YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. január 14. hétfő, 12:07


adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Mint ahogy "pifou23" is írta szerintem is mechanikus motor probléma lesz. Én már mindent átnéztem, kicseréltem amit lehetett..
Gyűrűre vagy hidrotőkére gyanakszom bár ez utóbbi cserélve lett amikor a hengerfejet újították fel. A gyűrűzés meg drága lett volna (kb 200) ezért az elmaradt. De egyre nagyobb a gyanúm hogy hidegen nincs meg a kellő kompresszió, le vannak tapadva a gyűrűk. Amikor meg bemelegszik tök jó minden, hőtágulás miatt gondolom a gyűrűk is jobban "zárnak" úgymond. Tehát ott meg is van a kompresszió melegen.


szerintem meg nincs 200-ban a gyűrűzés. nem egy hengerhez kerül 50 valamennyibe, hanem a négyhez összesen. azt hittem ezt már megbeszéltük.
de legyél akkor félrevezetve, oszt hagyd úgy.



Persze..ha műanyagból lenne.
Az hogy szerinted mennyi meg az hogy valójában mennyibe kerül az itt van:

A link neve

3-as alkatrész minimum 33 ezer / db attól függ melyik cikkszám kell, de van 50 ezres is. És ez 1 henger. Ezt szorozd be 4-el. És még akkor a főtengely csapágyakról nem is beszéltünk. Jaa igen nyílván lehet utángyártottat is bele rakni...


tudom, emlékszem mikor mutattad. de én akkor is azt mondtam, hogy szerintem nem jól van ez a táblázat. egyébként én meg Mahle-t simán raknék bele. az eredeti BMW-t is valószínű ugyanaz a cég gyártja. de feladom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 14. hétfő, 10:17


YELLOW írta:
adams22 írta:
Mint ahogy "pifou23" is írta szerintem is mechanikus motor probléma lesz. Én már mindent átnéztem, kicseréltem amit lehetett..
Gyűrűre vagy hidrotőkére gyanakszom bár ez utóbbi cserélve lett amikor a hengerfejet újították fel. A gyűrűzés meg drága lett volna (kb 200) ezért az elmaradt. De egyre nagyobb a gyanúm hogy hidegen nincs meg a kellő kompresszió, le vannak tapadva a gyűrűk. Amikor meg bemelegszik tök jó minden, hőtágulás miatt gondolom a gyűrűk is jobban "zárnak" úgymond. Tehát ott meg is van a kompresszió melegen.


szerintem meg nincs 200-ban a gyűrűzés. nem egy hengerhez kerül 50 valamennyibe, hanem a négyhez összesen. azt hittem ezt már megbeszéltük.
de legyél akkor félrevezetve, oszt hagyd úgy.



Persze..ha műanyagból lenne.
Az hogy szerinted mennyi meg az hogy valójában mennyibe kerül az itt van:

A link neve

3-as alkatrész minimum 33 ezer / db attól függ melyik cikkszám kell, de van 50 ezres is. És ez 1 henger. Ezt szorozd be 4-el. És még akkor a főtengely csapágyakról nem is beszéltünk. Jaa igen nyílván lehet utángyártottat is bele rakni...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. január 14. hétfő, 09:29


adams22 írta:
Mint ahogy "pifou23" is írta szerintem is mechanikus motor probléma lesz. Én már mindent átnéztem, kicseréltem amit lehetett..
Gyűrűre vagy hidrotőkére gyanakszom bár ez utóbbi cserélve lett amikor a hengerfejet újították fel. A gyűrűzés meg drága lett volna (kb 200) ezért az elmaradt. De egyre nagyobb a gyanúm hogy hidegen nincs meg a kellő kompresszió, le vannak tapadva a gyűrűk. Amikor meg bemelegszik tök jó minden, hőtágulás miatt gondolom a gyűrűk is jobban "zárnak" úgymond. Tehát ott meg is van a kompresszió melegen.


szerintem meg nincs 200-ban a gyűrűzés. nem egy hengerhez kerül 50 valamennyibe, hanem a négyhez összesen. azt hittem ezt már megbeszéltük.
de legyél akkor félrevezetve, oszt hagyd úgy.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 14. hétfő, 09:18


adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Erre lett esetleg megoldás? Szívesen elolvastam volna. Bár 4 év elteltével csak meg lett.


általában csak kérdezni szeretnek, amikor pörgött a fórum, is volt hasonló. megkapta a választ és nem láttuk, amíg megint gondja nem akadt. azért egy fórum jóval több, mint help center. de régen sokkal többen értették a lényegét.


Így van! A megoldást is le kéne írni, hogy akinek lesz ilyen gondja legközelebb annak már csak elolvasnia kelljen, ne pedig újabb és újabb témát nyitni feleslegesen.
Nem az hogy eltűnik évekre..


nem szokás már vissza olvasni, mindenkinek azonnal kell a válasz. mondom tipikus FB mentalitás.


Igen, én is tapasztalom. Sajnos..


én meg már azt hittem, most meg himbál a motorod. látom írtál ebbe a topic-ba, mondom mi baja van már neki megint.


Hát képzeld el, de amúgy..
Nem tudom mivan tanácstalan vagyok. 2 napig jó volt a kocsi, tulajdonképpen most is jól megy nem torpan be azzal nincs gond. Csak azzal hogy hidegindítás után 3 henger megy és leállítom újraindítom jó minden. Valamiért leáll egy henger. Nincs meg a kellő szívócsőnyomás sem szerintem. 50 néha 40 mbar hidegen, 7,5%-os fojtószelep nyitás mellett?! Nemár. Kéne vagy 650-nek lennie..sőt volt is amikor annyi volt akkor szépen is járt, melegedett be. Nem értem miért nincs meg illetve van egy tippem.
Amikor cseréltem a CCV-t tavaly egy csöve ami a szelepfedélre megy rá nem ment rá rendesen csak így féloldalasan, feszül. És arra gondolok hogy fals levegőt szívhat onnan vagy esetleg máshonnan, de már pedig át néztem az egész szívó oldalt. Úgy látszik nem elég tüzetesen..


már kezd gyanús lenni, hogy akárhányszor szóvá teszem az összehasonlító tesztet a két autóval, neked mindig előjön valami.


Hát gondolhatod hogy nem én akarom így
Össze lehet hasonlítani, melegen kva jó


amúgy néha nekem is fura. valamikor úgy érzem, olyan nehezen indul meg, valamikor meg szinte ki akar szakadni a kormány a kezemből, vagy az ülés a farom alól. de nem nagyon tudom semmihez kötni. hibaüzenet nincs, fogyasztás ok. lehet csak velem van baj.
de néha tényleg fura kettősség jellemzi. egyik, mintha nem menne a Valvetronic, sem a Vanos. a másik pedig, mintha lenne rajta egy kompresszor. tényleg ilyen végletben érzem. ugyanazzal az üzemanyaggal, tehát nincs tankolás közte. mondjuk hőfok, páratartalom változáshoz talán tudnám kötni, de nem feltétlen. de az is lehet, hogy az egyik esetben már 1500-ról gyorsulok, a másikban, meg 2500-ról, és ugye azért az más. ezért vagyok kíváncsi én is a tiédhez képest. hogy csak beképzelem az eseteket vagy...


Hát igen..ez nem diesel. 2500-től már ugrik elég szépen , 1500-től meg viszont csak megyeget.



Mint ahogy "pifou23" is írta szerintem is mechanikus motor probléma lesz. Én már mindent átnéztem, kicseréltem amit lehetett..
Gyűrűre vagy hidrotőkére gyanakszom bár ez utóbbi cserélve lett amikor a hengerfejet újították fel. A gyűrűzés meg drága lett volna (kb 200) ezért az elmaradt. De egyre nagyobb a gyanúm hogy hidegen nincs meg a kellő kompresszió, le vannak tapadva a gyűrűk. Amikor meg bemelegszik tök jó minden, hőtágulás miatt gondolom a gyűrűk is jobban "zárnak" úgymond. Tehát ott meg is van a kompresszió melegen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 13. vasárnap, 10:06


YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Erre lett esetleg megoldás? Szívesen elolvastam volna. Bár 4 év elteltével csak meg lett.


általában csak kérdezni szeretnek, amikor pörgött a fórum, is volt hasonló. megkapta a választ és nem láttuk, amíg megint gondja nem akadt. azért egy fórum jóval több, mint help center. de régen sokkal többen értették a lényegét.


Így van! A megoldást is le kéne írni, hogy akinek lesz ilyen gondja legközelebb annak már csak elolvasnia kelljen, ne pedig újabb és újabb témát nyitni feleslegesen.
Nem az hogy eltűnik évekre..


nem szokás már vissza olvasni, mindenkinek azonnal kell a válasz. mondom tipikus FB mentalitás.


Igen, én is tapasztalom. Sajnos..


én meg már azt hittem, most meg himbál a motorod. látom írtál ebbe a topic-ba, mondom mi baja van már neki megint.


Hát képzeld el, de amúgy..
Nem tudom mivan tanácstalan vagyok. 2 napig jó volt a kocsi, tulajdonképpen most is jól megy nem torpan be azzal nincs gond. Csak azzal hogy hidegindítás után 3 henger megy és leállítom újraindítom jó minden. Valamiért leáll egy henger. Nincs meg a kellő szívócsőnyomás sem szerintem. 50 néha 40 mbar hidegen, 7,5%-os fojtószelep nyitás mellett?! Nemár. Kéne vagy 650-nek lennie..sőt volt is amikor annyi volt akkor szépen is járt, melegedett be. Nem értem miért nincs meg illetve van egy tippem.
Amikor cseréltem a CCV-t tavaly egy csöve ami a szelepfedélre megy rá nem ment rá rendesen csak így féloldalasan, feszül. És arra gondolok hogy fals levegőt szívhat onnan vagy esetleg máshonnan, de már pedig át néztem az egész szívó oldalt. Úgy látszik nem elég tüzetesen..


már kezd gyanús lenni, hogy akárhányszor szóvá teszem az összehasonlító tesztet a két autóval, neked mindig előjön valami.


Hát gondolhatod hogy nem én akarom így
Össze lehet hasonlítani, melegen kva jó


amúgy néha nekem is fura. valamikor úgy érzem, olyan nehezen indul meg, valamikor meg szinte ki akar szakadni a kormány a kezemből, vagy az ülés a farom alól. de nem nagyon tudom semmihez kötni. hibaüzenet nincs, fogyasztás ok. lehet csak velem van baj.
de néha tényleg fura kettősség jellemzi. egyik, mintha nem menne a Valvetronic, sem a Vanos. a másik pedig, mintha lenne rajta egy kompresszor. tényleg ilyen végletben érzem. ugyanazzal az üzemanyaggal, tehát nincs tankolás közte. mondjuk hőfok, páratartalom változáshoz talán tudnám kötni, de nem feltétlen. de az is lehet, hogy az egyik esetben már 1500-ról gyorsulok, a másikban, meg 2500-ról, és ugye azért az más. ezért vagyok kíváncsi én is a tiédhez képest. hogy csak beképzelem az eseteket vagy...


Hát igen..ez nem diesel. 2500-től már ugrik elég szépen , 1500-től meg viszont csak megyeget.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. január 12. szombat, 21:10


adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Erre lett esetleg megoldás? Szívesen elolvastam volna. Bár 4 év elteltével csak meg lett.


általában csak kérdezni szeretnek, amikor pörgött a fórum, is volt hasonló. megkapta a választ és nem láttuk, amíg megint gondja nem akadt. azért egy fórum jóval több, mint help center. de régen sokkal többen értették a lényegét.


Így van! A megoldást is le kéne írni, hogy akinek lesz ilyen gondja legközelebb annak már csak elolvasnia kelljen, ne pedig újabb és újabb témát nyitni feleslegesen.
Nem az hogy eltűnik évekre..


nem szokás már vissza olvasni, mindenkinek azonnal kell a válasz. mondom tipikus FB mentalitás.


Igen, én is tapasztalom. Sajnos..


én meg már azt hittem, most meg himbál a motorod. látom írtál ebbe a topic-ba, mondom mi baja van már neki megint.


Hát képzeld el, de amúgy..
Nem tudom mivan tanácstalan vagyok. 2 napig jó volt a kocsi, tulajdonképpen most is jól megy nem torpan be azzal nincs gond. Csak azzal hogy hidegindítás után 3 henger megy és leállítom újraindítom jó minden. Valamiért leáll egy henger. Nincs meg a kellő szívócsőnyomás sem szerintem. 50 néha 40 mbar hidegen, 7,5%-os fojtószelep nyitás mellett?! Nemár. Kéne vagy 650-nek lennie..sőt volt is amikor annyi volt akkor szépen is járt, melegedett be. Nem értem miért nincs meg illetve van egy tippem.
Amikor cseréltem a CCV-t tavaly egy csöve ami a szelepfedélre megy rá nem ment rá rendesen csak így féloldalasan, feszül. És arra gondolok hogy fals levegőt szívhat onnan vagy esetleg máshonnan, de már pedig át néztem az egész szívó oldalt. Úgy látszik nem elég tüzetesen..


már kezd gyanús lenni, hogy akárhányszor szóvá teszem az összehasonlító tesztet a két autóval, neked mindig előjön valami.


Hát gondolhatod hogy nem én akarom így
Össze lehet hasonlítani, melegen kva jó


amúgy néha nekem is fura. valamikor úgy érzem, olyan nehezen indul meg, valamikor meg szinte ki akar szakadni a kormány a kezemből, vagy az ülés a farom alól. de nem nagyon tudom semmihez kötni. hibaüzenet nincs, fogyasztás ok. lehet csak velem van baj.
de néha tényleg fura kettősség jellemzi. egyik, mintha nem menne a Valvetronic, sem a Vanos. a másik pedig, mintha lenne rajta egy kompresszor. tényleg ilyen végletben érzem. ugyanazzal az üzemanyaggal, tehát nincs tankolás közte. mondjuk hőfok, páratartalom változáshoz talán tudnám kötni, de nem feltétlen. de az is lehet, hogy az egyik esetben már 1500-ról gyorsulok, a másikban, meg 2500-ról, és ugye azért az más. ezért vagyok kíváncsi én is a tiédhez képest. hogy csak beképzelem az eseteket vagy...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 12. szombat, 15:58


YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Erre lett esetleg megoldás? Szívesen elolvastam volna. Bár 4 év elteltével csak meg lett.


általában csak kérdezni szeretnek, amikor pörgött a fórum, is volt hasonló. megkapta a választ és nem láttuk, amíg megint gondja nem akadt. azért egy fórum jóval több, mint help center. de régen sokkal többen értették a lényegét.


Így van! A megoldást is le kéne írni, hogy akinek lesz ilyen gondja legközelebb annak már csak elolvasnia kelljen, ne pedig újabb és újabb témát nyitni feleslegesen.
Nem az hogy eltűnik évekre..


nem szokás már vissza olvasni, mindenkinek azonnal kell a válasz. mondom tipikus FB mentalitás.


Igen, én is tapasztalom. Sajnos..


én meg már azt hittem, most meg himbál a motorod. látom írtál ebbe a topic-ba, mondom mi baja van már neki megint.


Hát képzeld el, de amúgy..
Nem tudom mivan tanácstalan vagyok. 2 napig jó volt a kocsi, tulajdonképpen most is jól megy nem torpan be azzal nincs gond. Csak azzal hogy hidegindítás után 3 henger megy és leállítom újraindítom jó minden. Valamiért leáll egy henger. Nincs meg a kellő szívócsőnyomás sem szerintem. 50 néha 40 mbar hidegen, 7,5%-os fojtószelep nyitás mellett?! Nemár. Kéne vagy 650-nek lennie..sőt volt is amikor annyi volt akkor szépen is járt, melegedett be. Nem értem miért nincs meg illetve van egy tippem.
Amikor cseréltem a CCV-t tavaly egy csöve ami a szelepfedélre megy rá nem ment rá rendesen csak így féloldalasan, feszül. És arra gondolok hogy fals levegőt szívhat onnan vagy esetleg máshonnan, de már pedig át néztem az egész szívó oldalt. Úgy látszik nem elég tüzetesen..


már kezd gyanús lenni, hogy akárhányszor szóvá teszem az összehasonlító tesztet a két autóval, neked mindig előjön valami.


Hát gondolhatod hogy nem én akarom így
Össze lehet hasonlítani, melegen kva jó


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. január 11. péntek, 22:33


adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Erre lett esetleg megoldás? Szívesen elolvastam volna. Bár 4 év elteltével csak meg lett.


általában csak kérdezni szeretnek, amikor pörgött a fórum, is volt hasonló. megkapta a választ és nem láttuk, amíg megint gondja nem akadt. azért egy fórum jóval több, mint help center. de régen sokkal többen értették a lényegét.


Így van! A megoldást is le kéne írni, hogy akinek lesz ilyen gondja legközelebb annak már csak elolvasnia kelljen, ne pedig újabb és újabb témát nyitni feleslegesen.
Nem az hogy eltűnik évekre..


nem szokás már vissza olvasni, mindenkinek azonnal kell a válasz. mondom tipikus FB mentalitás.


Igen, én is tapasztalom. Sajnos..


én meg már azt hittem, most meg himbál a motorod. látom írtál ebbe a topic-ba, mondom mi baja van már neki megint.


Hát képzeld el, de amúgy..
Nem tudom mivan tanácstalan vagyok. 2 napig jó volt a kocsi, tulajdonképpen most is jól megy nem torpan be azzal nincs gond. Csak azzal hogy hidegindítás után 3 henger megy és leállítom újraindítom jó minden. Valamiért leáll egy henger. Nincs meg a kellő szívócsőnyomás sem szerintem. 50 néha 40 mbar hidegen, 7,5%-os fojtószelep nyitás mellett?! Nemár. Kéne vagy 650-nek lennie..sőt volt is amikor annyi volt akkor szépen is járt, melegedett be. Nem értem miért nincs meg illetve van egy tippem.
Amikor cseréltem a CCV-t tavaly egy csöve ami a szelepfedélre megy rá nem ment rá rendesen csak így féloldalasan, feszül. És arra gondolok hogy fals levegőt szívhat onnan vagy esetleg máshonnan, de már pedig át néztem az egész szívó oldalt. Úgy látszik nem elég tüzetesen..


már kezd gyanús lenni, hogy akárhányszor szóvá teszem az összehasonlító tesztet a két autóval, neked mindig előjön valami.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 11. péntek, 20:37


YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Erre lett esetleg megoldás? Szívesen elolvastam volna. Bár 4 év elteltével csak meg lett.


általában csak kérdezni szeretnek, amikor pörgött a fórum, is volt hasonló. megkapta a választ és nem láttuk, amíg megint gondja nem akadt. azért egy fórum jóval több, mint help center. de régen sokkal többen értették a lényegét.


Így van! A megoldást is le kéne írni, hogy akinek lesz ilyen gondja legközelebb annak már csak elolvasnia kelljen, ne pedig újabb és újabb témát nyitni feleslegesen.
Nem az hogy eltűnik évekre..


nem szokás már vissza olvasni, mindenkinek azonnal kell a válasz. mondom tipikus FB mentalitás.


Igen, én is tapasztalom. Sajnos..


én meg már azt hittem, most meg himbál a motorod. látom írtál ebbe a topic-ba, mondom mi baja van már neki megint.


Hát képzeld el, de amúgy..
Nem tudom mivan tanácstalan vagyok. 2 napig jó volt a kocsi, tulajdonképpen most is jól megy nem torpan be azzal nincs gond. Csak azzal hogy hidegindítás után 3 henger megy és leállítom újraindítom jó minden. Valamiért leáll egy henger. Nincs meg a kellő szívócsőnyomás sem szerintem. 50 néha 40 mbar hidegen, 7,5%-os fojtószelep nyitás mellett?! Nemár. Kéne vagy 650-nek lennie..sőt volt is amikor annyi volt akkor szépen is járt, melegedett be. Nem értem miért nincs meg illetve van egy tippem.
Amikor cseréltem a CCV-t tavaly egy csöve ami a szelepfedélre megy rá nem ment rá rendesen csak így féloldalasan, feszül. És arra gondolok hogy fals levegőt szívhat onnan vagy esetleg máshonnan, de már pedig át néztem az egész szívó oldalt. Úgy látszik nem elég tüzetesen..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. január 11. péntek, 20:18


adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Erre lett esetleg megoldás? Szívesen elolvastam volna. Bár 4 év elteltével csak meg lett.


általában csak kérdezni szeretnek, amikor pörgött a fórum, is volt hasonló. megkapta a választ és nem láttuk, amíg megint gondja nem akadt. azért egy fórum jóval több, mint help center. de régen sokkal többen értették a lényegét.


Így van! A megoldást is le kéne írni, hogy akinek lesz ilyen gondja legközelebb annak már csak elolvasnia kelljen, ne pedig újabb és újabb témát nyitni feleslegesen.
Nem az hogy eltűnik évekre..


nem szokás már vissza olvasni, mindenkinek azonnal kell a válasz. mondom tipikus FB mentalitás.


Igen, én is tapasztalom. Sajnos..


én meg már azt hittem, most meg himbál a motorod. látom írtál ebbe a topic-ba, mondom mi baja van már neki megint.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 11. péntek, 19:45


YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Erre lett esetleg megoldás? Szívesen elolvastam volna. Bár 4 év elteltével csak meg lett.


általában csak kérdezni szeretnek, amikor pörgött a fórum, is volt hasonló. megkapta a választ és nem láttuk, amíg megint gondja nem akadt. azért egy fórum jóval több, mint help center. de régen sokkal többen értették a lényegét.


Így van! A megoldást is le kéne írni, hogy akinek lesz ilyen gondja legközelebb annak már csak elolvasnia kelljen, ne pedig újabb és újabb témát nyitni feleslegesen.
Nem az hogy eltűnik évekre..


nem szokás már vissza olvasni, mindenkinek azonnal kell a válasz. mondom tipikus FB mentalitás.


Igen, én is tapasztalom. Sajnos..


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. január 11. péntek, 19:00


adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Erre lett esetleg megoldás? Szívesen elolvastam volna. Bár 4 év elteltével csak meg lett.


általában csak kérdezni szeretnek, amikor pörgött a fórum, is volt hasonló. megkapta a választ és nem láttuk, amíg megint gondja nem akadt. azért egy fórum jóval több, mint help center. de régen sokkal többen értették a lényegét.


Így van! A megoldást is le kéne írni, hogy akinek lesz ilyen gondja legközelebb annak már csak elolvasnia kelljen, ne pedig újabb és újabb témát nyitni feleslegesen.
Nem az hogy eltűnik évekre..


nem szokás már vissza olvasni, mindenkinek azonnal kell a válasz. mondom tipikus FB mentalitás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 11. péntek, 18:08


YELLOW írta:
adams22 írta:
Erre lett esetleg megoldás? Szívesen elolvastam volna. Bár 4 év elteltével csak meg lett.


általában csak kérdezni szeretnek, amikor pörgött a fórum, is volt hasonló. megkapta a választ és nem láttuk, amíg megint gondja nem akadt. azért egy fórum jóval több, mint help center. de régen sokkal többen értették a lényegét.


Így van! A megoldást is le kéne írni, hogy akinek lesz ilyen gondja legközelebb annak már csak elolvasnia kelljen, ne pedig újabb és újabb témát nyitni feleslegesen.
Nem az hogy eltűnik évekre..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. január 11. péntek, 14:19


adams22 írta:
Erre lett esetleg megoldás? Szívesen elolvastam volna. Bár 4 év elteltével csak meg lett.


általában csak kérdezni szeretnek, amikor pörgött a fórum, is volt hasonló. megkapta a választ és nem láttuk, amíg megint gondja nem akadt. azért egy fórum jóval több, mint help center. de régen sokkal többen értették a lényegét.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 11. péntek, 12:08


banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.


Én arra lettem figyelmes hogy az elmúlt 3napban nem használtam a kocsit és mikor beindítottam a kocsit természetesen az alapjáratra való visszaesés után himbált megint ahogy kell.Viszont most már nem hagyta abba amikor elérte a hőfok a kék jelzést sőt már majdnem üzemi volt és akkor is csinálta...viszont mikor naponta használom akkor kb 5perc és elhagyja a himbálást. Ebből én arra következtettem(paraszt logika) hogy valószínű tényleg az ac pumpát kéne valahogy megnézzem mert szerintem ha napokig nem használom elejti a nyomást és amúgy hidegen elég hangos is az AC.
Szerintem motort ezért nem kéne s cserélni,eddig minden szerelő szerint elektromos a gond bárki is vizsgálta...


Én ma cseréltem egy tökéletesen müködö kocsibol ac pumpát,szüröt,az összes szenzort,a kopogás szenzort is vanost,injektor sort,gyergyát,trafot,motorvezérlöt,válto vezérlöt,termosztátot.és minden maradt a régibe semmi nem változott!persze az összes alkatrészt amit cseréltem a másik kocsiba beleraktam és az továbra is tökéletesen indul a rossz kocsi alkatrészeivel!!!


Huh, na ezzel most eléggé megijesztettél. De a tied mit is produkál pontosan, részletesen?


Beinditom,felmegy az alapjárat kb 1000re utána elkezd csökkeni a fordulat ejti le alapjáratra és akkor jön a baj himbál a motor nagyon.ha eléri a kék jelzés végét megálitom.ujrainditom és tökéletesen jár a motor.az 5.-dik hengert irja hibának.ha kitörlöm a hibát közbe ahogy jár a motor ha elérte a kék jelzést akkor kisimul a motor és tökéletesen jár.neked?gondolom hasonlo


Ajjjaaj.Huh pontosan ez a hiba nálam is és még senki nem jött rá és nekem az 5ös 6os hengert írja hibának...ez így elég kiábrándító azt hittem ezt meg fogom oldani valamelyik alkatrész cseréjével amiket felsoroltál,mostmár tanácstalan lettem hogy mi lehet a baj. Írj már légszi mindenképp hogy mire jutottál vele, minden részlet érdekel. Amúgy hol próbálkoztak vele?


Ne agodj nem lesz gond vele én németországba egy bmw szerviz vezetöje vagyok.nekem is ez az elsö ilyen hibám.de megoldom még nem volt kocsi amit nem csináltam meg.csak ez jelenleg nem egy tipus hiba.nekem is ez az elsö ilyen 5 év alatt.de megfejtem holnap már lesz konkrét dolog szerintem mi okozhatja ezt.


Nagyon köszönném! Végre valaki talán meg tudja oldani, itt nálunk nem sikerült senkinek se még, meg eszközük se nagyon van hozzá. Jó lenne megtudni hogy melyik alkatrész okozza még ha mechanikus is, azért az egész motort nem szívesen cserélném ki


holnap este jelentkezem hogy sikerül a hibát megoldani.vagy ha fejlemény lesz evvel kapcsolatban.


Ok.köszi!Írhatsz PM-et vagy itt is olvasom .



Sziasztok.A hiba megálapitása pontosan még nincs meg de a motorba lesz a probléma.valoszinű hogy ha vanos esetleg nem jo a kocsiba elálitotta a vezérlést lehetséges hogy vezérlést kell állitani vagy hidrotöke is lehet de a motort még nem bontottam meg.A hiba biztos a motorba lesz igy elektronikus dolgokkal nem érdemes veszödni.

Köszi!Értem.Majd ha jutsz még valamire esetleg a pontos hibàra és annak a megoldàsi mòdjàra kérlek írd màr le hogy itt is meg tudjuk oldani mert pl az én szerelőm teljesen kizàrta a mechanikus hibàt és elektromos szakihoz küldött aki persze nem oldotta meg.amùgy szerintem az enyém romlik szépen lassan,egyre több idő mire lisimul tökéletesen a jàràsa Jah és ami a legfontosabb szerinted jàrhatok vele így???heti pàrszàzat megyek vele így is...nem tehetek benne nagyobb kàrt??





Az én kocsim kész van.igaz én motort cseréltem benne de az uj blokkon nem volt semmi mindent a régi motorrol raktam át.És tökéletesen jár a motor.most van még egy kocsi ami ezt a hibát csinálja azon probálkozom a motor hiba pontos megálapitása érdekébe.1-2 hiba lehet már csak hogy kiderüljön.



Az jó lenne...mert nekem nincs kéznél egy másik motor a kocsihoz...akkor a legnagyobb sajnálatomra januárban majd mi is megbontjuk a motort.Ugyis eszi egy kicsit az olajat(10.000km után már nagyon is ott már 1l kellett bele)Amúgy erről mi a véleményed?normális ez?vagy tipushiba?


normális aránylag.ezek a motorok eszik az olajat egy kicsit.milyen olajat használsz?


Ez a kocsi nemrég jött ausztriából.180.000km-el ami szervízkönyves és végig volt ragasztgatva a motortérben is a összes szervízcímke meg látszik hogy nem most rakták oda szóval gondolom talán valós lehet a kocsi belseje alapján is.Az osztrákok szervizelték utoljára 174000-nél azóta ment 10.000-et és mostanig öntöttem bele 1l-t.Nem tudom milyen olajat tettek bele csak annyi volt a címkén hogy 10-40es amit furcsáltam is de gondolom mostmár hogy azért rakták bele mert már ette az olajat..Amúgy szerinted mire számítsak ha megbontjuk?Az itteni szerelő azt mondta bármi lehet..hengerfej felújítás, szelepszár szimering, hidrotőke..előre félek tőle. amúgy szerinte nyugodtan használjam addig mert nagyobb kárt nem tudok benne tenni.szerinted?




Erre lett esetleg megoldás? Szívesen elolvastam volna. Bár 4 év elteltével csak meg lett.