verdát.Az vele a gondom amikor elinditom hideg motornál indul rendesen felmegy az alapjárat olyan 1000-ig de utánna tul hamar visszaesik normál alapjáratra.Ekkor rázza a kasznit meg egyenletlenül jár a motor.Leálitom ujrainditom akkor meg minden jó,de akkor már a vizhöfokmérö elhagyta a kék jelzést,addig nem jó.Elvittem szakszervizbe rátették gépre,és semmi hibát nem irt ki.Azt monták nem tudják mi a baja.Végig olvastam a forumokat akinek ilyen gondja volt és mindenki az AC pumpára gyanakszik.Szerintetek nekem is az AC pumpával lenne gondom?A Segitséget elöre is köszönöm!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 21:05


hil írta:
Bero írta:

Látszik,hogy tényleg szarul fogalmazok Nem vettem kötekedésnek,nem is ti rátok irányult a ''szarok bele'' mert nagyon köszönöm mindig a segítségeteket,csak nagyon szar,hogy tényleg egy rakat pénzt költök a verdára,mindig a legjobb gyári alkatrészeket rakom bele és valami mindig szar benne.. Régebben amikor cserélgettem ezeket a dolgokat benne,nem nagyon olvasgattam ilyen részletesen,de már bánom Máskor jobban figyelek,és tényleg bocs,ha valakinek rosszul jött le a dolog,tényleg szarul fogalmazok Hali


Semmi baj Bero! Ha tudunk, segítünk, sok tapasztalat gyűlt már itt össze.
De ne aggódj én is csináltam már potya köröket és szerintem sokan mások is, tehát nem vagy egyedül.



Köszi,és máris nyugodtabb vagyok!