autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. december 05. vasárnap, 17:13


de ettől függetlenül meg kellene fordulni a víznek a hűtőbe nem?de még csak nem is langyi nem értem de gyaníntom a vízpumpa lesz a ludas


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 05. vasárnap, 17:03


stabil írta: ja és ha lassan megyek akkor nincs ez de a cső hideg az már biztos hogy a kupak nem jól zár


Lehet dugulás is. A kupakok méretezve vannak nyomás szerint, és minden tiusnak megvan milyen nyomáson kell tartani a hűtőrendszert. (ezért nem forr fel a víz 100fokon)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. december 05. vasárnap, 16:59


ja és ha lassan megyek akkor nincs ez de a cső hideg az már biztos hogy a kupak nem jól zár

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. december 05. vasárnap, 16:57


hancurozo írta:
stabil írta: Sziasztok szerintetek ha a hűtő visszatérő csöve 80km után is hideg marad úgy hogy 100 alatt nem mentem vele.És a vizet kinyomta a tágulásin kb fél litert .Lehet vízpumpa ?Termosztátot most cseréltem épp e miatt.A kis cső pisil bár szerintem nem íntenzíven .


Vedd le és nézd meg. (ha megnézed, az kerül a legkevesebbe)De lehet, hogy nem belevaló termosztátot raktál bele, de lehet hengerfejes is.


a csövek nem kemények legalábis nem mint a kő be lehet nyomni 80 fokos a termosztát.csak furcsa hogy nem fordul át a víz

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 05. vasárnap, 16:53


stabil írta: Sziasztok szerintetek ha a hűtő visszatérő csöve 80km után is hideg marad úgy hogy 100 alatt nem mentem vele.És a vizet kinyomta a tágulásin kb fél litert .Lehet vízpumpa ?Termosztátot most cseréltem épp e miatt.A kis cső pisil bár szerintem nem íntenzíven .


Vedd le és nézd meg. (ha megnézed, az kerül a legkevesebbe)De lehet, hogy nem belevaló termosztátot raktál bele, de lehet hengerfejes is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz stabil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2010. december 05. vasárnap, 16:48


Sziasztok szerintetek ha a hűtő visszatérő csöve 80km után is hideg marad úgy hogy 100 alatt nem mentem vele.És a vizet kinyomta a tágulásin kb fél litert .Lehet vízpumpa ?Termosztátot most cseréltem épp e miatt.A kis cső pisil bár szerintem nem íntenzíven .

státusz bmw3

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. augusztus 30. hétfő, 12:10


jrtom írta: Fűtés van rendesen?


Igen, remélem télen is ezt mondom majd




jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. augusztus 30. hétfő, 07:07


Fűtés van rendesen?

bmw3 írta:
jrtom írta: Szia!

Igen kettő van, egy az egr-hűtőn a másik a kiegyenlítőtartályon. Elöbb az egr-nél légtelenítsd aztán ha már ott folyik akkor a tartálynál és persze a fűtéscsapot állítsd maxra. De mindenképpen menjél vele pár kilómétert, hogy átforduljon mindenhol a víz. Ha megáltál vele akkor még alapjáraton légtelenítsd mégegyszer.

üdv.


Köszi, igen, ez igy meg is történt ahogy leirtad. Azóta mentem vagy 200km-t, viz szint nem változik, de még mindig kevesebb van benne mint amennyi kijött. Nem melegszik túl, 85-90 fok között mozog stabilan. Ezek után már megkockáztatom nem levegős?!




státusz bmw3

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. augusztus 29. vasárnap, 22:43


jrtom írta: Szia!

Igen kettő van, egy az egr-hűtőn a másik a kiegyenlítőtartályon. Elöbb az egr-nél légtelenítsd aztán ha már ott folyik akkor a tartálynál és persze a fűtéscsapot állítsd maxra. De mindenképpen menjél vele pár kilómétert, hogy átforduljon mindenhol a víz. Ha megáltál vele akkor még alapjáraton légtelenítsd mégegyszer.

üdv.


Köszi, igen, ez igy meg is történt ahogy leirtad. Azóta mentem vagy 200km-t, viz szint nem változik, de még mindig kevesebb van benne mint amennyi kijött. Nem melegszik túl, 85-90 fok között mozog stabilan. Ezek után már megkockáztatom nem levegős?!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. augusztus 28. szombat, 20:12


Szia!

Igen kettő van, egy az egr-hűtőn a másik a kiegyenlítőtartályon. Elöbb az egr-nél légtelenítsd aztán ha már ott folyik akkor a tartálynál és persze a fűtéscsapot állítsd maxra. De mindenképpen menjél vele pár kilómétert, hogy átforduljon mindenhol a víz. Ha megáltál vele akkor még alapjáraton légtelenítsd mégegyszer.

üdv.

bmw3 írta: Hány légtelenitő csavar van a hútőrendszeren (20d 150le)? Kettőt megtaláltam, rendesen légmentes az a rész, viszont kb 1 liter hűtőfolyadék kéne az autóba. Kiegyenlitő tartály tele van.




státusz bmw3

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. augusztus 28. szombat, 18:42


Hány légtelenitő csavar van a hútőrendszeren (20d 150le)? Kettőt megtaláltam, rendesen légmentes az a rész, viszont kb 1 liter hűtőfolyadék kéne az autóba. Kiegyenlitő tartály tele van.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. augusztus 14. szombat, 23:04


BarG írta: Ma úgy mentem, hogy kiirattam a titkos menüben a hűtővíz hőmérsékletet. Meglepetésemre klímával - kint 33 C volt - a motorhőfok 102-105 C volt, klíma nélkül meg 98-100 C. A vízhőfok mutatóm - óra - eközben állt középen, mint a cövek. Azt hiszem, jövő héten benevezek egy hűtő takarításba, de megkérdezném, hogy szerintetek mennyi a normális? Én azt hittem, 90 C-nál csak akkor megy feljebb, ha alaposan hajtom, de most nem ez volt a helyzet, szép nyugisan mentem országúton 100 körül.
Télen is nézegettem, akkor 92-93 C volt, ha végre felmelegedett.


20d-nek úgy tudom 88-95 körül kell lennie. Nekem volt kis probléma a termosztáttal, és felment 109 C-re is és akkor is középen állt a mutató. :-S





BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. augusztus 14. szombat, 22:52


Ma úgy mentem, hogy kiirattam a titkos menüben a hűtővíz hőmérsékletet. Meglepetésemre klímával - kint 33 C volt - a motorhőfok 102-105 C volt, klíma nélkül meg 98-100 C. A vízhőfok mutatóm - óra - eközben állt középen, mint a cövek. Azt hiszem, jövő héten benevezek egy hűtő takarításba, de megkérdezném, hogy szerintetek mennyi a normális? Én azt hittem, 90 C-nál csak akkor megy feljebb, ha alaposan hajtom, de most nem ez volt a helyzet, szép nyugisan mentem országúton 100 körül.
Télen is nézegettem, akkor 92-93 C volt, ha végre felmelegedett.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. április 15. csütörtök, 19:54


Kristen76 írta: hali

adnál egy pontos címet?


Elég dok helyen van. Válaszd ki a hozzád legközelebbit: Meteor

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2010. április 15. csütörtök, 19:23


hil írta:
Kristen76 írta:


Köszi a választ!Esetleg azt megtudnád mondani, hogy ilyet hol lehet kapni?


A Meteor oldalán láttam, 475 pénzért


hali

adnál egy pontos címet?