papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 08:15


YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta:
papamaci199 írta: Hali!

E60 535d 2004-nél nem jó az izzítás mind a 6db gyertyát dobja hibának. Van biztosítékja, ha igen hol? Vagy csak az izzítás vezérlő van?


szerintem reléje is van, mivel elég nagy áramról van szó. az izzításvezérlő után kellene lenni és a izzítógyertyák között.


Hülyeség!
Ezeknek már a vezérlő szabályozza a delejt, nincs relé.
A vezérlőt helyileg a motorblokk bal oldalán találod.
A hozzá tartozó biztosíték a 2-es, 20A. A delej nagyrészét közvetlenül kapja, mint látható az ábrán.
Még annyit hozzá, hogy ez a biztosíték a motortér jobb sarkában van a szélvédő előtt.


igazad van, utána megnéztem realoem-en, csak közbe jött valami és nem írtam, javítottam ki magam. hiszen közbe eszembe is jutott a tipikus hibája, na meg a kép a vastagabb kivezetésekről és elpattanó vékonyabbakról.


Köszönöm a segítséget!!! A vezérlő volt a gond úgy néz ki.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15152 pont) | Hozzászólások: 16335

Elküldve: 2018. december 02. vasárnap, 22:35


Tano írta:
YELLOW írta:
papamaci199 írta: Hali!

E60 535d 2004-nél nem jó az izzítás mind a 6db gyertyát dobja hibának. Van biztosítékja, ha igen hol? Vagy csak az izzítás vezérlő van?


szerintem reléje is van, mivel elég nagy áramról van szó. az izzításvezérlő után kellene lenni és a izzítógyertyák között.


Hülyeség!
Ezeknek már a vezérlő szabályozza a delejt, nincs relé.
A vezérlőt helyileg a motorblokk bal oldalán találod.
A hozzá tartozó biztosíték a 2-es, 20A. A delej nagyrészét közvetlenül kapja, mint látható az ábrán.
Még annyit hozzá, hogy ez a biztosíték a motortér jobb sarkában van a szélvédő előtt.


igazad van, utána megnéztem realoem-en, csak közbe jött valami és nem írtam, javítottam ki magam. hiszen közbe eszembe is jutott a tipikus hibája, na meg a kép a vastagabb kivezetésekről és elpattanó vékonyabbakról.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3550

Elküldve: 2018. december 02. vasárnap, 21:45


YELLOW írta:
papamaci199 írta: Hali!

E60 535d 2004-nél nem jó az izzítás mind a 6db gyertyát dobja hibának. Van biztosítékja, ha igen hol? Vagy csak az izzítás vezérlő van?


szerintem reléje is van, mivel elég nagy áramról van szó. az izzításvezérlő után kellene lenni és a izzítógyertyák között.


Hülyeség!
Ezeknek már a vezérlő szabályozza a delejt, nincs relé.
A vezérlőt helyileg a motorblokk bal oldalán találod.
A hozzá tartozó biztosíték a 2-es, 20A. A delej nagyrészét közvetlenül kapja, mint látható az ábrán.
Még annyit hozzá, hogy ez a biztosíték a motortér jobb sarkában van a szélvédő előtt.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. december 02. vasárnap, 21:46

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15152 pont) | Hozzászólások: 16335

Elküldve: 2018. december 02. vasárnap, 20:14


papamaci199 írta: Hali!

E60 535d 2004-nél nem jó az izzítás mind a 6db gyertyát dobja hibának. Van biztosítékja, ha igen hol? Vagy csak az izzítás vezérlő van?


szerintem reléje is van, mivel elég nagy áramról van szó. az izzításvezérlő után kellene lenni és a izzítógyertyák között.

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2018. december 02. vasárnap, 13:41


Hali!

E60 535d 2004-nél nem jó az izzítás mind a 6db gyertyát dobja hibának. Van biztosítékja, ha igen hol? Vagy csak az izzítás vezérlő van?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15152 pont) | Hozzászólások: 16335

Elküldve: 2018. február 24. szombat, 14:01


oldwarrior írta: Sziasztok
szeretnék segítséget kérni tőletek a következőhöz
E91 320d touring automata
Kb 2 és fél éve használom, 50-60 ezer km-t tettem meg vele.
Az utóbbi 3 hónapban garázsban állt,
Havonta 1x mentem vele 20-30 km-t hogy járassam a téli hónapokban
Olajcserén nemrég volt,eddig csak a shellnél tankoltam, kevesebb mint fél éve új osztrák akksit kapott
Eddig elsőre indult mindig, nagy hidegekben kicsit tovább köszörült,
Viszont legutobb meg se nyikkant, és mintha megbolondult volna az autó elektronikája. Hullámzóan elkezdte fujni a levegőt, minden lehető lámpa kigyulladt a műszerfalon, perec, abs, stb...
Eddig még 1x sem csinált ilyet
2 hónapja volt műszakin, eddig megbízható autónak tartottam.
Betoltam a kulcsot(ezzel ráadtam a gyujtást, pedál benyomva , start stop gomb megnyomva erre felugrik a csomagtartó résznél a retesz...
miután kivettem a kulcsot a ventillátor ugyanugy fújt tovább hullámzóan.
Mi lehet a probléma forrása?
Előre is köszönöm a válaszokat
Üdv!


ventilátor előtét ellenállás (süni) kuka. az álláskor is valószínű beindult a venti leszívta az akksit. ha próbál tekerni, de kattog, villog a műszerfal, és valószínű az első lámpa is, az gyenge akksira utal. fel kell tölteni. de a rossz süni miatt bárikor beindulhat a venti, és leszívja. csak úgy mondom, hogy kb 20-30 perce venti járás leszívja úgy az akksit, hogy utána nem fog beindulni az autó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz oldwarrior

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. február 24. szombat, 10:08


Sziasztok
szeretnék segítséget kérni tőletek a következőhöz
E91 320d touring automata
Kb 2 és fél éve használom, 50-60 ezer km-t tettem meg vele.
Az utóbbi 3 hónapban garázsban állt,
Havonta 1x mentem vele 20-30 km-t hogy járassam a téli hónapokban
Olajcserén nemrég volt,eddig csak a shellnél tankoltam, kevesebb mint fél éve új osztrák akksit kapott
Eddig elsőre indult mindig, nagy hidegekben kicsit tovább köszörült,
Viszont legutobb meg se nyikkant, és mintha megbolondult volna az autó elektronikája. Hullámzóan elkezdte fujni a levegőt, minden lehető lámpa kigyulladt a műszerfalon, perec, abs, stb...
Eddig még 1x sem csinált ilyet
2 hónapja volt műszakin, eddig megbízható autónak tartottam.
Betoltam a kulcsot(ezzel ráadtam a gyujtást, pedál benyomva , start stop gomb megnyomva erre felugrik a csomagtartó résznél a retesz...
miután kivettem a kulcsot a ventillátor ugyanugy fújt tovább hullámzóan.
Mi lehet a probléma forrása?
Előre is köszönöm a válaszokat
Üdv!


atomanti86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz atomanti86

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2017. március 13. hétfő, 21:36


Hali..még ősszel cseréltettem izzítógyertyákat,kb -8,-10 fokig gond nélkül indult(e46 2.0d 110 KW) de ennél hidegebben nagyon nehezen 4-5 startolás..izzítás vezérlő lehet a ludas?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz eress

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. január 25. szerda, 18:20


Sziasztok . Egy kis segítségre lenne szükségem !!!! Adott egy 320D (110kw) kapott a kocsi 4 db új BOSCH izzítógyertyát, majd egy pár nap múlva egy új beru izzítómodult. A mai nap kiszerelésre került mind a 4 izzítógyertya (mivel a hideg indításnál fellépő probléma nem oldódott meg ) és lám mind a 4 halott (kormos, 6 voltal lepróbálva és nem izzik, valamint ellenállás múltiméterrel mérve)
Lehetséges hogy a régi izzításvezérlő kibaszta az új gyertyákat ?

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 16% (7 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 21:28


Jani69 írta:
YELLOW írta:
katonaza írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Még új vagyok itt és ősz óta van egy E46 330 d-m. Most,hogy hidegek vannak indításkor hebegve indul,majd kis idő múlva kisimul a járása,de előfordult az is,hogy leállt. Elvileg le volt szervizelve,új az üzemanyag szivattyú és a szűrő is. Hibaüzenet nincs,de egyszer a diag izzítógyertya hibát mutatott. Ma -15 fok volt és nem akart beindulni többszöri kísérletre sem. Hősugárzót tettem a motorra és fél óra múlva pöccre indult. Az lenne a kérdésem,hogy kiszerelés nélkül meg tudom nézni az izzítógyertyákat,vagy nem is azok a rosszak?
Előre is köszönöm a segítséget!


Szia,

feltehetően ősz óta már tankoltál, így téli gázolaj van benne.

Én az alábbi pár lépést követném, az egyszerűség felől közelítve:

- akksi ellenőrzése

- ha 1-2 db izzító gyertyára dob hibát, akkor azok cseréje
- ha többre, akkor valószínűleg izzítás vezérlő csere

- ha fentiek OK, akkor leellenőrizném az elvileg szervizelt autó, ezek szerint elvileg új középső üzemanyag szivattyút és szűrőt.

Remek motor, bármilyen hőmérsékleten pöccre indulnia kell.

Ha még nincs, javaslom szerezz be diagot, nem lesz kihasználatlan.


minden évben a nagyobb hidegek beköszöntével, dízelesek lepik el a ot
havernál is így indult, cserélte az izzítókat,, vezérlőjét, majd kiderült a porlasztók sem jól.
így elsőre én inkább üzemanyagra gyanakodnék, főként ha az MOL-os. rettenetesen sokan panaszkodnak rá.
nem kizárt, hogy ezzel kényszerítik rá az embereket, hogy a drágább prémium anyagokat vegye meg, miközben lehetne az alap anyag is jobb.



Kösz szépen a segítséget! Én is úgy sejtem az izzítás vezérlő lesz rossz. Találtam egy videót a neten,ugyanígy indult a 330d és neki a vezérlő volt a hibás.
Diagot honnan és mennyiért lehet beszerezni?


A sejtés alapján történő alkatrészcsere kevéssé hatékony módja a hibaelhárításnak.

Diagot többek között a hazai és külföldi piactereken lehet találni.

A motorral kapcsolatos legalapvetőbb diaghoz:

Ha Androidos, vagy Windowsos készüléket használsz, erre keress:
ELM327 bluetooth

Ha iOS készüléket használsz, erre keress:
ELM327 wifi

Széleskörű, számos vezérlővel kommunikáló diaghoz, erre keress:
BMW Inpa USB


Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 17:41


YELLOW írta:
katonaza írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Még új vagyok itt és ősz óta van egy E46 330 d-m. Most,hogy hidegek vannak indításkor hebegve indul,majd kis idő múlva kisimul a járása,de előfordult az is,hogy leállt. Elvileg le volt szervizelve,új az üzemanyag szivattyú és a szűrő is. Hibaüzenet nincs,de egyszer a diag izzítógyertya hibát mutatott. Ma -15 fok volt és nem akart beindulni többszöri kísérletre sem. Hősugárzót tettem a motorra és fél óra múlva pöccre indult. Az lenne a kérdésem,hogy kiszerelés nélkül meg tudom nézni az izzítógyertyákat,vagy nem is azok a rosszak?
Előre is köszönöm a segítséget!


Szia,

feltehetően ősz óta már tankoltál, így téli gázolaj van benne.

Én az alábbi pár lépést követném, az egyszerűség felől közelítve:

- akksi ellenőrzése

- ha 1-2 db izzító gyertyára dob hibát, akkor azok cseréje
- ha többre, akkor valószínűleg izzítás vezérlő csere

- ha fentiek OK, akkor leellenőrizném az elvileg szervizelt autó, ezek szerint elvileg új középső üzemanyag szivattyút és szűrőt.

Remek motor, bármilyen hőmérsékleten pöccre indulnia kell.

Ha még nincs, javaslom szerezz be diagot, nem lesz kihasználatlan.


minden évben a nagyobb hidegek beköszöntével, dízelesek lepik el a ot
havernál is így indult, cserélte az izzítókat,, vezérlőjét, majd kiderült a porlasztók sem jól.
így elsőre én inkább üzemanyagra gyanakodnék, főként ha az MOL-os. rettenetesen sokan panaszkodnak rá.
nem kizárt, hogy ezzel kényszerítik rá az embereket, hogy a drágább prémium anyagokat vegye meg, miközben lehetne az alap anyag is jobb.



Kösz szépen a segítséget! Én is úgy sejtem az izzítás vezérlő lesz rossz. Találtam egy videót a neten,ugyanígy indult a 330d és neki a vezérlő volt a hibás.
Diagot honnan és mennyiért lehet beszerezni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15152 pont) | Hozzászólások: 16335

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 13:33


katonaza írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Még új vagyok itt és ősz óta van egy E46 330 d-m. Most,hogy hidegek vannak indításkor hebegve indul,majd kis idő múlva kisimul a járása,de előfordult az is,hogy leállt. Elvileg le volt szervizelve,új az üzemanyag szivattyú és a szűrő is. Hibaüzenet nincs,de egyszer a diag izzítógyertya hibát mutatott. Ma -15 fok volt és nem akart beindulni többszöri kísérletre sem. Hősugárzót tettem a motorra és fél óra múlva pöccre indult. Az lenne a kérdésem,hogy kiszerelés nélkül meg tudom nézni az izzítógyertyákat,vagy nem is azok a rosszak?
Előre is köszönöm a segítséget!


Szia,

feltehetően ősz óta már tankoltál, így téli gázolaj van benne.

Én az alábbi pár lépést követném, az egyszerűség felől közelítve:

- akksi ellenőrzése

- ha 1-2 db izzító gyertyára dob hibát, akkor azok cseréje
- ha többre, akkor valószínűleg izzítás vezérlő csere

- ha fentiek OK, akkor leellenőrizném az elvileg szervizelt autó, ezek szerint elvileg új középső üzemanyag szivattyút és szűrőt.

Remek motor, bármilyen hőmérsékleten pöccre indulnia kell.

Ha még nincs, javaslom szerezz be diagot, nem lesz kihasználatlan.


minden évben a nagyobb hidegek beköszöntével, dízelesek lepik el a fórumot
havernál is így indult, cserélte az izzítókat,, vezérlőjét, majd kiderült a porlasztók sem jól.
így elsőre én inkább üzemanyagra gyanakodnék, főként ha az MOL-os. rettenetesen sokan panaszkodnak rá.
nem kizárt, hogy ezzel kényszerítik rá az embereket, hogy a drágább prémium anyagokat vegye meg, miközben lehetne az alap anyag is jobb.

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 16% (7 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 12:47


Jani69 írta: Sziasztok! Még új vagyok itt és ősz óta van egy E46 330 d-m. Most,hogy hidegek vannak indításkor hebegve indul,majd kis idő múlva kisimul a járása,de előfordult az is,hogy leállt. Elvileg le volt szervizelve,új az üzemanyag szivattyú és a szűrő is. Hibaüzenet nincs,de egyszer a diag izzítógyertya hibát mutatott. Ma -15 fok volt és nem akart beindulni többszöri kísérletre sem. Hősugárzót tettem a motorra és fél óra múlva pöccre indult. Az lenne a kérdésem,hogy kiszerelés nélkül meg tudom nézni az izzítógyertyákat,vagy nem is azok a rosszak?
Előre is köszönöm a segítséget!


Szia,

feltehetően ősz óta már tankoltál, így téli gázolaj van benne.

Én az alábbi pár lépést követném, az egyszerűség felől közelítve:

- akksi ellenőrzése

- ha 1-2 db izzító gyertyára dob hibát, akkor azok cseréje
- ha többre, akkor valószínűleg izzítás vezérlő csere

- ha fentiek OK, akkor leellenőrizném az elvileg szervizelt autó, ezek szerint elvileg új középső üzemanyag szivattyút és szűrőt.

Remek motor, bármilyen hőmérsékleten pöccre indulnia kell.

Ha még nincs, javaslom szerezz be diagot, nem lesz kihasználatlan.



Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 11:21


Sziasztok! Még új vagyok itt és ősz óta van egy E46 330 d-m. Most,hogy hidegek vannak indításkor hebegve indul,majd kis idő múlva kisimul a járása,de előfordult az is,hogy leállt. Elvileg le volt szervizelve,új az üzemanyag szivattyú és a szűrő is. Hibaüzenet nincs,de egyszer a diag izzítógyertya hibát mutatott. Ma -15 fok volt és nem akart beindulni többszöri kísérletre sem. Hősugárzót tettem a motorra és fél óra múlva pöccre indult. Az lenne a kérdésem,hogy kiszerelés nélkül meg tudom nézni az izzítógyertyákat,vagy nem is azok a rosszak?
Előre is köszönöm a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz Gergo08

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. november 29. kedd, 17:35


Sziasztok Fanok!E46 318D-nel hol talalhato az izzito rele,elore is koszonom a segitseget,az egyik hengeremnel nem megy az izzitas,arra gyanakszom,vagy a kabelre.