raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 23:40


sziasztok
írtam egy tibiszerviz nevű bontósnak hogy kellene nekem jobb oldali küszöb.visszaírt hogy műanyag vagy fém.hát most elakadtam.ez nem alap hogy fém?
10ropi az nem sok érte ugye?ez a 2 kép van róla : tibiküszöb1 tibiküszöb2
én tényleg hülye vagyok ezekhez,de ezen a képen a b oszlop után már nem valami hosszú a vas.ugyebár a jobb első oldalon ahol a bak van,az a rész van nekem elrohadva(képek a galériában) ergo ha a hátsó része is korrodált,ahová az emelőt beraknám akkor ez lehet nem érne el odáig?lehetséges hogy rövid lenne ez nekem?már csak azért ha ki lenne cserélve a küszöb a karosszériásnál,akkor már cserélje végig,vagy ez nem így megy?ilyenkor kivágják gondolom a lenti részt és azt "bevarrják",behegesztik,nem?
bocs a naiv kérdéseimért,de ilyen bajom se volt még sose,és így tanul az ember

lehet nem ide tartozik,de hiába zárom le a kocsit,az üzemanyagfedő nem zár le.simán kipattintom,tanksapka le.ha kint állnék nem biztos hogy nem dugnának bele csövet.azt hiszem az a kis pöcök hiányzik ami lezárja az egészet az egész tankoló rész bal oldalán,nem?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 15. hétfő, 23:42

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 15:58


tutajos írta: Az én 530 d-m tele volt kavicsfelverődéssel, miután feltörték nálunk az utcát a csatornázáshoz, úgyhogy inkább lefóliáztattam fényes ezüstre karbon tetővel, és ott egyből úgy kértem árat, hogy kijavították a hibákat is teljesen jól, azóta meg szépen tart. Most néztem hogy van nekik karácsonyi akciójuk:

A link neve


Huzzá má a faszba!!!!!!! Írd be még 100 helyre!!!!!!! Azé se vigye senki hozzád, erőszakos barom !!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 27. szerda, 15:59

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 15:58


tutajos írta: Az én 530 d-m tele volt kavicsfelverődéssel, miután feltörték nálunk az utcát a csatornázáshoz, úgyhogy inkább lefóliáztattam fényes ezüstre karbon tetővel, és ott egyből úgy kértem árat, hogy kijavították a hibákat is teljesen jól, azóta meg szépen tart. Most néztem hogy van nekik karácsonyi akciójuk:

A link neve


Ez nagyon reklám. Remélem nem akarod az összes topikot teleszórni vele.

státusz tutajos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 15:55


Az én 530 d-m tele volt kavicsfelverődéssel, miután feltörték nálunk az utcát a csatornázáshoz, úgyhogy inkább lefóliáztattam fényes ezüstre karbon tetővel, és ott egyből úgy kértem árat, hogy kijavították a hibákat is teljesen jól, azóta meg szépen tart. Most néztem hogy van nekik karácsonyi akciójuk:

A link neve

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 18:41


e46f4n írta: Szevasztok!

Pár hete komplett alváz és üregvédelmet kapott az autóm (e46kupé)! Az alváz szerencsére nagyon jó állapotban van, viszont egy 5cm x 5cm-es helyen az auto hátsó oldalsó küszöb részén enyhén felpúposodott a festék, a szakik szerint előbb utóbb lepereghet onnan és látható lesz a korrodáció! AZ egész autót tűzetesen átnézve cask ezen az egy helyen tapasztaltuk a hibát!

Mi ilyenkor a teendő? Ismertek jó karosszériást? Hogy müködik az ilyen a gyakorlatban, szaki szerint ez még csak felületi.

Ez kérdés? Csináltasd meg. Az a fényező aki egy ilyet nem tud megcsinálni,arra rá kell gyújtani a műhelyt. Mi lenne ha egész kocsit kellene fújni. Garanciát már nehezen vállalnak a csontig berohadt fémre,mert az előbb,utóbb újra felszínre jön. De gondolom küszöb hiba miatt nem fogsz egész elemet kicserélni.


e46f4n

státusz e46f4n

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 18:28


Szevasztok!

Pár hete komplett alváz és üregvédelmet kapott az autóm (e46kupé)! Az alváz szerencsére nagyon jó állapotban van, viszont egy 5cm x 5cm-es helyen az auto hátsó oldalsó küszöb részén enyhén felpúposodott a festék, a szakik szerint előbb utóbb lepereghet onnan és látható lesz a korrodáció! AZ egész autót tűzetesen átnézve cask ezen az egy helyen tapasztaltuk a hibát!

Mi ilyenkor a teendő? Ismertek jó karosszériást? Hogy müködik az ilyen a gyakorlatban, szaki szerint ez még csak felületi.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 21:51


b_imi írta:
anubisz írta: Valaki tudna segíteni fényezés ügyben? Lehetőleg aki ért hozzá.
Rendelek gyári színkódos sprés festéket, gondolom lefújom az első lököst. Nincs kedvem leszerelni, elvinni 3 nap, hazahozni, újra felrakni. Persze a kocsit se otthagyni.
Elkaptam egy nyulat a múltkor, kicsit megrepedezett a festék,ahogy torzult a ütközéskor a műanyag, de nem sérült.
Ilyenkor nem kell alapozni,meg ilyesmi, csak felcsiszolom, és mehet rá a festék, meg a lakk?
Mennyit kell lecsiszolni? a régi lakkot a régi festék rétegig? és milyen csiszolót használjak, milyen sorrendbe.
Utána zsírtalanítás, mondjuk lakkbenzinnel, és mehet rá a festék? Milyen finomságú csiszolókat használjak? A lökös nem sérült csak át kell fújni a kavicsok miatt.
Előre is köszönöm, aki leírja mit, hogy csináljak precízen.


Mivel a lökhárító leszerelése kb. 10 perces meló, inkább levenném, mint kimaszkolnám az egész autót. A fújáshoz egyébként is célszerű szétszedni a lökhárítót.
A Spray-s festés soha nem lesz tökéletes. Csak a bosszúság marad és végül a fényező...

Köszi. Persze levettem már párszor, most se maszkolni akartam.Akkor lehet inkább szakemberre bízom,



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 08:56


anubisz írta: Valaki tudna segíteni fényezés ügyben? Lehetőleg aki ért hozzá.
Rendelek gyári színkódos sprés festéket, gondolom lefújom az első lököst. Nincs kedvem leszerelni, elvinni 3 nap, hazahozni, újra felrakni. Persze a kocsit se otthagyni.
Elkaptam egy nyulat a múltkor, kicsit megrepedezett a festék,ahogy torzult a ütközéskor a műanyag, de nem sérült.
Ilyenkor nem kell alapozni,meg ilyesmi, csak felcsiszolom, és mehet rá a festék, meg a lakk?
Mennyit kell lecsiszolni? a régi lakkot a régi festék rétegig? és milyen csiszolót használjak, milyen sorrendbe.
Utána zsírtalanítás, mondjuk lakkbenzinnel, és mehet rá a festék? Milyen finomságú csiszolókat használjak? A lökös nem sérült csak át kell fújni a kavicsok miatt.
Előre is köszönöm, aki leírja mit, hogy csináljak precízen.


Mivel a lökhárító leszerelése kb. 10 perces meló, inkább levenném, mint kimaszkolnám az egész autót. A fújáshoz egyébként is célszerű szétszedni a lökhárítót.
A Spray-s festés soha nem lesz tökéletes. Csak a bosszúság marad és végül a fényező...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 02:09


Valaki tudna segíteni fényezés ügyben? Lehetőleg aki ért hozzá.
Rendelek gyári színkódos sprés festéket, gondolom lefújom az első lököst. Nincs kedvem leszerelni, elvinni 3 nap, hazahozni, újra felrakni. Persze a kocsit se otthagyni.
Elkaptam egy nyulat a múltkor, kicsit megrepedezett a festék,ahogy torzult a ütközéskor a műanyag, de nem sérült.
Ilyenkor nem kell alapozni,meg ilyesmi, csak felcsiszolom, és mehet rá a festék, meg a lakk?
Mennyit kell lecsiszolni? a régi lakkot a régi festék rétegig? és milyen csiszolót használjak, milyen sorrendbe.
Utána zsírtalanítás, mondjuk lakkbenzinnel, és mehet rá a festék? Milyen finomságú csiszolókat használjak? A lökös nem sérült csak át kell fújni a kavicsok miatt.
Előre is köszönöm, aki leírja mit, hogy csináljak precízen.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2013. augusztus 27. kedd, 19:45


calibra írta:
YELLOW írta:
haka írta:
calibra írta: Sziasztok!

Az e46-om festék kódjára lennék kíváncsi.
Hol találom?


A motortérben szövegesen tuti ott van a jobb oldali részen a motorszámnál. Felül van elvileg kiszúrja a szemed Nekem legalább is ott van.


FL előttiben nem ugyanott van, vagyis úgy rémlik, mintha a jobb tornyon lenne, lentebb, vagy a balon lentebb. sőt valamiért vagy a jobb, vagy a bal első ajtó keret is rémlik.
ha itt nincs, akkor lehet volt valami mókolás. de VIN kód alapján van VIN decoder a neten, elvileg.

ide írd be és megkapod gyárilag a színkódját

http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html



Itt most a motor kódot kell megadni ennél a decodernél?

Az alvázszám más néven VIN kód utolsó 7 karakterét kell megadnod


calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. augusztus 27. kedd, 18:59


YELLOW írta:
haka írta:
calibra írta: Sziasztok!

Az e46-om festék kódjára lennék kíváncsi.
Hol találom?


A motortérben szövegesen tuti ott van a jobb oldali részen a motorszámnál. Felül van elvileg kiszúrja a szemed Nekem legalább is ott van.


FL előttiben nem ugyanott van, vagyis úgy rémlik, mintha a jobb tornyon lenne, lentebb, vagy a balon lentebb. sőt valamiért vagy a jobb, vagy a bal első ajtó keret is rémlik.
ha itt nincs, akkor lehet volt valami mókolás. de VIN kód alapján van VIN decoder a neten, elvileg.

ide írd be és megkapod gyárilag a színkódját

http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html



Itt most a motor kódot kell megadni ennél a decodernél?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 27. kedd, 13:37


haka írta:
calibra írta: Sziasztok!

Az e46-om festék kódjára lennék kíváncsi.
Hol találom?


A motortérben szövegesen tuti ott van a jobb oldali részen a motorszámnál. Felül van elvileg kiszúrja a szemed Nekem legalább is ott van.


FL előttiben nem ugyanott van, vagyis úgy rémlik, mintha a jobb tornyon lenne, lentebb, vagy a balon lentebb. sőt valamiért vagy a jobb, vagy a bal első ajtó keret is rémlik.
ha itt nincs, akkor lehet volt valami mókolás. de VIN kód alapján van VIN decoder a neten, elvileg.

ide írd be és megkapod gyárilag a színkódját

http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. augusztus 27. kedd, 11:47


calibra írta: Sziasztok!

Az e46-om festék kódjára lennék kíváncsi.
Hol találom?


A motortérben szövegesen tuti ott van a jobb oldali részen a motorszámnál. Felül van elvileg kiszúrja a szemed Nekem legalább is ott van.

calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. augusztus 27. kedd, 08:43


Sziasztok!

Az e46-om festék kódjára lennék kíváncsi.
Hol találom?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. július 25. csütörtök, 11:49


norbeee írta:
Nagyszerű, a képen látszik a sablon cikkszáma és rendelhető külön is
Egyébként a probléma ugyanaz mint a képen, az ajtó alján a tömítésnél rohad szegény

Köszi a segítséget, spóroltál nekem 40 rugót


Mindig öröm más zsebére spórolni.

Igazán nincs mit!