John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 11:34


Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Nincs mosva az alja,attól rohad szét.Nekem még gyári minden,és semmi rozsda az emelési pontoknál.Én az alját is mosom rendszeresen.Máshol nem tudják emelni a kocsit,ha pl olajcserére viszed,és csápos emelőjük van csak,és aknájuk sincsen...Ez nem típushiba,hanem az ápolás hiánya miatt alakul ki.Az a baj,hogy ha az emelési pontoknál szétrohadt,akkor 100%,hogy a többi részen is elkezdődött a folyamat az autó alján.


ez nem igaz, lehet emelni máshol. van olyan csápos, ahol nem tudják az enyém alá sem tenni.
lengőkaroknál hátul, elől pedig van egy merevítő ott is lehet emelni. szokták is.
mondjuk az tényleg gáz, hogy az emelési pont ki van rohadva az durva. pár éve is volt itt valaki (nem írok nevet, mert lehet rosszul rémlik), akinek FL-es E46-ja van és sz@rrá volt rohadva a küszöb emelési pont, hogy nem hittem el. pedig amúgy nem tűnt az egész autó rossz állapotúnak. de olyan, mint ami a földön ült volna 10 évig.
Idén júliusban van csak épp 1 éve nálam,tán nem én rohasztottam el 1 év alatt? Előző tulaj egy irodista csaj volt 10 évig (2.-tulajén 3. ),akkor lehet hogy ő 10 év alatt egyszer sem mosatta le alul?



Előfordulhat.Lehet,csak a tócsák mosták le néha kicsit...
Ok,és ha ki lesz javítva,milyen időközönként kell alul le mosatni és milyen évszakokban?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 11:32


John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Nincs mosva az alja,attól rohad szét.Nekem még gyári minden,és semmi rozsda az emelési pontoknál.Én az alját is mosom rendszeresen.Máshol nem tudják emelni a kocsit,ha pl olajcserére viszed,és csápos emelőjük van csak,és aknájuk sincsen...Ez nem típushiba,hanem az ápolás hiánya miatt alakul ki.Az a baj,hogy ha az emelési pontoknál szétrohadt,akkor 100%,hogy a többi részen is elkezdődött a folyamat az autó alján.


ez nem igaz, lehet emelni máshol. van olyan csápos, ahol nem tudják az enyém alá sem tenni.
lengőkaroknál hátul, elől pedig van egy merevítő ott is lehet emelni. szokták is.
mondjuk az tényleg gáz, hogy az emelési pont ki van rohadva az durva. pár éve is volt itt valaki (nem írok nevet, mert lehet rosszul rémlik), akinek FL-es E46-ja van és sz@rrá volt rohadva a küszöb emelési pont, hogy nem hittem el. pedig amúgy nem tűnt az egész autó rossz állapotúnak. de olyan, mint ami a földön ült volna 10 évig.
Idén júliusban van csak épp 1 éve nálam,tán nem én rohasztottam el 1 év alatt? Előző tulaj egy irodista csaj volt 10 évig (2.-tulajén 3. ),akkor lehet hogy ő 10 év alatt egyszer sem mosatta le alul?



Előfordulhat.Lehet,csak a tócsák mosták le néha kicsit...


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 11:30


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Nincs mosva az alja,attól rohad szét.Nekem még gyári minden,és semmi rozsda az emelési pontoknál.Én az alját is mosom rendszeresen.Máshol nem tudják emelni a kocsit,ha pl olajcserére viszed,és csápos emelőjük van csak,és aknájuk sincsen...Ez nem típushiba,hanem az ápolás hiánya miatt alakul ki.Az a baj,hogy ha az emelési pontoknál szétrohadt,akkor 100%,hogy a többi részen is elkezdődött a folyamat az autó alján.


ez nem igaz, lehet emelni máshol. van olyan csápos, ahol nem tudják az enyém alá sem tenni.
lengőkaroknál hátul, elől pedig van egy merevítő ott is lehet emelni. szokták is.
mondjuk az tényleg gáz, hogy az emelési pont ki van rohadva az durva. pár éve is volt itt valaki (nem írok nevet, mert lehet rosszul rémlik), akinek FL-es E46-ja van és sz@rrá volt rohadva a küszöb emelési pont, hogy nem hittem el. pedig amúgy nem tűnt az egész autó rossz állapotúnak. de olyan, mint ami a földön ült volna 10 évig.
Idén júliusban van csak épp 1 éve nálam,tán nem én rohasztottam el 1 év alatt? Előző tulaj egy irodista csaj volt 10 évig (2.-tulajén 3. ),akkor lehet hogy ő 10 év alatt egyszer sem mosatta le alul?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 11:27


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Nincs mosva az alja,attól rohad szét.Nekem még gyári minden,és semmi rozsda az emelési pontoknál.Én az alját is mosom rendszeresen.Máshol nem tudják emelni a kocsit,ha pl olajcserére viszed,és csápos emelőjük van csak,és aknájuk sincsen...Ez nem típushiba,hanem az ápolás hiánya miatt alakul ki.Az a baj,hogy ha az emelési pontoknál szétrohadt,akkor 100%,hogy a többi részen is elkezdődött a folyamat az autó alján.


ez nem igaz, lehet emelni máshol. van olyan csápos, ahol nem tudják az enyém alá sem tenni.
lengőkaroknál hátul, elől pedig van egy merevítő ott is lehet emelni. szokták is.
mondjuk az tényleg gáz, hogy az emelési pont ki van rohadva az durva. pár éve is volt itt valaki (nem írok nevet, mert lehet rosszul rémlik), akinek FL-es E46-ja van és sz@rrá volt rohadva a küszöb emelési pont, hogy nem hittem el. pedig amúgy nem tűnt az egész autó rossz állapotúnak. de olyan, mint ami a földön ült volna 10 évig.


Higgyétek el,hogy ez attól van,hogy szinte soha nem mossák le az aljáról a szutykot.Autómosásnál a kerékíveket is szeretik kifelejteni főleg azok,akiknek ültetve van a kocsijuk,mert hogy nem férnek hozzá.Ezért rügyeznek a kerékívnél is az autók.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. július 31. hétfő, 11:31

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 11:25


Bitu79 írta:
Nincs mosva az alja,attól rohad szét.Nekem még gyári minden,és semmi rozsda az emelési pontoknál.Én az alját is mosom rendszeresen.Máshol nem tudják emelni a kocsit,ha pl olajcserére viszed,és csápos emelőjük van csak,és aknájuk sincsen...Ez nem típushiba,hanem az ápolás hiánya miatt alakul ki.Az a baj,hogy ha az emelési pontoknál szétrohadt,akkor 100%,hogy a többi részen is elkezdődött a folyamat az autó alján.


ez nem igaz, lehet emelni máshol. van olyan csápos, ahol nem tudják az enyém alá sem tenni.
lengőkaroknál hátul, elől pedig van egy merevítő ott is lehet emelni. szokták is.
mondjuk az tényleg gáz, hogy az emelési pont ki van rohadva az durva. pár éve is volt itt valaki (nem írok nevet, mert lehet rosszul rémlik), akinek FL-es E46-ja van és sz@rrá volt rohadva a küszöb emelési pont, hogy nem hittem el. pedig amúgy nem tűnt az egész autó rossz állapotúnak. de olyan, mint ami a földön ült volna 10 évig.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 11:18


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta: Szia! Nekem a 98-as E46-om bal hátsó emelési pontja volt beszakadva. Nálam részleges küszöb javítás és emelési pont megerősítés volt. Kérdés persze hogy nálad mennyire terjedt szét a rozsda a emelőbak körül...

John írta: Sziasztok.Emelési pontom 4-ből kettő be van szakadva (Emelő benyomta épp ma a másodikat is..)Kérdésem lényege hogy feltétlen csak küszöb csere vagy lehet a beszakadt emelési pontokat is megerősítve ,meg hegeszteni?


Köszönöm.Hát maga a kasztni kifogástalan bár a küszöbtakarókat nme vettem még le mert a tiplik vagy mik amik oda tartják ha be nyomom őket (elvileg kifelé kéne kihúzni igaz?) lehet meg se találom majd,elvileg kéne kis karimájuk lenni de holnap megpróbálom lekapni.Mennyibe fájt a javítás ha szabad kérdezni?


Ha jól emlékszem 30-35 eFt-ot kértek de fényezték is a küszöböt a takaró alatt.2013-ban volt.
Azért kérdezem mert nemjárnék jobban ha komplett küszöböket cseréltetnék,azok tartalmazzák az emelési pontokat? mondjuk friss a műszakim ráér de megemelés szívás Felbakolási pontokról nincs rajzod?


Szia!Szerintem ne cseréltesd az egész küszöböt mert sok helyen szét kell vágni az autót (padlólemez, oszlopok), az pedig rizikós lehet. De ezt majd a karosszériás tudja megmondani hogy mi a legjobb megoldás a te kocsidnál. Ilyen rajzom sajnos nincs, csak egyszerű user vagyok.

Igazad van,szegény küszöböm sajnálnám a szép részeit meg újrafényezni a belépő részét vagy hogy mondják

Még annyi kérdésem lenne így utólag (Majd jövőre lesz úgyis aktuális a vizsgám még 1 év..) hogy ha tegyük fel csak az emelési pontokat javítják (Teszem azt láng-al)akkor ami a küszöb felső részénél vannak műanyag dísz valamik azokat le tudom és vissza tenni rongálás nélkül hogy ne olvadjanak el a nagy hőtől? Szőnyeget érdemes ki venni vagy nem kell bolygatni? (Bocs mindenkitől ha sokat kérdezek de jobb félni mint megijedni )



Nem akarok szemétkedni senkivel,de ha az emelési pontok elkezdtek rohadni,vagy már szét is rohadtak,akkor az az autó a bontóba való.Akkor már máshol is ugyanúgy rohad...Maximum nem látszik az alvázvédő alatt szemre elsőre.Az alvázvédő alatt szépen dolgozik akkor ugyanúgy máshol is a rozsda.Naponta látok e46-osokat(egyre több használtat vesznek),és az autók legnagyobb része hulladék.Sokszor első ránézésre is észreveszem...Néha kicsit vizsgálgatni kell,hogy észrevegyem.Sokaknak fel sem tűnik,hogy milyen roncsban ülnek,mert csak a propellert látják...A tényleg jó kocsikat meg nem lehet eladni,mert sokallják az árát.

A szőnyeget szerintem ki kell venni,vagy legalábbis oldalt felhajtani a küszöbnél,ha kap az autó új küszöböket.Furatokba pattannak be a tartó patentok,mindent le lehet szedni rongálás nélkül,ha a küszöb műanyagra gondolsz.
Így néz ki:

https://www.youtube.com/watch?v=3GoikYHt37s








Köszönöm,viszont akkor tavaly a műszakin említették volna,volt előttem egy vevő aki festékvastagságmérővel is körbe járta egyébként az emelési pontok típushiba,még ha új küszöböt is kapnak az is kb 4 évet bír az emelési pont,erre szokták mondani hogy nem ott érdemes emelni ha nincs be szakadva akkor sem.



Nincs mosva az alja,attól rohad szét.Nekem még gyári minden,és semmi rozsda az emelési pontoknál.Én az alját is mosom rendszeresen.Máshol nem tudják emelni a kocsit,ha pl olajcserére viszed,és csápos emelőjük van csak,és aknájuk sincsen...Ez nem típushiba,hanem az ápolás hiánya miatt alakul ki.Az a baj,hogy ha az emelési pontoknál szétrohadt,akkor 100%,hogy a többi részen is elkezdődött a folyamat az autó alján.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 11:10


Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta: Szia! Nekem a 98-as E46-om bal hátsó emelési pontja volt beszakadva. Nálam részleges küszöb javítás és emelési pont megerősítés volt. Kérdés persze hogy nálad mennyire terjedt szét a rozsda a emelőbak körül...

John írta: Sziasztok.Emelési pontom 4-ből kettő be van szakadva (Emelő benyomta épp ma a másodikat is..)Kérdésem lényege hogy feltétlen csak küszöb csere vagy lehet a beszakadt emelési pontokat is megerősítve ,meg hegeszteni?


Köszönöm.Hát maga a kasztni kifogástalan bár a küszöbtakarókat nme vettem még le mert a tiplik vagy mik amik oda tartják ha be nyomom őket (elvileg kifelé kéne kihúzni igaz?) lehet meg se találom majd,elvileg kéne kis karimájuk lenni de holnap megpróbálom lekapni.Mennyibe fájt a javítás ha szabad kérdezni?


Ha jól emlékszem 30-35 eFt-ot kértek de fényezték is a küszöböt a takaró alatt.2013-ban volt.
Azért kérdezem mert nemjárnék jobban ha komplett küszöböket cseréltetnék,azok tartalmazzák az emelési pontokat? mondjuk friss a műszakim ráér de megemelés szívás Felbakolási pontokról nincs rajzod?


Szia!Szerintem ne cseréltesd az egész küszöböt mert sok helyen szét kell vágni az autót (padlólemez, oszlopok), az pedig rizikós lehet. De ezt majd a karosszériás tudja megmondani hogy mi a legjobb megoldás a te kocsidnál. Ilyen rajzom sajnos nincs, csak egyszerű user vagyok.

Igazad van,szegény küszöböm sajnálnám a szép részeit meg újrafényezni a belépő részét vagy hogy mondják

Még annyi kérdésem lenne így utólag (Majd jövőre lesz úgyis aktuális a vizsgám még 1 év..) hogy ha tegyük fel csak az emelési pontokat javítják (Teszem azt láng-al)akkor ami a küszöb felső részénél vannak műanyag dísz valamik azokat le tudom és vissza tenni rongálás nélkül hogy ne olvadjanak el a nagy hőtől? Szőnyeget érdemes ki venni vagy nem kell bolygatni? (Bocs mindenkitől ha sokat kérdezek de jobb félni mint megijedni )



Nem akarok szemétkedni senkivel,de ha az emelési pontok elkezdtek rohadni,vagy már szét is rohadtak,akkor az az autó a bontóba való.Akkor már máshol is ugyanúgy rohad...Maximum nem látszik az alvázvédő alatt szemre elsőre.Az alvázvédő alatt szépen dolgozik akkor ugyanúgy máshol is a rozsda.Naponta látok e46-osokat(egyre több használtat vesznek),és az autók legnagyobb része hulladék.Sokszor első ránézésre is észreveszem...Néha kicsit vizsgálgatni kell,hogy észrevegyem.Sokaknak fel sem tűnik,hogy milyen roncsban ülnek,mert csak a propellert látják...A tényleg jó kocsikat meg nem lehet eladni,mert sokallják az árát.

A szőnyeget szerintem ki kell venni,vagy legalábbis oldalt felhajtani a küszöbnél,ha kap az autó új küszöböket.Furatokba pattannak be a tartó patentok,mindent le lehet szedni rongálás nélkül,ha a küszöb műanyagra gondolsz.
Így néz ki:

https://www.youtube.com/watch?v=3GoikYHt37s








Köszönöm,viszont akkor tavaly a műszakin említették volna,volt előttem egy vevő aki festékvastagságmérővel is körbe járta egyébként az emelési pontok típushiba,még ha új küszöböt is kapnak az is kb 4 évet bír az emelési pont,erre szokták mondani hogy nem ott érdemes emelni ha nincs be szakadva akkor sem.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 09:33


John írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta: Szia! Nekem a 98-as E46-om bal hátsó emelési pontja volt beszakadva. Nálam részleges küszöb javítás és emelési pont megerősítés volt. Kérdés persze hogy nálad mennyire terjedt szét a rozsda a emelőbak körül...

John írta: Sziasztok.Emelési pontom 4-ből kettő be van szakadva (Emelő benyomta épp ma a másodikat is..)Kérdésem lényege hogy feltétlen csak küszöb csere vagy lehet a beszakadt emelési pontokat is megerősítve ,meg hegeszteni?


Köszönöm.Hát maga a kasztni kifogástalan bár a küszöbtakarókat nme vettem még le mert a tiplik vagy mik amik oda tartják ha be nyomom őket (elvileg kifelé kéne kihúzni igaz?) lehet meg se találom majd,elvileg kéne kis karimájuk lenni de holnap megpróbálom lekapni.Mennyibe fájt a javítás ha szabad kérdezni?


Ha jól emlékszem 30-35 eFt-ot kértek de fényezték is a küszöböt a takaró alatt.2013-ban volt.
Azért kérdezem mert nemjárnék jobban ha komplett küszöböket cseréltetnék,azok tartalmazzák az emelési pontokat? mondjuk friss a műszakim ráér de megemelés szívás Felbakolási pontokról nincs rajzod?


Szia!Szerintem ne cseréltesd az egész küszöböt mert sok helyen szét kell vágni az autót (padlólemez, oszlopok), az pedig rizikós lehet. De ezt majd a karosszériás tudja megmondani hogy mi a legjobb megoldás a te kocsidnál. Ilyen rajzom sajnos nincs, csak egyszerű user vagyok.

Igazad van,szegény küszöböm sajnálnám a szép részeit meg újrafényezni a belépő részét vagy hogy mondják

Még annyi kérdésem lenne így utólag (Majd jövőre lesz úgyis aktuális a vizsgám még 1 év..) hogy ha tegyük fel csak az emelési pontokat javítják (Teszem azt láng-al)akkor ami a küszöb felső részénél vannak műanyag dísz valamik azokat le tudom és vissza tenni rongálás nélkül hogy ne olvadjanak el a nagy hőtől? Szőnyeget érdemes ki venni vagy nem kell bolygatni? (Bocs mindenkitől ha sokat kérdezek de jobb félni mint megijedni )



Nem akarok szemétkedni senkivel,de ha az emelési pontok elkezdtek rohadni,vagy már szét is rohadtak,akkor az az autó a bontóba való.Akkor már máshol is ugyanúgy rohad...Maximum nem látszik az alvázvédő alatt szemre elsőre.Az alvázvédő alatt szépen dolgozik akkor ugyanúgy máshol is a rozsda.Naponta látok e46-osokat(egyre több használtat vesznek),és az autók legnagyobb része hulladék.Sokszor első ránézésre is észreveszem...Néha kicsit vizsgálgatni kell,hogy észrevegyem.Sokaknak fel sem tűnik,hogy milyen roncsban ülnek,mert csak a propellert látják...A tényleg jó kocsikat meg nem lehet eladni,mert sokallják az árát.

A szőnyeget szerintem ki kell venni,vagy legalábbis oldalt felhajtani a küszöbnél,ha kap az autó új küszöböket.Furatokba pattannak be a tartó patentok,mindent le lehet szedni rongálás nélkül,ha a küszöb műanyagra gondolsz.
Így néz ki:

https://www.youtube.com/watch?v=3GoikYHt37s










Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. július 31. hétfő, 10:05

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 09:03


https://www.youtube.com/watch?v=sCbrv7YyGkI

Ez valami brutális

Én nem mernék az autó alá állni,mert ki tudja mikor rogyik az emberre az emelőről



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. július 31. hétfő, 09:04

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 30. vasárnap, 15:25


John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta: Szia! Nekem a 98-as E46-om bal hátsó emelési pontja volt beszakadva. Nálam részleges küszöb javítás és emelési pont megerősítés volt. Kérdés persze hogy nálad mennyire terjedt szét a rozsda a emelőbak körül...

John írta: Sziasztok.Emelési pontom 4-ből kettő be van szakadva (Emelő benyomta épp ma a másodikat is..)Kérdésem lényege hogy feltétlen csak küszöb csere vagy lehet a beszakadt emelési pontokat is megerősítve ,meg hegeszteni?


Köszönöm.Hát maga a kasztni kifogástalan bár a küszöbtakarókat nme vettem még le mert a tiplik vagy mik amik oda tartják ha be nyomom őket (elvileg kifelé kéne kihúzni igaz?) lehet meg se találom majd,elvileg kéne kis karimájuk lenni de holnap megpróbálom lekapni.Mennyibe fájt a javítás ha szabad kérdezni?


Ha jól emlékszem 30-35 eFt-ot kértek de fényezték is a küszöböt a takaró alatt.2013-ban volt.
Azért kérdezem mert nemjárnék jobban ha komplett küszöböket cseréltetnék,azok tartalmazzák az emelési pontokat? mondjuk friss a műszakim ráér de megemelés szívás Felbakolási pontokról nincs rajzod?


Szia!Szerintem ne cseréltesd az egész küszöböt mert sok helyen szét kell vágni az autót (padlólemez, oszlopok), az pedig rizikós lehet. De ezt majd a karosszériás tudja megmondani hogy mi a legjobb megoldás a te kocsidnál. Ilyen rajzom sajnos nincs, csak egyszerű user vagyok.

Igazad van,szegény küszöböm sajnálnám a szép részeit meg újrafényezni a belépő részét vagy hogy mondják

Még annyi kérdésem lenne így utólag (Majd jövőre lesz úgyis aktuális a vizsgám még 1 év..) hogy ha tegyük fel csak az emelési pontokat javítják (Teszem azt láng-al)akkor ami a küszöb felső részénél vannak műanyag dísz valamik azokat le tudom és vissza tenni rongálás nélkül hogy ne olvadjanak el a nagy hőtől? Szőnyeget érdemes ki venni vagy nem kell bolygatni? (Bocs mindenkitől ha sokat kérdezek de jobb félni mint megijedni )



lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2017. május 21. vasárnap, 18:50


A gyári fény a műanyag elemeken 1 réteg, se szórókitt, se lakk. Csak 1 réteg van rajta.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. május 21. vasárnap, 18:12


amigo57 írta: Sziasztok. BMW E91 2009-es évjáratú autómat ma elvittem lemosni és a lökhárító elkezdett lekopni 2 helyen, valami fólia jött le róla. Lakk vagy alapozó lehet, nem tudom. Nézegettem hogy fényezésre mennyi garancia van a BMW-nél, nem találtam semmit. Esetleg valaki tudja, hogy garanciálisan javítanak e ilyet? Ha nem, akkor esetleg sima fóliázással e lehetne e tünteni ezt?
A link neve

8 év után, milyen garanciát szeretnél a fényezésre?
A lakk jön le. Gondolom a mosós látott valamit és neki esett, két centiről nagynyomású mosóval. Vagy nem gyári a fényezés.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. május 21. vasárnap, 18:11


amigo57 írta: Sziasztok. BMW E91 2009-es évjáratú autómat ma elvittem lemosni és a lökhárító elkezdett lekopni 2 helyen, valami fólia jött le róla. Lakk vagy alapozó lehet, nem tudom. Nézegettem hogy fényezésre mennyi garancia van a BMW-nél, nem találtam semmit. Esetleg valaki tudja, hogy garanciálisan javítanak e ilyet? Ha nem, akkor esetleg sima fóliázással e lehetne e tünteni ezt?
A link neve


Egyszer fújva volt a kocsid,és nem csináltak jó munkát.A sterimob meg elkezdte leszedni a lakkot.Ez nem garanciás,mert az autód már 8 éves.Esetleg meg volt sérülve a lakk,és túl közel lett tartva a sterimob.Fóliázással el lehet tűntetni,de pénzben jobban jársz,ha fényezteted.Ilyenekre aműgy sincs semmiféle garancia,ez 99 % user error,vagy gagyi utólagos fényezés.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2008

státusz amigo57

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. május 21. vasárnap, 15:16


Sziasztok. BMW E91 2009-es évjáratú autómat ma elvittem lemosni és a lökhárító elkezdett lekopni 2 helyen, valami fólia jött le róla. Lakk vagy alapozó lehet, nem tudom. Nézegettem hogy fényezésre mennyi garancia van a BMW-nél, nem találtam semmit. Esetleg valaki tudja, hogy garanciálisan javítanak e ilyet? Ha nem, akkor esetleg sima fóliázással e lehetne e tünteni ezt?
A link neve

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Cabrio
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz battabal19

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. április 30. vasárnap, 15:33


pbalint írta: Sziasztok! E46 cabrio tető javításával kapcsolatban keresnék valami megbízható szakembert. Nagyon örülnék, ha tudnátok valakit ajánlani, aki nem 1-2 ilyen tetőt látott még csak szétszedve életében. A segítséget előre is köszönöm!




Szia sikerült valakit találnod?