John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 20:48


Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 20:43


John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 12. szombat, 20:43

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 20:41


hil írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Realoem szerint van ott burkolat gyárilag...Érdekes,hogy az én kocsimon nincs.Yellow kérhetek annyi szívességet,hogy megnéznéd a tiéden?Illetve h. rozsdás e az a rész...A burkolat cikkszáma 51718233266.De lehet,hogy alapban nem volt a kocsin.Pl nálam az üzemanyagszűrő felett sincs burkolat gyárilag,de lehet külön rendelni...Elhagyódott vagy gyárilag nincs itt az enyémen burkolat?A rozsda itt mennyire gáz? Elvileg 3 db patent fogja,amik cikkszáma 51118174185.Ezt jól tudom?Megnézné a kedvemért valaki?Köszönöm szépen.Nem tudom belinkelni őket...Képeket találni róluk google-val a cikkszámokat beírva.
nincs burkolat ott nekem sem.semmi rozsda. sőt kifejezetten tiszta az üreg.ui.: ha szerkeszted a kommentet, akkor a sok ENTER-t töröld már vissza plízz (hogy a kurzurt ne tudd le vinni az utolsó sor alá), tegnap írtam róla, mi vele a probléma. nem telik semmibe sem.
Megpróbálom Amúgy a kezdődő rozsdával mit lehet csinálni errefelé?Ezt mondjuk láttam itt,mikor már vettem a kocsit...Azt mondjuk nem tudom,miért itt rozsdásodik.Kábé nekem is ilyen:
http://www.bimmerfest.com/foru...1304270824
Talán kicsit jobban elkezdett rozsdálni.Ezzel mit lehetne csinálni?Az a vas,amire rá van fogatva a henger alaku cucc,az eléggé rozsdás.Ami mellette van(a képen felfelé néző rész,nem ami a pótkerék alatt van)fenéklemeze a kocsinak(amin alvázvédő van),annak a széle is kicsit kezd rozsdásodni.Onnan tudom,hogy kezdi ledobni az alvázvédőt pár helyen ott...

Szia Bitu79,
takaró lemezt sem a tüzelőanyag, sem a tüza szelőztető szűrőn még soha nem láttam, nagyon sok autót megnézve.
Kezdődő rozsda ellen nekem nagyon bevált a KORANT nevezetű rozsda átalakító. Ez fehér színű folyadék (trutymó), ami száradás után befeketedik. Nejem Corsáján a futómű alkatrészeket kentem le vele több éve (na nem volt rozsdás), de még mindig szép matt fekete a színe. Előző Bömösömön a difi tartó bölcsőt és azt a lemezt, ami a tüza szellőzőnél van kentem vele, nagyon szép lett és továbbiakban nem rozsdásodott. Persze tuti lesz aki le fog hülyézni: az szar felkiáltással, de mint írtam, nekem nagyon bejött
bye:hil

Köszönöm,ki fogom próbálni.Lemez tényleg csak bizonyos fajtákon van gyárilag,de mindegyikhez lehet rendelni külön.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 20:14


hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 19:23


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 19:19


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Realoem szerint van ott burkolat gyárilag...Érdekes,hogy az én kocsimon nincs.Yellow kérhetek annyi szívességet,hogy megnéznéd a tiéden?Illetve h. rozsdás e az a rész...A burkolat cikkszáma 51718233266.De lehet,hogy alapban nem volt a kocsin.Pl nálam az üzemanyagszűrő felett sincs burkolat gyárilag,de lehet külön rendelni...Elhagyódott vagy gyárilag nincs itt az enyémen burkolat?A rozsda itt mennyire gáz? Elvileg 3 db patent fogja,amik cikkszáma 51118174185.Ezt jól tudom?Megnézné a kedvemért valaki?Köszönöm szépen.Nem tudom belinkelni őket...Képeket találni róluk google-val a cikkszámokat beírva.
nincs burkolat ott nekem sem.semmi rozsda. sőt kifejezetten tiszta az üreg.ui.: ha szerkeszted a kommentet, akkor a sok ENTER-t töröld már vissza plízz (hogy a kurzurt ne tudd le vinni az utolsó sor alá), tegnap írtam róla, mi vele a probléma. nem telik semmibe sem.
Megpróbálom Amúgy a kezdődő rozsdával mit lehet csinálni errefelé?Ezt mondjuk láttam itt,mikor már vettem a kocsit...Azt mondjuk nem tudom,miért itt rozsdásodik.Kábé nekem is ilyen:
http://www.bimmerfest.com/foru...1304270824
Talán kicsit jobban elkezdett rozsdálni.Ezzel mit lehetne csinálni?Az a vas,amire rá van fogatva a henger alaku cucc,az eléggé rozsdás.Ami mellette van(a képen felfelé néző rész,nem ami a pótkerék alatt van)fenéklemeze a kocsinak(amin alvázvédő van),annak a széle is kicsit kezd rozsdásodni.Onnan tudom,hogy kezdi ledobni az alvázvédőt pár helyen ott...

Szia Bitu79,
takaró lemezt sem a tüzelőanyag, sem a tüza szelőztető szűrőn még soha nem láttam, nagyon sok autót megnézve.
Kezdődő rozsda ellen nekem nagyon bevált a KORANT nevezetű rozsda átalakító. Ez fehér színű folyadék (trutymó), ami száradás után befeketedik. Nejem Corsáján a futómű alkatrészeket kentem le vele több éve (na nem volt rozsdás), de még mindig szép matt fekete a színe. Előző Bömösömön a difi tartó bölcsőt és azt a lemezt, ami a tüza szellőzőnél van kentem vele, nagyon szép lett és továbbiakban nem rozsdásodott. Persze tuti lesz aki le fog hülyézni: az szar felkiáltással, de mint írtam, nekem nagyon bejött
bye:hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 18:26


A rozsdára visszatérve,találtam még pár képet.Több e46-osnak is rozsdásodik ez a része.

Itt a kép is:


Lehet az átméretezés miatt kevésbé látszik a bekarikázott részen a rozsda.Ugyanitt van az enyémen is...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 12. szombat, 18:28


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 17:25


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

Úgy néz ki igazad van.Akkor az m43 kicsit jobban remeghet.Igaz olcsóbb a javítás,ha behal benne ez a f*s.Én azt hittem mindegyik motorba beletették már az e46-nál.Hát nem jól tudtam

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 17:04


Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 17:00


John írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
Megintcsak azt kell, hogy mondjam, el vagytok tévedve. Ismeritek ezt a mondást? Caveat emptor. Több mint kétezer éve a rómaiak találták ki. Ha ismernétek, akkor nem menne itt a síránkozás, hogy jaj, mit vettem. A vevő felelős azért, hogy mit vett meg, miért nem nézte meg az árut, főleg, hogy nem két fillért adott érte. A tulajdon átruházás egy olyan pillanat, amikor, ha nem direkt elkendőzött valami nagyobb hiba, akkor bizony a hibával együtt átkerül az új tulajdonoshoz az áru. Az elkendőzött hibán mondjuk azt értem, hogy a rohadás ki van kenve gittel és frissen lefestve, vagy olyan adalék van a motorba, váltóba öntve, ami a mechanikai zajokat csillapítja, hogy az új tulaj ne hallja a bajt. Ha ilyen jellegű baj nincs, akkor bármi egyéb a vevő hibája, hogy baszott a kocsi alá nézni a vétel előtt.
Másik dolog, hogy ha az átadás után két hónappal megjelenne a vevő, hogy szétszakadt a kéttömegű lendkerék vagy tönkrement két befecskendező fúvóka, akkor jól elküldeném, mert ennyi idő alatt simán elcseszhette ő maga ezeket a dolgokat. Vagy hengerfejes lett a gép, kiment a gumiszilent, a lengőkar, etc...
Ezért kell dokumentált átvizsgálásra elvinni a megvétel előtt a kinézett autót, ahol értenek hozzá. Ha ez elmaradt, "Caveat emptor".


persze igazad van. viszont azért mert valaki laikus, akkor át kell vágni? elviszi bevizsgáltatni. mivel laikus, el fogja vinni oda, amit az eladó ajánl, ahol le van paktálva minden.
ezért van az, ha magánszemély az eladó, akkor a vevőnek kell bizonyítani, hogy a hiba a megvételkor is jelen volt.
viszont tény, ezzel nem tudsz hadakozni, hogy a legtöbb eladó autóval valami gríz van, és ezt az eladó el is hallgatja. és igen, különböző trükkökkel palástolják ezekkel.
csak magánszemély pont ezt fogja kihasználni, hogy majd a vevő bizonyít. ha olyan a hiba, amit lehet hack-kelni, majd később kiderül, de rá lehet fogni, hogy a vevő hajtotta szét az autót, akkor ezt ki is fogják használni.
de pont ezért írtam, hogy le kell szarni az eladó mit magyaráz, át kell nézni tüzetesen, hiszen nem kis pénzekről van szó, de akkor is, ha kis pénz. ha nem tetszik neki, akkor ott lehet hagyni. persze van aki túlzásba viszi és mindenféle kifogáson lovagol, csak, hogy olcsóbban tudja elhozni az autót. képes a 10-15 éves autón a kavicsfelverődést megszámolni, majd számolgatni neki azt fényező mennyiért csinálja meg. vagy odamegy egy a piaci ár legaljáról kinézett autóhoz és számolja a kopott féket, hogy cserélni kell, meg a gumikat, aztán háborog ha elhajtják. annyi pénzért az is mire számított? a fejekben van probléma, egyre kevesebb a logikus gondolkodás. sz*ré-h*gyé kellene mindenkinek hibátlan. elvárás van, de hogy esetleg azért többet fizessen az már nem.
Tisztelt BarG! Ne kettőstömegűről beszéljünk mert 1.6-ban úgytudom nincs (De javítsatok ki ha tévedek) de egyébként kasztni aljáról volt a téma,tekintettel a szériád vételárára (Amit csak saccolok de biztos nincs arányban az Fl előtti 2000 november havim árával...)kevesebb hibalehetőség van az aljára való tekintettel gondolom koránál fogva is,a másik hogy én összekuporgattam annyit hogy pici motoros pofás kis E46-ot vegyek de nem volt e-mellett félretéve fél milkám hogy ha bármi van példáúl bevizsgáltatás és ha nincs baja akkor is kiperkálni de nem erről van szó,hiába néztem alá a burkolaton nem látok át nincs röntgen szemem,próbaemelést kelltt volna csinálnom valóban de mennyire tűnt volna kukacoskodásnak ha egy ponton megemelem akkor mind a 4 pontot? Hibás vagyok annyiban igen plusz a küszöbtakarót is le kellett volna bontanom mind a kettőt helyszínen gondolom.... De egy biztos,én még egyszer autót sem árulni sem venni nem fogok,úgy fogom csinálni mint Yellow,10 év után se fogom eladni,mondom,nincs érzékem a kocsi eladáshoz se a vételhez ennyi,aki megérti megérti aki nem az nem,balfasz vagyok és ennyi,de legalább bevallom.... Egyébként üzentem a volt tulajcsajnak,és baszik reagálni,még annyit se hogy "Hát figyelj,szerettem ezt a kocsit,de te is figyelmetlen voltál" vagy valami,de semmi

Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 16:30


Kicsit keresgéltem a neten,és találtam ezt a cikket:http://autopult.hu/magazin/hog...asban.html
Itt a Rusztika Bt-t reklámozzák.Az a parám,hogy az üregvédő még hetek-hónapok múlva is csöpögni fog,meg összekennek mindent,amit nem kéne,mert csesznek kimaszkolni mindent...Lehet elég lenne csak azt a pici részt megcsináltatni azt jónapot?Mondjuk majd utánakérdezgetek helyeken,mi lenne a jó lépés.Szerencsére komoly rozsdát nem találtam,ez a lényeg.Csak bosszant ez a kicsi is...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 12. szombat, 16:51

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 15:33


Ami még kis rozsda,azzal mi a frászt lehet csinálni,hogy megállítsa az ember?De érdekes,hogy itt rohad.Rozsdapassziválóval átkenni,aztán meg lealvázvédőzni?Komplett alvázvédelemre nem merem elvinni a kocsit,mert ott darabokra szedik,ami még a kisebb gond.Az igazi félelmem,hogy mindent összekennének alvázvédővel(pl:kárpitokat,lakkozást).Talán még a motortérbe is jutna alvázvédő.Ugye az üregvédő miatt széjjel fúrkálnák a kocsit is,aztán az is csorogna mindenfelé.Igazából nem is tudok itt Pécsen normális céget,akikre ilyet rá lehetne bízni.Nagyobb rozsda csak itt van szerencsére.Lengőkar(vagy mi az a vastag vas a kerekek mögött)rozsdás még.De ez az összes e46-on ilyen.Ha még meg akarom tartani sokáig a kocsit,ezeket meg kéne csináltatnom rajta,hogy még nagyon sokáig szép maradjon.Csak nem tudok olyan céget,akikre rá merném ezt bízni.Anno Hil írta,hogy ezekre az öreg autókra nem érdemes költeni alvázvédelem terén,mert úgysem állítja meg a rohadást.De ha kicsi még a rozsda,akkor sem?

Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2017. augusztus 12. szombat, 15:53

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 15:29


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Realoem szerint van ott burkolat gyárilag...Érdekes,hogy az én kocsimon nincs.Yellow kérhetek annyi szívességet,hogy megnéznéd a tiéden?Illetve h. rozsdás e az a rész...A burkolat cikkszáma 51718233266.De lehet,hogy alapban nem volt a kocsin.Pl nálam az üzemanyagszűrő felett sincs burkolat gyárilag,de lehet külön rendelni...Elhagyódott vagy gyárilag nincs itt az enyémen burkolat?A rozsda itt mennyire gáz? Elvileg 3 db patent fogja,amik cikkszáma 51118174185.Ezt jól tudom?Megnézné a kedvemért valaki?Köszönöm szépen.Nem tudom belinkelni őket...Képeket találni róluk google-val a cikkszámokat beírva.

nincs burkolat ott nekem sem.semmi rozsda. sőt kifejezetten tiszta az üreg.
ui.: ha szerkeszted a kommentet, akkor a sok ENTER-t töröld már vissza plízz (hogy a kurzurt ne tudd le vinni az utolsó sor alá), tegnap írtam róla, mi vele a probléma. nem telik semmibe sem.


Megpróbálom Amúgy a kezdődő rozsdával mit lehet csinálni errefelé?Ezt mondjuk láttam itt,mikor már vettem a kocsit...Azt mondjuk nem tudom,miért itt rozsdásodik.


de azért az én kommentem ne szerkeszd át
most rájöttem a válaszra, már szerkesztetted a sajátod, és megint volt 5db ENTER benne.
nekem a tartó konzol is patika. még a csavar is ami fogja. nem tudom gyárilag valóban kell-e ott lenni burkolatnak. azt tudom, így utólag, hogy amikor először olajcserére vittem a miskolci BMW-be, akkor ott maradt az olajleeresztő csavar takaró betét. mármint ami oda való. ez a szűrő takaró burkolat lehet nem minden kontinensre gyártott autóhoz járt. lehet csak amcsi modellek kaptak oda burkolatot. vagy dízelek. már nekik is van ott olyan cucc.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 15:20


YELLOW írta:
Bitu79 írta: Realoem szerint van ott burkolat gyárilag...Érdekes,hogy az én kocsimon nincs.Yellow kérhetek annyi szívességet,hogy megnéznéd a tiéden?Illetve h. rozsdás e az a rész...A burkolat cikkszáma 51718233266.De lehet,hogy alapban nem volt a kocsin.Pl nálam az üzemanyagszűrő felett sincs burkolat gyárilag,de lehet külön rendelni...Elhagyódott vagy gyárilag nincs itt az enyémen burkolat?A rozsda itt mennyire gáz? Elvileg 3 db patent fogja,amik cikkszáma 51118174185.Ezt jól tudom?Megnézné a kedvemért valaki?Köszönöm szépen.Nem tudom belinkelni őket...Képeket találni róluk google-val a cikkszámokat beírva.
nincs burkolat ott nekem sem.semmi rozsda. sőt kifejezetten tiszta az üreg.ui.: ha szerkeszted a kommentet, akkor a sok ENTER-t töröld már vissza plízz (hogy a kurzurt ne tudd le vinni az utolsó sor alá), tegnap írtam róla, mi vele a probléma. nem telik semmibe sem.
Megpróbálom Amúgy a kezdődő rozsdával mit lehet csinálni errefelé?Ezt mondjuk láttam itt,mikor már vettem a kocsit...Azt mondjuk nem tudom,miért itt rozsdásodik.Kábé nekem is ilyen:
http://www.bimmerfest.com/foru...1304270824
Talán kicsit jobban elkezdett rozsdálni.Ezzel mit lehetne csinálni?Az a vas,amire rá van fogatva a henger alaku cucc,az eléggé rozsdás.Ami mellette van(a képen felfelé néző rész,nem ami a pótkerék alatt van)fenéklemeze a kocsinak(amin alvázvédő van),annak a széle is kicsit kezd rozsdásodni.Onnan tudom,hogy kezdi ledobni az alvázvédőt pár helyen ott...


Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2017. augusztus 12. szombat, 15:55

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 15:19


https://www.youtube.com/watch?v=0CrapXAp9_s

12perc 21 mp-nél épp látszik ez a rész.Ez egy 320i,és ezen sincs itt burkolat.Akkor lehetséges,hogy gyárilag(alapban)nincs itt burkolat.Ami kissé idegesít az a rozsda,amit találtam ezen a részen.Nem olyan vészes,de azért idegesít.Nálatok mennyire van errefelé rozsda?Föleg arra a kis különálló vasra gondolok,amire a tankszellőztető fel van csavarozva....Nekem az merő rozsda,és a mellette lévö jobboldali elem is kezd rozsdálni(amin gyári alvázvédő van).Ezzel mit lehet kezdeni?