Ez egy archivált weboldal! bővebben

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. március 24. csütörtök, 20:37


cytromayl írta: Sziasztok!

BMW 320d Touring-om van. 2002 110kw E46
Olajcserés volt ma az autó és mondtam a szerelőnek mintha valami zörögne amikor megállítom talán a kipufogó? NEM!!!
Kettős tömegű lendkerék!
Azt mondta, használjam nyugodtan...
Kérdem én,ha nagy a rezonancia akkor gondolom előbb vagy utóbb az elromlik. és akkor mi van? azt nem kellene megvárni szerintem.
A kérdésem az lenne, ehhez a típushoz Kettős tömegű lendkereket, mennyiért lehet szerezni és mennyiért szerelik azt be?
Ha valakinek van infója az jelezze nekem, előre is köszi!


Keresd M_Attila-t.



spree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz spree

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2011. március 24. csütörtök, 19:30


cytromayl írta: Sziasztok!

BMW 320d Touring-om van. 2002 110kw E46
Olajcserés volt ma az autó és mondtam a szerelőnek mintha valami zörögne amikor megállítom talán a kipufogó? NEM!!!
Kettős tömegű lendkerék!
Azt mondta, használjam nyugodtan...
Kérdem én,ha nagy a rezonancia akkor gondolom előbb vagy utóbb az elromlik. és akkor mi van? azt nem kellene megvárni szerintem.
A kérdésem az lenne, ehhez a típushoz Kettős tömegű lendkereket, mennyiért lehet szerezni és mennyiért szerelik azt be?
Ha valakinek van infója az jelezze nekem, előre is köszi!



Szia!
Jó dolog ez a kéttömegű, főleg ha cserélni kell.
Én találtam 70.000.-ért ez LUK.
Találtam 115.000.-ért ez is LUK.
Találtam 128.000.- ez is LUK.
Lehet venni persze sokkal drággábban is (akár 270.000.- gyári) de szerintem itt a lényegi kérdés az, hogy meddig akarod megtartani az autót, mert ha az átlag 4-5 évet, 100-130 e. kilométer futást veszed alapul arra semmi értelme (SZERINTEM) megvenni a rohadt drága alkatrészt, annyit, jópár tízezer kilométert elmegy az utángyártott de jó minőségű cucc is.
Nem mellékes, hogy a kéttömegű csere alkalmával preventíve illdomos kuplungozni is komplett, az is kb. hasonló árfekvésben mozog szettben.
Én legalábbis biztos azt is cserélem ha eljön valamelyiknek az ideje.
Munkadíj vonatkozásában alsó hangon is számíts egy min. 20-25 ropira még ha nem is szakműhelybe viszed, mert ez azért nem egy pollenszűrő csere téma.
Van itt az oldalon jópár alkatrész kereskedő korrekt márkatárs akik vágják a témát cakk-pakk, ezért nézd el nekem, hogy nem én ajánlgatok helyeket ahol be tudod szerezni a dolgokat, nem szeretnék senkit magamra haragítani emiatt.

U.I. ha valaki minden áron jóval olcsóbb árfekvésű egytömegű szettet akar rádtukmálni, azt hajtsd el messzire mert az gány. Egyébként sajna van rá mód berakni azt is, de ez kb. olyan mintha a gyárilag xenon lámpád helyére petróleumlámpát raknál óccsóért, hiszen az is világít.

Sok sikert!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz cytromayl

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2011. március 24. csütörtök, 18:33


Sziasztok!

BMW 320d Touring-om van. 2002 110kw E46
Olajcserés volt ma az autó és mondtam a szerelőnek mintha valami zörögne amikor megállítom talán a kipufogó? NEM!!!
Kettős tömegű lendkerék!
Azt mondta, használjam nyugodtan...
Kérdem én,ha nagy a rezonancia akkor gondolom előbb vagy utóbb az elromlik. és akkor mi van? azt nem kellene megvárni szerintem.
A kérdésem az lenne, ehhez a típushoz Kettős tömegű lendkereket, mennyiért lehet szerezni és mennyiért szerelik azt be?
Ha valakinek van infója az jelezze nekem, előre is köszi!

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 22:28


m_attila írta: Ezekbe az autókba mind 3-4 kiló van

ennyi

Hori --320d évi 60-70 et megy most van 260körül hibamentesen...
meg sok száz itteni példa is..

Higgyetek nekem, sok km es autókkal vannak gondok.

Egy BMW 300.000 km után is tud gyönyörű lenni, a 120.000 es órával

m_attila



zoliika írta: Most őszintén Attila mennyi 7-8éves bmw tulajdonos ül bele az autójába nyugodtan és vág neki mondjuk egy 3000km-es külfőldi nyaralásnak?Mire eladja az autóját itt ahogy nézem az embereket majdnem mérnöki diplomát le is rakhatnák 3év után többet tudnak ezek az emberek itt a fórumon bmw-ről mint a fejlesztők!




Na ezért kértelek meg ,hogy minnél hamarabb nézd meg majd nekem ,hogy mennyi van az enyémben mert nagyon idegesít

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 22:26


zoliika írta: Most őszintén Attila mennyi 7-8éves bmw tulajdonos ül bele az autójába nyugodtan és vág neki mondjuk egy 3000km-es külfőldi nyaralásnak?Mire eladja az autóját itt ahogy nézem az embereket majdnem mérnöki diplomát le is rakhatnák 3év után többet tudnak ezek az emberek itt a fórumon bmw-ről mint a fejlesztők!


Ez majdnem minden autós fórumon így van.
A BMW is csak egy autó,meg kell neki adni,ami jár.
Ha karban van tartva,akár a 20 évessel is neki lehet vágni...




m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 22:24


Ezekbe az autókba mind 3-4 kiló van

ennyi

Hori --320d évi 60-70 et megy most van 260körül hibamentesen...
meg sok száz itteni példa is..

Higgyetek nekem, sok km es autókkal vannak gondok.

Egy BMW 300.000 km után is tud gyönyörű lenni, a 120.000 es órával

m_attila



zoliika írta: Most őszintén Attila mennyi 7-8éves bmw tulajdonos ül bele az autójába nyugodtan és vág neki mondjuk egy 3000km-es külfőldi nyaralásnak?Mire eladja az autóját itt ahogy nézem az embereket majdnem mérnöki diplomát le is rakhatnák 3év után többet tudnak ezek az emberek itt a fórumon bmw-ről mint a fejlesztők!




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 22:17


Most őszintén Attila mennyi 7-8éves bmw tulajdonos ül bele az autójába nyugodtan és vág neki mondjuk egy 3000km-es külfőldi nyaralásnak?Mire eladja az autóját itt ahogy nézem az embereket majdnem mérnöki diplomát le is rakhatnák 3év után többet tudnak ezek az emberek itt a fórumon bmw-ről mint a fejlesztők!


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 22:10


Így van

Végül is , csak az lesz a vége, hogy egy bmw is csak egy termék, amivel akkor van a legkevesebb gond ha újonnan veszünk meg

Sajnos ezt sokan elfelejtik.

És várják a csodát egy 7-8 éves leharcolt 20 dtől....

Az tény, más az értékvesztése, mint egy Opel Astrának.

De a szolgáltatás is más...


zoliika írta:
m_attila írta: Tudod mi a baj??

Nem is tudjuk milyen egy jó tds, vagy egy igazi 20d, vagy 30d vagy 35d

Mindenki sztárolja kinti autókat...

4 éves diesel bmw-> 4X60 -> 240.000km min.

lehet számolgatni

Több lizingcéggel kapcsolatba állunk
3 évesek a szerződések, mert 3 év alatt kb 180.000km lesz egy céges autóba...


m_attila

zoliika írta:
m_attila írta: Más is

De úgy tudom 20d hez nem elérhető...

Amúgy egy kis bmw történelem..

már 1991 től kettős tömegű lendkerékkel mennek a bmw k 25tds ek óta...

Miért kéne pont most 2011 ben kiváltani

Ugyanolyan jók mint régen, csak másképp használjuk az autóinkat már...Nem évi 15000, hanem évi 20-25000, kinti autónál meg évi min 30-40 ezerkm

m_attila



tschikosch írta:
m_attila írta: Most ezt nem értem..., megbántottam valakit?


zoliika írta:
m_attila írta: Ez sok mindenkinél kivágja a biztosítékot, de sajnos tény

Szóval kedves 20d tulajdonosok, kilincsel előre...

Az elmúlt 4 év tapasztalata alapján

Finom használt, városi 20d , X3 20d..stb -> hiba
Padlógáz gyakran 200 as tempó kinti használat -> nincs hiba
Konkrétum
1.Új magyar X3 20 d 140.000km részecskeszűrő tísztítás, mert nem ment, megcsináltuk azóta jó.
Az Egr en nem láttam át---ez komoly, ha nem látom nem hiszem el. Magyar autó magyar gázolaj.
2. Osztrák vállalkozó e46 cabrió 320d 290.000. hibamentesen, ismétlem hibamentesen..., még ékszíjtárcsa sem! Osztrák gázolaj (kénmentes), állandó 160 feletti tempo, pillangók bent vannak
3. 35d (e60 535d) 2005 magyar. ujonnan vett, elsó perctől chip (320le), 200 as tempó általában, most van 220.000 , semmi hiba.

Most akkor hogy van ez?



m_attila



Ez tényleg kár voltÍrok át a másikba topikba!




Nem tudom,engem nem.
A kettőstömegűt kiváltó egytömegű szettet rajtam kívűl más is hülyeségnek tartja?





Dehogyis nem szóltál rosszat csak elszomorítót!!Nem ide tartozik ebbe a topikba tudom,de én nagyon el vagyok keseredve az ami itthon folyik az borzalom!Ebben az országban minden szarabb,drágább,szigorúbb és ott lehetetleníti az állam az embert az ahol csak tudja!Mindenki le van égve,bizalmatlan,depressziós stb!5 éve nem dolgoztam itthon elég volt most ez a 4 hónap tolok vissza az arabokhoz!




Ezért fogadtam meg,hogy a következő autóm csak új lesz nem tudom miként fogom kispórolni azt a 15 millát,de megoldom.Megmondtam az asszonynak is ha meglesz az x3 és ha elakarom adni 3-4 év után rúgjon tökön ,10-12 év után meg eladom,de még azt is meggondolom inkább lehajtom róla az utolsó fillért is !





zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 22:06


m_attila írta: Tudod mi a baj??

Nem is tudjuk milyen egy jó tds, vagy egy igazi 20d, vagy 30d vagy 35d

Mindenki sztárolja kinti autókat...

4 éves diesel bmw-> 4X60 -> 240.000km min.

lehet számolgatni

Több lizingcéggel kapcsolatba állunk
3 évesek a szerződések, mert 3 év alatt kb 180.000km lesz egy céges autóba...


m_attila

zoliika írta:
m_attila írta: Más is

De úgy tudom 20d hez nem elérhető...

Amúgy egy kis bmw történelem..

már 1991 től kettős tömegű lendkerékkel mennek a bmw k 25tds ek óta...

Miért kéne pont most 2011 ben kiváltani

Ugyanolyan jók mint régen, csak másképp használjuk az autóinkat már...Nem évi 15000, hanem évi 20-25000, kinti autónál meg évi min 30-40 ezerkm

m_attila



tschikosch írta:
m_attila írta: Most ezt nem értem..., megbántottam valakit?


zoliika írta:
m_attila írta: Ez sok mindenkinél kivágja a biztosítékot, de sajnos tény

Szóval kedves 20d tulajdonosok, kilincsel előre...

Az elmúlt 4 év tapasztalata alapján

Finom használt, városi 20d , X3 20d..stb -> hiba
Padlógáz gyakran 200 as tempó kinti használat -> nincs hiba
Konkrétum
1.Új magyar X3 20 d 140.000km részecskeszűrő tísztítás, mert nem ment, megcsináltuk azóta jó.
Az Egr en nem láttam át---ez komoly, ha nem látom nem hiszem el. Magyar autó magyar gázolaj.
2. Osztrák vállalkozó e46 cabrió 320d 290.000. hibamentesen, ismétlem hibamentesen..., még ékszíjtárcsa sem! Osztrák gázolaj (kénmentes), állandó 160 feletti tempo, pillangók bent vannak
3. 35d (e60 535d) 2005 magyar. ujonnan vett, elsó perctől chip (320le), 200 as tempó általában, most van 220.000 , semmi hiba.

Most akkor hogy van ez?



m_attila



Ez tényleg kár voltÍrok át a másikba topikba!




Nem tudom,engem nem.
A kettőstömegűt kiváltó egytömegű szettet rajtam kívűl más is hülyeségnek tartja?





Dehogyis nem szóltál rosszat csak elszomorítót!!Nem ide tartozik ebbe a topikba tudom,de én nagyon el vagyok keseredve az ami itthon folyik az borzalom!Ebben az országban minden szarabb,drágább,szigorúbb és ott lehetetleníti az állam az embert az ahol csak tudja!Mindenki le van égve,bizalmatlan,depressziós stb!5 éve nem dolgoztam itthon elég volt most ez a 4 hónap tolok vissza az arabokhoz!




Ezért fogadtam meg,hogy a következő autóm csak új lesz nem tudom miként fogom kispórolni azt a 15 millát,de megoldom.Megmondtam az asszonynak is ha meglesz az x3 és ha elakarom adni 3-4 év után rúgjon tökön ,10-12 év után meg eladom,de még azt is meggondolom inkább lehajtom róla az utolsó fillért is !



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 03. csütörtök, 22:07

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 22:00


Tudod mi a baj??

Nem is tudjuk milyen egy jó tds, vagy egy igazi 20d, vagy 30d vagy 35d

Mindenki sztárolja kinti autókat...

4 éves diesel bmw-> 4X60 -> 240.000km min.

lehet számolgatni

Több lizingcéggel kapcsolatba állunk
3 évesek a szerződések, mert 3 év alatt kb 180.000km lesz egy céges autóba...


m_attila

zoliika írta:
m_attila írta: Más is

De úgy tudom 20d hez nem elérhető...

Amúgy egy kis bmw történelem..

már 1991 től kettős tömegű lendkerékkel mennek a bmw k 25tds ek óta...

Miért kéne pont most 2011 ben kiváltani

Ugyanolyan jók mint régen, csak másképp használjuk az autóinkat már...Nem évi 15000, hanem évi 20-25000, kinti autónál meg évi min 30-40 ezerkm

m_attila



tschikosch írta:
m_attila írta: Most ezt nem értem..., megbántottam valakit?


zoliika írta:
m_attila írta: Ez sok mindenkinél kivágja a biztosítékot, de sajnos tény

Szóval kedves 20d tulajdonosok, kilincsel előre...

Az elmúlt 4 év tapasztalata alapján

Finom használt, városi 20d , X3 20d..stb -> hiba
Padlógáz gyakran 200 as tempó kinti használat -> nincs hiba
Konkrétum
1.Új magyar X3 20 d 140.000km részecskeszűrő tísztítás, mert nem ment, megcsináltuk azóta jó.
Az Egr en nem láttam át---ez komoly, ha nem látom nem hiszem el. Magyar autó magyar gázolaj.
2. Osztrák vállalkozó e46 cabrió 320d 290.000. hibamentesen, ismétlem hibamentesen..., még ékszíjtárcsa sem! Osztrák gázolaj (kénmentes), állandó 160 feletti tempo, pillangók bent vannak
3. 35d (e60 535d) 2005 magyar. ujonnan vett, elsó perctől chip (320le), 200 as tempó általában, most van 220.000 , semmi hiba.

Most akkor hogy van ez?



m_attila



Ez tényleg kár voltÍrok át a másikba topikba!




Nem tudom,engem nem.
A kettőstömegűt kiváltó egytömegű szettet rajtam kívűl más is hülyeségnek tartja?





Dehogyis nem szóltál rosszat csak elszomorítót!!Nem ide tartozik ebbe a topikba tudom,de én nagyon el vagyok keseredve az ami itthon folyik az borzalom!Ebben az országban minden szarabb,drágább,szigorúbb és ott lehetetleníti az állam az embert az ahol csak tudja!Mindenki le van égve,bizalmatlan,depressziós stb!5 éve nem dolgoztam itthon elég volt most ez a 4 hónap tolok vissza az arabokhoz!




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 21:55


m_attila írta: Más is

De úgy tudom 20d hez nem elérhető...

Amúgy egy kis bmw történelem..

már 1991 től kettős tömegű lendkerékkel mennek a bmw k 25tds ek óta...

Miért kéne pont most 2011 ben kiváltani

Ugyanolyan jók mint régen, csak másképp használjuk az autóinkat már...Nem évi 15000, hanem évi 20-25000, kinti autónál meg évi min 30-40 ezerkm

m_attila



tschikosch írta:
m_attila írta: Most ezt nem értem..., megbántottam valakit?


zoliika írta:
m_attila írta: Ez sok mindenkinél kivágja a biztosítékot, de sajnos tény

Szóval kedves 20d tulajdonosok, kilincsel előre...

Az elmúlt 4 év tapasztalata alapján

Finom használt, városi 20d , X3 20d..stb -> hiba
Padlógáz gyakran 200 as tempó kinti használat -> nincs hiba
Konkrétum
1.Új magyar X3 20 d 140.000km részecskeszűrő tísztítás, mert nem ment, megcsináltuk azóta jó.
Az Egr en nem láttam át---ez komoly, ha nem látom nem hiszem el. Magyar autó magyar gázolaj.
2. Osztrák vállalkozó e46 cabrió 320d 290.000. hibamentesen, ismétlem hibamentesen..., még ékszíjtárcsa sem! Osztrák gázolaj (kénmentes), állandó 160 feletti tempo, pillangók bent vannak
3. 35d (e60 535d) 2005 magyar. ujonnan vett, elsó perctől chip (320le), 200 as tempó általában, most van 220.000 , semmi hiba.

Most akkor hogy van ez?



m_attila



Ez tényleg kár voltÍrok át a másikba topikba!




Nem tudom,engem nem.
A kettőstömegűt kiváltó egytömegű szettet rajtam kívűl más is hülyeségnek tartja?





Dehogyis nem szóltál rosszat csak elszomorítót!!Nem ide tartozik ebbe a topikba tudom,de én nagyon el vagyok keseredve az ami itthon folyik az borzalom!Ebben az országban minden szarabb,drágább,szigorúbb és ott lehetetleníti az állam az embert az ahol csak tudja!Mindenki le van égve,bizalmatlan,depressziós stb!5 éve nem dolgoztam itthon elég volt most ez a 4 hónap tolok vissza az arabokhoz!

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 21:41


Más is

De úgy tudom 20d hez nem elérhető...

Amúgy egy kis bmw történelem..

már 1991 től kettős tömegű lendkerékkel mennek a bmw k 25tds ek óta...

Miért kéne pont most 2011 ben kiváltani

Ugyanolyan jók mint régen, csak másképp használjuk az autóinkat már...Nem évi 15000, hanem évi 20-25000, kinti autónál meg évi min 30-40 ezerkm

m_attila



tschikosch írta:
m_attila írta: Most ezt nem értem..., megbántottam valakit?


zoliika írta:
m_attila írta: Ez sok mindenkinél kivágja a biztosítékot, de sajnos tény

Szóval kedves 20d tulajdonosok, kilincsel előre...

Az elmúlt 4 év tapasztalata alapján

Finom használt, városi 20d , X3 20d..stb -> hiba
Padlógáz gyakran 200 as tempó kinti használat -> nincs hiba
Konkrétum
1.Új magyar X3 20 d 140.000km részecskeszűrő tísztítás, mert nem ment, megcsináltuk azóta jó.
Az Egr en nem láttam át---ez komoly, ha nem látom nem hiszem el. Magyar autó magyar gázolaj.
2. Osztrák vállalkozó e46 cabrió 320d 290.000. hibamentesen, ismétlem hibamentesen..., még ékszíjtárcsa sem! Osztrák gázolaj (kénmentes), állandó 160 feletti tempo, pillangók bent vannak
3. 35d (e60 535d) 2005 magyar. ujonnan vett, elsó perctől chip (320le), 200 as tempó általában, most van 220.000 , semmi hiba.

Most akkor hogy van ez?



m_attila



Ez tényleg kár voltÍrok át a másikba topikba!




Nem tudom,engem nem.
A kettőstömegűt kiváltó egytömegű szettet rajtam kívűl más is hülyeségnek tartja?





autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 21:32


m_attila írta: Most ezt nem értem..., megbántottam valakit?


zoliika írta:
m_attila írta: Ez sok mindenkinél kivágja a biztosítékot, de sajnos tény

Szóval kedves 20d tulajdonosok, kilincsel előre...

Az elmúlt 4 év tapasztalata alapján

Finom használt, városi 20d , X3 20d..stb -> hiba
Padlógáz gyakran 200 as tempó kinti használat -> nincs hiba
Konkrétum
1.Új magyar X3 20 d 140.000km részecskeszűrő tísztítás, mert nem ment, megcsináltuk azóta jó.
Az Egr en nem láttam át---ez komoly, ha nem látom nem hiszem el. Magyar autó magyar gázolaj.
2. Osztrák vállalkozó e46 cabrió 320d 290.000. hibamentesen, ismétlem hibamentesen..., még ékszíjtárcsa sem! Osztrák gázolaj (kénmentes), állandó 160 feletti tempo, pillangók bent vannak
3. 35d (e60 535d) 2005 magyar. ujonnan vett, elsó perctől chip (320le), 200 as tempó általában, most van 220.000 , semmi hiba.

Most akkor hogy van ez?



m_attila



Ez tényleg kár voltÍrok át a másikba topikba!




Nem tudom,engem nem.
A kettőstömegűt kiváltó egytömegű szettet rajtam kívűl más is hülyeségnek tartja?



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 21:27


Most ezt nem értem..., megbántottam valakit?


zoliika írta:
m_attila írta: Ez sok mindenkinél kivágja a biztosítékot, de sajnos tény

Szóval kedves 20d tulajdonosok, kilincsel előre...

Az elmúlt 4 év tapasztalata alapján

Finom használt, városi 20d , X3 20d..stb -> hiba
Padlógáz gyakran 200 as tempó kinti használat -> nincs hiba
Konkrétum
1.Új magyar X3 20 d 140.000km részecskeszűrő tísztítás, mert nem ment, megcsináltuk azóta jó.
Az Egr en nem láttam át---ez komoly, ha nem látom nem hiszem el. Magyar autó magyar gázolaj.
2. Osztrák vállalkozó e46 cabrió 320d 290.000. hibamentesen, ismétlem hibamentesen..., még ékszíjtárcsa sem! Osztrák gázolaj (kénmentes), állandó 160 feletti tempo, pillangók bent vannak
3. 35d (e60 535d) 2005 magyar. ujonnan vett, elsó perctől chip (320le), 200 as tempó általában, most van 220.000 , semmi hiba.

Most akkor hogy van ez?



m_attila



Ez tényleg kár voltÍrok át a másikba topikba!




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 21:22


m_attila írta: Ez sok mindenkinél kivágja a biztosítékot, de sajnos tény

Szóval kedves 20d tulajdonosok, kilincsel előre...

Az elmúlt 4 év tapasztalata alapján

Finom használt, városi 20d , X3 20d..stb -> hiba
Padlógáz gyakran 200 as tempó kinti használat -> nincs hiba
Konkrétum
1.Új magyar X3 20 d 140.000km részecskeszűrő tísztítás, mert nem ment, megcsináltuk azóta jó.
Az Egr en nem láttam át---ez komoly, ha nem látom nem hiszem el. Magyar autó magyar gázolaj.
2. Osztrák vállalkozó e46 cabrió 320d 290.000. hibamentesen, ismétlem hibamentesen..., még ékszíjtárcsa sem! Osztrák gázolaj (kénmentes), állandó 160 feletti tempo, pillangók bent vannak
3. 35d (e60 535d) 2005 magyar. ujonnan vett, elsó perctől chip (320le), 200 as tempó általában, most van 220.000 , semmi hiba.

Most akkor hogy van ez?



m_attila



Ez tényleg kár voltÍrok át a másikba topikba!