b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. február 18. szerda, 19:12


hil írta:
Rorybreaker írta:

Szia!
Egyenlőre még nem csináltattam meg, csak meg fogom. De kérdeztem, teljes fényezés kell, azt mondták, a többi módszer csak foltozgatás, így lesz olyan, mint az új.
Még azt mondták, szerintük felesleges, mert úgyis ugyan olyan lesz 1 kis idő múlva, de én szeretem ha tökéletesek a dolgok.


Szia!
Ennek ellent kell, hogy mondjak, ha jó anyaggal van lakkozva, akkor jobb lesz, mint a gyári fényezés volt: én 2011-ben festettem újra a motorház tetőt, mert engem is zavartak a kőfelverődés nyomok, amik voltak rajta gazdagon. Azóta használtam az autót, nem garázsban tartottam, az ország minden területén jártam vele rendszerességgel. Szinte nincsennek is rajta kőfelverődés nyomok. Persze nem gagyi anyaggal festették.
hil

Ez igaz, ha kerámia lakkal fúj a mester, csak abból 1l 40-50E





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 18. szerda, 19:12

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. február 18. szerda, 17:54


Rorybreaker írta:

Szia!
Egyenlőre még nem csináltattam meg, csak meg fogom. De kérdeztem, teljes fényezés kell, azt mondták, a többi módszer csak foltozgatás, így lesz olyan, mint az új.
Még azt mondták, szerintük felesleges, mert úgyis ugyan olyan lesz 1 kis idő múlva, de én szeretem ha tökéletesek a dolgok.


Szia!
Ennek ellent kell, hogy mondjak, ha jó anyaggal van lakkozva, akkor jobb lesz, mint a gyári fényezés volt: én 2011-ben festettem újra a motorház tetőt, mert engem is zavartak a kőfelverődés nyomok, amik voltak rajta gazdagon. Azóta használtam az autót, nem garázsban tartottam, az ország minden területén jártam vele rendszerességgel. Szinte nincsennek is rajta kőfelverődés nyomok. Persze nem gagyi anyaggal festették.
hil




b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. február 18. szerda, 11:54


Rorybreaker írta:
b_imi írta:
Rorybreaker írta:

Szia!
Egyenlőre még nem csináltattam meg, csak meg fogom. De kérdeztem, teljes fényezés kell, azt mondták, a többi módszer csak foltozgatás, így lesz olyan, mint az új.
Még azt mondták, szerintük felesleges, mert úgyis ugyan olyan lesz 1 kis idő múlva, de én szeretem ha tökéletesek a dolgok.


Szerintem is felesleges. Ma mosás után néztem a másfél éves dukkót, mintha sörétessel lőtték volna szét Ezekre a minőségi (fizetős) utakra tök mindegy. Ha megcsináltatod csak idegbajt kapsz.


Ejj, mindenki ezt mondja Na majd meglátom tavasszal...


Ja, és a kavicsok, csavarok, alátétek, stb. 90%-át az autópályán kaptam! Pl. egy hetes szélvédőbe... gondolhatod mennyire örültem.

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. február 18. szerda, 10:02


b_imi írta:
Rorybreaker írta:

Szia!
Egyenlőre még nem csináltattam meg, csak meg fogom. De kérdeztem, teljes fényezés kell, azt mondták, a többi módszer csak foltozgatás, így lesz olyan, mint az új.
Még azt mondták, szerintük felesleges, mert úgyis ugyan olyan lesz 1 kis idő múlva, de én szeretem ha tökéletesek a dolgok.


Szerintem is felesleges. Ma mosás után néztem a másfél éves dukkót, mintha sörétessel lőtték volna szét Ezekre a minőségi (fizetős) utakra tök mindegy. Ha megcsináltatod csak idegbajt kapsz.


Ejj, mindenki ezt mondja Na majd meglátom tavasszal...

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. február 17. kedd, 20:02


Rorybreaker írta:

Szia!
Egyenlőre még nem csináltattam meg, csak meg fogom. De kérdeztem, teljes fényezés kell, azt mondták, a többi módszer csak foltozgatás, így lesz olyan, mint az új.
Még azt mondták, szerintük felesleges, mert úgyis ugyan olyan lesz 1 kis idő múlva, de én szeretem ha tökéletesek a dolgok.


Szerintem is felesleges. Ma mosás után néztem a másfél éves dukkót, mintha sörétessel lőtték volna szét Ezekre a minőségi (fizetős) utakra tök mindegy. Ha megcsináltatod csak idegbajt kapsz.

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. február 17. kedd, 19:22


Sky írta:
Rorybreaker írta:
Rorybreaker írta:
hil írta:
Rorybreaker írta:
hil írta:
Rorybreaker írta: Sziasztok!

Első sárvédőn megjelentek kicsi rozsda pöttyök.
Mit lehet vele tenni?

Fényező lecsiszolja, újrafújja?

Köszi!

Szia!
Nem, ennek a vége sárvédő csere lesz, minden más potya pénzkidobás! Ha kívül megjelent a rozsda, akkor belül már nem kicsit rozsdás, amit meg lehet állítani kb 1 évre és újból elő fog jönni. Van a sárvédőnél egy műanyag doblemez, ami összeér a sárvédővel, ott megáll a sár meg egyéb trutyi, ami folyamatosan nedvesíti a lemezt. Nagy valószínűséggel az ív belseje, amit nem látsz a műanyag burkolattól, merő rozsda. Most látom: 2005-ös az autó, honnan származik??? Ennyi idő alatt nem kéne ennek megtörténnie.....

Ja, és nem feltétlen kell az autónak töröttnek lenni ahhoz, hogy rozsdásodjon, a törött autót is meg lehet javítani, hogy az később se rozsdásodjon a javítás miatt. Bár a hegesztés, melegítés az anyag kristály szerkezetében olyan változásokat okoz, ami az onnan induló korozóhoz vezet.
hil





Köszi. Eléggé el vagyok keseredve, nem tudom mit csinálnak az autókkal, akik el akarják adni, de elhoztuk az autót, szép és jó, addig amíg le nem mostam először. Utána láttam hogy néz ki. Kőfelverődések, rozsdapöttyök az első sárvédő alján az ajtó felőli részen. Pedig nagyon átnéztem mielőtt rábólintottunk. Tuti van valami filléres neppertrükk, amivel eltüntetik az ilyesmit.

Rohadt nagy csalódás, hogy 2005-ös autó így néz ki. És ez szerintem akkor is gáz, ha soha nem állt garázsban... Nekem ne mondja senki, hogy ez normális.


Szia!
Nem írtad, hogy az autó itthoni, vagy külföldről behozott. Nekem van egy rögeszmém a garázzsal kapcsolatban: télen sós latyak mindenhol az autón (főleg az alvás zugaiban), most ha lemosás és főleg alváz mosás nélkül bekerül a garázsba, főleg fűtött garázsba, akkor az a rozsdának pont jó, mert az 10 fok fölött indul meg.
hil





Szia!
Németországból behozott autó. Sajnos már teljesen mind1, már elindult ezek szerint.
Nem tudom egyáltalán van e értelme toldozgatni, foltozgatni, bár még talán nem akkora a baj. nem tudom, majd megnézetem fényezővel.



Nos megnézettem karosszériással az autót. Leszedték a küszöböt, meg a sárvédőket, nem rohad, csak kőfelverődés volt, amire azt hittem, hogy rohad... De megnézték töviről-hegyire, szerencsére nincs sehol gond. A kőfelverődéseket csináltatom meg a motorháztetőn, mert az csúnya + tetősín festés lesz. Meg ha már ott voltam, alvázvédő rücsis valamivel a sárvédők belsejét lekezelték.

Szia Rorybreaker,
azt írod "...kőfelverődéseket csináltatom meg a motorháztetőn..." Érdekelne milyen módszerrel csinálták meg (teljes motorháztető csiszolás+fényezés? vagy egyszerűbb módszerrel?) és hogy sikerült (milyen lett)?
Kösz. üdv
Sky


Szia!
Egyenlőre még nem csináltattam meg, csak meg fogom. De kérdeztem, teljes fényezés kell, azt mondták, a többi módszer csak foltozgatás, így lesz olyan, mint az új.
Még azt mondták, szerintük felesleges, mert úgyis ugyan olyan lesz 1 kis idő múlva, de én szeretem ha tökéletesek a dolgok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Sky

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2015. február 17. kedd, 15:02


Rorybreaker írta:
Rorybreaker írta:
hil írta:
Rorybreaker írta:
hil írta:
Rorybreaker írta: Sziasztok!

Első sárvédőn megjelentek kicsi rozsda pöttyök.
Mit lehet vele tenni?

Fényező lecsiszolja, újrafújja?

Köszi!

Szia!
Nem, ennek a vége sárvédő csere lesz, minden más potya pénzkidobás! Ha kívül megjelent a rozsda, akkor belül már nem kicsit rozsdás, amit meg lehet állítani kb 1 évre és újból elő fog jönni. Van a sárvédőnél egy műanyag doblemez, ami összeér a sárvédővel, ott megáll a sár meg egyéb trutyi, ami folyamatosan nedvesíti a lemezt. Nagy valószínűséggel az ív belseje, amit nem látsz a műanyag burkolattól, merő rozsda. Most látom: 2005-ös az autó, honnan származik??? Ennyi idő alatt nem kéne ennek megtörténnie.....

Ja, és nem feltétlen kell az autónak töröttnek lenni ahhoz, hogy rozsdásodjon, a törött autót is meg lehet javítani, hogy az később se rozsdásodjon a javítás miatt. Bár a hegesztés, melegítés az anyag kristály szerkezetében olyan változásokat okoz, ami az onnan induló korozóhoz vezet.
hil





Köszi. Eléggé el vagyok keseredve, nem tudom mit csinálnak az autókkal, akik el akarják adni, de elhoztuk az autót, szép és jó, addig amíg le nem mostam először. Utána láttam hogy néz ki. Kőfelverődések, rozsdapöttyök az első sárvédő alján az ajtó felőli részen. Pedig nagyon átnéztem mielőtt rábólintottunk. Tuti van valami filléres neppertrükk, amivel eltüntetik az ilyesmit.

Rohadt nagy csalódás, hogy 2005-ös autó így néz ki. És ez szerintem akkor is gáz, ha soha nem állt garázsban... Nekem ne mondja senki, hogy ez normális.


Szia!
Nem írtad, hogy az autó itthoni, vagy külföldről behozott. Nekem van egy rögeszmém a garázzsal kapcsolatban: télen sós latyak mindenhol az autón (főleg az alvás zugaiban), most ha lemosás és főleg alváz mosás nélkül bekerül a garázsba, főleg fűtött garázsba, akkor az a rozsdának pont jó, mert az 10 fok fölött indul meg.
hil





Szia!
Németországból behozott autó. Sajnos már teljesen mind1, már elindult ezek szerint.
Nem tudom egyáltalán van e értelme toldozgatni, foltozgatni, bár még talán nem akkora a baj. nem tudom, majd megnézetem fényezővel.



Nos megnézettem karosszériással az autót. Leszedték a küszöböt, meg a sárvédőket, nem rohad, csak kőfelverődés volt, amire azt hittem, hogy rohad... De megnézték töviről-hegyire, szerencsére nincs sehol gond. A kőfelverődéseket csináltatom meg a motorháztetőn, mert az csúnya + tetősín festés lesz. Meg ha már ott voltam, alvázvédő rücsis valamivel a sárvédők belsejét lekezelték.

Szia Rorybreaker,
azt írod "...kőfelverődéseket csináltatom meg a motorháztetőn..." Érdekelne milyen módszerrel csinálták meg (teljes motorháztető csiszolás+fényezés? vagy egyszerűbb módszerrel?) és hogy sikerült (milyen lett)?
Kösz. üdv
Sky



státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. február 17. kedd, 11:23


Rorybreaker írta:
hil írta:
Rorybreaker írta:
hil írta:
Rorybreaker írta: Sziasztok!

Első sárvédőn megjelentek kicsi rozsda pöttyök.
Mit lehet vele tenni?

Fényező lecsiszolja, újrafújja?

Köszi!

Szia!
Nem, ennek a vége sárvédő csere lesz, minden más potya pénzkidobás! Ha kívül megjelent a rozsda, akkor belül már nem kicsit rozsdás, amit meg lehet állítani kb 1 évre és újból elő fog jönni. Van a sárvédőnél egy műanyag doblemez, ami összeér a sárvédővel, ott megáll a sár meg egyéb trutyi, ami folyamatosan nedvesíti a lemezt. Nagy valószínűséggel az ív belseje, amit nem látsz a műanyag burkolattól, merő rozsda. Most látom: 2005-ös az autó, honnan származik??? Ennyi idő alatt nem kéne ennek megtörténnie.....

Ja, és nem feltétlen kell az autónak töröttnek lenni ahhoz, hogy rozsdásodjon, a törött autót is meg lehet javítani, hogy az később se rozsdásodjon a javítás miatt. Bár a hegesztés, melegítés az anyag kristály szerkezetében olyan változásokat okoz, ami az onnan induló korozóhoz vezet.
hil





Köszi. Eléggé el vagyok keseredve, nem tudom mit csinálnak az autókkal, akik el akarják adni, de elhoztuk az autót, szép és jó, addig amíg le nem mostam először. Utána láttam hogy néz ki. Kőfelverődések, rozsdapöttyök az első sárvédő alján az ajtó felőli részen. Pedig nagyon átnéztem mielőtt rábólintottunk. Tuti van valami filléres neppertrükk, amivel eltüntetik az ilyesmit.

Rohadt nagy csalódás, hogy 2005-ös autó így néz ki. És ez szerintem akkor is gáz, ha soha nem állt garázsban... Nekem ne mondja senki, hogy ez normális.


Szia!
Nem írtad, hogy az autó itthoni, vagy külföldről behozott. Nekem van egy rögeszmém a garázzsal kapcsolatban: télen sós latyak mindenhol az autón (főleg az alvás zugaiban), most ha lemosás és főleg alváz mosás nélkül bekerül a garázsba, főleg fűtött garázsba, akkor az a rozsdának pont jó, mert az 10 fok fölött indul meg.
hil





Szia!
Németországból behozott autó. Sajnos már teljesen mind1, már elindult ezek szerint.
Nem tudom egyáltalán van e értelme toldozgatni, foltozgatni, bár még talán nem akkora a baj. nem tudom, majd megnézetem fényezővel.



Nos megnézettem karosszériással az autót. Leszedték a küszöböt, meg a sárvédőket, nem rohad, csak kőfelverődés volt, amire azt hittem, hogy rohad... De megnézték töviről-hegyire, szerencsére nincs sehol gond. A kőfelverődéseket csináltatom meg a motorháztetőn, mert az csúnya + tetősín festés lesz. Meg ha már ott voltam, alvázvédő rücsis valamivel a sárvédők belsejét lekezelték.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz tbenyo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2015. február 07. szombat, 20:48


b_imi írta:
Tano írta:
tbenyo írta: Sziasztok
Gyök 2-vel belecsúsztam egy állo pótkocsiba. A lényeg hogy meghorpadt a bal hátsó lemezem. a kerékiv nem, de onnantól egészen a sarokig. a lámpa alatt. Lenne egy autó miböl kitudom vágni azt a rész, a kérdés hogy a lemez mögött (menetirány szerinti bal oldalt) van-e valami dolog amit jó lenne nem szétvégni? (Azt tudom hogy jobb oldalt ott vannak a tolatóradar vezetékei)


Ott a bal oldalon nincs különösebben semmi, de ha leveszed a bal oldali kárpitborítást a csomagtartóban, akkor meg tudod nézni pontosan.


Ha 10 hangszórós rendszer van benne, akkor erősítő, bár az a merevítés belső oldalán.


Nincs 10 hangszórós rendszer. Köszi az infokat. Nem vagyok boldog hogy megnyomodott mert kb 10-15 kmmal belecsúsztam, de ez van, most már csak várom hogy olyan legyen mint régen.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. február 07. szombat, 19:26


Tano írta:
tbenyo írta: Sziasztok
Gyök 2-vel belecsúsztam egy állo pótkocsiba. A lényeg hogy meghorpadt a bal hátsó lemezem. a kerékiv nem, de onnantól egészen a sarokig. a lámpa alatt. Lenne egy autó miböl kitudom vágni azt a rész, a kérdés hogy a lemez mögött (menetirány szerinti bal oldalt) van-e valami dolog amit jó lenne nem szétvégni? (Azt tudom hogy jobb oldalt ott vannak a tolatóradar vezetékei)


Ott a bal oldalon nincs különösebben semmi, de ha leveszed a bal oldali kárpitborítást a csomagtartóban, akkor meg tudod nézni pontosan.


Ha 10 hangszórós rendszer van benne, akkor erősítő, bár az a merevítés belső oldalán.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. február 07. szombat, 17:32


tbenyo írta: Sziasztok
Gyök 2-vel belecsúsztam egy állo pótkocsiba. A lényeg hogy meghorpadt a bal hátsó lemezem. a kerékiv nem, de onnantól egészen a sarokig. a lámpa alatt. Lenne egy autó miböl kitudom vágni azt a rész, a kérdés hogy a lemez mögött (menetirány szerinti bal oldalt) van-e valami dolog amit jó lenne nem szétvégni? (Azt tudom hogy jobb oldalt ott vannak a tolatóradar vezetékei)


Ott a bal oldalon nincs különösebben semmi, de ha leveszed a bal oldali kárpitborítást a csomagtartóban, akkor meg tudod nézni pontosan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz tbenyo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2015. február 07. szombat, 16:19


Sziasztok
Gyök 2-vel belecsúsztam egy állo pótkocsiba. A lényeg hogy meghorpadt a bal hátsó lemezem. a kerékiv nem, de onnantól egészen a sarokig. a lámpa alatt. Lenne egy autó miböl kitudom vágni azt a rész, a kérdés hogy a lemez mögött (menetirány szerinti bal oldalt) van-e valami dolog amit jó lenne nem szétvégni? (Azt tudom hogy jobb oldalt ott vannak a tolatóradar vezetékei)

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 19:40


hil írta:
Rorybreaker írta:
hil írta:
Rorybreaker írta: Sziasztok!

Első sárvédőn megjelentek kicsi rozsda pöttyök.
Mit lehet vele tenni?

Fényező lecsiszolja, újrafújja?

Köszi!

Szia!
Nem, ennek a vége sárvédő csere lesz, minden más potya pénzkidobás! Ha kívül megjelent a rozsda, akkor belül már nem kicsit rozsdás, amit meg lehet állítani kb 1 évre és újból elő fog jönni. Van a sárvédőnél egy műanyag doblemez, ami összeér a sárvédővel, ott megáll a sár meg egyéb trutyi, ami folyamatosan nedvesíti a lemezt. Nagy valószínűséggel az ív belseje, amit nem látsz a műanyag burkolattól, merő rozsda. Most látom: 2005-ös az autó, honnan származik??? Ennyi idő alatt nem kéne ennek megtörténnie.....

Ja, és nem feltétlen kell az autónak töröttnek lenni ahhoz, hogy rozsdásodjon, a törött autót is meg lehet javítani, hogy az később se rozsdásodjon a javítás miatt. Bár a hegesztés, melegítés az anyag kristály szerkezetében olyan változásokat okoz, ami az onnan induló korozóhoz vezet.
hil





Köszi. Eléggé el vagyok keseredve, nem tudom mit csinálnak az autókkal, akik el akarják adni, de elhoztuk az autót, szép és jó, addig amíg le nem mostam először. Utána láttam hogy néz ki. Kőfelverődések, rozsdapöttyök az első sárvédő alján az ajtó felőli részen. Pedig nagyon átnéztem mielőtt rábólintottunk. Tuti van valami filléres neppertrükk, amivel eltüntetik az ilyesmit.

Rohadt nagy csalódás, hogy 2005-ös autó így néz ki. És ez szerintem akkor is gáz, ha soha nem állt garázsban... Nekem ne mondja senki, hogy ez normális.


Szia!
Nem írtad, hogy az autó itthoni, vagy külföldről behozott. Nekem van egy rögeszmém a garázzsal kapcsolatban: télen sós latyak mindenhol az autón (főleg az alvás zugaiban), most ha lemosás és főleg alváz mosás nélkül bekerül a garázsba, főleg fűtött garázsba, akkor az a rozsdának pont jó, mert az 10 fok fölött indul meg.
hil





Szia!
Németországból behozott autó. Sajnos már teljesen mind1, már elindult ezek szerint.
Nem tudom egyáltalán van e értelme toldozgatni, foltozgatni, bár még talán nem akkora a baj. nem tudom, majd megnézetem fényezővel.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 29. csütörtök, 11:16

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 17:48


Rorybreaker írta:
hil írta:
Rorybreaker írta: Sziasztok!

Első sárvédőn megjelentek kicsi rozsda pöttyök.
Mit lehet vele tenni?

Fényező lecsiszolja, újrafújja?

Köszi!

Szia!
Nem, ennek a vége sárvédő csere lesz, minden más potya pénzkidobás! Ha kívül megjelent a rozsda, akkor belül már nem kicsit rozsdás, amit meg lehet állítani kb 1 évre és újból elő fog jönni. Van a sárvédőnél egy műanyag doblemez, ami összeér a sárvédővel, ott megáll a sár meg egyéb trutyi, ami folyamatosan nedvesíti a lemezt. Nagy valószínűséggel az ív belseje, amit nem látsz a műanyag burkolattól, merő rozsda. Most látom: 2005-ös az autó, honnan származik??? Ennyi idő alatt nem kéne ennek megtörténnie.....

Ja, és nem feltétlen kell az autónak töröttnek lenni ahhoz, hogy rozsdásodjon, a törött autót is meg lehet javítani, hogy az később se rozsdásodjon a javítás miatt. Bár a hegesztés, melegítés az anyag kristály szerkezetében olyan változásokat okoz, ami az onnan induló korozóhoz vezet.
hil





Köszi. Eléggé el vagyok keseredve, nem tudom mit csinálnak az autókkal, akik el akarják adni, de elhoztuk az autót, szép és jó, addig amíg le nem mostam először. Utána láttam hogy néz ki. Kőfelverődések, rozsdapöttyök az első sárvédő alján az ajtó felőli részen. Pedig nagyon átnéztem mielőtt rábólintottunk. Tuti van valami filléres neppertrükk, amivel eltüntetik az ilyesmit.

Rohadt nagy csalódás, hogy 2005-ös autó így néz ki. És ez szerintem akkor is gáz, ha soha nem állt garázsban... Nekem ne mondja senki, hogy ez normális.


Szia!
Nem írtad, hogy az autó itthoni, vagy külföldről behozott. Nekem van egy rögeszmém a garázzsal kapcsolatban: télen sós latyak mindenhol az autón (főleg az alvás zugaiban), most ha lemosás és főleg alváz mosás nélkül bekerül a garázsba, főleg fűtött garázsba, akkor az a rozsdának pont jó, mert az 10 fok fölött indul meg.
hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 28. szerda, 17:52

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 17:37


Rorybreaker írta:
hil írta:
Rorybreaker írta: Sziasztok!

Első sárvédőn megjelentek kicsi rozsda pöttyök.
Mit lehet vele tenni?

Fényező lecsiszolja, újrafújja?

Köszi!

Szia!
Nem, ennek a vége sárvédő csere lesz, minden más potya pénzkidobás! Ha kívül megjelent a rozsda, akkor belül már nem kicsit rozsdás, amit meg lehet állítani kb 1 évre és újból elő fog jönni. Van a sárvédőnél egy műanyag doblemez, ami összeér a sárvédővel, ott megáll a sár meg egyéb trutyi, ami folyamatosan nedvesíti a lemezt. Nagy valószínűséggel az ív belseje, amit nem látsz a műanyag burkolattól, merő rozsda. Most látom: 2005-ös az autó, honnan származik??? Ennyi idő alatt nem kéne ennek megtörténnie.....
hil





Köszi. Eléggé el vagyok keseredve, nem tudom mit csinálnak az autókkal, akik el akarják adni, de elhoztuk az autót, szép és jó, addig amíg le nem mostam először. Utána láttam hogy néz ki. Kőfelverődések, rozsdapöttyök az első sárvédő alján az ajtó felőli részen. Pedig nagyon átnéztem mielőtt rábólintottunk. Tuti van valami filléres neppertrükk, amivel eltüntetik az ilyesmit.

Rohadt nagy csalódás, hogy 2005-ös autó így néz ki. És ez szerintem akkor is gáz, ha soha nem állt garázsban... Nekem ne mondja senki, hogy ez normális.


ha sérülve volt, akkor sajnos normális. de sok mindentől függnek ám a dolgok. a garázs sem feltétlen jó, mert hiába elázik, kint a levegőn hamarabb kiszárad minden.