hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 20:41


Bero írta:

Látszik,hogy tényleg szarul fogalmazok Nem vettem kötekedésnek,nem is ti rátok irányult a ''szarok bele'' mert nagyon köszönöm mindig a segítségeteket,csak nagyon szar,hogy tényleg egy rakat pénzt költök a verdára,mindig a legjobb gyári alkatrészeket rakom bele és valami mindig szar benne.. Régebben amikor cserélgettem ezeket a dolgokat benne,nem nagyon olvasgattam ilyen részletesen,de már bánom Máskor jobban figyelek,és tényleg bocs,ha valakinek rosszul jött le a dolog,tényleg szarul fogalmazok Hali


Semmi baj Bero! Ha tudunk, segítünk, sok tapasztalat gyűlt már itt össze.
De ne aggódj én is csináltam már potya köröket és szerintem sokan mások is, tehát nem vagy egyedül.


Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 20:33


hil írta:
Bero írta:

Szia! akkor gondolom, egy vagyont költöttél rá! Ha visszaolvastál volna, akkor nem Bosh, hanem NGK BKR6EQUP tipusú platina elektródásat tetettél volna bele. Ez ki lett tárgyalva, és sokan panaszkodtak a Bosch-ra. Lambda szonda???



Hát ezt a részt pont nem olvastam Lambda szonda meg nemtom milyen. ennyi,szarok bele [/quote]

Szia Bero! Többen írták (más BMW fórumon is), hogy nem javallt a Bosch gyertya, amin én is csodálkoztam,ezért vettem az előbb megnevezettet.
Egy valamit viszont nem értek: gondod van, tanácsot kérsz, néhányan válaszolnak is legjobb tudásuk szerint: ezek eddig rendben vannak. Viszont már ne haragudj, de a Te megnyilvánulásod ezekre: "ennyi, szarok bele" nem illik bele a képbe. Tényleg nem kötekedni akarok, de akik segítő szándékkal válaszoltak, azoknak ez esetleg rosszul is eshet.

[/quote]

Látszik,hogy tényleg szarul fogalmazok Nem vettem kötekedésnek,nem is ti rátok irányult a ''szarok bele'' mert nagyon köszönöm mindig a segítségeteket,csak nagyon szar,hogy tényleg egy rakat pénzt költök a verdára,mindig a legjobb gyári alkatrészeket rakom bele és valami mindig szar benne.. Régebben amikor cserélgettem ezeket a dolgokat benne,nem nagyon olvasgattam ilyen részletesen,de már bánom Máskor jobban figyelek,és tényleg bocs,ha valakinek rosszul jött le a dolog,tényleg szarul fogalmazok Hali

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 19:09


Bero írta:

Szia! akkor gondolom, egy vagyont költöttél rá! Ha visszaolvastál volna, akkor nem Bosh, hanem NGK BKR6EQUP tipusú platina elektródásat tetettél volna bele. Ez ki lett tárgyalva, és sokan panaszkodtak a Bosch-ra. Lambda szonda???

[/quote]

Hát ezt a részt pont nem olvastam Lambda szonda meg nemtom milyen. ennyi,szarok bele [/quote]

Szia Bero! Többen írták (más BMW fórumon is), hogy nem javallt a Bosch gyertya, amin én is csodálkoztam,ezért vettem az előbb megnevezettet.
Egy valamit viszont nem értek: gondod van, tanácsot kérsz, néhányan válaszolnak is legjobb tudásuk szerint: ezek eddig rendben vannak. Viszont már ne haragudj, de a Te megnyilvánulásod ezekre: "ennyi, szarok bele" nem illik bele a képbe. Tényleg nem kötekedni akarok, de akik segítő szándékkal válaszoltak, azoknak ez esetleg rosszul is eshet.



Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 18:31


hil írta:
Bero írta:

Nem utángyártott szarokat tetettem bele,hanem eredeti BMW alkatrészeket,gyári cuccokat! Kb 4-5 hónapja cseréltem ezeket: Kartergázszűrő,gyertyák (bosch) légtömegmérő, AC pumpa, légszűrők,lengőkarok,szilentek,lambdaszonda. Tényleg előfordulhat,hogy szétmennek ezek a dolgok, hiába gyári cuccok,de az elég gáz lenne Jobban nem tudom megfogalmazni milyen a kocsi viselkedése ennyi tellett tőlem,srácok Szerintem is a katalizátor marad,meglátjuk és majd írok mi volt a gond


Szia! akkor gondolom, egy vagyont költöttél rá! Ha visszaolvastál volna, akkor nem Bosh, hanem NGK BKR6EQUP tipusú platina elektródásat tetettél volna bele. Ez ki lett tárgyalva, és sokan panaszkodtak a Bosch-ra. Lambda szonda???



Hát ezt a részt pont nem olvastam Lambda szonda meg nemtom milyen. ennyi,szarok bele

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 17:50


Bero írta:

Nem utángyártott szarokat tetettem bele,hanem eredeti BMW alkatrészeket,gyári cuccokat! Kb 4-5 hónapja cseréltem ezeket: Kartergázszűrő,gyertyák (bosch) légtömegmérő, AC pumpa, légszűrők,lengőkarok,szilentek,lambdaszonda. Tényleg előfordulhat,hogy szétmennek ezek a dolgok, hiába gyári cuccok,de az elég gáz lenne Jobban nem tudom megfogalmazni milyen a kocsi viselkedése ennyi tellett tőlem,srácok Szerintem is a katalizátor marad,meglátjuk és majd írok mi volt a gond


Szia! akkor gondolom, egy vagyont költöttél rá! Ha visszaolvastál volna, akkor nem Bosh, hanem NGK BKR6EQUP tipusú platina elektródásat tetettél volna bele. Ez ki lett tárgyalva, és sokan panaszkodtak a Bosch-ra. Lambda szonda???



Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 16:11


DzsanniE írta: Hi!
A címben szereplő probléma jelentkezett már dízeleseknél?
Nekem tegnap óta van olyan érzésem hidegindítás után, mintha nem menne egy henger, kissé egyenetlen az alapjárat, de kb 30-40 méter megtétele után már normális. Könnyen indul. Hibakód nincs. Izzítógyertyák pár hónapja lettek cserélve(gyári).
Valakinek van ötlete, mi lehet?


Nekem is ugyanez mint neked! nincs hibakód. Katalizátort,lambdát nézesd meg! Amint megcsináltatom írok,mi volt a gond!

DzsanniE

státusz DzsanniE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 15:59


Hi!
A címben szereplő probléma jelentkezett már dízeleseknél?
Nekem tegnap óta van olyan érzésem hidegindítás után, mintha nem menne egy henger, kissé egyenetlen az alapjárat, de kb 30-40 méter megtétele után már normális. Könnyen indul. Hibakód nincs. Izzítógyertyák pár hónapja lettek cserélve(gyári).
Valakinek van ötlete, mi lehet?


Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 22:05


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Akkor meg a motorban nem jó valami!

Bocs, ezt nem lehetett kihagyni az előzmény válaszok után

Lehet, hogy össze van törve a katalizátor belseje



már megbocsáss, de ha nem ír le semmit, akkor mégis az alapokból kell indulni. ha az elején leírta volna, hogy mi lett cserélve, és a pontos hibajelenséget talán magam is megkíméltem volna.
egyébként azért, mert valami fél éve lett cserélve, még nem jelenti azt, hogy ne romolhatna el



Ezért kérdeztem, mert az nem kerül semmibe. A cserével kapcsolatban igazad van, főleg ha (esetleg valami gagyi)utángyártottat sikerült betenni.

A gyertyákat megnézném, bár nem valószínű, hogy attól van, de az a legolcsóbb, és marad továbbra is a katalizátor tippem, hogy össze van törve a belseje és elzárja a kipuf gáz útját ezáltal fojtva a motort. A leírás alapján, de meghallgatva lehet, hogy más ötlet adódna.
Tényleg hadilábon állsz a fogalmazással még 2. nekifutásra is, de kérlek, ne ha haragudj ezért a megjegyzésemért, nem rossz szándékkal tettem.

De lehet, hogy a lambda szonda a hibás, és amíg hideg a motor, addig hülye adatokat küld a computernek és azért a csúnya hang meg a jelenség






Nem utángyártott szarokat tetettem bele,hanem eredeti BMW alkatrészeket,gyári cuccokat! Kb 4-5 hónapja cseréltem ezeket: Kartergázszűrő,gyertyák (bosch) légtömegmérő, AC pumpa, légszűrők,lengőkarok,szilentek,lambdaszonda. Tényleg előfordulhat,hogy szétmennek ezek a dolgok, hiába gyári cuccok,de az elég gáz lenne Jobban nem tudom megfogalmazni milyen a kocsi viselkedése ennyi tellett tőlem,srácok Szerintem is a katalizátor marad,meglátjuk és majd írok mi volt a gond



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 21:34


YELLOW írta:
hil írta:
Akkor meg a motorban nem jó valami!

Bocs, ezt nem lehetett kihagyni az előzmény válaszok után

Lehet, hogy össze van törve a katalizátor belseje



már megbocsáss, de ha nem ír le semmit, akkor mégis az alapokból kell indulni. ha az elején leírta volna, hogy mi lett cserélve, és a pontos hibajelenséget talán magam is megkíméltem volna.
egyébként azért, mert valami fél éve lett cserélve, még nem jelenti azt, hogy ne romolhatna el



Ezért kérdeztem, mert az nem kerül semmibe. A cserével kapcsolatban igazad van, főleg ha (esetleg valami gagyi)utángyártottat sikerült betenni.

A gyertyákat megnézném, bár nem valószínű, hogy attól van, de az a legolcsóbb, és marad továbbra is a katalizátor tippem, hogy össze van törve a belseje és elzárja a kipuf gáz útját ezáltal fojtva a motort. A leírás alapján, de meghallgatva lehet, hogy más ötlet adódna.
Tényleg hadilábon állsz a fogalmazással még 2. nekifutásra is, de kérlek, ne ha haragudj ezért a megjegyzésemért, nem rossz szándékkal tettem.

De lehet, hogy a lambda szonda a hibás, és amíg hideg a motor, addig hülye adatokat küld a computernek és azért a csúnya hang meg a jelenség





Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2011. február 14. hétfő, 21:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 21:27


hil írta:
Akkor meg a motorban nem jó valami!

Bocs, ezt nem lehetett kihagyni az előzmény válaszok után

Lehet, hogy össze van törve a katalizátor belseje



már megbocsáss, de ha nem ír le semmit, akkor mégis az alapokból kell indulni. ha az elején leírta volna, hogy mi lett cserélve, és a pontos hibajelenséget talán magam is megkíméltem volna.
egyébként azért, mert valami fél éve lett cserélve, még nem jelenti azt, hogy ne romolhatna el



Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 20:33


hil írta:
Bero írta: Üdv! Nekem nem himbál a motor hidegindításkor,hanem 40-nél többel nem tudok menni Bármilyen sebességbe rakom tökmindegy,full gázt adok torpan,nem megy mintha beakadna :S Valami hangot is hallok ilyenkor. kb 1-2 perc után visszatér és megindul amikor kicsit melegebb a motor! Valaki tapasztalt már ilyet? Légtömegmérőm gép szerint jó...


Bocsáss meg, lehet, hogy ideges voltál, de szöveged számomra nem értelmezhető:

Mit akartál írni azzal : nem megy mintha beakadna :S Valami hangot is hallok ilyenkor. (mi akad be, mit jelent az: :S és milyen hangot hallasz?) )
Továbbá mi az, hogy : 1-2 perc után visszatér és megindul (mi tér vissza és indul meg?)




Nyugodt voltam/vagyok csak szarul foglamazok tehát, nem megy: Elindulok 1-esben 20nál többet nem megy.Felváltok 2-esbe 30-nál nem megy többet. 3-asban 40el. stb... nem pörög ki a motor 3 ezres fordulat fölé! Nincs benne erő,mintha torpanna nem enged többel menni mintha valaki megfogná a kocsit hiába nyomom be tövig a gázt csak erőlködik,szenved a gép mint egy folytás! A hang pedig olyan hogy amikor gázt adok csutkán vagy 3/4-ig akkor egy koppanás a motorból tompa-mély és megint megáll 2-ezres fordulatnál. a másik: 1-2 perc után visszatér: Ilyen erőlködés mellett ugyebár elindulok, felkapcsolok 5ösbe csapatom neki 60-nal de többel nem megy és amint a vízhő mutató a középre áll,gázt adok full benyomom és visszatér az erő, felpörög 4-5 ezerig simán mintha mi se történt volna! Nagyjából így tudnám leírni. Remélem így érthetőbb volt

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 20:19


Bero írta: Üdv! Nekem nem himbál a motor hidegindításkor,hanem 40-nél többel nem tudok menni Bármilyen sebességbe rakom tökmindegy,full gázt adok torpan,nem megy mintha beakadna :S Valami hangot is hallok ilyenkor. kb 1-2 perc után visszatér és megindul amikor kicsit melegebb a motor! Valaki tapasztalt már ilyet? Légtömegmérőm gép szerint jó...


Bocsáss meg, lehet, hogy ideges voltál, de szöveged számomra nem értelmezhető:

Mit akartál írni azzal : nem megy mintha beakadna :S Valami hangot is hallok ilyenkor. (mi akad be, mit jelent az: :S és milyen hangot hallasz?) )
Továbbá mi az, hogy : 1-2 perc után visszatér és megindul (mi tér vissza és indul meg?)




Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 20:08


hil írta:
Bero írta: Az pedig nyáron volt cserélve új gyárira! Amikor gázt adok üresben 2 ezernél nem megy többet és amikor nyomom neki,felmegy utána leesik de nem áll le. mintha valami trabi lenne Katalizátorom ami szar,attól nem lehet ez a baj ?


Akkor meg a motorban nem jó valami!

Bocs, ezt nem lehetett kihagyni az előzmény válaszok után

Lehet, hogy össze van törve a katalizátor belseje




Köszi A katalizátorban van valami lyuk,meg valami ehhez kapcsolódóan tartály vacuum-os és az is lehet lyukas,faszom Köv héten viszem szervízbe majd kiderül

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 19:42


Bero írta: Az pedig nyáron volt cserélve új gyárira! Amikor gázt adok üresben 2 ezernél nem megy többet és amikor nyomom neki,felmegy utána leesik de nem áll le. mintha valami trabi lenne Katalizátorom ami szar,attól nem lehet ez a baj ?


Akkor meg a motorban nem jó valami!

Bocs, ezt nem lehetett kihagyni az előzmény válaszok után

Lehet, hogy össze van törve a katalizátor belseje



Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 19:39


Az pedig nyáron volt cserélve új gyárira! Amikor gázt adok üresben 2 ezernél nem megy többet és amikor nyomom neki,felmegy utána leesik de nem áll le. mintha valami trabi lenne Katalizátorom ami szar,attól nem lehet ez a baj ?