Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 11% (132 pont) | Hozzászólások: 1193

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 19:19


b_imi írta:
Pocses írta: Szevasztok!

A lökös totyikot nem tudom megnyitni valami hiba történt ezt írja ezért ide írok, remélem nem gond.
Nemrég belém csusszantak hátulról lámpánál, már álltam (!) azért a fékről leléptem míg megvolt a "behatolás". Nemsoká lejár a műszaki így gyorsba felrakattam lakatosommal az új hátsó lököst, az mondta nem kell más csak az a belső üvegszálas energiaelnyelő vagy mi mert deformálódott így az újba átrakva a bal hátsó illesztés elég kókány. Ajtó alatti rész is kapott egy kicsit, fényezés majd csak jövőre januárban.
Na a kérdésem az lenne honnét tudnék ilyen üvegszálas "izét" beszerezni sajna még a megnevezését sem tudom.





Cikkszám alapján találsz pár verziót. Aztán eldöntöd, mennyit szánsz rá.



Köszi!
Már túrjuk is a megfelelőt, gyakorlatilag olyan a formája mint az alumínium tartónak.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 9% (52 pont) | Hozzászólások: 534

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 18:17


Pocses írta: Szevasztok!

A lökös totyikot nem tudom megnyitni valami hiba történt ezt írja ezért ide írok, remélem nem gond.
Nemrég belém csusszantak hátulról lámpánál, már álltam (!) azért a fékről leléptem míg megvolt a "behatolás". Nemsoká lejár a műszaki így gyorsba felrakattam lakatosommal az új hátsó lököst, az mondta nem kell más csak az a belső üvegszálas energiaelnyelő vagy mi mert deformálódott így az újba átrakva a bal hátsó illesztés elég kókány. Ajtó alatti rész is kapott egy kicsit, fényezés majd csak jövőre januárban.
Na a kérdésem az lenne honnét tudnék ilyen üvegszálas "izét" beszerezni sajna még a megnevezését sem tudom.





Cikkszám alapján találsz pár verziót. Aztán eldöntöd, mennyit szánsz rá.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. december 07. péntek, 18:17

Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 11% (132 pont) | Hozzászólások: 1193

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 12:59


Szevasztok!

A lökös totyikot nem tudom megnyitni valami hiba történt ezt írja ezért ide írok, remélem nem gond.
Nemrég belém csusszantak hátulról lámpánál, már álltam (!) azért a fékről leléptem míg megvolt a "behatolás". Nemsoká lejár a műszaki így gyorsba felrakattam lakatosommal az új hátsó lököst, az mondta nem kell más csak az a belső üvegszálas energiaelnyelő vagy mi mert deformálódott így az újba átrakva a bal hátsó illesztés elég kókány. Ajtó alatti rész is kapott egy kicsit, fényezés majd csak jövőre januárban.
Na a kérdésem az lenne honnét tudnék ilyen üvegszálas "izét" beszerezni sajna még a megnevezését sem tudom.





b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 9% (52 pont) | Hozzászólások: 534

Elküldve: 2018. február 04. vasárnap, 08:33


MavericK írta:
b_imi írta:
MavericK írta: Elore is elnezest, ha nem jo helyre irok, de talan a legkozelebbi az en kerdesemhez.

2005-os 318D E90-es BMW. Van a motor altt is egy muanyag burkolat, aminek a kovetkezo eleme a valto alatt folytatodik. Na ennek a burkolatnak szeretnem megtalalni a cikkszamat, de nem akadtam a nyomara.
Tudna valaki segiteni?

VIN: VB23572

Elore is koszonom ha tudtok segiteni!


A link neve


Igen Eddig en is eljutottam, ezen a linken a 10-es szamu elemre lenne szuksegem, de sajnos azt pont nem tartalmazza az alatta leirt lista, csak a rogzitesi elemeket, pattenteket, nutokat. A burkolat lenne a lenyeg


Ha minden igaz ez lesz az: 51757163562




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. február 04. vasárnap, 08:40

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 84

Elküldve: 2018. február 03. szombat, 14:42


b_imi írta:
MavericK írta: Elore is elnezest, ha nem jo helyre irok, de talan a legkozelebbi az en kerdesemhez.

2005-os 318D E90-es BMW. Van a motor altt is egy muanyag burkolat, aminek a kovetkezo eleme a valto alatt folytatodik. Na ennek a burkolatnak szeretnem megtalalni a cikkszamat, de nem akadtam a nyomara.
Tudna valaki segiteni?

VIN: VB23572

Elore is koszonom ha tudtok segiteni!


A link neve


Igen Eddig en is eljutottam, ezen a linken a 10-es szamu elemre lenne szuksegem, de sajnos azt pont nem tartalmazza az alatta leirt lista, csak a rogzitesi elemeket, pattenteket, nutokat. A burkolat lenne a lenyeg


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 9% (52 pont) | Hozzászólások: 534

Elküldve: 2018. február 03. szombat, 14:15


MavericK írta: Elore is elnezest, ha nem jo helyre irok, de talan a legkozelebbi az en kerdesemhez.

2005-os 318D E90-es BMW. Van a motor altt is egy muanyag burkolat, aminek a kovetkezo eleme a valto alatt folytatodik. Na ennek a burkolatnak szeretnem megtalalni a cikkszamat, de nem akadtam a nyomara.
Tudna valaki segiteni?

VIN: VB23572

Elore is koszonom ha tudtok segiteni!


A link neve

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 84

Elküldve: 2018. február 03. szombat, 12:40


Elore is elnezest, ha nem jo helyre irok, de talan a legkozelebbi az en kerdesemhez.

2005-os 318D E90-es BMW. Van a motor altt is egy muanyag burkolat, aminek a kovetkezo eleme a valto alatt folytatodik. Na ennek a burkolatnak szeretnem megtalalni a cikkszamat, de nem akadtam a nyomara.
Tudna valaki segiteni?

VIN: VB23572

Elore is koszonom ha tudtok segiteni!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2017. november 06. hétfő, 07:03


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Bocs, hogy belevau, már nagyon nem szoktam ide írogatni, mióta rájöttem, hogy írásaimat figyelmen kívül szokás hagyni. A rozsda átalakítót elkerülném (ferropaszit meg társai)mert azokat ha felkened, működik, de közömbösíteni nagyon nehéz, vagy nem is lehet és ha rákensz valamit, alatta tovább zabálja a lemezt. Van egy nagyon jó, nekem bevált anyag, Korant a neve. Ez egy fehér színű, sűrű folyadék, rá kell kenni a rozsdára, majd rövid idő után megfeketedik és úgy is lehet hagyni, de száradás után lehet rá festeni is, nem okoz bajt. Két éve lekentem én is a diffi bölcsőt, szép matt fekete lett, mint ahogyan kijött a gyárból, ma cseréltem a kerekeket, megnéztem, ugyanolyan szép, rozsdának semmi nyoma. Annak idején a fém lengőkarokat is átkentem vele, azok is rendben vannak


ne legyél már öreg korodra ilyen.
inkább írj erről a Korant-ról. kell-e hígítani, vagy kell-e valami előkészület neki, mik a tapasztalatok? mennyire kiadós, stb?
itt privátban küldök valamit, szóval nem amiatt kérdem.

Szia Y,
szép az alja!


köszi! pedig ez nincs takarítva. mikor pár hónapja néztem, még tisztább is volt. csak pont előtte elég ganyéj idő volt. ezt csak azért vettem fel, mert eszembe jutott, hogy volt szó erről.
amúgy egyszer ha találnék valami normális rámpát, akkor brigéciolos spricces mosást megcsinálnék. utána azért lekezelném a vasas dolgokat Korant-tal. nincs szükség rá, de szép színt adna neki, na meg védené ahogy írod is.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (278 pont) | Hozzászólások: 2956

Elküldve: 2017. november 05. vasárnap, 17:27


YELLOW írta:
hil írta:
Bocs, hogy belevau, már nagyon nem szoktam ide írogatni, mióta rájöttem, hogy írásaimat figyelmen kívül szokás hagyni. A rozsda átalakítót elkerülném (ferropaszit meg társai)mert azokat ha felkened, működik, de közömbösíteni nagyon nehéz, vagy nem is lehet és ha rákensz valamit, alatta tovább zabálja a lemezt. Van egy nagyon jó, nekem bevált anyag, Korant a neve. Ez egy fehér színű, sűrű folyadék, rá kell kenni a rozsdára, majd rövid idő után megfeketedik és úgy is lehet hagyni, de száradás után lehet rá festeni is, nem okoz bajt. Két éve lekentem én is a diffi bölcsőt, szép matt fekete lett, mint ahogyan kijött a gyárból, ma cseréltem a kerekeket, megnéztem, ugyanolyan szép, rozsdának semmi nyoma. Annak idején a fém lengőkarokat is átkentem vele, azok is rendben vannak


ne legyél már öreg korodra ilyen.
inkább írj erről a Korant-ról. kell-e hígítani, vagy kell-e valami előkészület neki, mik a tapasztalatok? mennyire kiadós, stb?
itt privátban küldök valamit, szóval nem amiatt kérdem.

Szia Y,
szép az alja!



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (278 pont) | Hozzászólások: 2956

Elküldve: 2017. november 04. szombat, 20:59


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Bocs, hogy belevau, már nagyon nem szoktam ide írogatni, mióta rájöttem, hogy írásaimat figyelmen kívül szokás hagyni. A rozsda átalakítót elkerülném (ferropaszit meg társai)mert azokat ha felkened, működik, de közömbösíteni nagyon nehéz, vagy nem is lehet és ha rákensz valamit, alatta tovább zabálja a lemezt. Van egy nagyon jó, nekem bevált anyag, Korant a neve. Ez egy fehér színű, sűrű folyadék, rá kell kenni a rozsdára, majd rövid idő után megfeketedik és úgy is lehet hagyni, de száradás után lehet rá festeni is, nem okoz bajt. Két éve lekentem én is a diffi bölcsőt, szép matt fekete lett, mint ahogyan kijött a gyárból, ma cseréltem a kerekeket, megnéztem, ugyanolyan szép, rozsdának semmi nyoma. Annak idején a fém lengőkarokat is átkentem vele, azok is rendben vannak


ne legyél már öreg korodra ilyen.
inkább írj erről a Korant-ról. kell-e hígítani, vagy kell-e valami előkészület neki, mik a tapasztalatok? mennyire kiadós, stb?
itt privátban küldök valamit, szóval nem amiatt kérdem.

Szia Y,
megnéztem(volna), de egyik videó sem elérhető,legalábbis ez az üzenet a Youtubon. Korant: talán 900 pénz és úgy 2.5 dl. Fehér, tejföl sűrűségű trutyi. Azt írják, első rétegben vízzel hígítható, én soha sem hígítottam. Nem kell nagyon vacakolni a felülettel, az olajt azért érdemes kissé letakarítani, ecsettel fel kell kenni és kész, a többit az idő elvégzi.Mindezt kesztyűben érdemes csinálni, mert a kézről, ecsetből nem mosható ki, szép fekete foltokat hagy száradás után. A kezelt felület száradás után szép matt fekete lesz. Én először nejem Corsájának lengőkarjait kentem meg vele, sok van belőle és nagyon rozsdásak tudnak lenni, randa látvány. Ezt úgy 4 éve tettem, még most is szép matt fekete, amiket lekentem akkor, rozsdának nincs nyoma. Aztán, előző Bömösöm rozsdásodó részeit kezeltem vele (hátsó lengőkarok, diffi bölcső, alváz hátsó bekötési pontok, amik szeretnek kiszakadni, karosszéria elemek néhány rozsdásodásnak indult részeit, amiket ott fújtam is, gépháztető belső-első peremét) többé nem volt gondom vele. A lakkot is megtűrte magán, persze gittelés alatt. Nem nagy felületű javításokra kell gondolni. Azon szintén rozsdásodott a tank szellőztető melletti rész (alul, hátul, jobb oldalon, mint másoknak is szokott), korábban kezeltem ferropassittal, meg más rozsda átalakítóval, eredménytelenül, a Korant-al véglegesen jó lett. Előző autómon okulva, a mostanit egyből lekezeltem ezeken a helyeken megelőzésképen (2 éve), nyoma sincs a rozsdának még most sem. Mint korábban írtam, a rozsda átalakítókat ha rákented, szinte lehetetlen közömbösíteni, a gitt és a lakk alatt tovább dolgozik, ami nem jó. Na ezek az és tapasztalataim a Korant-al, persze tuti lesz, aki le fog hülyézni, de az az ő dolga, tegye, nekem bejött.
bye: hil
Csak azért írtam ilyen részletesen le, mert hátha ezzel valakinek, valakiknek segítek ezzel, bár megfogadni nem kell a fentieket.


köszi!
lehet csak akkor látod, ha be is vagy jelentkezve a gmail-be/google-ba.
én arra gondoltam, hogy a féknyerget kezelem le vele. mondjuk az festeni is szeretném már sok éve nekem se a lengőkar, se a bölcső nem gáz, de lehet épp lekezelném vele.
én amúgy nem értem ezeket. a rozsdamaró is vannak olyan emlékeim, hogy a nagyja a rozsdát le kell kefélni, bekenni, aztán rá lehet festeni. de a hagyományos rozsdamaró ilyen nyálkás kicsit miután kifehéredik, ha jól emlékszem. de az is rémlik, hogy miután kifehéredett újra le kell dörzsölni. de akkor meg mi értelme?
én 990-ért 500ml kiszerelést is láttam. hát vízzel én sem hígítanám, hisz az a rozsda barátja. tudom a festékek nagy része is vizes bázisú már.

Mindenbe be vagyok jelentkezve (gmail, youtube) és az üzenet: "sajnáljuk, de ez a videó már ne mérhető el".


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2017. november 04. szombat, 19:51


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Bocs, hogy belevau, már nagyon nem szoktam ide írogatni, mióta rájöttem, hogy írásaimat figyelmen kívül szokás hagyni. A rozsda átalakítót elkerülném (ferropaszit meg társai)mert azokat ha felkened, működik, de közömbösíteni nagyon nehéz, vagy nem is lehet és ha rákensz valamit, alatta tovább zabálja a lemezt. Van egy nagyon jó, nekem bevált anyag, Korant a neve. Ez egy fehér színű, sűrű folyadék, rá kell kenni a rozsdára, majd rövid idő után megfeketedik és úgy is lehet hagyni, de száradás után lehet rá festeni is, nem okoz bajt. Két éve lekentem én is a diffi bölcsőt, szép matt fekete lett, mint ahogyan kijött a gyárból, ma cseréltem a kerekeket, megnéztem, ugyanolyan szép, rozsdának semmi nyoma. Annak idején a fém lengőkarokat is átkentem vele, azok is rendben vannak


ne legyél már öreg korodra ilyen.
inkább írj erről a Korant-ról. kell-e hígítani, vagy kell-e valami előkészület neki, mik a tapasztalatok? mennyire kiadós, stb?
itt privátban küldök valamit, szóval nem amiatt kérdem.

Szia Y,
megnéztem(volna), de egyik videó sem elérhető,legalábbis ez az üzenet a Youtubon. Korant: talán 900 pénz és úgy 2.5 dl. Fehér, tejföl sűrűségű trutyi. Azt írják, első rétegben vízzel hígítható, én soha sem hígítottam. Nem kell nagyon vacakolni a felülettel, az olajt azért érdemes kissé letakarítani, ecsettel fel kell kenni és kész, a többit az idő elvégzi.Mindezt kesztyűben érdemes csinálni, mert a kézről, ecsetből nem mosható ki, szép fekete foltokat hagy száradás után. A kezelt felület száradás után szép matt fekete lesz. Én először nejem Corsájának lengőkarjait kentem meg vele, sok van belőle és nagyon rozsdásak tudnak lenni, randa látvány. Ezt úgy 4 éve tettem, még most is szép matt fekete, amiket lekentem akkor, rozsdának nincs nyoma. Aztán, előző Bömösöm rozsdásodó részeit kezeltem vele (hátsó lengőkarok, diffi bölcső, alváz hátsó bekötési pontok, amik szeretnek kiszakadni, karosszéria elemek néhány rozsdásodásnak indult részeit, amiket ott fújtam is, gépháztető belső-első peremét) többé nem volt gondom vele. A lakkot is megtűrte magán, persze gittelés alatt. Nem nagy felületű javításokra kell gondolni. Azon szintén rozsdásodott a tank szellőztető melletti rész (alul, hátul, jobb oldalon, mint másoknak is szokott), korábban kezeltem ferropassittal, meg más rozsda átalakítóval, eredménytelenül, a Korant-al véglegesen jó lett. Előző autómon okulva, a mostanit egyből lekezeltem ezeken a helyeken megelőzésképen (2 éve), nyoma sincs a rozsdának még most sem. Mint korábban írtam, a rozsda átalakítókat ha rákented, szinte lehetetlen közömbösíteni, a gitt és a lakk alatt tovább dolgozik, ami nem jó. Na ezek az és tapasztalataim a Korant-al, persze tuti lesz, aki le fog hülyézni, de az az ő dolga, tegye, nekem bejött.
bye: hil
Csak azért írtam ilyen részletesen le, mert hátha ezzel valakinek, valakiknek segítek ezzel, bár megfogadni nem kell a fentieket.


köszi!
lehet csak akkor látod, ha be is vagy jelentkezve a gmail-be/google-ba.
én arra gondoltam, hogy a féknyerget kezelem le vele. mondjuk az festeni is szeretném már sok éve nekem se a lengőkar, se a bölcső nem gáz, de lehet épp lekezelném vele.
én amúgy nem értem ezeket. a rozsdamaró is vannak olyan emlékeim, hogy a nagyja a rozsdát le kell kefélni, bekenni, aztán rá lehet festeni. de a hagyományos rozsdamaró ilyen nyálkás kicsit miután kifehéredik, ha jól emlékszem. de az is rémlik, hogy miután kifehéredett újra le kell dörzsölni. de akkor meg mi értelme?
én 990-ért 500ml kiszerelést is láttam. hát vízzel én sem hígítanám, hisz az a rozsda barátja. tudom a festékek nagy része is vizes bázisú már.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (278 pont) | Hozzászólások: 2956

Elküldve: 2017. november 04. szombat, 17:12


YELLOW írta:
hil írta:
Bocs, hogy belevau, már nagyon nem szoktam ide írogatni, mióta rájöttem, hogy írásaimat figyelmen kívül szokás hagyni. A rozsda átalakítót elkerülném (ferropaszit meg társai)mert azokat ha felkened, működik, de közömbösíteni nagyon nehéz, vagy nem is lehet és ha rákensz valamit, alatta tovább zabálja a lemezt. Van egy nagyon jó, nekem bevált anyag, Korant a neve. Ez egy fehér színű, sűrű folyadék, rá kell kenni a rozsdára, majd rövid idő után megfeketedik és úgy is lehet hagyni, de száradás után lehet rá festeni is, nem okoz bajt. Két éve lekentem én is a diffi bölcsőt, szép matt fekete lett, mint ahogyan kijött a gyárból, ma cseréltem a kerekeket, megnéztem, ugyanolyan szép, rozsdának semmi nyoma. Annak idején a fém lengőkarokat is átkentem vele, azok is rendben vannak


ne legyél már öreg korodra ilyen.
inkább írj erről a Korant-ról. kell-e hígítani, vagy kell-e valami előkészület neki, mik a tapasztalatok? mennyire kiadós, stb?
itt privátban küldök valamit, szóval nem amiatt kérdem.

Szia Y,
megnéztem(volna), de egyik videó sem elérhető,legalábbis ez az üzenet a Youtubon. Korant: talán 900 pénz és úgy 2.5 dl. Fehér, tejföl sűrűségű trutyi. Azt írják, első rétegben vízzel hígítható, én soha sem hígítottam. Nem kell nagyon vacakolni a felülettel, az olajt azért érdemes kissé letakarítani, ecsettel fel kell kenni és kész, a többit az idő elvégzi.Mindezt kesztyűben érdemes csinálni, mert a kézről, ecsetből nem mosható ki, szép fekete foltokat hagy száradás után. A kezelt felület száradás után szép matt fekete lesz. Én először nejem Corsájának lengőkarjait kentem meg vele, sok van belőle és nagyon rozsdásak tudnak lenni, randa látvány. Ezt úgy 4 éve tettem, még most is szép matt fekete, amiket lekentem akkor, rozsdának nincs nyoma. Aztán, előző Bömösöm rozsdásodó részeit kezeltem vele (hátsó lengőkarok, diffi bölcső, alváz hátsó bekötési pontok, amik szeretnek kiszakadni, karosszéria elemek néhány rozsdásodásnak indult részeit, amiket ott fújtam is, gépháztető belső-első peremét) többé nem volt gondom vele. A lakkot is megtűrte magán, persze gittelés alatt. Nem nagy felületű javításokra kell gondolni. Azon szintén rozsdásodott a tank szellőztető melletti rész (alul, hátul, jobb oldalon, mint másoknak is szokott), korábban kezeltem ferropassittal, meg más rozsda átalakítóval, eredménytelenül, a Korant-al véglegesen jó lett. Előző autómon okulva, a mostanit egyből lekezeltem ezeken a helyeken megelőzésképen (2 éve), nyoma sincs a rozsdának még most sem. Mint korábban írtam, a rozsda átalakítókat ha rákented, szinte lehetetlen közömbösíteni, a gitt és a lakk alatt tovább dolgozik, ami nem jó. Na ezek az és tapasztalataim a Korant-al, persze tuti lesz, aki le fog hülyézni, de az az ő dolga, tegye, nekem bejött.
bye: hil
Csak azért írtam ilyen részletesen le, mert hátha ezzel valakinek, valakiknek segítek ezzel, bár megfogadni nem kell a fentieket.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2017. november 04. szombat, 12:31


hil írta:
Bocs, hogy belevau, már nagyon nem szoktam ide írogatni, mióta rájöttem, hogy írásaimat figyelmen kívül szokás hagyni. A rozsda átalakítót elkerülném (ferropaszit meg társai)mert azokat ha felkened, működik, de közömbösíteni nagyon nehéz, vagy nem is lehet és ha rákensz valamit, alatta tovább zabálja a lemezt. Van egy nagyon jó, nekem bevált anyag, Korant a neve. Ez egy fehér színű, sűrű folyadék, rá kell kenni a rozsdára, majd rövid idő után megfeketedik és úgy is lehet hagyni, de száradás után lehet rá festeni is, nem okoz bajt. Két éve lekentem én is a diffi bölcsőt, szép matt fekete lett, mint ahogyan kijött a gyárból, ma cseréltem a kerekeket, megnéztem, ugyanolyan szép, rozsdának semmi nyoma. Annak idején a fém lengőkarokat is átkentem vele, azok is rendben vannak


ne legyél már öreg korodra ilyen.
inkább írj erről a Korant-ról. kell-e hígítani, vagy kell-e valami előkészület neki, mik a tapasztalatok? mennyire kiadós, stb?
itt privátban küldök valamit, szóval nem amiatt kérdem.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. november 04. szombat, 12:31

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2017. november 02. csütörtök, 06:49


hil írta:
kempelen írta:
Bitu79 írta: Ami még kis rozsda,azzal mi a frászt lehet csinálni,hogy megállítsa az ember?De érdekes,hogy itt rohad.Rozsdapassziválóval átkenni,aztán meg lealvázvédőzni?Komplett alvázvédelemre nem merem elvinni a kocsit,mert ott darabokra szedik,ami még a kisebb gond.Az igazi félelmem,hogy mindent összekennének alvázvédővel(pl:kárpitokat,lakkozást).Talán még a motortérbe is jutna alvázvédő.Ugye az üregvédő miatt széjjel fúrkálnák a kocsit is,aztán az is csorogna mindenfelé.Igazából nem is tudok itt Pécsen normális céget,akikre ilyet rá lehetne bízni.Nagyobb rozsda csak itt van szerencsére.Lengőkar(vagy mi az a vastag vas a kerekek mögött)rozsdás még.De ez az összes e46-on ilyen.Ha még meg akarom tartani sokáig a kocsit,ezeket meg kéne csináltatnom rajta,hogy még nagyon sokáig szép maradjon.Csak nem tudok olyan céget,akikre rá merném ezt bízni.Anno Hil írta,hogy ezekre az öreg autókra nem érdemes költeni alvázvédelem terén,mert úgysem állítja meg a rohadást.De ha kicsi még a rozsda,akkor sem?


Elkezd barnulni előbb-utóbb mindegyik. Ha veszed a fáradtságot és lekezeled a difi tartó keretet, a difit (főlag ha úgyis kell cserélni benne szilentet, akkor igen jó hozzáférsz érzékeny pontokhoz. Ha barnul megcsiszolod fémig, aztán rozsdamaró vagy rozsdaátalakító, majd alapozó, karosszéria-tömítőmassza, szín, lakk kinek kedve szerint és ha ezt jól megcsinálod, már nem megy tovább a rozsda. Időben kell elkezdeni, ha kicsi a rozsda akkor a megfelelő kezeléssel megállítható.


Bocs, hogy belevau, már nagyon nem szoktam ide írogatni, mióta rájöttem, hogy írásaimat figyelmen kívül szokás hagyni. A rozsda átalakítót elkerülném (ferropaszit meg társai)mert azokat ha felkened, működik, de közömbösíteni nagyon nehéz, vagy nem is lehet és ha rákensz valamit, alatta tovább zabálja a lemezt. Van egy nagyon jó, nekem bevált anyag, Korant a neve. Ez egy fehér színű, sűrű folyadék, rá kell kenni a rozsdára, majd rövid idő után megfeketedik és úgy is lehet hagyni, de száradás után lehet rá festeni is, nem okoz bajt. Két éve lekentem én is a diffi bölcsőt, szép matt fekete lett, mint ahogyan kijött a gyárból, ma cseréltem a kerekeket, megnéztem, ugyanolyan szép, rozsdának semmi nyoma. Annak idején a fém lengőkarokat is átkentem vele, azok is rendben vannak





Szia Hil!

Pont a Korant-ot használtam én is és a difibölcsőre, jó anyag csak ajánlani tudom. Én is szinte mindent azzal kentem le miután kicsit rendbetettem a difibölcsőt és a környékét.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (278 pont) | Hozzászólások: 2956

Elküldve: 2017. november 01. szerda, 18:16


kempelen írta:
Bitu79 írta: Ami még kis rozsda,azzal mi a frászt lehet csinálni,hogy megállítsa az ember?De érdekes,hogy itt rohad.Rozsdapassziválóval átkenni,aztán meg lealvázvédőzni?Komplett alvázvédelemre nem merem elvinni a kocsit,mert ott darabokra szedik,ami még a kisebb gond.Az igazi félelmem,hogy mindent összekennének alvázvédővel(pl:kárpitokat,lakkozást).Talán még a motortérbe is jutna alvázvédő.Ugye az üregvédő miatt széjjel fúrkálnák a kocsit is,aztán az is csorogna mindenfelé.Igazából nem is tudok itt Pécsen normális céget,akikre ilyet rá lehetne bízni.Nagyobb rozsda csak itt van szerencsére.Lengőkar(vagy mi az a vastag vas a kerekek mögött)rozsdás még.De ez az összes e46-on ilyen.Ha még meg akarom tartani sokáig a kocsit,ezeket meg kéne csináltatnom rajta,hogy még nagyon sokáig szép maradjon.Csak nem tudok olyan céget,akikre rá merném ezt bízni.Anno Hil írta,hogy ezekre az öreg autókra nem érdemes költeni alvázvédelem terén,mert úgysem állítja meg a rohadást.De ha kicsi még a rozsda,akkor sem?


Elkezd barnulni előbb-utóbb mindegyik. Ha veszed a fáradtságot és lekezeled a difi tartó keretet, a difit (főlag ha úgyis kell cserélni benne szilentet, akkor igen jó hozzáférsz érzékeny pontokhoz. Ha barnul megcsiszolod fémig, aztán rozsdamaró vagy rozsdaátalakító, majd alapozó, karosszéria-tömítőmassza, szín, lakk kinek kedve szerint és ha ezt jól megcsinálod, már nem megy tovább a rozsda. Időben kell elkezdeni, ha kicsi a rozsda akkor a megfelelő kezeléssel megállítható.


Bocs, hogy belevau, már nagyon nem szoktam ide írogatni, mióta rájöttem, hogy írásaimat figyelmen kívül szokás hagyni. A rozsda átalakítót elkerülném (ferropaszit meg társai)mert azokat ha felkened, működik, de közömbösíteni nagyon nehéz, vagy nem is lehet és ha rákensz valamit, alatta tovább zabálja a lemezt. Van egy nagyon jó, nekem bevált anyag, Korant a neve. Ez egy fehér színű, sűrű folyadék, rá kell kenni a rozsdára, majd rövid idő után megfeketedik és úgy is lehet hagyni, de száradás után lehet rá festeni is, nem okoz bajt. Két éve lekentem én is a diffi bölcsőt, szép matt fekete lett, mint ahogyan kijött a gyárból, ma cseréltem a kerekeket, megnéztem, ugyanolyan szép, rozsdának semmi nyoma. Annak idején a fém lengőkarokat is átkentem vele, azok is rendben vannak





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. november 01. szerda, 18:18