haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. szeptember 03. kedd, 13:36


pot írta: Hol található a lámpa modul????


Az a lámpamodul, amelyiken ki-be kapcsolod a lámpát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. szeptember 03. kedd, 13:13


Hol található a lámpa modul????


norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. szeptember 03. kedd, 09:50


pot írta: Sziasztok olyan problémám lenne , hogy tegnap este haza értem munkából meg semmi baja nem volt az autónak .Reggel megyek az autóhoz ég a az összes féklámpa , nem nyillik a centrál zárral csak kulccsal , beülök a kocsiba látom hogy ég a hátsólámpa visszajelző meg a kilométeróra , meg a sárga hiba jelző, meg a zöld kis kör alakú lámpa .A kulcs még nincs a gyujtáskapcsolóba . Berakom az gyujtáskapcsolóba a kulcsot, be inditom a hibák megszünnek . Le állitom az autót , ki veszem a kulcsot ugyan ez a hiba . Le kellet vegyem a sarut mert félek ,hogy lemerül az a akksi. Válaszokat előre is köszi


Szia!

Dettó ugyanígy jártam februárban. Égett minden magától mint a karácsonyfa, gyújtás nélkül ment a műszerfalon minden. Elvittem a szerelőmhöz és kiderült hogy a csomagtérben összeégett a kábelköteg, valószínűleg a rendszámtábla világítás beázása miatt. Végig kellett bontani a lámpa modulig mert sok helyen összeégtek a kábelek. Nekem nagy szerencsém volt hogy egyáltalán nem gyulladt ki az autó!

Vedd le az akkusarut és vidd azonnal szerelőhöz villamosságishoz vagy valahova mert az nem maradhat úgy sokáig!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. szeptember 02. hétfő, 22:02


Sziasztok olyan problémám lenne , hogy tegnap este haza értem munkából meg semmi baja nem volt az autónak .Reggel megyek az autóhoz ég a az összes féklámpa , nem nyillik a centrál zárral csak kulccsal , beülök a kocsiba látom hogy ég a hátsólámpa visszajelző meg a kilométeróra , meg a sárga hiba jelző, meg a zöld kis kör alakú lámpa .A kulcs még nincs a gyujtáskapcsolóba . Berakom az gyujtáskapcsolóba a kulcsot, be inditom a hibák megszünnek . Le állitom az autót , ki veszem a kulcsot ugyan ez a hiba . Le kellet vegyem a sarut mert félek ,hogy lemerül az a akksi. Válaszokat előre is köszi

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 19:12


Sziasztok,

Ma elvittem a gépet a korábban említett (állandóan fűti az első ablakot) hibával
a szakszervizbe itt Németországban.

Csináltak diagot, szétszedték az keringetőrendszert, 5 óra volt a mutatvány, de nem jöttek rá mi a baja.

Nagy tanácstalanságukban ki szerették volna probalni, hogy egy másik hasonló autóból átrakjak pl. a klímavezérlőt, de tekintve, hogy rajtam kívül itt nemigen járnak E46-al
a BMW szervizbe ezt el kellet halasztani.

Abban maradtunk ha beesik egy típustárs akkor felhívnak, begurulok, és tovább szimatolnak.

Nem voltam elragadtatva, kicsit többet vártam tőlük. (az a sajtókepés verzió)
Pénzt nem kertek, de nagyon nem is lett volna miért.

lehet, hogy veszek egy klímavezérlőt az ebayen €40 körül van, és magam kipróbálom....

Ha van ötlet szívesen veszem



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2013. június 09. vasárnap, 17:30


Szia!

szerintem tönkre ment a fűtéscsap.

TheMan írta: Jogos, nem is gondoltam át, ... nem valószínű a fűtéscsap, hiszen akkor mindenhol meleg jönne.

Nálam meg egyértelmű a klíma közepén hideget nyom és ezzel párhuzamban meg ezerrel
fűti az ablakot.. (igaz be sincs kapcsolva)

A legjobb ha beviszem a szakszervizbe, már magától megy oda az autó.

Ha a digitklíma panel akkor, mondom majd nekik, hogy veszek egy bontottat
nem újat kb. €400

Mindenképpen megírom, hogy mi volt!




TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2013. június 08. szombat, 22:41


Jogos, nem is gondoltam át, ... nem valószínű a fűtéscsap, hiszen akkor mindenhol meleg jönne.

Nálam meg egyértelmű a klíma közepén hideget nyom és ezzel párhuzamban meg ezerrel
fűti az ablakot.. (igaz be sincs kapcsolva)

A legjobb ha beviszem a szakszervizbe, már magától megy oda az autó.

Ha a digitklíma panel akkor, mondom majd nekik, hogy veszek egy bontottat
nem újat kb. €400

Mindenképpen megírom, hogy mi volt!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2013. június 08. szombat, 18:53


jons írta:
TheMan írta:
Ha esetleg valakinek van más tippe szívesen veszem.


Bár nem szedtem még szét ilyesmit, de a fűtésboxból jövő légcsatornáknak is vannak csappantyúik.
A fűtéscsap megnézése sem butaság, e34-es időkben szeretett random beragadni a csap és akkor vagy volt fűtés vagy nem volt.

De mielőtt bontanál bármit is, én akkor is a diagot javaslom... elég sok mindent ki lehet vele vezérelni, amiből látszik, hogy valami rossz-e vagy sem.


fűtéscsap azért kevésbé, bár lehet én is ítam, mert akkor mindenhol meleget fújna, nem csak a szélvédőnél... én kerítenék egy másik klímavezérlőt, és próba azzal. akár kölcsön másik autóból ha van ismerős. mondjuk lehet valami kiegészítő fűtés rakoncátlankodik, és bekavar. az is lehet a klímapanelen az ablakfűtést kivezérli és akkor ugye oda nyom csak meleget. nem tudom...

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. június 08. szombat, 10:52


TheMan írta:
Ha esetleg valakinek van más tippe szívesen veszem.


Bár nem szedtem még szét ilyesmit, de a fűtésboxból jövő légcsatornáknak is vannak csappantyúik.
A fűtéscsap megnézése sem butaság, e34-es időkben szeretett random beragadni a csap és akkor vagy volt fűtés vagy nem volt.

De mielőtt bontanál bármit is, én akkor is a diagot javaslom... elég sok mindent ki lehet vele vezérelni, amiből látszik, hogy valami rossz-e vagy sem.

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2013. június 08. szombat, 09:46


ps.

Ma reggel szétszedtem elöl a pollenszűrőházat.

Az ott található két "csappantyú" csak azt szabályozza, hogy belsőkeringetésen
legyen a rendszer vagy sem. (csináltam fotókat)

Meglátásom szerint rendeltetésszerűen működnek.

A következő ötletem a fűtéscsap, ami a motortérben van....

Ha esetleg valakinek van más tippe szívesen veszem.

Szép 7végét



TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 22:10


Sziasztok,

Nem automata állason volt az említett esetben.

Tulajdonképpen az első szélvédő párásító nyom egyfolytában meleg levegőt.

Nem veszi figyelembe, hogy be sincs kapcsolva a gombja (mert van neki külön)
és azt sem veszi figyelembe ha a klíma megy, csak fűt

lehet, hogy valamelyik csappantyú nem mükszik rendesen vagy akar a vízcsap
ami elöl van a motortérben. Az szintén elektromos vezérlésű.

Szóval többvariációs story.

Holnap szétszedem a pollenszűrónél a tálcát amit torx csavarok tartanak aztán megnézem mi van ott....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 21:48


jons írta:
YELLOW írta:
de belső levegő keringetéssel, még deres is szokott lenni a szélvédő. tehát akkor nekem ott tutti hideg jön.

de pl van olyan beállítási lehetőség, ami nagyobb klíma, teljesítményt ad, melegebb országokba. nem tudom alapból az európai modellek milyenre vannak állítva, még nem néztem meg az enyém sem.


Nem lehet deres, nem fagyponti levegőt fúj a klíma.

Nem a klíma teljesítménye lesz nagyobb, hanem a felső és alsó fújás intenzitása lesz kisebb, hogy középre több jusson. Egyszóval a terelőlapát szögeken állít. NCS-vel tudod állítani az IHKA-ban.

Diag, kölcsön panel tényleg behatárolná a problémát.


hát tavaly mikor klímásnál mérték, 1,2 fokosat fújt, gyári gázzal. mondta látott olyan mercit, ami -2 fokot nyomatott. esküszüm, bent álltam a garázsban és a szélvédő alján 2 foltban, mindkét oldalon, kb a mászercsoport mögötti helyen, meg kb ugyanott az anyósnál, deres volt. nah lehet nem dér volt, de az tény, hogy pára folt, amikbe ilyen dér repedések voltak... gondolom a belsőlevegő keringetés miatt pára, plussz a hideg levegő miatt.
kössz a javítást az IHKA-val kapcsolatban, pontosan én sem tudtam ezt.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 21:39


YELLOW írta:
de belső levegő keringetéssel, még deres is szokott lenni a szélvédő. tehát akkor nekem ott tutti hideg jön.

de pl van olyan beállítási lehetőség, ami nagyobb klíma, teljesítményt ad, melegebb országokba. nem tudom alapból az európai modellek milyenre vannak állítva, még nem néztem meg az enyém sem.


Nem lehet deres, nem fagyponti levegőt fúj a klíma.

Nem a klíma teljesítménye lesz nagyobb, hanem a felső és alsó fújás intenzitása lesz kisebb, hogy középre több jusson. Egyszóval a terelőlapát szögeken állít. NCS-vel tudod állítani az IHKA-ban.

Diag, kölcsön panel tényleg behatárolná a problémát.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 21:33


TheMan írta: Sziasztok,

Meg szeretném kérdezni ki tapasztalt már ilyet: (BMW E46 2002´ 320i)

Ha be van kapcsolva 16C-ra a digit klíma, akkor a billenthető középső levegőjárati
nyilasokból normális utcai hőmérsékletű levegő jön, azonban az első szélvédő fűtési járatokból dől be a meleg.

Ha bekapcsolom a klímát akkor középről már hideg jön, nem utcai hőmérsékletű levegő (tehát dolgozik a klíma), azonban ezzel párhuzamban változatlanul dől be a meleg levegő
az első ablakfűtéstől.

Ha kikapcsolom a digitklimát komplett, akkor megszűnik a meleg levegő beáramlás is.
Felhúzott ablaknál nem lehet megmaradni az autóban, nagyon durva.

/visszaolvastam, de ilyet nem sikerült találnom, ha mégis akkor sajnálom/

Elöre is köszönöm
-Man-



valakinek volt hasonló gondja, nekem rémlik. a klíma konzolon automata állás van? mert lehet magának így akarná bekeverni. nem tudom én még sosem néztem. viszont amikor tisztítom a klímát )ózonnal), akkor ugye jár a klíma, nem automatán, de belső levegő keringetéssel, még deres is szokott lenni a szélvédő. tehát akkor nekem ott tutti hideg jön.
remélem olvassa az is, akinek volt ilyen gondja, bár neki lehet oldalt jött meleg és csak szemből hideg.
próbálgass több féle beállítást. középen a rostélynál a két beömlő között full hideg állásban legyen a tekerő, mert lehet az is bekavar. próbáld ki automata, meg sima üzemmődban a klímát.
ha ez nem mutat semmi változást, talán érdemes lenne kölcsönkérni, vagy szereni egy klíma vezérlőt és megpróbálni. ezek talán a legegyszerűbbek.

illetve nem tudom mindig ilyen volt-e, vagy most kezdte el...
de pl van olyan beállítási lehetőség, ami nagyobb klíma, teljesítményt ad, melegebb országokba. nem tudom alapból az európai modellek milyenre vannak állítva, még nem néztem meg az enyém sem.

ha nincs javulás a fentiekre, akkor lehet valami fűtéscsap vagy ilyesmi, esertleg valami zsalu nem működik úgy ahogy kéne.



TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 21:09


Sziasztok,

Meg szeretném kérdezni ki tapasztalt már ilyet: (BMW E46 2002´ 320i)

Ha be van kapcsolva 16C-ra a digit klíma, akkor a billenthető középső levegőjárati
nyilasokból normális utcai hőmérsékletű levegő jön, azonban az első szélvédő fűtési járatokból dől be a meleg.

Ha bekapcsolom a klímát akkor középről már hideg jön, nem utcai hőmérsékletű levegő (tehát dolgozik a klíma), azonban ezzel párhuzamban változatlanul dől be a meleg levegő
az első ablakfűtéstől.

Ha kikapcsolom a digitklimát komplett, akkor megszűnik a meleg levegő beáramlás is.
Felhúzott ablaknál nem lehet megmaradni az autóban, nagyon durva.

/visszaolvastam, de ilyet nem sikerült találnom, ha mégis akkor sajnálom/

Elöre is köszönöm
-Man-