anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 12:50


funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Furcsa, hogy nem ír be semmi hibát. Én egyszer mentem a kocsival alig volt benne már benzin, néha már kihagyott egyszer,egyszer a henger is, azt beírta, valami ilyesmit, hogy alacsony üzem anyag szint miatt, henger lekapcsolt, vagy mit.
Azt se nagyon hiszem, csak úgy minden előjel nélkül meg áll egy adagoló, vagy mi. Csak úgy éjjel elromlik magától, előfordulhat, de nem jellemző. Szerintem meg kéne nézned megy e egyáltalán az AC mert nap kap üzemanyagot nem törvényszerű, hogy az adagoló lehet csak a baj. Azért ha nem kap egy autó üzemanyagot a szerelő is egyből az AC nézi meg, utána megy tovább. Azért gondolom hibát is kéne beírni valamit.

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 12:48


YELLOW írta:
funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


hát nyíregyházára le kéne vinned, de nem tudom ráér-e az ottani szaki a mai nap.


Köszi.
50 kmre vagyok nyiregytol is...oda kéne elhuzatni....
Tipp h mi lehet a baj?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 12:30


funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


hát nyíregyházára le kéne vinned, de nem tudom ráér-e az ottani szaki a mai nap.

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 12:19


Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 08. szombat, 13:00


Na az enyém már kezdi. Másfél napot állt,kicsit hűs az idő,már kétszer kellett rá indítanom. Utána jó darabosan,dübörgősen járt,mint egy dizel hidegen. Kíváncsi leszek ha megnézik,ugyan mi csinálhatja ezt. Hogy aztán pár perc múlva olyan simán jár,hogy érezni sem lehet ,a járó motort. Fos hiba,amit még nem tudtam rajta megoldani.
Hétvégén átfújtam klímahabbal a rendszert,aztán amíg járattam,hogy kiszellőzzön,kíváncsiságból lehúztam járó motornál a légtömegmérő csatit,hogy mi lesz.
Baszus,ez semmi hibát nem írt be. Pedig ki is olvastam utána. Egyedül a fogaskerék jelent meg a műszerfalon,ami a váltó hibát jelzi. Aztán leállítottam,és újra indítottam,és eltűnt.
Ezt nem értem,mi köze hozzá.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. szeptember 30. péntek, 14:49


pneurob írta:
tomizej írta:
YELLOW írta:
tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?


túl sűrű olaj is okozhat gondot hidegben, főleg ha nem biztos a forrása. amúgy számtalan oka lehet még.



Milyen olajat javasoltok?


BMW Quality Longlife-04 oil SAE 5W-30



egy 94-es autóba???

jó lesz oda az 5w-40 LL-98

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. szeptember 30. péntek, 14:15


tomizej írta:
YELLOW írta:
tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?


túl sűrű olaj is okozhat gondot hidegben, főleg ha nem biztos a forrása. amúgy számtalan oka lehet még.



Milyen olajat javasoltok?


BMW Quality Longlife-04 oil SAE 5W-30




tomizej
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1994

státusz tomizej

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 19:51


anubisz írta:
tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?


Szívás lesz vele. Már +5 foknál szopik az enyém,de melegbe is az első indításnál reggel. Most várom,hogy hidegebb legyen,aztán elviszem egy komolyabb műhelybe,ahol kitudnak mindent mérni. Nekem nemnagyon tudták kezelni ezt a helyzetet a szakszervizben,mert ugye csak 1,2 percig áll fent egy nap, reggel.
Én elfogom ide vinni,mondták várjunk amíg hidegebb lesz,hogy jobban előjöjjön a probléma.
http://injektor.hu/index.jsp?id=1&akt=1
Érdemes olvasgatni az oldalukon,van sok írás,infó mindenről.



Köszi az infót, ha elvitted a verdát, majd írd már meg légyszi mi lett az eredmény, mit mondtak.?

tomizej
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1994

státusz tomizej

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 19:48


YELLOW írta:
tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?


túl sűrű olaj is okozhat gondot hidegben, főleg ha nem biztos a forrása. amúgy számtalan oka lehet még.



Milyen olajat javasoltok?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. szeptember 27. kedd, 18:48


tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?


túl sűrű olaj is okozhat gondot hidegben, főleg ha nem biztos a forrása. amúgy számtalan oka lehet még.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 27. kedd, 10:05


petermover írta: Nem biztos, hogy a hideg okozza.
Nekem holnap nézik meg a kocsit, mert mindegy, hogy hidegen, vagy melegen, de ha elindítom, és rápöccintek a gázra, akkor lefullad, vagy nagyon himbálózik 4-500-as fordulaton. Ha tartom rajt a lábam, akkor persze megy, de ha röviden megnyomom és leveszem lábam, akkor lefullad.
Ha felmelegszik egy kicsit a motor, onnantól semmi baja, leszámítva hogy magasabb az alapjárat a normálisnál.
Viszont, ha indításkor és utána sem érek hozzá a gázpedálhoz, akkor szépen ketyeg a motor (kicsit magasabb fordulaton), és felmelegszik, utána semmi gond, nem fullad.
Elég ha a kék zónából kiér a vízhőmérő mutatója.

Nézd meg te is, hogy indításkor nincs rajt a lábad a gázpedálon, úgyis csinálja-e, vagy akkor szépen jár.
Remélem holnap kiderül, mi okozza nálam, és megosztom.


Á,nálam más a gond,nekem sose fullad,semmi gond vele,csak reggel hidegen ha indítok simán,lefullad az első indításra,és ha be is röffen,rezeg,vibrál,egyenetlenül jár a motor,úgy 1,2 percig amíg le nem megy a fordulat alapjárati szintre. Ha csak egy leheletnyit rápöccintek a gázra indításkor,akkor már nem fullad be,de akkor is darabosan jár,1,2 percig,aztán semmi gond vele.
Nálad valami szenzor mér rossz értéket,valami hőfok jeladó,lehet. És ez miatt másképp dúsítja a cuccot,vagy sokat,vagy keveset kap. Azért fullad,szerintem. Én már tavaly télen is ezzel szoptam, -5,8 fokba már 3,4 szer kellett indítanom,ha nem adtam gázt neki,csak úgy rőffent be,és borzalmasan járt benne a motor,aztán 2 perc,fordulat leesik utána olyan a hangja,hogy alig lehet megállapítani,most áll a motor,vagy jár.
Nekem is valami tuti rossz értéket küld. Sajna a hibatárolóba semmit nem rak be. Így meg szívás,és sok pénz mire kisimogatják majd a kocsiból a hibát.
Bár,ha szépen kérem csak megmondja nekik

petermover
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz petermover

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. szeptember 27. kedd, 09:52


Nem biztos, hogy a hideg okozza.
Nekem holnap nézik meg a kocsit, mert mindegy, hogy hidegen, vagy melegen, de ha elindítom, és rápöccintek a gázra, akkor lefullad, vagy nagyon himbálózik 4-500-as fordulaton. Ha tartom rajt a lábam, akkor persze megy, de ha röviden megnyomom és leveszem lábam, akkor lefullad.
Ha felmelegszik egy kicsit a motor, onnantól semmi baja, leszámítva hogy magasabb az alapjárat a normálisnál.
Viszont, ha indításkor és utána sem érek hozzá a gázpedálhoz, akkor szépen ketyeg a motor (kicsit magasabb fordulaton), és felmelegszik, utána semmi gond, nem fullad.
Elég ha a kék zónából kiér a vízhőmérő mutatója.

Nézd meg te is, hogy indításkor nincs rajt a lábad a gázpedálon, úgyis csinálja-e, vagy akkor szépen jár.
Remélem holnap kiderül, mi okozza nálam, és megosztom.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 27. kedd, 09:28


tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?


Szívás lesz vele. Már +5 foknál szopik az enyém,de melegbe is az első indításnál reggel. Most várom,hogy hidegebb legyen,aztán elviszem egy komolyabb műhelybe,ahol kitudnak mindent mérni. Nekem nemnagyon tudták kezelni ezt a helyzetet a szakszervizben,mert ugye csak 1,2 percig áll fent egy nap, reggel.
Én elfogom ide vinni,mondták várjunk amíg hidegebb lesz,hogy jobban előjöjjön a probléma.
http://injektor.hu/index.jsp?id=1&akt=1
Érdemes olvasgatni az oldalukon,van sok írás,infó mindenről.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 27. kedd, 09:29

tomizej
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1994

státusz tomizej

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. szeptember 27. kedd, 09:18


Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 04:31


Megmértem a benzinnyomást. Aki ért hozzá megmondhatná,hogy jó ez az érték,vagy nem.
Alapjárat 3Bár bőgetni nem akartam éjjel a garázsba.
Leállás után rajta hagytam ,hogy menyire ejti a nyomást. Így változott.
01-45 3 Bár
02-45 2 Bár
03-45 1,5 Bár
Nem tudom 6,8 óra után menyire menne le ilyen ütembe,és menyi nyomást kel megtartani egyáltalán több órás állás után.

Alapjárat.

1 óra múlva

2 óra múlva


2 óra alatt alatt 1.5 Bárt engedett el.Második órában,már csak 0.5 bárt,az elsőben 1 bárt, persze akkor már kisebb volt a nyomás,logikus lassabban engedi el.
Mondjuk nem értem a lényeget,mivel elég csak ráadni a gyújtást,nem is kel indítani,a szivattyú egyből felépíti a nyomást,akkor meg kel lenni indításnál elég benzinnyomásnak. Arról nem is beszélve,hogy így melegen,1.5 nél,plusz még amit elvesztett akkor mikor levettem a mérőt,mégis pöccre indult.
Mégis egy éjszakát áll,így nyáron is,reggel első indításnál,kajakra visszafullad,ha nem pöccintek a gázra.
Másodikra már indul, ahogy illik.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. augusztus 12. péntek, 04:43