« előző12következő »
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120i
Évjárat: 2005

státusz Pista01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2020. június 19. péntek, 09:49


Sziasztok ! Azt szeretném meg tudni hátha valaki tudja rá a választ hogy a 2005 e87 120i be a guminyomást mi figyeli ? Külön szenzor ? Válaszotokat előre is köszönöm !

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. június 27. csütörtök, 12:25


kertesznorbert írta:
kertesznorbert írta:
YELLOW írta:
kertesznorbert írta: Sziasztok!

Az alany e46 touring 2002 2.0 diesel m47 motor,

Egy kis segítségre volna szükségem az alábbiakkal kapcsolatban:

Következők a hibakódok:

5DC3 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés
5DC1 - Hátsó jobb keréksebesség érzékelő; valószínűtlen
5DF4 - A vezérlő egység feszültségellátása túl alacsony
5DC0 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés

Tavaly nyáron lett cserélve a jobb hátsó abs jeladó, kézifékszerkezet, féktárcsa, porvédőlemez, minden ami a jeladó környékén megtalálható.
Szerelővel meg lett nézve a kerék sebesség, egy időben mutatta mind a négyet egyszerre eltérés nélkül.
Beszéltem szakemberrel aki kockát javít és ő azt mondja hogy a kocka nem okozhatja ezt a hibajelenséget, autóvillamosságissal kiméretve a kocka, elmondása szerint rendben (hiszek neki, mert én nem vagyok hozzáértő)
Lehetséges a jeladó és a kocka közötti kábelkontakt/szakadás?

Autó újra indításakor a hibalámpák kialszanak majd kis idő elteltével újra csipog és 3 hiba lámpa felgyullad.

Esetleg valakinek valami ötlet? Megköszönöm ha építő jelleggel hozzászólsz!


megfelelő jeladók lettek betéve? Ugyanis voltak különbözőek és nem mindegy, hogy DSC-s vagy simán ASC-s az autó pl.
sőt nem árt egy DSC "nullázás", azaz, hogy minden alapérték beállítson. Ehhez vízszintes talaj kell, kormányt egyenesbe tenni.
amúgy meg akár ABS tömb hiba. lehet javítható is. de akár bármi kontakt probléma. esetleg testelési hiba. elnyomott vezeték, ami letestel a kasznival.


A jeladóról nem tudok semmit, csak annyit hogy talán tudta a kereskedéshez tartozó szervíz hogy milyen típusú kell bele asc vagy dsc ha dsc-s a kocsi és ők adták el előtte 3 hónappal.


Hiba rendeződött/megszűnt!
Tanulság: Az abs jeladót úgy faragták be szó szerint és az oldalánál légrés keletkezett és ezt hozta a hibát, ki lett takarítva a jeladó helye és az új jeladó faragás mentesen belement és megszűntek a hibakódok!
Újabb csodád "szakember" gyöngyszem...


Azért azt jó lenne tudni ki volt az a szaki. Jobb óvatosnak lenni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kertesznorbert

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. június 27. csütörtök, 10:42


kertesznorbert írta:
YELLOW írta:
kertesznorbert írta: Sziasztok!

Az alany e46 touring 2002 2.0 diesel m47 motor,

Egy kis segítségre volna szükségem az alábbiakkal kapcsolatban:

Következők a hibakódok:

5DC3 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés
5DC1 - Hátsó jobb keréksebesség érzékelő; valószínűtlen
5DF4 - A vezérlő egység feszültségellátása túl alacsony
5DC0 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés

Tavaly nyáron lett cserélve a jobb hátsó abs jeladó, kézifékszerkezet, féktárcsa, porvédőlemez, minden ami a jeladó környékén megtalálható.
Szerelővel meg lett nézve a kerék sebesség, egy időben mutatta mind a négyet egyszerre eltérés nélkül.
Beszéltem szakemberrel aki kockát javít és ő azt mondja hogy a kocka nem okozhatja ezt a hibajelenséget, autóvillamosságissal kiméretve a kocka, elmondása szerint rendben (hiszek neki, mert én nem vagyok hozzáértő)
Lehetséges a jeladó és a kocka közötti kábelkontakt/szakadás?

Autó újra indításakor a hibalámpák kialszanak majd kis idő elteltével újra csipog és 3 hiba lámpa felgyullad.

Esetleg valakinek valami ötlet? Megköszönöm ha építő jelleggel hozzászólsz!


megfelelő jeladók lettek betéve? Ugyanis voltak különbözőek és nem mindegy, hogy DSC-s vagy simán ASC-s az autó pl.
sőt nem árt egy DSC "nullázás", azaz, hogy minden alapérték beállítson. Ehhez vízszintes talaj kell, kormányt egyenesbe tenni.
amúgy meg akár ABS tömb hiba. lehet javítható is. de akár bármi kontakt probléma. esetleg testelési hiba. elnyomott vezeték, ami letestel a kasznival.


A jeladóról nem tudok semmit, csak annyit hogy talán tudta a kereskedéshez tartozó szervíz hogy milyen típusú kell bele asc vagy dsc ha dsc-s a kocsi és ők adták el előtte 3 hónappal.


Hiba rendeződött/megszűnt!
Tanulság: Az abs jeladót úgy faragták be szó szerint és az oldalánál légrés keletkezett és ezt hozta a hibát, ki lett takarítva a jeladó helye és az új jeladó faragás mentesen belement és megszűntek a hibakódok!
Újabb csodád "szakember" gyöngyszem...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kertesznorbert

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. május 23. csütörtök, 14:11


YELLOW írta:
kertesznorbert írta: Sziasztok!

Az alany e46 touring 2002 2.0 diesel m47 motor,

Egy kis segítségre volna szükségem az alábbiakkal kapcsolatban:

Következők a hibakódok:

5DC3 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés
5DC1 - Hátsó jobb keréksebesség érzékelő; valószínűtlen
5DF4 - A vezérlő egység feszültségellátása túl alacsony
5DC0 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés

Tavaly nyáron lett cserélve a jobb hátsó abs jeladó, kézifékszerkezet, féktárcsa, porvédőlemez, minden ami a jeladó környékén megtalálható.
Szerelővel meg lett nézve a kerék sebesség, egy időben mutatta mind a négyet egyszerre eltérés nélkül.
Beszéltem szakemberrel aki kockát javít és ő azt mondja hogy a kocka nem okozhatja ezt a hibajelenséget, autóvillamosságissal kiméretve a kocka, elmondása szerint rendben (hiszek neki, mert én nem vagyok hozzáértő)
Lehetséges a jeladó és a kocka közötti kábelkontakt/szakadás?

Autó újra indításakor a hibalámpák kialszanak majd kis idő elteltével újra csipog és 3 hiba lámpa felgyullad.

Esetleg valakinek valami ötlet? Megköszönöm ha építő jelleggel hozzászólsz!


megfelelő jeladók lettek betéve? Ugyanis voltak különbözőek és nem mindegy, hogy DSC-s vagy simán ASC-s az autó pl.
sőt nem árt egy DSC "nullázás", azaz, hogy minden alapérték beállítson. Ehhez vízszintes talaj kell, kormányt egyenesbe tenni.
amúgy meg akár ABS tömb hiba. lehet javítható is. de akár bármi kontakt probléma. esetleg testelési hiba. elnyomott vezeték, ami letestel a kasznival.


A jeladóról nem tudok semmit, csak annyit hogy talán tudta a kereskedéshez tartozó szervíz hogy milyen típusú kell bele asc vagy dsc ha dsc-s a kocsi és ők adták el előtte 3 hónappal.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. május 23. csütörtök, 13:50


kertesznorbert írta: Sziasztok!

Az alany e46 touring 2002 2.0 diesel m47 motor,

Egy kis segítségre volna szükségem az alábbiakkal kapcsolatban:

Következők a hibakódok:

5DC3 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés
5DC1 - Hátsó jobb keréksebesség érzékelő; valószínűtlen
5DF4 - A vezérlő egység feszültségellátása túl alacsony
5DC0 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés

Tavaly nyáron lett cserélve a jobb hátsó abs jeladó, kézifékszerkezet, féktárcsa, porvédőlemez, minden ami a jeladó környékén megtalálható.
Szerelővel meg lett nézve a kerék sebesség, egy időben mutatta mind a négyet egyszerre eltérés nélkül.
Beszéltem szakemberrel aki kockát javít és ő azt mondja hogy a kocka nem okozhatja ezt a hibajelenséget, autóvillamosságissal kiméretve a kocka, elmondása szerint rendben (hiszek neki, mert én nem vagyok hozzáértő)
Lehetséges a jeladó és a kocka közötti kábelkontakt/szakadás?

Autó újra indításakor a hibalámpák kialszanak majd kis idő elteltével újra csipog és 3 hiba lámpa felgyullad.

Esetleg valakinek valami ötlet? Megköszönöm ha építő jelleggel hozzászólsz!


megfelelő jeladók lettek betéve? Ugyanis voltak különbözőek és nem mindegy, hogy DSC-s vagy simán ASC-s az autó pl.
sőt nem árt egy DSC "nullázás", azaz, hogy minden alapérték beállítson. Ehhez vízszintes talaj kell, kormányt egyenesbe tenni.
amúgy meg akár ABS tömb hiba. lehet javítható is. de akár bármi kontakt probléma. esetleg testelési hiba. elnyomott vezeték, ami letestel a kasznival.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kertesznorbert

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. május 23. csütörtök, 13:42


Sziasztok!

Az alany e46 touring 2002 2.0 diesel m47 motor,

Egy kis segítségre volna szükségem az alábbiakkal kapcsolatban:

Következők a hibakódok:

5DC3 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés
5DC1 - Hátsó jobb keréksebesség érzékelő; valószínűtlen
5DF4 - A vezérlő egység feszültségellátása túl alacsony
5DC0 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés

Tavaly nyáron lett cserélve a jobb hátsó abs jeladó, kézifékszerkezet, féktárcsa, porvédőlemez, minden ami a jeladó környékén megtalálható.
Szerelővel meg lett nézve a kerék sebesség, egy időben mutatta mind a négyet egyszerre eltérés nélkül.
Beszéltem szakemberrel aki kockát javít és ő azt mondja hogy a kocka nem okozhatja ezt a hibajelenséget, autóvillamosságissal kiméretve a kocka, elmondása szerint rendben (hiszek neki, mert én nem vagyok hozzáértő)
Lehetséges a jeladó és a kocka közötti kábelkontakt/szakadás?

Autó újra indításakor a hibalámpák kialszanak majd kis idő elteltével újra csipog és 3 hiba lámpa felgyullad.

Esetleg valakinek valami ötlet? Megköszönöm ha építő jelleggel hozzászólsz!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. május 23. csütörtök, 13:44

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. május 23. csütörtök, 11:18


peti9577 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: Sziasztok! 2B62 Camshaft sensor 1, intake hiba jött elő!
Hol keressem a hibát vagy mit cseréljek benne? (N46b18a)


szívósor oldali vezérműtengely jeladó hiba. lehet csak csatlakozó kontakt hiba. ha nem akkor lehet maga a sensor, vezeték szakadás.
de lehet csak pillanatnyi hiba. ha törlöd és nem jön vissza a hiba.
vagy ugrott a vezérlés és nem jó ütemben érkezik vissza a jel, de akkor lenne motor járás érdekesség is.


Az utolsót nem hinném mert kb fél éve lett komplett vezérlés csere! A hibát kitoroltem nem jött vissza.


ha nem jött vissza, akkor egyelőre ne parázz rajta.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2007

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2019. május 23. csütörtök, 09:56


YELLOW írta:
peti9577 írta: Sziasztok! 2B62 Camshaft sensor 1, intake hiba jött elő!
Hol keressem a hibát vagy mit cseréljek benne? (N46b18a)


szívósor oldali vezérműtengely jeladó hiba. lehet csak csatlakozó kontakt hiba. ha nem akkor lehet maga a sensor, vezeték szakadás.
de lehet csak pillanatnyi hiba. ha törlöd és nem jön vissza a hiba.
vagy ugrott a vezérlés és nem jó ütemben érkezik vissza a jel, de akkor lenne motor járás érdekesség is.



Az utolsót nem hinném mert kb fél éve lett komplett vezérlés csere! A hibát kitoroltem nem jött vissza.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. május 23. csütörtök, 08:53


peti9577 írta: Sziasztok! 2B62 Camshaft sensor 1, intake hiba jött elő!
Hol keressem a hibát vagy mit cseréljek benne? (N46b18a)


szívósor oldali vezérműtengely jeladó hiba. lehet csak csatlakozó kontakt hiba. ha nem akkor lehet maga a sensor, vezeték szakadás.
de lehet csak pillanatnyi hiba. ha törlöd és nem jön vissza a hiba.
vagy ugrott a vezérlés és nem jó ütemben érkezik vissza a jel, de akkor lenne motor járás érdekesség is.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2007

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2019. május 23. csütörtök, 04:38


Sziasztok! 2B62 Camshaft sensor 1, intake hiba jött elő!
Hol keressem a hibát vagy mit cseréljek benne? (N46b18a)


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. május 03. péntek, 21:07


Pici84 írta: Üdv!
Segítséget szeretnék kérni e46 318ti főtengely jeladó problémám van és nem találom a helyét. Szeretném hogy segítsetek képpel megmutatni.


Itt megtalálod


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. május 03. péntek, 21:08

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2003

státusz Pici84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. május 03. péntek, 20:18


Üdv!
Segítséget szeretnék kérni e46 318ti főtengely jeladó problémám van és nem találom a helyét. Szeretném hogy segítsetek képpel megmutatni.

hali0
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz hali0

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 17:50


Üdv!
Valóban az olajszint érzékelőd a rossz (nekem is,amióta megvan).
Így ha lemegy a szint,nem fogja jelezni. De legalább van pálca.

Hali01.
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!

A motor indítása után pár másodperccel kiyullad sárgán az olajszint lámpám. kb 5-10mp és elalszik, leállíátsnál nem világít, mint mikor alacsony a szint és menet közben sem villan ki. Egyébként nívó max alatt van picivel a szintem állandóan nézem. Mi lehet az oka?


Láttam már ilyet 330CI-n azt mondta a tulaja régóta így van őt nem érdekli. Engem viszont zavar kicsit.

Én az olajszint érzékelőre tippelek, esetleg az érzékelő hpmérő részére, mivel tudtommal ezt is figyeli, ez magyarázná miért alszik ki pár másodperccel később, hisz melegszik az olaj. Az olajszivattyút azért zárnám ki, mert akkor gondolom pirosan világít a kanna és nem alszik el...
De várom az ötleteiteket.


jaja a szenzor szokott rosszalkodni, főként olajcsere után kezdi el.
ha cseréled, akkor csak Hella. drágább, de legalább nem megy tönkre pár hét alatt.
én speciel nem cserélném, mert nem eszi a motor az olajat, és elég sűrűn amúgy is ellenőrzöm.


Szerencsére mindenbúl gyárit rakok vissza, amiből csak tehetem.
Akkor nem cserélem le, gondolom ha szint alá menne az olaj akkor így is jelezné menet közben, de ne menjen amugy meg... plusz nézegetem is.
Köszi!


nem biztos, hogy jelzi, ha valóban kevés!


Ajaj akkor inkább kicserélem olajcserénél,mert volt már olajfolyásom sajna. Szűrőház tönítésbél. Köszi,hogy szóltál,akkor figyelem addig a nívót.




atym54b22
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz atym54b22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. június 15. csütörtök, 15:58


Sziasztok,üdv Mindenkinek!

Segítségeteket és tanácsot kérnék az alábbi probléma megoldására.
Adott egy E46 320i touring(M54b22),kormányszög jeladó problémám van,tavaly ki lett ütve a hiba és tél előtt megint elő jött és kormányszög beállítása közben jobbra tekerés közben felugrott a számláló 1440-re.Ez a jelenség mindenképp a kormányszög jeladó meghibásodását jelzi vagy lehet kábel vagy lehetséges hogy csak meg kellene pucolni a kormányszög jeladót,ha ez lehetséges egyaltán. Tapasztaltatok hasonlót,tudnátok tanácsot adni!?
Köszi előre Mindenkinek!Várom a kommenteket!

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. június 11. vasárnap, 21:56


YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!

A motor indítása után pár másodperccel kiyullad sárgán az olajszint lámpám. kb 5-10mp és elalszik, leállíátsnál nem világít, mint mikor alacsony a szint és menet közben sem villan ki. Egyébként nívó max alatt van picivel a szintem állandóan nézem. Mi lehet az oka?


Láttam már ilyet 330CI-n azt mondta a tulaja régóta így van őt nem érdekli. Engem viszont zavar kicsit.

Én az olajszint érzékelőre tippelek, esetleg az érzékelő hpmérő részére, mivel tudtommal ezt is figyeli, ez magyarázná miért alszik ki pár másodperccel később, hisz melegszik az olaj. Az olajszivattyút azért zárnám ki, mert akkor gondolom pirosan világít a kanna és nem alszik el...
De várom az ötleteiteket.


jaja a szenzor szokott rosszalkodni, főként olajcsere után kezdi el.
ha cseréled, akkor csak Hella. drágább, de legalább nem megy tönkre pár hét alatt.
én speciel nem cserélném, mert nem eszi a motor az olajat, és elég sűrűn amúgy is ellenőrzöm.


Szerencsére mindenbúl gyárit rakok vissza, amiből csak tehetem.
Akkor nem cserélem le, gondolom ha szint alá menne az olaj akkor így is jelezné menet közben, de ne menjen amugy meg... plusz nézegetem is.
Köszi!


nem biztos, hogy jelzi, ha valóban kevés!


Ajaj akkor inkább kicserélem olajcserénél,mert volt már olajfolyásom sajna. Szűrőház tönítésbél. Köszi,hogy szóltál,akkor figyelem addig a nívót.

« előző12következő »