bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. december 06. szombat, 17:43


csbalu írta:
bmw320d4 írta:
csbalu írta:
Meg lehet csinálni a gyári rosszat is.
Hamarosan megnézek egyet, megjavítom és teszteljük. Ha sikerrel jártunk majd írok


Ugye, nem akarod átkötni dróttal?


Tyúkbélre gondoltam Az jobb mint azúj...



Poroltót is tegyél mellé.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. december 05. péntek, 15:33


bmw320d4 írta:
csbalu írta:
Meg lehet csinálni a gyári rosszat is.
Hamarosan megnézek egyet, megjavítom és teszteljük. Ha sikerrel jártunk majd írok


Ugye, nem akarod átkötni dróttal?


Tyúkbélre gondoltam Az jobb mint azúj...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 05. péntek, 15:40

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. december 05. péntek, 13:13


csbalu írta:
Puli írta:
sve21 írta:
Tano írta:
sve21 írta: Sziatok!A kérdésem az lenne hogy van egy 136le e46,az izzító relén megmértük a delejt és a 4 izzítógyertyakábelen nem volt áram a többi kábelen lehetet delejt mérni.Most akkor rossza a relé vagy vmi más gond van?A bejövő áram is rendben van (cserélni kelett a 100A biztosítékot).Olvastam valahol hogy csak 5 fok alatt izzítanak ezek a dieselek ennek van vmi valóság alapja?


Hi!
Természetesen előfordulhat hogy rossz a relén belül az érintkezés, a kontaktok tönkremehettek a nagy áramfelvételtől illetve az idő vasfogától. Az hogy kattog csak azt jelenti hogy behúz, de ha nincs delej a kimenetén ahogy írtad, akkor nem vezeti át az érintkezőkön az áramot.
Nem csak 5 fok alatt izzít. Az izzításnál a hűtőfolyadék hőmérséklete számít. 6-20 fokos vízhőfok esetén kb 2 mp-ig izzít, 20 fok felett nem izzít. 6 fok alatt pedig több ideig. Ezt jobban látni a műszerfalon is, mert a többi lámpa már elalszik addigra. Ezen kívül még van utóizzítás is, amíg a vízhőfok el nem éri a 40 fokot.


Hi!
Köszi a szakszerű,precíz,gyors segítséget!Akkor nagy valószínűséggel cserés lesz a relém.Mit érdemes bele tenni használt gyári vagy van ebből utángyártott új is?




Én pár éve a Kaszánál vettem használt gyárit és azóta jó...



Meg lehet csinálni a gyári rosszat is.
Hamarosan megnézek egyet, megjavítom és teszteljük. Ha sikerrel jártunk majd írok


Egy tudálékos ismerősöm sem nyugodott, szétszedte, ... megjavította, 2 éve működik...


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. december 05. péntek, 10:40


csbalu írta:
Meg lehet csinálni a gyári rosszat is.
Hamarosan megnézek egyet, megjavítom és teszteljük. Ha sikerrel jártunk majd írok


Ugye, nem akarod átkötni dróttal?

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. december 05. péntek, 10:12


Puli írta:
sve21 írta:
Tano írta:
sve21 írta: Sziatok!A kérdésem az lenne hogy van egy 136le e46,az izzító relén megmértük a delejt és a 4 izzítógyertyakábelen nem volt áram a többi kábelen lehetet delejt mérni.Most akkor rossza a relé vagy vmi más gond van?A bejövő áram is rendben van (cserélni kelett a 100A biztosítékot).Olvastam valahol hogy csak 5 fok alatt izzítanak ezek a dieselek ennek van vmi valóság alapja?


Hi!
Természetesen előfordulhat hogy rossz a relén belül az érintkezés, a kontaktok tönkremehettek a nagy áramfelvételtől illetve az idő vasfogától. Az hogy kattog csak azt jelenti hogy behúz, de ha nincs delej a kimenetén ahogy írtad, akkor nem vezeti át az érintkezőkön az áramot.
Nem csak 5 fok alatt izzít. Az izzításnál a hűtőfolyadék hőmérséklete számít. 6-20 fokos vízhőfok esetén kb 2 mp-ig izzít, 20 fok felett nem izzít. 6 fok alatt pedig több ideig. Ezt jobban látni a műszerfalon is, mert a többi lámpa már elalszik addigra. Ezen kívül még van utóizzítás is, amíg a vízhőfok el nem éri a 40 fokot.


Hi!
Köszi a szakszerű,precíz,gyors segítséget!Akkor nagy valószínűséggel cserés lesz a relém.Mit érdemes bele tenni használt gyári vagy van ebből utángyártott új is?




Én pár éve a Kaszánál vettem használt gyárit és azóta jó...



Meg lehet csinálni a gyári rosszat is.
Hamarosan megnézek egyet, megjavítom és teszteljük. Ha sikerrel jártunk majd írok

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2014. december 05. péntek, 08:19


sve21 írta:
Tano írta:
sve21 írta: Sziatok!A kérdésem az lenne hogy van egy 136le e46,az izzító relén megmértük a delejt és a 4 izzítógyertyakábelen nem volt áram a többi kábelen lehetet delejt mérni.Most akkor rossza a relé vagy vmi más gond van?A bejövő áram is rendben van (cserélni kelett a 100A biztosítékot).Olvastam valahol hogy csak 5 fok alatt izzítanak ezek a dieselek ennek van vmi valóság alapja?


Hi!
Természetesen előfordulhat hogy rossz a relén belül az érintkezés, a kontaktok tönkremehettek a nagy áramfelvételtől illetve az idő vasfogától. Az hogy kattog csak azt jelenti hogy behúz, de ha nincs delej a kimenetén ahogy írtad, akkor nem vezeti át az érintkezőkön az áramot.
Nem csak 5 fok alatt izzít. Az izzításnál a hűtőfolyadék hőmérséklete számít. 6-20 fokos vízhőfok esetén kb 2 mp-ig izzít, 20 fok felett nem izzít. 6 fok alatt pedig több ideig. Ezt jobban látni a műszerfalon is, mert a többi lámpa már elalszik addigra. Ezen kívül még van utóizzítás is, amíg a vízhőfok el nem éri a 40 fokot.


Hi!
Köszi a szakszerű,precíz,gyors segítséget!Akkor nagy valószínűséggel cserés lesz a relém.Mit érdemes bele tenni használt gyári vagy van ebből utángyártott új is?




Én pár éve a Kaszánál vettem használt gyárit és azóta jó...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz sve21

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2014. december 05. péntek, 07:47


Tano írta:
sve21 írta: Sziatok!A kérdésem az lenne hogy van egy 136le e46,az izzító relén megmértük a delejt és a 4 izzítógyertyakábelen nem volt áram a többi kábelen lehetet delejt mérni.Most akkor rossza a relé vagy vmi más gond van?A bejövő áram is rendben van (cserélni kelett a 100A biztosítékot).Olvastam valahol hogy csak 5 fok alatt izzítanak ezek a dieselek ennek van vmi valóság alapja?


Hi!
Természetesen előfordulhat hogy rossz a relén belül az érintkezés, a kontaktok tönkremehettek a nagy áramfelvételtől illetve az idő vasfogától. Az hogy kattog csak azt jelenti hogy behúz, de ha nincs delej a kimenetén ahogy írtad, akkor nem vezeti át az érintkezőkön az áramot.
Nem csak 5 fok alatt izzít. Az izzításnál a hűtőfolyadék hőmérséklete számít. 6-20 fokos vízhőfok esetén kb 2 mp-ig izzít, 20 fok felett nem izzít. 6 fok alatt pedig több ideig. Ezt jobban látni a műszerfalon is, mert a többi lámpa már elalszik addigra. Ezen kívül még van utóizzítás is, amíg a vízhőfok el nem éri a 40 fokot.


Hi!
Köszi a szakszerű,precíz,gyors segítséget!Akkor nagy valószínűséggel cserés lesz a relém.Mit érdemes bele tenni használt gyári vagy van ebből utángyártott új is?





Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 23:08


sve21 írta: Sziatok!A kérdésem az lenne hogy van egy 136le e46,az izzító relén megmértük a delejt és a 4 izzítógyertyakábelen nem volt áram a többi kábelen lehetet delejt mérni.Most akkor rossza a relé vagy vmi más gond van?A bejövő áram is rendben van (cserélni kelett a 100A biztosítékot).Olvastam valahol hogy csak 5 fok alatt izzítanak ezek a dieselek ennek van vmi valóság alapja?


Hi!
Természetesen előfordulhat hogy rossz a relén belül az érintkezés, a kontaktok tönkremehettek a nagy áramfelvételtől illetve az idő vasfogától. Az hogy kattog csak azt jelenti hogy behúz, de ha nincs delej a kimenetén ahogy írtad, akkor nem vezeti át az érintkezőkön az áramot.
Nem csak 5 fok alatt izzít. Az izzításnál a hűtőfolyadék hőmérséklete számít. 6-20 fokos vízhőfok esetén kb 2 mp-ig izzít, 20 fok felett nem izzít. 6 fok alatt pedig több ideig. Ezt jobban látni a műszerfalon is, mert a többi lámpa már elalszik addigra. Ezen kívül még van utóizzítás is, amíg a vízhőfok el nem éri a 40 fokot.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz sve21

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 18:59


Sziatok!A kérdésem az lenne hogy van egy 136le e46,az izzító relén megmértük a delejt és a 4 izzítógyertyakábelen nem volt áram a többi kábelen lehetet delejt mérni.Most akkor rossza a relé vagy vmi más gond van?A bejövő áram is rendben van (cserélni kelett a 100A biztosítékot).Olvastam valahol hogy csak 5 fok alatt izzítanak ezek a dieselek ennek van vmi valóság alapja?

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. október 28. kedd, 22:17


Sziasztok!
Egyik hengerhez tartozó izzítógyertya valamiért nem kap áramit. Szerelő szerint kókányoltak valamikor korábban ennek a gyertyának a csatlakozójával. Arra gondoltam hogy esetleg egy csere megoldaná a problémát. A kérdésem pedig az lenne, hogy milyen néven találom ezt az izzítógyertyákhoz vezető kábelköteget, illetve mennyire lehet bonyolult ezt cserélni? Házilag neki lehet ugrani vagy inkább bízzam szerelőre? Köszönöm előre is a segítséget. Amúgy 150 lovas 320D-ről van szó (E46)

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 17:42


Puli írta: Ma én is felteszem diag-ra a kocsit,mert nagyon sz@r az izzítás,pedig új mind a 4 gyertya.
De erre a bizti rámérésre kíváncsi lennék, ill. a izzításrelé mérésre is,mert úgy tűnik ott lehet a gond!
hogy találom meg pontosan azt a biztit? :


A biztosítéktábla tetején látható lyukacsos dobozban találod. És így néz ki. 100A-es.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 15:18


Puli írta:
Tano írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Cseréltem izzitógyertyákat,de még mindig nehezen indul.
Kiszedtem a kesztyűtartót,de nem találtam semilyen biztositékot mögötte csak a ground modult.
Van még egy relé a motor vezérlő mellett ehet tud valaki gyári számot??

Köszönöm a segitséget Dávid.


Hi!
A relé száma az ETK szerint: 12212246919
Mérj rá a relé bemenő ágára, ha ott sincs delej, akkor ne a relét cseréld. Diaggal lehet ki-be kapcsoltatni, így is le tudod mérni a relét.
Az izzítás biztosítéka a biztosítéktábla tetején lévő dobozban van. Ez egy 100A-es bizti. Le kell venni a biztitáblát, hogy hozzáférj.


Ma én is felteszem diag-ra a kocsit,mert nagyon sz@r az izzítás,pedig új mind a 4 gyertya.
De erre a bizti rámérésre kíváncsi lennék, ill. a izzításrelé mérésre is,mert úgy tűnik ott lehet a gond!
hogy találom meg pontosan azt a biztit? :

Facetlift-nél a vezérlőben a szálak szoktak megszakadni,nekem is 2 hengeré el volt,tette bele egy újat,és gyí!Még tavaly,azóta szépen indul.


Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 14:50


Tano írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Cseréltem izzitógyertyákat,de még mindig nehezen indul.
Kiszedtem a kesztyűtartót,de nem találtam semilyen biztositékot mögötte csak a ground modult.
Van még egy relé a motor vezérlő mellett ehet tud valaki gyári számot??

Köszönöm a segitséget Dávid.


Hi!
A relé száma az ETK szerint: 12212246919
Mérj rá a relé bemenő ágára, ha ott sincs delej, akkor ne a relét cseréld. Diaggal lehet ki-be kapcsoltatni, így is le tudod mérni a relét.
Az izzítás biztosítéka a biztosítéktábla tetején lévő dobozban van. Ez egy 100A-es bizti. Le kell venni a biztitáblát, hogy hozzáférj.


Ma én is felteszem diag-ra a kocsit,mert nagyon sz@r az izzítás,pedig új mind a 4 gyertya.
De erre a bizti rámérésre kíváncsi lennék, ill. a izzításrelé mérésre is,mert úgy tűnik ott lehet a gond!
hogy találom meg pontosan azt a biztit? :

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 21:40


ember84 írta: Leszedem,azt ha nem tudom szétszedni,és javítani,vezsek egyetKöszz a segítségeket!!


Van benne egy zselé szerű anyag. Csak ott távolítsd el, ahol a baj van.
2 tűvel (megy egy műszerrel) ki tudod mérni a szakadást.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 21:23


Leszedem,azt ha nem tudom szétszedni,és javítani,vezsek egyetKöszz a segítségeket!!