autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 22:19


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.

Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...

én biztos, hogy perre vinném a dolgot, már csak a TDS miatt is. mert ez plusz olyan körülmény ami arra utal, hogy téged megvezettek, átvágtak. tudom azért nem viszed perre, mert sok pénz és idő. hibás voltál mert nem nézetted át, mert sajnáltad érte a pénzt. ez egyértelmű az adagolós sztoridból is. sőt azért ugrottál bele az autóba is, mert nagyon akartál egy E46-ot, a TDS-t is egy füst alatt el tudtad passzolni (amit ugyanúgy fizetsz az önkormányzatnál, legalábbis egyenlőre még csak ott), és emiatt kapkodtál, nem érdekelt semmi, csak, hogy olcsón hozzájutottál, a TDS is elment.
nem bántásból, de aki kevés pénzzel indul neki, az nagyon ráfázik.
én elég rafkós vagyok egyéb autók esetében is, több ismerősnek segítettem már vásárláskor. neked is fogadnod kellett volna valakit. tény, ha az ember szeme előtt ott az a bizonyos köd, akkor az sem számít ha a "szakértő" nem javasolja az autót. nekem is volt olyan, hogy azt kellett mondanom, hogy haver a te pénzed, de nekem utána ne nyígjál.
de mondom ezen már kár. tanulópénz neked.
ahol az eladónak nem tetszik, hogy kukacoskodsz, az felejtős, vagy gyanakodni kell.
de tipikus az is, amikor azt mondja a leendő vásárló, hogy szakemberrel megy, vagy gépre lehet tenni, akkor pár napon belül azt kapod telefonba, hogy az autó elkelt. persze nem. csak egy balekra vár az eladó, aki olyan lesz, mint te. (bocsi)

Teljes mértékben igazad van,de akkor még nem voltam itt regisztrálva mert Dieseles E34-em volt,innen nem kérhettem hogy valaki jöjjön velem,ár ha vissza mehetnék a múltba,kéne egy időgép,apropó időgép! Miért nem roszdamentes acélból csinálták az E46-ot is mint a Delorean-t? arra 30 év rozsda elleni garanciát adtak!!!

Én is ide lyukadtam ki,pont a rozsdamentes kocsikról olvasgattam... A link neve


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 17. csütörtök, 22:20

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 22:14


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.

Csak egy kérdés ami életszerű is, mert árulod az autódat. Ha elmegy hozzád egy vevő és le akarja venni a két küszöbről a műanyag borítást megengeded, vagy leveszed?

Elviheti állapotfelmérésre.Ott van emelő,és szépen látni mindent.Ne add te is a hülyét...
Műanyag levétel nélkül is látni,ha rohad az autó az emelési pontoknál.Ami nagyon ültetve van,annál nehezebb a dolog.Ott kényelmesebb megemelni a kocsit.

Sajnos nem látni! Íme egy küszöb ami kívülről makulátlannak tűnt. Szóval ezt levétel nélkül nem lehet meglátni.

Itt van John videója:A link neve
Ezt simán látni küszöblevétel nélkül is emelőn...Aki nagyon vaksi,rásegíthet egy elemlámpával is...Amit te linkeltél be képet,az ugyanez.Ami ennyire ki van rohadva,annál az emelési pontok is eltűntek szinte...Ezt elemlámpával simán meg lehet látni,ha nincs 1 kiló sár a kocsi alján...De az ilyen mértékű rozsdát szerintem még akkor is észrevenném emelőn.Te is kezdesz butaságokkal jönni.

Ennek az autónak mindig tiszta volt az alja és a kasztni is. Az emelési pontok hibátlanok. Ez úgy derült ki, hogy le kellett venni a műanyag borítást.
Mint írtam a küszöb belülről kifelé rohad! Tele van nedves porral. Ezt nem lehet kimosni.

Ha mindig tiszta volt az alja és a karosszéria is,akkor biztosan nem lenne benn annyi kosz,hogy így elrohadjon.Vagy törve volt a kocsi...Ez egy baromság.Érdekes,akkor az enyém miért nem rohad ott?

Rohad az csak még nem látod.

Leszedtem a küszöböket múltkor...Semmi rozsda.Nagyon koszos sem volt.

Vedd ki a műanyag dugót és nézz bele.

(Bocsánat hogy közbeszólok de ha rajta a takaró nem látszik a többi ha csak alá nézel megemelés nélkül,a videón le van véve a takaró plusz az a műanyag 3-szögletű konzol is le van véve az alja végéről ami szintén takar ha fent van,ha nem lesz meleg holnap le videózom ugyanígy de takaróval alulról szintén emelés nélkül a hiba kb negyede ha esetleg látszik,elemlámpa nélkül mint vásárláskor természetes fénynél. )

Öreg dögök ezek a kocsik,ez az igazság.Csak mindenki aki használtan veszi őket új autókat akar bennük látni...Amit ápolnak,az azért nem fog ennyire elrohadni.Az enyémnek még a kerékívei sem rügyeznek...Igaz,én esőben sem használom,illetve télen sem.Lehet csak ezek miatt van jobb állapotban,mint az átlag e46-osok.

tudat alatt én is sejtettem hogy nem maiak de én azt gondoltam ez nem ford ami arról híres hogy az alja... Esőben és télen se használod? Hát pedig az ember ha fizeti a kötelező biztosítást meg a súlyadót akkor minden nap állás pénzkidobás,bár ha plusz garázsban áll akkor dupla védelem!

Még Cascot is kötöttem rá úgy 4 éve...Szeretem meg minden,de akkor is öregek már sajnos.Hibátlanok nem lesznek ezek,hacsak nem vitrinben tárolja őket az ember
Minden sz*rt észreveszek rajta,de mindentől nem tudom megvédeni.A legtöbb sérülést mióta nálam van azt autószerelőknél szerezte,vagy fényezőnél,vagy a garázs szomszéd cseszte neki az ajtaját...Már nem is igen viszem sehová.Amit tudok,megcsinálom rajta én.Ha mégis szaki kell,akkor előtte feltérképezem a terepet.Például olajcserekor is a seggében állok a szerelőnek...Motortérben mikor légszűrőt cserélnek,akkor pl előszeretettel cseszik össze a légtömegmérő ház tetejét is példának okáért...Egyszerűen idegesít,hogy tele a világ Mekk Mesterekkel,meg balekokkal,akik les*arják más értékeit.De rá kell jöjjek,hogy mindentől nem tudom megvédeni az autót,hiába is szeretném...Meg ugye öregszik sajnos.De ez szerencsémre csak esztétikai dolgokban jött elő,amire rásegítenek ugye az emberi tényezők,amiket példának írtam.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 22:12


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...


én biztos, hogy perre vinném a dolgot, már csak a TDS miatt is. mert ez plusz olyan körülmény ami arra utal, hogy téged megvezettek, átvágtak. tudom azért nem viszed perre, mert sok pénz és idő. hibás voltál mert nem nézetted át, mert sajnáltad érte a pénzt. ez egyértelmű az adagolós sztoridból is. sőt azért ugrottál bele az autóba is, mert nagyon akartál egy E46-ot, a TDS-t is egy füst alatt el tudtad passzolni (amit ugyanúgy fizetsz az önkormányzatnál, legalábbis egyenlőre még csak ott), és emiatt kapkodtál, nem érdekelt semmi, csak, hogy olcsón hozzájutottál, a TDS is elment.
nem bántásból, de aki kevés pénzzel indul neki, az nagyon ráfázik.
én elég rafkós vagyok egyéb autók esetében is, több ismerősnek segítettem már vásárláskor. neked is fogadnod kellett volna valakit. tény, ha az ember szeme előtt ott az a bizonyos köd, akkor az sem számít ha a "szakértő" nem javasolja az autót. nekem is volt olyan, hogy azt kellett mondanom, hogy haver a te pénzed, de nekem utána ne nyígjál.
de mondom ezen már kár. tanulópénz neked.
ahol az eladónak nem tetszik, hogy kukacoskodsz, az felejtős, vagy gyanakodni kell.
de tipikus az is, amikor azt mondja a leendő vásárló, hogy szakemberrel megy, vagy gépre lehet tenni, akkor pár napon belül azt kapod telefonba, hogy az autó elkelt. persze nem. csak egy balekra vár az eladó, aki olyan lesz, mint te. (bocsi)


Teljes mértékben igazad van,de akkor még nem voltam itt regisztrálva mert Dieseles E34-em volt,innen nem kérhettem hogy valaki jöjjön velem,ár ha vissza mehetnék a múltba,kéne egy időgép,apropó időgép! Miért nem roszdamentes acélból csinálták az E46-ot is mint a Delorean-t? arra 30 év rozsda elleni garanciát adtak!!!


sajnos ez tipikus. mindig akkor regisztrál az ember ilyen oldalra (legyen az mobilos, PC-s, vagy akármi), amikor gondja akad. pedig előtte, vásárlás előtt tájékozódni is jó. persze nem úgy, hogy tanácsot kér valaki, írja le. írjuk le azt, amit 20ezerszer megtettük már. hát olvassa el. ha erre nincs ideje, akkor mit akar? aki egy kis kutatómunkára nem adja a fejét, az azért ne követelgessen szerintem. vagy olyan hangnemet válasszon. ezt csak azért írtam, mert néha vannak itt ilyen esetek is.
ez már nem csak E46-tal foglalkozó oldal, tény többen voltunk itt E46-osok. de bármilyen BMW-s regisztrálhat.
szerintem segítséget kérni nem szégyen. max nem kapsz. de ha meg sem próbálja az ember.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 22:04


YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...


én biztos, hogy perre vinném a dolgot, már csak a TDS miatt is. mert ez plusz olyan körülmény ami arra utal, hogy téged megvezettek, átvágtak. tudom azért nem viszed perre, mert sok pénz és idő. hibás voltál mert nem nézetted át, mert sajnáltad érte a pénzt. ez egyértelmű az adagolós sztoridból is. sőt azért ugrottál bele az autóba is, mert nagyon akartál egy E46-ot, a TDS-t is egy füst alatt el tudtad passzolni (amit ugyanúgy fizetsz az önkormányzatnál, legalábbis egyenlőre még csak ott), és emiatt kapkodtál, nem érdekelt semmi, csak, hogy olcsón hozzájutottál, a TDS is elment.
nem bántásból, de aki kevés pénzzel indul neki, az nagyon ráfázik.
én elég rafkós vagyok egyéb autók esetében is, több ismerősnek segítettem már vásárláskor. neked is fogadnod kellett volna valakit. tény, ha az ember szeme előtt ott az a bizonyos köd, akkor az sem számít ha a "szakértő" nem javasolja az autót. nekem is volt olyan, hogy azt kellett mondanom, hogy haver a te pénzed, de nekem utána ne nyígjál.
de mondom ezen már kár. tanulópénz neked.
ahol az eladónak nem tetszik, hogy kukacoskodsz, az felejtős, vagy gyanakodni kell.
de tipikus az is, amikor azt mondja a leendő vásárló, hogy szakemberrel megy, vagy gépre lehet tenni, akkor pár napon belül azt kapod telefonba, hogy az autó elkelt. persze nem. csak egy balekra vár az eladó, aki olyan lesz, mint te. (bocsi)

Teljes mértékben igazad van,de akkor még nem voltam itt regisztrálva mert Dieseles E34-em volt,innen nem kérhettem hogy valaki jöjjön velem,ár ha vissza mehetnék a múltba,kéne egy időgép,apropó időgép! Miért nem roszdamentes acélból csinálták az E46-ot is mint a Delorean-t? arra 30 év rozsda elleni garanciát adtak!!!



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 22:00


Bitu79 írta:
John írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Csak egy kérdés ami életszerű is, mert árulod az autódat. Ha elmegy hozzád egy vevő és le akarja venni a két küszöbről a műanyag borítást megengeded, vagy leveszed?


Elviheti állapotfelmérésre.Ott van emelő,és szépen látni mindent.Ne add te is a hülyét...
Műanyag levétel nélkül is látni,ha rohad az autó az emelési pontoknál.Ami nagyon ültetve van,annál nehezebb a dolog.Ott kényelmesebb megemelni a kocsit.



Sajnos nem látni! Íme egy küszöb ami kívülről makulátlannak tűnt. Szóval ezt levétel nélkül nem lehet meglátni.


Itt van John videója:A link neve
Ezt simán látni küszöblevétel nélkül is emelőn...Aki nagyon vaksi,rásegíthet egy elemlámpával is...Amit te linkeltél be képet,az ugyanez.Ami ennyire ki van rohadva,annál az emelési pontok is eltűntek szinte...Ezt elemlámpával simán meg lehet látni,ha nincs 1 kiló sár a kocsi alján...De az ilyen mértékű rozsdát szerintem még akkor is észrevenném emelőn.Te is kezdesz butaságokkal jönni.



Ennek az autónak mindig tiszta volt az alja és a kasztni is. Az emelési pontok hibátlanok. Ez úgy derült ki, hogy le kellett venni a műanyag borítást.
Mint írtam a küszöb belülről kifelé rohad! Tele van nedves porral. Ezt nem lehet kimosni.


Ha mindig tiszta volt az alja és a karosszéria is,akkor biztosan nem lenne benn annyi kosz,hogy így elrohadjon.Vagy törve volt a kocsi...Ez egy baromság.Érdekes,akkor az enyém miért nem rohad ott?


Rohad az csak még nem látod.


Leszedtem a küszöböket múltkor...Semmi rozsda.Nagyon koszos sem volt.


Vedd ki a műanyag dugót és nézz bele.

(Bocsánat hogy közbeszólok de ha rajta a takaró nem látszik a többi ha csak alá nézel megemelés nélkül,a videón le van véve a takaró plusz az a műanyag 3-szögletű konzol is le van véve az alja végéről ami szintén takar ha fent van,ha nem lesz meleg holnap le videózom ugyanígy de takaróval alulról szintén emelés nélkül a hiba kb negyede ha esetleg látszik,elemlámpa nélkül mint vásárláskor természetes fénynél. )



Öreg dögök ezek a kocsik,ez az igazság.Csak mindenki aki használtan veszi őket új autókat akar bennük látni...Amit ápolnak,az azért nem fog ennyire elrohadni.Az enyémnek még a kerékívei sem rügyeznek...Igaz,én esőben sem használom,illetve télen sem.Lehet csak ezek miatt van jobb állapotban,mint az átlag e46-osok.

tudat alatt én is sejtettem hogy nem maiak de én azt gondoltam ez nem ford ami arról híres hogy az alja... Esőben és télen se használod? Hát pedig az ember ha fizeti a kötelező biztosítást meg a súlyadót akkor minden nap állás pénzkidobás,bár ha plusz garázsban áll akkor dupla védelem!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 21:58


John írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...


én biztos, hogy perre vinném a dolgot, már csak a TDS miatt is. mert ez plusz olyan körülmény ami arra utal, hogy téged megvezettek, átvágtak. tudom azért nem viszed perre, mert sok pénz és idő. hibás voltál mert nem nézetted át, mert sajnáltad érte a pénzt. ez egyértelmű az adagolós sztoridból is. sőt azért ugrottál bele az autóba is, mert nagyon akartál egy E46-ot, a TDS-t is egy füst alatt el tudtad passzolni (amit ugyanúgy fizetsz az önkormányzatnál, legalábbis egyenlőre még csak ott), és emiatt kapkodtál, nem érdekelt semmi, csak, hogy olcsón hozzájutottál, a TDS is elment.
nem bántásból, de aki kevés pénzzel indul neki, az nagyon ráfázik.
én elég rafkós vagyok egyéb autók esetében is, több ismerősnek segítettem már vásárláskor. neked is fogadnod kellett volna valakit. tény, ha az ember szeme előtt ott az a bizonyos köd, akkor az sem számít ha a "szakértő" nem javasolja az autót. nekem is volt olyan, hogy azt kellett mondanom, hogy haver a te pénzed, de nekem utána ne nyígjál.
de mondom ezen már kár. tanulópénz neked.
ahol az eladónak nem tetszik, hogy kukacoskodsz, az felejtős, vagy gyanakodni kell.
de tipikus az is, amikor azt mondja a leendő vásárló, hogy szakemberrel megy, vagy gépre lehet tenni, akkor pár napon belül azt kapod telefonba, hogy az autó elkelt. persze nem. csak egy balekra vár az eladó, aki olyan lesz, mint te. (bocsi)

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 21:38


Bitu79 írta:

Jólvan majd megnézem.Itt-ott már az enyém is kezd rozsdásodni.Apró pötty a csomifedélen 1 helyen stb...Ezek már elég öreg autók.Azt a kis kupakot mondod,ami a hátsó kerékdobnál van gondolom.De van az enyémnél kétszer idősebb kocsi a családban,és az sem rohadt még szét így,mint a képeken lévők...Ráadásul az egy Mazda 626,ami 1991-es...Annak ezerszer rosszabb pedig a korrózióvédelme mint az e46-nak.És az mosva is alig volt alul.A garázs azért sokat számít.


Nem. A küszöb külső részén van a dugó. A belsőt ne vedd ki, mert az be van ragasztva az alvázvédővel.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 21:36


John írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Csak egy kérdés ami életszerű is, mert árulod az autódat. Ha elmegy hozzád egy vevő és le akarja venni a két küszöbről a műanyag borítást megengeded, vagy leveszed?


Elviheti állapotfelmérésre.Ott van emelő,és szépen látni mindent.Ne add te is a hülyét...
Műanyag levétel nélkül is látni,ha rohad az autó az emelési pontoknál.Ami nagyon ültetve van,annál nehezebb a dolog.Ott kényelmesebb megemelni a kocsit.



Sajnos nem látni! Íme egy küszöb ami kívülről makulátlannak tűnt. Szóval ezt levétel nélkül nem lehet meglátni.


Itt van John videója:A link neve
Ezt simán látni küszöblevétel nélkül is emelőn...Aki nagyon vaksi,rásegíthet egy elemlámpával is...Amit te linkeltél be képet,az ugyanez.Ami ennyire ki van rohadva,annál az emelési pontok is eltűntek szinte...Ezt elemlámpával simán meg lehet látni,ha nincs 1 kiló sár a kocsi alján...De az ilyen mértékű rozsdát szerintem még akkor is észrevenném emelőn.Te is kezdesz butaságokkal jönni.



Ennek az autónak mindig tiszta volt az alja és a kasztni is. Az emelési pontok hibátlanok. Ez úgy derült ki, hogy le kellett venni a műanyag borítást.
Mint írtam a küszöb belülről kifelé rohad! Tele van nedves porral. Ezt nem lehet kimosni.


Ha mindig tiszta volt az alja és a karosszéria is,akkor biztosan nem lenne benn annyi kosz,hogy így elrohadjon.Vagy törve volt a kocsi...Ez egy baromság.Érdekes,akkor az enyém miért nem rohad ott?


Rohad az csak még nem látod.


Leszedtem a küszöböket múltkor...Semmi rozsda.Nagyon koszos sem volt.


Vedd ki a műanyag dugót és nézz bele.

(Bocsánat hogy közbeszólok de ha rajta a takaró nem látszik a többi ha csak alá nézel megemelés nélkül,a videón le van véve a takaró plusz az a műanyag 3-szögletű konzol is le van véve az alja végéről ami szintén takar ha fent van,ha nem lesz meleg holnap le videózom ugyanígy de takaróval alulról szintén emelés nélkül a hiba kb negyede ha esetleg látszik,elemlámpa nélkül mint vásárláskor természetes fénynél. )



Öreg dögök ezek a kocsik,ez az igazság.Csak mindenki aki használtan veszi őket új autókat akar bennük látni...Amit ápolnak,az azért nem fog ennyire elrohadni.Az enyémnek még a kerékívei sem rügyeznek...Igaz,én esőben sem használom,illetve télen sem.Lehet csak ezek miatt van jobb állapotban,mint az átlag e46-osok.


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 21:36


John írta:
(Bocsánat hogy közbeszólok de ha rajta a takaró nem látszik a többi ha csak alá nézel megemelés nélkül,a videón le van véve a takaró plusz az a műanyag 3-szögletű konzol is le van véve az alja végéről ami szintén takar ha fent van,ha nem lesz meleg holnap le videózom ugyanígy de takaróval alulról szintén emelés nélkül a hiba kb negyede ha esetleg látszik,elemlámpa nélkül mint vásárláskor természetes fénynél. )



Ez egy konstrukciós hiba. Úgy lehet megelőzni, hogy az új autót lekezeled. Sajnos a gyárban kissé elhanyagolták az üregvédelmet. Pl Teroson PU 9500-al ki lehetne fújni és akkor víz és pormentes lenne belül, kívül meg védi a műanyag borítás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 21:29


b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Csak egy kérdés ami életszerű is, mert árulod az autódat. Ha elmegy hozzád egy vevő és le akarja venni a két küszöbről a műanyag borítást megengeded, vagy leveszed?


Elviheti állapotfelmérésre.Ott van emelő,és szépen látni mindent.Ne add te is a hülyét...
Műanyag levétel nélkül is látni,ha rohad az autó az emelési pontoknál.Ami nagyon ültetve van,annál nehezebb a dolog.Ott kényelmesebb megemelni a kocsit.



Sajnos nem látni! Íme egy küszöb ami kívülről makulátlannak tűnt. Szóval ezt levétel nélkül nem lehet meglátni.


Itt van John videója:A link neve
Ezt simán látni küszöblevétel nélkül is emelőn...Aki nagyon vaksi,rásegíthet egy elemlámpával is...Amit te linkeltél be képet,az ugyanez.Ami ennyire ki van rohadva,annál az emelési pontok is eltűntek szinte...Ezt elemlámpával simán meg lehet látni,ha nincs 1 kiló sár a kocsi alján...De az ilyen mértékű rozsdát szerintem még akkor is észrevenném emelőn.Te is kezdesz butaságokkal jönni.



Ennek az autónak mindig tiszta volt az alja és a kasztni is. Az emelési pontok hibátlanok. Ez úgy derült ki, hogy le kellett venni a műanyag borítást.
Mint írtam a küszöb belülről kifelé rohad! Tele van nedves porral. Ezt nem lehet kimosni.


Ha mindig tiszta volt az alja és a karosszéria is,akkor biztosan nem lenne benn annyi kosz,hogy így elrohadjon.Vagy törve volt a kocsi...Ez egy baromság.Érdekes,akkor az enyém miért nem rohad ott?


Rohad az csak még nem látod.


Leszedtem a küszöböket múltkor...Semmi rozsda.Nagyon koszos sem volt.


Vedd ki a műanyag dugót és nézz bele.


Jólvan majd megnézem.Itt-ott már az enyém is kezd rozsdásodni.Apró pötty a csomifedélen 1 helyen stb...Ezek már elég öreg autók.Azt a kis kupakot mondod,ami a hátsó kerékdobnál van gondolom.De van az enyémnél kétszer idősebb kocsi a családban,és az sem rohadt még szét így,mint a képeken lévők...Ráadásul az egy Mazda 626,ami 1991-es...Annak ezerszer rosszabb pedig a korrózióvédelme mint az e46-nak.És az mosva is alig volt alul.A garázs azért sokat számít.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 21:29


b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Csak egy kérdés ami életszerű is, mert árulod az autódat. Ha elmegy hozzád egy vevő és le akarja venni a két küszöbről a műanyag borítást megengeded, vagy leveszed?


Elviheti állapotfelmérésre.Ott van emelő,és szépen látni mindent.Ne add te is a hülyét...
Műanyag levétel nélkül is látni,ha rohad az autó az emelési pontoknál.Ami nagyon ültetve van,annál nehezebb a dolog.Ott kényelmesebb megemelni a kocsit.



Sajnos nem látni! Íme egy küszöb ami kívülről makulátlannak tűnt. Szóval ezt levétel nélkül nem lehet meglátni.


Itt van John videója:A link neve
Ezt simán látni küszöblevétel nélkül is emelőn...Aki nagyon vaksi,rásegíthet egy elemlámpával is...Amit te linkeltél be képet,az ugyanez.Ami ennyire ki van rohadva,annál az emelési pontok is eltűntek szinte...Ezt elemlámpával simán meg lehet látni,ha nincs 1 kiló sár a kocsi alján...De az ilyen mértékű rozsdát szerintem még akkor is észrevenném emelőn.Te is kezdesz butaságokkal jönni.



Ennek az autónak mindig tiszta volt az alja és a kasztni is. Az emelési pontok hibátlanok. Ez úgy derült ki, hogy le kellett venni a műanyag borítást.
Mint írtam a küszöb belülről kifelé rohad! Tele van nedves porral. Ezt nem lehet kimosni.


Ha mindig tiszta volt az alja és a karosszéria is,akkor biztosan nem lenne benn annyi kosz,hogy így elrohadjon.Vagy törve volt a kocsi...Ez egy baromság.Érdekes,akkor az enyém miért nem rohad ott?


Rohad az csak még nem látod.


Leszedtem a küszöböket múltkor...Semmi rozsda.Nagyon koszos sem volt.


Vedd ki a műanyag dugót és nézz bele.

(Bocsánat hogy közbeszólok de ha rajta a takaró nem látszik a többi ha csak alá nézel megemelés nélkül,a videón le van véve a takaró plusz az a műanyag 3-szögletű konzol is le van véve az alja végéről ami szintén takar ha fent van,ha nem lesz meleg holnap le videózom ugyanígy de takaróval alulról szintén emelés nélkül a hiba kb negyede ha esetleg látszik,elemlámpa nélkül mint vásárláskor természetes fénynél. )



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 21:17


Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Csak egy kérdés ami életszerű is, mert árulod az autódat. Ha elmegy hozzád egy vevő és le akarja venni a két küszöbről a műanyag borítást megengeded, vagy leveszed?


Elviheti állapotfelmérésre.Ott van emelő,és szépen látni mindent.Ne add te is a hülyét...
Műanyag levétel nélkül is látni,ha rohad az autó az emelési pontoknál.Ami nagyon ültetve van,annál nehezebb a dolog.Ott kényelmesebb megemelni a kocsit.



Sajnos nem látni! Íme egy küszöb ami kívülről makulátlannak tűnt. Szóval ezt levétel nélkül nem lehet meglátni.


Itt van John videója:A link neve
Ezt simán látni küszöblevétel nélkül is emelőn...Aki nagyon vaksi,rásegíthet egy elemlámpával is...Amit te linkeltél be képet,az ugyanez.Ami ennyire ki van rohadva,annál az emelési pontok is eltűntek szinte...Ezt elemlámpával simán meg lehet látni,ha nincs 1 kiló sár a kocsi alján...De az ilyen mértékű rozsdát szerintem még akkor is észrevenném emelőn.Te is kezdesz butaságokkal jönni.



Ennek az autónak mindig tiszta volt az alja és a kasztni is. Az emelési pontok hibátlanok. Ez úgy derült ki, hogy le kellett venni a műanyag borítást.
Mint írtam a küszöb belülről kifelé rohad! Tele van nedves porral. Ezt nem lehet kimosni.


Ha mindig tiszta volt az alja és a karosszéria is,akkor biztosan nem lenne benn annyi kosz,hogy így elrohadjon.Vagy törve volt a kocsi...Ez egy baromság.Érdekes,akkor az enyém miért nem rohad ott?


Rohad az csak még nem látod.


Leszedtem a küszöböket múltkor...Semmi rozsda.Nagyon koszos sem volt.


Vedd ki a műanyag dugót és nézz bele.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 21:13


b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Csak egy kérdés ami életszerű is, mert árulod az autódat. Ha elmegy hozzád egy vevő és le akarja venni a két küszöbről a műanyag borítást megengeded, vagy leveszed?


Elviheti állapotfelmérésre.Ott van emelő,és szépen látni mindent.Ne add te is a hülyét...
Műanyag levétel nélkül is látni,ha rohad az autó az emelési pontoknál.Ami nagyon ültetve van,annál nehezebb a dolog.Ott kényelmesebb megemelni a kocsit.



Sajnos nem látni! Íme egy küszöb ami kívülről makulátlannak tűnt. Szóval ezt levétel nélkül nem lehet meglátni.


Itt van John videója:A link neve
Ezt simán látni küszöblevétel nélkül is emelőn...Aki nagyon vaksi,rásegíthet egy elemlámpával is...Amit te linkeltél be képet,az ugyanez.Ami ennyire ki van rohadva,annál az emelési pontok is eltűntek szinte...Ezt elemlámpával simán meg lehet látni,ha nincs 1 kiló sár a kocsi alján...De az ilyen mértékű rozsdát szerintem még akkor is észrevenném emelőn.Te is kezdesz butaságokkal jönni.



Ennek az autónak mindig tiszta volt az alja és a kasztni is. Az emelési pontok hibátlanok. Ez úgy derült ki, hogy le kellett venni a műanyag borítást.
Mint írtam a küszöb belülről kifelé rohad! Tele van nedves porral. Ezt nem lehet kimosni.


Ha mindig tiszta volt az alja és a karosszéria is,akkor biztosan nem lenne benn annyi kosz,hogy így elrohadjon.Vagy törve volt a kocsi...Ez egy baromság.Érdekes,akkor az enyém miért nem rohad ott?


Rohad az csak még nem látod.


Leszedtem a küszöböket múltkor...Semmi rozsda.Nagyon koszos sem volt.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 21:11


Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Csak egy kérdés ami életszerű is, mert árulod az autódat. Ha elmegy hozzád egy vevő és le akarja venni a két küszöbről a műanyag borítást megengeded, vagy leveszed?


Elviheti állapotfelmérésre.Ott van emelő,és szépen látni mindent.Ne add te is a hülyét...
Műanyag levétel nélkül is látni,ha rohad az autó az emelési pontoknál.Ami nagyon ültetve van,annál nehezebb a dolog.Ott kényelmesebb megemelni a kocsit.



Sajnos nem látni! Íme egy küszöb ami kívülről makulátlannak tűnt. Szóval ezt levétel nélkül nem lehet meglátni.


Itt van John videója:A link neve
Ezt simán látni küszöblevétel nélkül is emelőn...Aki nagyon vaksi,rásegíthet egy elemlámpával is...Amit te linkeltél be képet,az ugyanez.Ami ennyire ki van rohadva,annál az emelési pontok is eltűntek szinte...Ezt elemlámpával simán meg lehet látni,ha nincs 1 kiló sár a kocsi alján...De az ilyen mértékű rozsdát szerintem még akkor is észrevenném emelőn.Te is kezdesz butaságokkal jönni.



Ennek az autónak mindig tiszta volt az alja és a kasztni is. Az emelési pontok hibátlanok. Ez úgy derült ki, hogy le kellett venni a műanyag borítást.
Mint írtam a küszöb belülről kifelé rohad! Tele van nedves porral. Ezt nem lehet kimosni.


Ha mindig tiszta volt az alja és a karosszéria is,akkor biztosan nem lenne benn annyi kosz,hogy így elrohadjon.Vagy törve volt a kocsi...Ez egy baromság.Érdekes,akkor az enyém miért nem rohad ott?


Rohad az csak még nem látod.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 21:07


John írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...



Nem akarlak elkeseríteni, de ezt nem olyan egyszerű jól (mondom jól) megcsinálni! Persze a gányolás olcsóbb, de az ugyan így fog kinézni. Csak az alkatrész árakat ha megnézed rögtön látod mi vár rád.