státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 10. szerda, 10:06


A gép tetején van egy kisújjnyi horpadás.
Állítólag ez eltûntethetõ valamilyen vákumos megoldással...
Valakinek ven errõl tapasztalata???
Budapest és/vagy környékén valaki csinál ilyet?

Köszi
Cs

státusz Pozsika

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. május 20. kedd, 15:27


Hja és tud nekem szerezni valaki krómós vesét? 2002-es e46-ra? Bontott is jó, csak jó állapotú vagy új "ócsóé".

Pozsi


Pozsika írta: Sziasztok!

A kedves kis autómmal történt egy apró balesetem. Nekiszaladtam egy autónak.

Egyedül a motorháztetõmnél a vese rész horpadt be kicsit, több helyen is. Fotókat még nem tudok mutatni, de folyamatban.

Ránézésre nincs nagy baja. Festégréteg sértetlen, semmi karc, csak csámpás kicsit. Én nem akartam fényeztetni, csak simány visszakalapáltatni, de a karosszérialakatos azt mondta, hogy dupla rétegû lemez, meg rossz helyeken horpadt be, pont a vesekörül, nehéz kikalapálni és fényezni is muszáj. Azt mondta, olyan 50E körül megáll lecsiszolva a régi festékréteget. És ha nem olyan színû lesz?

Ezt tényleg nem úszom meg fényezés nélkül? Csak apróbb korpadások, csak pont az elején, kényes részeken. :S

Pozsi


státusz Pozsika

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. május 20. kedd, 15:25


Sziasztok!

A kedves kis autómmal történt egy apró balesetem. Nekiszaladtam egy autónak.

Egyedül a motorháztetõmnél a vese rész horpadt be kicsit, több helyen is. Fotókat még nem tudok mutatni, de folyamatban.

Ránézésre nincs nagy baja. Festégréteg sértetlen, semmi karc, csak csámpás kicsit. Én nem akartam fényeztetni, csak simány visszakalapáltatni, de a karosszérialakatos azt mondta, hogy dupla rétegû lemez, meg rossz helyeken horpadt be, pont a vesekörül, nehéz kikalapálni és fényezni is muszáj. Azt mondta, olyan 50E körül megáll lecsiszolva a régi festékréteget. És ha nem olyan színû lesz?

Ezt tényleg nem úszom meg fényezés nélkül? Csak apróbb korpadások, csak pont az elején, kényes részeken. :S

Pozsi

státusz andi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2007. július 11. szerda, 20:42


Jelentem alássan ma volt a "nagy szemle". Megnézte az autót egy fényezõ, és két karosszériás. A vélemények megoszlottak, de mivel én ragaszkodom ahhoz, hogy a végeredmény tökéletes legyen (amolyan "szebb-mint-újkorában" típusú) mindegyikük a cserét javasolta.

Megyek és feltöröm a malacperselyt

Mégegyszer köszönöm mindenkinek a tanácsokat

Ducati, hiába van két szép szemem, a balesetnél ez nem volt elegendõ

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2007. július 10. kedd, 22:11


Szerintem cseréld az egészet!Eladásnál nem mindegy,hogy gittet vagy festéket mérnek.Igy legalább látszik,hogy törekedtél a tökéletesre.Festés egy húszas.
Festõt tudok jót ajálni.
A másik megoldás szerez betét lapot mondjuk egy robogóstól.
Szerintem ez a legjobb!És a BMW szervizben megcsináltatod.
A gyári lököst Rigere én is így cseréltem.



Ha jól nézel ki akkor nem gond egy betétlap.
Én is bevállalom

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2007. július 10. kedd, 11:36


Annak a bontónak nem tudja vki a számát , ami a 17 kerben van, vhol a templom mögött, mert az is jó volna...

a Rákospalotait a DHL -nél már hivtam...ott 63e

státusz andi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2007. július 10. kedd, 11:30


urizoli írta: Szia

az én compactom pontosan ugyanígy nézett ki, a fotók alapján még a króm díszek is így törtek, mintha a sajátomat látnám csak az enyém bordó...

lényeg az, hogy nem kell megijedni, nincs nagy baja. A gépháztetõt nálam is cserélték, kb 40e volt a bontóban egy ezüstmetál. Elvileg ilyen színt lehet legkönnyebben szerezni., így akár fényezés nélkül is megúszhatod.

Az én javításaim költsége 100e körül (igaz baráti alapon ment) volt mindennel, de az én esetemben le is kellett szedni a régi festést és újrafényezni.


Egy ilyen barát nekem is jól jönne


státusz urizoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2007. július 10. kedd, 10:40


Szia

az én compactom pontosan ugyanígy nézett ki, a fotók alapján még a króm díszek is így törtek, mintha a sajátomat látnám csak az enyém bordó...

lényeg az, hogy nem kell megijedni, nincs nagy baja. A gépháztetõt nálam is cserélték, kb 40e volt a bontóban egy ezüstmetál. Elvileg ilyen színt lehet legkönnyebben szerezni., így akár fényezés nélkül is megúszhatod.

Az én javításaim költsége 100e körül (igaz baráti alapon ment) volt mindennel, de az én esetemben le is kellett szedni a régi festést és újrafényezni.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. július 10. kedd, 10:01


andi írta: Igen, engem is azzal riogatott a bácsi, hogy mivel 3 rétegû a lemez, nem lehet kikalapálni. Gondoltam azért Tõletek megkérdezem, mivel én laikus szemmel nézem úgyis a dolgot.
Köszönöm a segítséget mindenkinek


Szánj rá két hete és próbálj meg ilyen színû bontott géptetõt venni. Sok helyen árulnak már "csomagolva" ilyet úgy hogy vigyáznak a fényezésre szándékosan. Alapvetõen a feketére jellemzõ ez az igyekezet, de ha szerencséd van és találsz akár fényezés nélkül is megúszhatod, akkor pedig jobban jársz a cserével. Bár a compact egy fokkal nehezebb ügy, de egy éve én is botlottam bele éppen szürkébe.

státusz andi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2007. július 10. kedd, 09:46


Igen, engem is azzal riogatott a bácsi, hogy mivel 3 rétegû a lemez, nem lehet kikalapálni. Gondoltam azért Tõletek megkérdezem, mivel én laikus szemmel nézem úgyis a dolgot.
Köszönöm a segítséget mindenkinek

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. július 10. kedd, 08:35


Én mikor a kis corsámat megcsuktam, annak is kb ennyire lehetett meghorpadva a gépteteje, de azt mondták nincs értelme kalapálni, mivel dupla falú, meg blabla, olcsóbb cserélni. Azért érdemes lehet egy lakatossal megnézetni.

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. július 10. kedd, 07:22


Andi: ez kis sérülés. Ránézésre géptetõ és homlokfal csere. Azért ha valaki megnézi a géptetõt belülrõl, nem egy sima lemezrõl beszélünk. Én is ismerek embert aki meg tudná csinálni de azért szépen visszamunkálni nem 5 perc.
Kellene egy oldalán sérült tetõ, és akkor levágva annak elejét hozzá lehetne illeszteni (csak veserészt) vagy tényleg, csere. Esetlek kérdezz rá bontottra, mert fényezni amúgy is kell.

státusz vxc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2007. július 10. kedd, 01:32


Hát én nem értek hozzá, de a friss, ropogós karcolásom miatt jártam a minap egy autófényezõ-lakatos mûhelyben. Ott éppen egy Astrát raktak össze, ami a fotók alapján úgy nézett ki korábban, mint amikor összegyûröd a csokipapírt... sérülésmentesnek fogják eladni... (hát ja)
Sztem tuti ki lehet kalapálni.

státusz herpa

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 163

Elküldve: 2007. július 09. hétfő, 22:36


Az enyémhez képest ez "újszerû" állapotban van, mégsem mondták, hogy újat kellene szereznem.
Pacitól kellene infót kérned, õ javasolt volna nekem is szerelõt - gondolom Pesten vagy környékén, de addigra megoldódott.

státusz ricsimeister

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. július 09. hétfő, 21:12


Hello Andi!

Nem vagyok karosszériás de így fotó alapján sztem kizárt a csere. Persze többmeló van vele mint az újjat felrakni és fele annyi pénze sincs rajta, így nyilvánvaló a csere.... részérõl. Szóval keress egy jó és normális kasztnist!