autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 18:44


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....


Ha letelt a fél év,már b*szhatod.


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 18:13


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 13:22


John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 12:50


YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.
Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 07:00


ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 00:10


Bitu79 írta:
John írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)

Szerintem sima van benne.


Nem a nyomaték miatt van kéttömegű lendkerék, hanem a járásegyenetlenség simítására. Viszont a nyomaték teszi tönkre.
Ebben
nyakamat rá hogy nincs kettős,vagy tévedek?


Nincs,de nem is azért írta.
Tudom hogy nem rosszból írta,én sem úgy értettem



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 23:51


John írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)

Szerintem sima van benne.


Nem a nyomaték miatt van kéttömegű lendkerék, hanem a járásegyenetlenség simítására. Viszont a nyomaték teszi tönkre.
Ebben
nyakamat rá hogy nincs kettős,vagy tévedek?


Nincs,de nem is azért írta.


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 22:55


BarG írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)

Szerintem sima van benne.


Nem a nyomaték miatt van kéttömegű lendkerék, hanem a járásegyenetlenség simítására. Viszont a nyomaték teszi tönkre.
Ebben
nyakamat rá hogy nincs kettős,vagy tévedek?


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 21:53


Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)

Szerintem sima van benne.


Nem a nyomaték miatt van kéttömegű lendkerék, hanem a járásegyenetlenség simítására. Viszont a nyomaték teszi tönkre.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 21:20


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)

Szerintem sima van benne.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 21:16


Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 21:01


John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 12. szombat, 21:02

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 20:53


John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?




Aha.Annak írja.De gondolom az a sima akar lenni Amit lejjebb Hil ír,a M43b19TU az ugyanez,csak 1.9-esbe.Gondolom 316-bol e46-osoknál csak ez a 2 motorfajta volt m43-asból(1.6,és 1.9-es)

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 20:49


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?





hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 20:48


Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.


az M43b19TU-ban tutira van