« előző123következő »
YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 08:41


liga86 írta: Sziasztok! Van egy jelenség szerintem komplexebb mint hogy megtaláljam a megfelelő topikot!!! N42b20 reggel nézem a hűtő vizet van e elég es a pálca nem jön fel... megyek 1.5km-t folyadékért bele, vettem, felnyitom es a pálca teli szintet mutat!!! Irány Pestről Esztergomba visszafelé a hofokjelzo nem mozdul negyednél feljebb (megy a fűtés) Visegrádon kb20 km megállok gondoltam megnézem mi van a motorháztető alatt a fűtést kikapcsoltam közbe mikor megálltam a motor nem forró de talán elég meleg es mutato beáll középre(?????) Irány tovább... a mutató ahogy bekapcsolom a fűtést vissza esik fele es negyed köze!!! fűtés nélkül nehezen mozdul a mutató! Egészen Pestig ezt csinálta es csak a városban mutatott üzemi fokot! Ez mi lehet??? Ne használjam a fűtést es a kocsi tökéletes? Télen szar lesz bocs ha hosszú de talán összefüggésben vannak a dolgok! Köszi a segítséget!!


termosztát nem az igazi, és valószínű levegős is lehet a rendszer.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz liga86

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 22:32


Sziasztok! Van egy jelenség szerintem komplexebb mint hogy megtaláljam a megfelelő topikot!!! N42b20 reggel nézem a hűtő vizet van e elég es a pálca nem jön fel... megyek 1.5km-t folyadékért bele, vettem, felnyitom es a pálca teli szintet mutat!!! Irány Pestről Esztergomba visszafelé a hofokjelzo nem mozdul negyednél feljebb (megy a fűtés) Visegrádon kb20 km megállok gondoltam megnézem mi van a motorháztető alatt a fűtést kikapcsoltam közbe mikor megálltam a motor nem forró de talán elég meleg es mutato beáll középre(?????) Irány tovább... a mutató ahogy bekapcsolom a fűtést vissza esik fele es negyed köze!!! fűtés nélkül nehezen mozdul a mutató! Egészen Pestig ezt csinálta es csak a városban mutatott üzemi fokot! Ez mi lehet??? Ne használjam a fűtést es a kocsi tökéletes? Télen szar lesz bocs ha hosszú de talán összefüggésben vannak a dolgok! Köszi a segítséget!!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. január 16. szombat, 13:38


[quote="Pingui"]A képen bejelöltem, hogy hol csöpög, de csak járó motornál van ez. :/ Valaki ötlet? Tömítés? Csere?
[quote="KGR"][quote="Methos"][quote="hil"][quote="YELLOW"]
Pingui írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a napokban nagyon hamar felmelegedett a hűtővizem, normális közlekedés miatt, majd amikor a piros felé ment már a mutató, és világított is pirosan, akkor megálltam, és azt vettem észre, hogy gőzölög keményen az utántöltő sapkánál. Majd mikor lehült, utána töltöttem kb. 3 litert (mert annyit megivott) akkor derült ki hogy valahol keményen megy a vizem..mert az a 3 liter is majdcsak egy nap alatt kiment. Ma este vettem észre járó motornál, hogy a hűtő jobb alsó sarkában csöpög a víz. Lehetséges esetleg, hogy volna valami dugó? (fagydugó?) ..amit lehetne cserélni?!
Nagyon megköszönném a segítségeteket, mit tudok csinálni! És remélem nem kell hűtőt cserélnem :/


Szia!
Még mindig első körben a tágulási tartály és csövei (főleg a csatlakozásoknál), majd a hűtő



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Pingui

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. január 16. szombat, 12:24


A képen bejelöltem, hogy hol csöpög, de csak járó motornál van ez. :/ Valaki ötlet? Tömítés? Csere?
KGR írta:
Methos írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Pingui írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a napokban nagyon hamar felmelegedett a hűtővizem, normális közlekedés miatt, majd amikor a piros felé ment már a mutató, és világított is pirosan, akkor megálltam, és azt vettem észre, hogy gőzölög keményen az utántöltő sapkánál. Majd mikor lehült, utána töltöttem kb. 3 litert (mert annyit megivott) akkor derült ki hogy valahol keményen megy a vizem..mert az a 3 liter is majdcsak egy nap alatt kiment. Ma este vettem észre járó motornál, hogy a hűtő jobb alsó sarkában csöpög a víz. Lehetséges esetleg, hogy volna valami dugó? (fagydugó?) ..amit lehetne cserélni?!
Nagyon megköszönném a segítségeteket, mit tudok csinálni! És remélem nem kell hűtőt cserélnem :/


hát lehet nem vizet kellene bele rakni télen.
nem füstölsz fehéren, mint egy gőzhajó?

szerk.: ha jól tudom ez a motor hajlamos a vízpumpa mellett elengedni a vizet.

Azt írta, a hűtő jobb alsó sarkánál csöpög, akkor az nem lehet vízpumpa.
Sajna nagy valószínűséggel a hűtőt kell cserélni, de lehet, hogy a tágulási tartály van megrepedve és onnan megy el a víz, ami a hűtő mszélén csöpög le. Ezt jobban neg kell nézni.



Első körben a tágulási tartály lecsekkolni, mivel a huncut sok gondot tud okozni.
Másik körben ha az nem akkor egy "gyors segítség" LIqui Moly tömítő folyadékot érdemes lehet kipróbálni, Bajt nem csinálsz vele, de ha nem segít akkor szerviz.


"Bajt nem csinálsz vele, de ha nem segít akkor szerviz."

Ezt azért így nem merném kijelenteni. Honnan tudod, hogy csak ott rakódik le ahol kell?
http://totalcar.hu/tanacsok/au...erelokrol/

Ismerősöm elég sokat szívott emiatt. Motort ki kellett szereltetnie és többször átmosatni mert melegedett és egyébként minden rendben volt a hűtési rendszerrel.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2016. január 04. hétfő, 11:08


Pingui írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a napokban nagyon hamar felmelegedett a hűtővizem, normális közlekedés mellett, majd amikor a piros felé ment már a mutató, és világított is pirosan, akkor megálltam, és azt vettem észre, hogy gőzölög keményen az utántöltő sapkánál. Majd mikor lehült, utána töltöttem kb. 3 litert (mert annyit megivott) akkor derült ki hogy valahol keményen megy a vizem..mert az a 3 liter is majdcsak egy nap alatt kiment. Ma este vettem észre járó motornál, hogy a hűtő jobb alsó sarkában csöpög a víz. Lehetséges esetleg, hogy volna valami dugó? (fagydugó?) ..amit lehetne cserélni?!
Nagyon megköszönném a segítségeteket, mit tudok csinálni! És remélem nem kell hűtőt cserélnem :/



Attól függ hol és mekkora kedvezményed van kapsz után gyártott hűtőt 25-30ezer között újat, ami teljesen jó, bontottat nem ajánlanám már eleve ki kellett szerelni majd újra be. Igen macskazsák! Csak szólok a gyári 180ezer! be fáj legalábbis juniXéknál.
Esetleg még alumínium ragasztóval próbálkozhatsz, anno búvárszivattyút sikerült vele gyógyítani, de szerintem inkább ne foltozgasd.

Üdv.: Pocses

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2016. január 04. hétfő, 11:02


Methos írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Pingui írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a napokban nagyon hamar felmelegedett a hűtővizem, normális közlekedés miatt, majd amikor a piros felé ment már a mutató, és világított is pirosan, akkor megálltam, és azt vettem észre, hogy gőzölög keményen az utántöltő sapkánál. Majd mikor lehült, utána töltöttem kb. 3 litert (mert annyit megivott) akkor derült ki hogy valahol keményen megy a vizem..mert az a 3 liter is majdcsak egy nap alatt kiment. Ma este vettem észre járó motornál, hogy a hűtő jobb alsó sarkában csöpög a víz. Lehetséges esetleg, hogy volna valami dugó? (fagydugó?) ..amit lehetne cserélni?!
Nagyon megköszönném a segítségeteket, mit tudok csinálni! És remélem nem kell hűtőt cserélnem :/


hát lehet nem vizet kellene bele rakni télen.
nem füstölsz fehéren, mint egy gőzhajó?

szerk.: ha jól tudom ez a motor hajlamos a vízpumpa mellett elengedni a vizet.

Azt írta, a hűtő jobb alsó sarkánál csöpög, akkor az nem lehet vízpumpa.
Sajna nagy valószínűséggel a hűtőt kell cserélni, de lehet, hogy a tágulási tartály van megrepedve és onnan megy el a víz, ami a hűtő mszélén csöpög le. Ezt jobban neg kell nézni.



Első körben a tágulási tartály lecsekkolni, mivel a huncut sok gondot tud okozni.
Másik körben ha az nem akkor egy "gyors segítség" LIqui Moly tömítő folyadékot érdemes lehet kipróbálni, Bajt nem csinálsz vele, de ha nem segít akkor szerviz.


"Bajt nem csinálsz vele, de ha nem segít akkor szerviz."

Ezt azért így nem merném kijelenteni. Honnan tudod, hogy csak ott rakódik le ahol kell?
http://totalcar.hu/tanacsok/au...erelokrol/

Ismerősöm elég sokat szívott emiatt. Motort ki kellett szereltetnie és többször átmosatni mert melegedett és egyébként minden rendben volt a hűtési rendszerrel.

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2016. január 04. hétfő, 09:28


hil írta:
YELLOW írta:
Pingui írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a napokban nagyon hamar felmelegedett a hűtővizem, normális közlekedés miatt, majd amikor a piros felé ment már a mutató, és világított is pirosan, akkor megálltam, és azt vettem észre, hogy gőzölög keményen az utántöltő sapkánál. Majd mikor lehült, utána töltöttem kb. 3 litert (mert annyit megivott) akkor derült ki hogy valahol keményen megy a vizem..mert az a 3 liter is majdcsak egy nap alatt kiment. Ma este vettem észre járó motornál, hogy a hűtő jobb alsó sarkában csöpög a víz. Lehetséges esetleg, hogy volna valami dugó? (fagydugó?) ..amit lehetne cserélni?!
Nagyon megköszönném a segítségeteket, mit tudok csinálni! És remélem nem kell hűtőt cserélnem :/


hát lehet nem vizet kellene bele rakni télen.
nem füstölsz fehéren, mint egy gőzhajó?

szerk.: ha jól tudom ez a motor hajlamos a vízpumpa mellett elengedni a vizet.

Azt írta, a hűtő jobb alsó sarkánál csöpög, akkor az nem lehet vízpumpa.
Sajna nagy valószínűséggel a hűtőt kell cserélni, de lehet, hogy a tágulási tartály van megrepedve és onnan megy el a víz, ami a hűtő mszélén csöpög le. Ezt jobban neg kell nézni.



Első körben a tágulási tartály lecsekkolni, mivel a huncut sok gondot tud okozni.
Másik körben ha az nem akkor egy "gyors segítség" LIqui Moly tömítő folyadékot érdemes lehet kipróbálni, Bajt nem csinálsz vele, de ha nem segít akkor szerviz.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 17:59


YELLOW írta:
Pingui írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a napokban nagyon hamar felmelegedett a hűtővizem, normális közlekedés miatt, majd amikor a piros felé ment már a mutató, és világított is pirosan, akkor megálltam, és azt vettem észre, hogy gőzölög keményen az utántöltő sapkánál. Majd mikor lehült, utána töltöttem kb. 3 litert (mert annyit megivott) akkor derült ki hogy valahol keményen megy a vizem..mert az a 3 liter is majdcsak egy nap alatt kiment. Ma este vettem észre járó motornál, hogy a hűtő jobb alsó sarkában csöpög a víz. Lehetséges esetleg, hogy volna valami dugó? (fagydugó?) ..amit lehetne cserélni?!
Nagyon megköszönném a segítségeteket, mit tudok csinálni! És remélem nem kell hűtőt cserélnem :/


hát lehet nem vizet kellene bele rakni télen.
nem füstölsz fehéren, mint egy gőzhajó?

szerk.: ha jól tudom ez a motor hajlamos a vízpumpa mellett elengedni a vizet.

Azt írta, a hűtő jobb alsó sarkánál csöpög, akkor az nem lehet vízpumpa.
Sajna nagy valószínűséggel a hűtőt kell cserélni, de lehet, hogy a tágulási tartály van megrepedve és onnan megy el a víz, ami a hűtő mszélén csöpög le. Ezt jobban neg kell nézni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Pingui

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 17:55


YELLOW írta:
Pingui írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a napokban nagyon hamar felmelegedett a hűtővizem, normális közlekedés miatt, majd amikor a piros felé ment már a mutató, és világított is pirosan, akkor megálltam, és azt vettem észre, hogy gőzölög keményen az utántöltő sapkánál. Majd mikor lehült, utána töltöttem kb. 3 litert (mert annyit megivott) akkor derült ki hogy valahol keményen megy a vizem..mert az a 3 liter is majdcsak egy nap alatt kiment. Ma este vettem észre járó motornál, hogy a hűtő jobb alsó sarkában csöpög a víz. Lehetséges esetleg, hogy volna valami dugó? (fagydugó?) ..amit lehetne cserélni?!
Nagyon megköszönném a segítségeteket, mit tudok csinálni! És remélem nem kell hűtőt cserélnem :/


hát lehet nem vizet kellene bele rakni télen.
nem füstölsz fehéren, mint egy gőzhajó?

szerk.: ha jól tudom ez a motor hajlamos a vízpumpa mellett elengedni a vizet.


A vizet persze 1:1 arányban fagyálló folyadékkal együtt pótoltam. Reggel első indítás után füstölök, de szinte csak gázadásnál, álló motornál nem látszik szinte semmi. A motor és a vízpumpa környékén nem látok szivárgást, egyedül a hűtő jobb alsó sarkánál szivárog.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 17:50


Pingui írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a napokban nagyon hamar felmelegedett a hűtővizem, normális közlekedés miatt, majd amikor a piros felé ment már a mutató, és világított is pirosan, akkor megálltam, és azt vettem észre, hogy gőzölög keményen az utántöltő sapkánál. Majd mikor lehült, utána töltöttem kb. 3 litert (mert annyit megivott) akkor derült ki hogy valahol keményen megy a vizem..mert az a 3 liter is majdcsak egy nap alatt kiment. Ma este vettem észre járó motornál, hogy a hűtő jobb alsó sarkában csöpög a víz. Lehetséges esetleg, hogy volna valami dugó? (fagydugó?) ..amit lehetne cserélni?!
Nagyon megköszönném a segítségeteket, mit tudok csinálni! És remélem nem kell hűtőt cserélnem :/


hát lehet nem vizet kellene bele rakni télen.
nem füstölsz fehéren, mint egy gőzhajó?

szerk.: ha jól tudom ez a motor hajlamos a vízpumpa mellett elengedni a vizet.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 03. vasárnap, 17:51

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Pingui

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 17:48


Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a napokban nagyon hamar felmelegedett a hűtővizem, normális közlekedés mellett, majd amikor a piros felé ment már a mutató, és világított is pirosan, akkor megálltam, és azt vettem észre, hogy gőzölög keményen az utántöltő sapkánál. Majd mikor lehült, utána töltöttem kb. 3 litert (mert annyit megivott) akkor derült ki hogy valahol keményen megy a vizem..mert az a 3 liter is majdcsak egy nap alatt kiment. Ma este vettem észre járó motornál, hogy a hűtő jobb alsó sarkában csöpög a víz. Lehetséges esetleg, hogy volna valami dugó? (fagydugó?) ..amit lehetne cserélni?!
Nagyon megköszönném a segítségeteket, mit tudok csinálni! És remélem nem kell hűtőt cserélnem :/



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 03. vasárnap, 17:52

blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 09:19


Töröljétek, véletlenül rossz helyre írtam.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 03. hétfő, 09:25

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. november 02. vasárnap, 20:27


Lazi88 írta: Sziasztok

Tegnap felfozte a vizet a kocsi,megvolt a legtelenites:, es kikellett cserelni a legtnit csavart mert torott volt. Most minden ok, fűt rendesen, jo a hő szint,viszont azt mondtak hengerfejes, tulnyomas van a csovekben, es felkell ujitani! A kerdes az lenne, mennyire lehet igy kozlekedni a kocsival,mondjuk hosszu tavon.. Hasonlo tapasztalatok valaki? Eloreiskoszi


hengerfejes... van olaj a vízben? Víz az olajban? Megy a piros felé a mutató? Érződik a vízben kipufogógáz? Fogy a vized? Csináltatok valamit mielőtt felfőzte volna a vizet, vagy csak mentél szépen egyenesen és egyszercsak lett egy főtt vizes autód?



Lazi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Lazi88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. november 02. vasárnap, 19:06


Sziasztok

Tegnap felfozte a vizet a kocsi,megvolt a legtelenites:, es kikellett cserelni a legtnit csavart mert torott volt. Most minden ok, fűt rendesen, jo a hő szint,viszont azt mondtak hengerfejes, tulnyomas van a csovekben, es felkell ujitani! A kerdes az lenne, mennyire lehet igy kozlekedni a kocsival,mondjuk hosszu tavon.. Hasonlo tapasztalatok valaki? Eloreiskoszi

mormota26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz mormota26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2014. október 10. péntek, 12:26


Jobbkormany írta: Sziasztok.
Uj vagyok, egy 320ci 2.2 benzinesem van. A hutofolyadek szintjelzoje vilagit es ha letekerem a hotosapkat a viz tenyleg keves. Amint leallitom a motort a szint visszaall normalisra. Aszem hengerfejes az auto de ha van valakinek koltseghatekonyabb otlete szivesen fogadom


Hali, ebben a helyzetben vagyok énis, elméletben ma derül ki h mi is van valójában, jah , és szerelőnél letettem tegnap 9 kor az autót, azóta nem indította , csak ma reggel 9 kor, de előtte leszedte a hűtő sapkát és buzi nagy nyomás volt benne . ( egyébként egy teleszkó csere miatt volt az autó ott, de 1-2 hete jelez a lámpám, felvillan eltünik, így szórakozik) de pár napja hallom h kicsit dadogva indul, hengerfejre gyanakszom ( pont azért mert tettünk bele ngk gyertyát ( a hozzá valót) kb 1000-1500km mentem vele, dadogott, szar volt nah ráfogtuk a gyertyára, ( bosch gyárival próba ) kb most értem el megint az 1500km-t és pár napja dadogva indul, valszeg a víz bejut vhogy és tönkrevágja az amúgy rettentő olcsó 25000-30 000 ft-os gyertyákat. csak amit nem értek, h víz nem tünik belőle, nem igazán töltöttem rá.

« előző123következő »