csanyimiklos
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz csanyimiklos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 16:39


csakis olyan hütöfolyadékot használjatok ami aluminium barát...lehet kapni,ne szart mert kárositja anyagot........ma mondta szerelö vizpumpacserénél......

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1996

státusz Misi88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. november 11. vasárnap, 16:11


Sziasztok!
kicseréltem a víz hőfok jeladót és semmi változás.
mi lehet a baj?
válaszotokat előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1996

státusz Misi88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 17:26


jrtom írta: Hőfokjeladó a blokk oldalában a szívósor alatt.

Misi88 írta: Sziasztok!
Hétvégén vásároltam egy 525 tds-t és a vízhőfok jelző teljesen hideg állapotban is azt jelzi hogy forr a víz. Járatom egy kicsit hogy melegedjen majd fel pörgetem kb 3000 ig
és le esik a víz hőfok normál állapotba.
meg teszek vele kb 10-15 kilométert én nem megy fel közép állásba csak a kék jel végéig.
Mi lehet a gond?
A víz hőfok jeladó vagy a hűtő gomba vagy mind kettő?
Kérlek segítsetek!
Válaszotokat előre is köszönöm!



köszönöm! holnap meg is rendelem!



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 21:34


Hőfokjeladó a blokk oldalában a szívósor alatt.

Misi88 írta: Sziasztok!
Hétvégén vásároltam egy 525 tds-t és a vízhőfok jelző teljesen hideg állapotban is azt jelzi hogy forr a víz. Járatom egy kicsit hogy melegedjen majd fel pörgetem kb 3000 ig
és le esik a víz hőfok normál állapotba.
meg teszek vele kb 10-15 kilométert én nem megy fel közép állásba csak a kék jel végéig.
Mi lehet a gond?
A víz hőfok jeladó vagy a hűtő gomba vagy mind kettő?
Kérlek segítsetek!
Válaszotokat előre is köszönöm!




autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1996

státusz Misi88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 21:30


Sziasztok!
Hétvégén vásároltam egy 525 tds-t és a vízhőfok jelző teljesen hideg állapotban is azt jelzi hogy forr a víz. Járatom egy kicsit hogy melegedjen majd fel pörgetem kb 3000 ig
és le esik a víz hőfok normál állapotba.
meg teszek vele kb 10-15 kilométert én nem megy fel közép állásba csak a kék jel végéig.
Mi lehet a gond?
A víz hőfok jeladó vagy a hűtő gomba vagy mind kettő?
Kérlek segítsetek!
Válaszotokat előre is köszönöm!

e46f4n

státusz e46f4n

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 22:27


Csavarok meg alatetek gyari szamai felirva, holnap veszek egyet egyet. Mer ha nyakig szutykos leszek hetvegen ne akkor szombat delutan 4kor szivjam a fogam!

Egy kuldoldi e46os srac meg azt is irta, hogy mielott felontotte a tiszta folyadekkal a rendszert atoblitette az egeszet egy hutorendszer tisztito cuccal amit desztilalt vizzel kevert! Viszont ezt nem csinalnam ha a blokk alatti kiomlot nem tudom megnyitni, mer ha a cucc feloldja a trutyit akkor az aztan ott fog keringeni a bent maradt hutofolyadekkal! nem tudom jot tenne e a pumpanak pl.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 18. csütörtök, 22:28

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 22:20


jrtom írta: Mindenhogyan maradni fog folyadék a rendszerben. A blokkban mindenképp meg a fűtőradiátroben is tuti. Szerintem olyan 60-70%-a fog kifolyni. Elérhető a csap, de volt már rá példa, hogy letörött.

e46f4n írta:
jrtom írta: Én a helyedben kivenném az egész vízhűtőt ami a cooler hűtővel együtt fog lejönni. Lesz majd meglepetés mennyi dzsuvát fogsz találni a hűtők között. Ha már kint van akkor kilehet mosni és ezzel megoldódott a fagyi csere meg a hűtőtisztítás is egyben.


De azt olvasgatom most éppen, hogy önmagában ha azt lekapon a rendszerben még marad fagyálló blokk alatt részen, ez az amin megy a filó, hogy azt a csavart könnyen el tudom-e érni, csak két bakom van. Vagy azzal mit kezdjek? Vagy nem marad semmi a rendszerben?




blokkon is van csavar, de elég nehéz odaférni... én is azt mondtam, hogy na jól van maradjon ami benne maradt. nálam a leömlő és a blokk közti részen van.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 22:09


Mindenhogyan maradni fog folyadék a rendszerben. A blokkban mindenképp meg a fűtőradiátroben is tuti. Szerintem olyan 60-70%-a fog kifolyni. Elérhető a csap, de volt már rá példa, hogy letörött.

e46f4n írta:
jrtom írta: Én a helyedben kivenném az egész vízhűtőt ami a cooler hűtővel együtt fog lejönni. Lesz majd meglepetés mennyi dzsuvát fogsz találni a hűtők között. Ha már kint van akkor kilehet mosni és ezzel megoldódott a fagyi csere meg a hűtőtisztítás is egyben.


De azt olvasgatom most éppen, hogy önmagában ha azt lekapon a rendszerben még marad fagyálló blokk alatt részen, ez az amin megy a filó, hogy azt a csavart könnyen el tudom-e érni, csak két bakom van. Vagy azzal mit kezdjek? Vagy nem marad semmi a rendszerben?




e46f4n

státusz e46f4n

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 22:01


jrtom írta: Én a helyedben kivenném az egész vízhűtőt ami a cooler hűtővel együtt fog lejönni. Lesz majd meglepetés mennyi dzsuvát fogsz találni a hűtők között. Ha már kint van akkor kilehet mosni és ezzel megoldódott a fagyi csere meg a hűtőtisztítás is egyben.


De azt olvasgatom most éppen, hogy önmagában ha azt lekapon a rendszerben még marad fagyálló blokk alatt részen, ez az amin megy a filó, hogy azt a csavart könnyen el tudom-e érni, csak két bakom van. Vagy azzal mit kezdjek? Vagy nem marad semmi a rendszerben?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 21:55


jrtom írta: Én a helyedben kivenném az egész vízhűtőt ami a cooler hűtővel együtt fog lejönni. Lesz majd meglepetés mennyi dzsuvát fogsz találni a hűtők között. Ha már kint van akkor kilehet mosni és ezzel megoldódott a fagyi csere meg a hűtőtisztítás is egyben.

e46f4n írta: Bakra téve az autó elejét (e46 330d) nehéz elérni a motor alatti hűtő leeresztő csavart? Csinált már itt valaki ilyet otthon? Vagy csak engedjem le a kék dugón keresztül az autó elején a radiátorból a maradékot meg nyomassam át slaggal?




Ha ezer éve nem volt bontva a hűttőrendszer, csak óvatosan a csővek, műanyag csatlakozók rángatásával, mert össze lesz gyógyúlva, azt elhiheted. Egy ovatlan mozdulat, és már csak úgy peregnek is ki a 10 ezrek a zsebből.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 21:49


Én a helyedben kivenném az egész vízhűtőt ami a cooler hűtővel együtt fog lejönni. Lesz majd meglepetés mennyi dzsuvát fogsz találni a hűtők között. Ha már kint van akkor kilehet mosni és ezzel megoldódott a fagyi csere meg a hűtőtisztítás is egyben.

e46f4n írta: Bakra téve az autó elejét (e46 330d) nehéz elérni a motor alatti hűtő leeresztő csavart? Csinált már itt valaki ilyet otthon? Vagy csak engedjem le a kék dugón keresztül az autó elején a radiátorból a maradékot meg nyomassam át slaggal?




e46f4n

státusz e46f4n

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 21:40


Bakra téve az autó elejét (e46 330d) nehéz elérni a motor alatti hűtő leeresztő csavart? Csinált már itt valaki ilyet otthon? Vagy csak engedjem le a kék dugón keresztül az autó elején a radiátorból a maradékot meg nyomassam át slaggal?

e46f4n

státusz e46f4n

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 18:36


anubisz írta:
e46f4n írta: Mennyi az E46 330d hűtő kapacitása? Hány lityó?


Table c. Cooling system capacity
Engine
Capacity
M52 TU/M54
8.4 liters (8.8 qt.)
Tudom a dieselnek más a motorkódja, de az is 6 hengeres. 8 és 9 között biztos.



Thx!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 17:45


e46f4n írta: Mennyi az E46 330d hűtő kapacitása? Hány lityó?


Table c. Cooling system capacity
Engine
Capacity
M52 TU/M54
8.4 liters (8.8 qt.)
Tudom a dieselnek más a motorkódja, de az is 6 hengeres. 8 és 9 között biztos.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 18. csütörtök, 17:57

e46f4n

státusz e46f4n

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 17:12


Mennyi az E46 330d hűtő kapacitása? Hány lityó?