autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 09:20


Mondjuk azt nem értem,hogy miért nem vetted te sem észre John,mikor olajat cseréltetek,vagy hasonló,mikor meg volt emelve az autó...1 év alatt biztosan volt ilyen.Vagy amikor vetted nem nézted át az alját?Hát butaság volt.Autó vásárláskor ez alap dolog.Yellow írta,hogy akkor kekeckedőnek nézik az embert,ha megnézi/megnézeti az autót alaposan.Ha ilyennel találkoznék,akkor menten otthagynám én is.Az eladó nagy görény lehet,az biztos...Ezt nem lehet arra fogni,hogy nem tudott róla,mert nő...Erről tudnia kellett,ez biztos.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 09:07


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.


nő volt a tulaj, szóval elképzelhető, hogy nem tudta. viszont az is lehet a nő mivolta elvakította a vásárlót és bedőlt neki. vagy épp nem is akarta átnézni jobban.
tudom milyen, mert ha nagyon nézed, akkor rögtön azt kapod, hogy akadékoskodni akarsz, a hibát keresed. az ilyet le kell sz*rni. gondoljanak amit akarnak. az én pénzemmel más ne játsszon. akinek nincs takargatni valója, azt nem fogja zavarni ha jól átnézel mindent.


Mostanában amúgy divat is ezzel jönni,hogy női tulaj...Így jobban elviszik a hiszékeny emberek az autót.Ha tényleg nő volt a tulaj,a szervízben biztosan szóltak neki erről,mivel olajcserére,ilyenekre biztosan vitte a kocsit néha...És ugye az a másik dolog,hogy idő kell a rozsdának,hogy ennyire szitává egye az autó alját.Több év.Az biztosan kamu,hogy nem tudott a dologról,mivel ez nem gyorsan alakul ki.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. augusztus 11. péntek, 09:11

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 09:03


Bitu79 írta:
John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.


nő volt a tulaj, szóval elképzelhető, hogy nem tudta. viszont az is lehet a nő mivolta elvakította a vásárlót és bedőlt neki. vagy épp nem is akarta átnézni jobban.
tudom milyen, mert ha nagyon nézed, akkor rögtön azt kapod, hogy akadékoskodni akarsz, a hibát keresed. az ilyet le kell sz*rni. gondoljanak amit akarnak. az én pénzemmel más ne játsszon. akinek nincs takargatni valója, azt nem fogja zavarni ha jól átnézel mindent.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 08:34



John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. augusztus 11. péntek, 08:42

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 08:29


YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!


nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?


A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837
Köszi


Sírni tudnék,le vettem ma a jobbos műanyagtakarót mondván hogy be van szakadva az emelési pontom de nyugtass meg javítható komplett küszöbcsere nélkül... A csaj akitől vettem tavaly hogy dögölne meg,meg én is hogy nincs röntgen szemem hogy a küszöbtakarón átlássak.. Ha kérhetem csak érdemleges választ kapjak bárkitől,negatív véleményre nem vagyok most vevő,köszi! [img]https://youtu.be/nE-FjMq29_8[/img


https://youtu.be/nE-FjMq29_8


éppen be lehet vágni oda egy lemezt, de ezt kasznis emberke tudná megmondani. az pedig úgyis azt mondja, hogy komplett csere.
ehhez nem kell röntgen szem, ha alámentél volna, akkor azért ez látható.


Abban igaza van Yellownak,hogy levétel nélkül is látszik,ha rohad ott az autó itt,elég ha lehajol az ember.De elég durván szétrohadt a tiéd is banyek,csak szerintem nem nézted soha az alját.Igaz az is,ha egy kiló retek van az alján,akkor nehezebb kiszúrni.Az emelési pont sajnos ha beszakad,akkor 99%,hogy nagy a baj.Én sejtettem,hogy szita lehet,amikor írtad,hogy beszakadt az emelési pont.Max a kezdődő rozsdát nem lehet észrevenni.A rohadás amúgy attól kezdődik el,hogy a műanyag elkezdi kidörzsölni a lemezt.A hátsó kerékív is hasonló dolog miatt kezd el rohadni elsősorban,és erre rásegít,hogy ha nincs mosva a kocsi ezeken a helyeken(alapos alvázmosás).Én is sajnálom amúgy a dolgot,mivel látom,hogy tényleg törődsz az autóddal.Az eladó mondjuk elég gerinctelen volt,mert nem hiszem el én sem,hogy nem tudott erről.Szervízben is szóltak neki róla,az biztos...

Látom a hátsó kerékíved is rohad(0:30-nál láttam).Ha már megcsináltatod az autó alját,akkor szerintem a kerékíveket is csináltasd meg.Szerintem ez javítható küszöbcsere nélkül is,de én komplett küszöböt cseréltetnék inkább,azt szerintem szebben meg tudja csinálni a lakatos,igaz az drágább.A 2 küszöb kb 100 000 pénz.Lakatolás és fényezés is biztos lesz ennyi.200 000 Ft-ba biztos belekerül,ha ezzel a megoldással csináltatod meg.Hátsó kerékív az viszonylag egyszerű történet.Hasonló alakú kerékívet lehet csak venni tudtommal az e46-hoz,mert nincs utángyártottba teljesen megegyező.Ügyes lakatos meg tudja oldani.De azt nem számoltam bele.Az is biztos lesz 50-80 000 ft.Hát nem irigykedek.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. augusztus 11. péntek, 08:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 07:18


John írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!


nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?


A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837
Köszi


Sírni tudnék,le vettem ma a jobbos műanyagtakarót mondván hogy be van szakadva az emelési pontom de nyugtass meg javítható komplett küszöbcsere nélkül... A csaj akitől vettem tavaly hogy dögölne meg,meg én is hogy nincs röntgen szemem hogy a küszöbtakarón átlássak.. Ha kérhetem csak érdemleges választ kapjak bárkitől,negatív véleményre nem vagyok most vevő,köszi! [img]https://youtu.be/nE-FjMq29_8[/img


https://youtu.be/nE-FjMq29_8


éppen be lehet vágni oda egy lemezt, de ezt kasznis emberke tudná megmondani. az pedig úgyis azt mondja, hogy komplett csere.
ehhez nem kell röntgen szem, ha alámentél volna, akkor azért ez látható.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 10. csütörtök, 23:25


John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!



nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?



A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837
Köszi

Sírni tudnék,le vettem ma a jobbos műanyagtakarót mondván hogy be van szakadva az emelési pontom de nyugtass meg javítható komplett küszöbcsere nélkül... A csaj akitől vettem tavaly hogy dögölne meg,meg én is hogy nincs röntgen szemem hogy a küszöbtakarón átlássak.. Ha kérhetem csak érdemleges választ kapjak bárkitől,negatív véleményre nem vagyok most vevő,köszi!

https://youtu.be/nE-FjMq29_8




John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 10. csütörtök, 23:25


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!



nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?



A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837
Köszi

Sírni tudnék,le vettem ma a jobbos műanyagtakarót mondván hogy be van szakadva az emelési pontom de nyugtass meg javítható komplett küszöbcsere nélkül... A csaj akitől vettem tavaly hogy dögölne meg,meg én is hogy nincs röntgen szemem hogy a küszöbtakarón átlássak.. Ha kérhetem csak érdemleges választ kapjak bárkitől,negatív véleményre nem vagyok most vevő,köszi!



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 01. kedd, 01:18


Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!



nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?



A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837
Köszi



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 01. kedd, 00:06


John írta:
Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!



nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?



A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 18:05


Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!



nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 14:28


Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. július 31. hétfő, 14:34

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 14:08


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet


ez nem igaz. apámét megnézheted, pedig az sosem volt mosva, és horgászni jár az autóval, sárba meg minden. az autó alja a légmozgások miatt pont kevésbé koszolódik. én így tapasztalom.


Mozoghat a levegő,de a koszos víz egy idő után sár lesz,és faszán bedunsztolja az autó alját,és nekiáll rohadni.A víz elpárolog gyorsan,de a sár nem.Ergo a sár okozza a rozsdát,mert marha lassan szárad meg.
(Pl ez egy 15 éves autó első hossztartója ) http://www.mx-5.mx/thread/1227...eschlagen/



:/ Megette a kosz.A Mazda mx5 amúgy is gyenge alvázvédelem terén.
Viszont még egy apróságon gondolkodom,tegyük fel ki lesz javítva a küszöb,alúlról meg ott a küszöbtakaró amibe meg állhat minden és a mosás biztos ér valamit úgy értem be jut oda egyáltalán,nem lehet hogy csak placebó ez az alvázmosás küszöb takaró terén értve?



Ha rendszeresen mosod az autó alját,akkor nem lesz ideje felgyűlni ott a sárnak.Az első kerékdob mögött is azért áll meg a sok sár,mert szinte soha nem mossák az emberek ott sem,és az apró réseken,illesztéseken bejut azért a koszos víz.Egy idő után felgyűlik a szutyok,a sár.Én cseréltem a kocsin kerékdobot is elől,mert az egyik kicsit törött volt,és nálam semmi sár nem volt benne.Másnak meg kiló szám van benne cucc,mert soha nem pucolja a kerékdobot sem rendesen,és a kis réseken keresztül felgyűlik a dob mögött a sár.Esetleg évente le kell szedni a küszöb lécet,és kicsapatni onnét is a sarat külön,ha szükséges.Sokan a kerékdobot is leszedik néha,pont ez végett.

Ebben is lehet valami mert amikor tavaly kapot jobb első új és fényezett sárvédőelemet (Mikor megvettem a jobb első íz hólyagos volt,bár amiket néztem azokank is dem miért pont a jobb oldal? )a doblemez tövében tényleg állt a föld,bár itt fosóhomok van nemtudom mond-e valamit,apropó a homok vonzza vagy taszítja a vizet?


Néha le kell szedni a kerékdobot,meg a küszöb lécet,ha sokat mész az autóval sáros helyen,és nem szeretnéd,hogy rohadjon.

Itt egy videó a küszöbléc leszedésről.Ugyanígy kell a miénknél is:

https://www.youtube.com/watch?v=MKTboYOCnlQ

Ha nem akarsz kicsit sem szerelni,akkor sűrűn kell mosni az alját a kocsinak,és nem lesz ideje a kosznak felgyűlni ezeken a helyeken sem.(küszöbléc mögött,illetve első kerékdob mögött)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. július 31. hétfő, 14:13

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 13:53


Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet


ez nem igaz. apámét megnézheted, pedig az sosem volt mosva, és horgászni jár az autóval, sárba meg minden. az autó alja a légmozgások miatt pont kevésbé koszolódik. én így tapasztalom.


Mozoghat a levegő,de a koszos víz egy idő után sár lesz,és faszán bedunsztolja az autó alját,és nekiáll rohadni.A víz elpárolog gyorsan,de a sár nem.Ergo a sár okozza a rozsdát,mert marha lassan szárad meg.
(Pl ez egy 15 éves autó első hossztartója ) http://www.mx-5.mx/thread/1227...eschlagen/



:/ Megette a kosz.A Mazda mx5 amúgy is gyenge alvázvédelem terén.
Viszont még egy apróságon gondolkodom,tegyük fel ki lesz javítva a küszöb,alúlról meg ott a küszöbtakaró amibe meg állhat minden és a mosás biztos ér valamit úgy értem be jut oda egyáltalán,nem lehet hogy csak placebó ez az alvázmosás küszöb takaró terén értve?



Ha rendszeresen mosod az autó alját,akkor nem lesz ideje felgyűlni ott a sárnak.Az első kerékdob mögött is azért áll meg a sok sár,mert szinte soha nem mossák az emberek ott sem,és az apró réseken,illesztéseken bejut azért a koszos víz.Egy idő után felgyűlik a szutyok,a sár.Én cseréltem a kocsin kerékdobot is elől,mert az egyik kicsit törött volt,és nálam semmi sár nem volt benne.Másnak meg kiló szám van benne cucc,mert soha nem pucolja a kerékdobot sem rendesen,és a kis réseken keresztül felgyűlik a dob mögött a sár.Esetleg évente le kell szedni a küszöb lécet,és kicsapatni onnét is a sarat külön,ha szükséges.Sokan a kerékdobot is leszedik néha,pont ez végett.

Ebben is lehet valami mert amikor tavaly kapot jobb első új és fényezett sárvédőelemet (Mikor megvettem a jobb első íz hólyagos volt,bár amiket néztem azokank is dem miért pont a jobb oldal? )a doblemez tövében tényleg állt a föld,bár itt fosóhomok van nemtudom mond-e valamit,apropó a homok vonzza vagy taszítja a vizet?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 13:44


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet


ez nem igaz. apámét megnézheted, pedig az sosem volt mosva, és horgászni jár az autóval, sárba meg minden. az autó alja a légmozgások miatt pont kevésbé koszolódik. én így tapasztalom.


Mozoghat a levegő,de a koszos víz egy idő után sár lesz,és faszán bedunsztolja az autó alját,és nekiáll rohadni.A víz elpárolog gyorsan,de a sár nem.Ergo a sár okozza a rozsdát,mert marha lassan szárad meg.
(Pl ez egy 15 éves autó első hossztartója ) http://www.mx-5.mx/thread/1227...eschlagen/



:/ Megette a kosz.A Mazda mx5 amúgy is gyenge alvázvédelem terén.
Viszont még egy apróságon gondolkodom,tegyük fel ki lesz javítva a küszöb,alúlról meg ott a küszöbtakaró amibe meg állhat minden és a mosás biztos ér valamit úgy értem be jut oda egyáltalán,nem lehet hogy csak placebó ez az alvázmosás küszöb takaró terén értve?



Ha rendszeresen mosod az autó alját,akkor nem lesz ideje felgyűlni ott a sárnak.Az első kerékdob mögött is azért áll meg a sok sár,mert szinte soha nem mossák az emberek ott sem,és az apró réseken,illesztéseken bejut azért a koszos víz.Egy idő után felgyűlik a szutyok,a sár.Én cseréltem a kocsin kerékdobot is elől,mert az egyik kicsit törött volt,és nálam semmi sár nem volt benne.Másnak meg kiló szám van benne cucc,mert soha nem pucolja a kerékdobot sem rendesen,és a kis réseken keresztül felgyűlik a dob mögött a sár.Esetleg évente le kell szedni a küszöb lécet,és kicsapatni onnét is a sarat külön,ha szükséges.Sokan a kerékdobot is leszedik néha,pont ez végett.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. július 31. hétfő, 13:45