YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15230 pont) | Hozzászólások: 16408

Elküldve: 2019. január 05. szombat, 21:28


TomyMU írta:
YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Szeretném lecserélni az első izzókat, mert az angel eyeshez képest elég sárga. ( valami tesco-s H7-es izzó van benne, fogalmam sincs hány K) Milyen ajánlanátok? Minimum hány K-es legyen? Illetve ki milyet használ? Előre is köszönöm a segítségeteket.


csak egy kicsit olvass vissza!
a Kelvin (színhőmérséklet) nem csak Xenon izzók esetén érvényes. halogén esetén is feltüntetik, vagy valamilyen adattáblán a terméknek megtalálható, gyártó honlapja.


El is kerülte a figyelmem, köszönöm a tájékoztatást. Közben választottam egyet, vélemények figyelembe vételével.

https://lumenet.hu/ge-sportlig...k-58520sbu

Erre esett a választásom. Használt már valaki ilyet?


pont ilyenem van csak valami régebbi fajtája. talán arra még nem volt írva az ultra. azért sárgás még. de jobb, mint az alap... mondjuk legutóbb tartalékba Neolux termékekből választottam, Osram leányvállalata. még nem tudom milyen, de állítólag nem rosszak azok sem.
ilyet vettem: de lehet a +130%-os van. nem is emlékszem.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. január 05. szombat, 21:44

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2019. január 05. szombat, 09:53


YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Szeretném lecserélni az első izzókat, mert az angel eyeshez képest elég sárga. ( valami tesco-s H7-es izzó van benne, fogalmam sincs hány K) Milyen ajánlanátok? Minimum hány K-es legyen? Illetve ki milyet használ? Előre is köszönöm a segítségeteket.


csak egy kicsit olvass vissza!
a Kelvin (színhőmérséklet) nem csak Xenon izzók esetén érvényes. halogén esetén is feltüntetik, vagy valamilyen adattáblán a terméknek megtalálható, gyártó honlapja.


El is kerülte a figyelmem, köszönöm a tájékoztatást. Közben választottam egyet, vélemények figyelembe vételével.

https://lumenet.hu/ge-sportlig...k-58520sbu

Erre esett a választásom. Használt már valaki ilyet?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15230 pont) | Hozzászólások: 16408

Elküldve: 2019. január 04. péntek, 06:58


TomyMU írta: Sziasztok! Szeretném lecserélni az első izzókat, mert az angel eyeshez képest elég sárga. ( valami tesco-s H7-es izzó van benne, fogalmam sincs hány K) Milyen ajánlanátok? Minimum hány K-es legyen? Illetve ki milyet használ? Előre is köszönöm a segítségeteket.


csak egy kicsit olvass vissza!
a Kelvin (színhőmérséklet) nem csak Xenon izzók esetén érvényes. halogén esetén is feltüntetik, vagy valamilyen adattáblán a terméknek megtalálható, gyártó honlapja.

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2019. január 03. csütörtök, 19:50


Sziasztok! Szeretném lecserélni az első izzókat, mert az angel eyeshez képest elég sárga. ( valami tesco-s H7-es izzó van benne, fogalmam sincs hány K) Milyen ajánlanátok? Minimum hány K-es legyen? Illetve ki milyet használ? Előre is köszönöm a segítségeteket.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz bogy87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. november 22. csütörtök, 06:48


Sziasztok!

"Cornering Lights failure" figyelmeztetést dob a fedélzeti. Ahogyan olvasom és tudom ez a kanyarfény volna. A hiba csak indításnál jön elő, vezetés közben nem. Mi lehet az oka, valakinek van tapasztalat? Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15230 pont) | Hozzászólások: 16408

Elküldve: 2018. november 18. vasárnap, 08:12


Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.


hát az a helyzet, hogy hivatalosan egy utólagos karika nem felel meg DRL-nek.
talán akkor, ha van E jelzése, és úgy működik, hogy tompított kapcsolása esetén lekapcsol, vagy csökkentett fényerőre vált. illetve nappal pedig tudja azt a fényerőt amit kell.
mondjuk neked programozható a lámpamodulod DRL-re, és akkor ahogy az előbb írtam a refi világít 5-6V-on, mint nappali fény.
még az E39 gyári AE lámpái sem felelnek meg a DRL-nek, mármint a karikák.

lehet az esetedben helyzetjelző miatt nem szólnak, hatósága válogatja. ha normálisan közlekedsz és igazoltatáskor normális vagy, akkor szerintem nem kötelednek. de ki tudja.


Köszönöm! Ma megrendeltem a Nightbreakert, jövő hétvégén átszereljük a xenonról..nem közlekedek vele annyit, így remélem fogja bírni. Lámpamodult nem akarok programozni, szeretek mindent gyárin
Üdv
Bal1


attól, hogy a vezérlőt átprogramozod, még gyári lesz. direkt van benne egy funkció, amit aktiválni kell. vagy pipával, vagy a letöltött programban kell átírni dolgokat. ezt kérhetted akkor is, amikor az autót megvetted, csak akkor nem volt divat a DRL.
de elmondom mi a jó benne. úgy közlekedsz vele, hogy tulajdonképpen a 2 izzó 5-6V-on a felét fogyasztja. tehát a 2 izzó fog fogyasztani 55W-ot. míg normás esetben ha lakott területen kívülre lámpát kapcsolsz, a 110W a két első + 10W a két hátsó. ezek a jobbik esetek. tehát a 120W helyett 55W-ot használsz. azért nem mindegy.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. november 17. szombat, 22:25


YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.


hát az a helyzet, hogy hivatalosan egy utólagos karika nem felel meg DRL-nek.
talán akkor, ha van E jelzése, és úgy működik, hogy tompított kapcsolása esetén lekapcsol, vagy csökkentett fényerőre vált. illetve nappal pedig tudja azt a fényerőt amit kell.
mondjuk neked programozható a lámpamodulod DRL-re, és akkor ahogy az előbb írtam a refi világít 5-6V-on, mint nappali fény.
még az E39 gyári AE lámpái sem felelnek meg a DRL-nek, mármint a karikák.

lehet az esetedben helyzetjelző miatt nem szólnak, hatósága válogatja. ha normálisan közlekedsz és igazoltatáskor normális vagy, akkor szerintem nem kötelednek. de ki tudja.


Köszönöm! Ma megrendeltem a Nightbreakert, jövő hétvégén átszereljük a xenonról..nem közlekedek vele annyit, így remélem fogja bírni. Lámpamodult nem akarok programozni, szeretek mindent gyárin
Üdv
Bal1


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15230 pont) | Hozzászólások: 16408

Elküldve: 2018. november 17. szombat, 13:59


Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.


hát az a helyzet, hogy hivatalosan egy utólagos karika nem felel meg DRL-nek.
talán akkor, ha van E jelzése, és úgy működik, hogy tompított kapcsolása esetén lekapcsol, vagy csökkentett fényerőre vált. illetve nappal pedig tudja azt a fényerőt amit kell.
mondjuk neked programozható a lámpamodulod DRL-re, és akkor ahogy az előbb írtam a refi világít 5-6V-on, mint nappali fény.
még az E39 gyári AE lámpái sem felelnek meg a DRL-nek, mármint a karikák.

lehet az esetedben helyzetjelző miatt nem szólnak, hatósága válogatja. ha normálisan közlekedsz és igazoltatáskor normális vagy, akkor szerintem nem kötelednek. de ki tudja.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. november 17. szombat, 13:02


YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15230 pont) | Hozzászólások: 16408

Elküldve: 2018. november 17. szombat, 12:36


Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. november 17. szombat, 10:14


Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. november 17. szombat, 10:19

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz rossitibi

Újonc

Elismertség: 10% (3 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2018. augusztus 04. szombat, 20:46


Sziasztok! Nem világít pár led a hátsó lámpámban.E46 coupe. Szét lehet valahogy szedni hogy hozzáférjek? Vagy egyáltalán meg tudjam nézni mi a hiba

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15230 pont) | Hozzászólások: 16408

Elküldve: 2018. július 22. vasárnap, 18:18


mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Xenon ( DS2 ) izzót szeretnék cserélni, és az lenne a kérdésem, hogy mekkora a maximum Kelvin, amiért még nem szólnak?!

Előre is köszönöm.


igazából erre szerintem nincs szabály, max ha megállítanak, akkor kivetetik belőle, hogy van-e hivatalos jelzés az izzóban. ha van nagyon nem szólhat.
de amit nem értek, hogy mi értelme a nagy kelvin számnak? egy idétlen (szerintem), kettő rosszabbul látni vele.
4500-5200K teljesen optimális. de lehet már sok is.
ezek a színjátszós AE-k is hát annyira full gagyi. és valaki úgy közlekedik vele. egy találkozón elmegy, hogy legyen egy bohóc is, de más értelme nincs.
ha sokat vezetsz sötétben, akkor az legyen a fontos, hogy jól láss, ne az, hogy sötétben milyen "menő" színen világít a lámpád.


2naponta 2x autóval járok kb 22km-t. ( 2őt megyek 2 pihi )
ez télen is így lesz, viszont nem felvágni, villogni akarok, csak szeretem a fehér színt azért kérdeztem.
AE nekem a tompítotton van sima fehér és bőven elég mint ha még a távolságin is legyen.
A menőségből már kinőttem.
Maximum 6000K ig gondolkodtam, jelenleg nem tudom mennyi van msot benne mert nem babráltam.

Tanácsod megfogadom, és köszönöm!
Legalább "képben" vagyok

Viszont a távólságim úgy működik, hogy folyamatosan megy persze fél üzembe hogy ne vakítson addig míg a tompítottat fel nem kapcsolom, aztán elalszik és csak akkor világít teljesen ha én akarom.


Profilomba kép van erről.






mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2018. július 22. vasárnap, 17:34


YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Xenon ( DS2 ) izzót szeretnék cserélni, és az lenne a kérdésem, hogy mekkora a maximum Kelvin, amiért még nem szólnak?!

Előre is köszönöm.


igazából erre szerintem nincs szabály, max ha megállítanak, akkor kivetetik belőle, hogy van-e hivatalos jelzés az izzóban. ha van nagyon nem szólhat.
de amit nem értek, hogy mi értelme a nagy kelvin számnak? egy idétlen (szerintem), kettő rosszabbul látni vele.
4500-5200K teljesen optimális. de lehet már sok is.
ezek a színjátszós AE-k is hát annyira full gagyi. és valaki úgy közlekedik vele. egy találkozón elmegy, hogy legyen egy bohóc is, de más értelme nincs.
ha sokat vezetsz sötétben, akkor az legyen a fontos, hogy jól láss, ne az, hogy sötétben milyen "menő" színen világít a lámpád.


2naponta 2x autóval járok kb 22km-t. ( 2őt megyek 2 pihi )
ez télen is így lesz, viszont nem felvágni, villogni akarok, csak szeretem a fehér színt azért kérdeztem.
AE nekem a tompítotton van sima fehér és bőven elég mint ha még a távolságin is legyen.
A menőségből már kinőttem.
Maximum 6000K ig gondolkodtam, jelenleg nem tudom mennyi van msot benne mert nem babráltam.

Tanácsod megfogadom, és köszönöm!
Legalább "képben" vagyok

Viszont a távólságim úgy működik, hogy folyamatosan megy persze fél üzembe hogy ne vakítson addig míg a tompítottat fel nem kapcsolom, aztán elalszik és csak akkor világít teljesen ha én akarom.


Profilomba kép van erről.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. július 22. vasárnap, 17:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15230 pont) | Hozzászólások: 16408

Elküldve: 2018. július 22. vasárnap, 14:00


mrdani írta: Sziasztok,

Xenon ( DS2 ) izzót szeretnék cserélni, és az lenne a kérdésem, hogy mekkora a maximum Kelvin, amiért még nem szólnak?!

Előre is köszönöm.


igazából erre szerintem nincs szabály, max ha megállítanak, akkor kivetetik belőle, hogy van-e hivatalos jelzés az izzóban. ha van nagyon nem szólhat.
de amit nem értek, hogy mi értelme a nagy kelvin számnak? egy idétlen (szerintem), kettő rosszabbul látni vele.
4500-5200K teljesen optimális. de lehet már sok is.
ezek a színjátszós AE-k is hát annyira full gagyi. és valaki úgy közlekedik vele. egy találkozón elmegy, hogy legyen egy bohóc is, de más értelme nincs.
ha sokat vezetsz sötétben, akkor az legyen a fontos, hogy jól láss, ne az, hogy sötétben milyen "menő" színen világít a lámpád.